#1
Jeetje wat leuk om te lezen! En dat is wel veel 69 mg, mijn maximale is tot nu toe 30 mg geweest. En wat bijzonder om te lezen over die boom. Zo zie je maar dat sommige mensen echt bijzondere ervaringen hebben op psychedelics!
Hoezo niet? Hoeveel ervaring heb je met psychedelica? Want ik weet het 100% zeker uit ervaring.Daarvan weet ik niet zoveel maar ik geloof niet, dat wanneer je uitgetript bent, dat je niet meer onder invloed kan zijn.
Je hebt helemaal gelijk ik had niet moeten rijden en heb er spijt van, heb hier zeker bij stil gestaan na dat ik het bericht op het forum had geplaats. Ik kan het helaas niet terug draaien en ben blij dat het goed is gegaan.Ik vind dit een goed report, maarrrrr
Waarom kruip je achter het stuur, als je (nog) onder invloed van die 2 CB bent?!
Dit is echt een fout gedrag.
Je hebt een leuke, leerzame trip gehad, maar deze had een wel heel zure afloop kunnen hebben!
Waarom dat risico nemen...
En dan dit nog
Je bent iig onder invloed van 2 verschillende stoffen die onmiskenbaar de rijvaardigheid aardig nadelig naar beneden halen.
Meerdere jointjes, 3 x tabletjes...
Mocht er iets mislopen waardoor je een controle krijgt dan is de prijs die je ervoor moet betalen nogal hoog!
12 maanden niet rijden, en 1000 euro's boete.
Als er nog een ongeval plaats vindt, dan moet je nog aanzienlijk dieper in de portemonnee....
Dit is ondergeschikt aan de gevolgen die je aan een andere weggebruiker kunt toebrengen.
Dit wil je echt niet meemaken.
Ook al maakt die ander een fout, de schuld wordt toch aan jou toegekend, omdat je n i e t had mogen rijden.
En denk eens aan die vrouw met een kinderwagen, die je te laat zag..
Niet doen, rijden onder invloed!
"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."