Wie: ikzelf, man, 28 jaar en 63 kilo
Wat: 20 mg 3MEO-PCP plus 1 gram weed. (Haze)
Start: Zaterdag 23-02-2020 17:00
Eind: Zondag 24-02-2020 plusminus 07:30
Inleiding: rond 5 uur haal in mijn gripzakje met 3meo-pcp tevoorschijn. Ik vraag me af of dit wel zo een goed idee is, door dit spul te gebruiken betreed ik een ander wereld, een wereld waar alles mogelijk is, te bizar voor woorden.
Ik melde eerder ergens op het forum dat ik vorige week nogal slecht gegaan was op een 3meo-pcp (30 mg) maar naar mijn inzien kwam dat vooral door een achterlijke hoeveelheid 5meo-dmt die er daarbij gebruikte. 4 dagen, 4 dagen koste me dat om weer back on earth te komen, en kan me er nog flarden van herinneren, screenshots, beetje onduidelijk uit te leggen en ik heb geen idee of ze betrouwbaar zijn.
Oftewel, ik vraag me af of ik er wel zo verstandig aan doe om dit goedje te nemen, of om überhaupt drugs te gebruiken. De doorslag gaf dat ik me besefte dat ik de komende 37 uur compleet niks hoef te doen, geen enkele verplichting, niks noppes, zolang ik maandagmorgen 6 uur maar helder genoeg ben om te werken 😛
Even later zit er 15 mg 3meo-pcp verdeeld over 2 neusgaten, bwahiehoeha, wat prikt dat spul toch, aargh. Een kwartiertje later lijk ik de eerste effecten al te voelen in de vorm van zelfreflectie, ik vraag me af waar ik mee bezig ben? Waarom doe ik dit mezelf aan?
Uit ervaring van eerde trips moet ik hier niet te lang blijven hangen, wat is de reden waarom ik of mensen überhaupt iets doen? Iedereen heeft zo zijn eigen drijfveren neem ik aan.
17:30
Ik start Far Cry 3 op en begin een nieuwe game, na een half uurtje snap ik er helemaal niks meer van, wat is de missie? Lol, deze vaagheid is echt wel bijzonder, ik ben bijzonder vaag op dit moment, ik staar een poos naar m'n kamerplant, een hyacint, waarom staat deze plant hier? Heerlijk stadium dit, de meest simpele dingen worden een enorm raadsel. Een x aantal minuten voor half 7 besluit ik een jointje te roken om de boel wat verhelpen.
Om 18:30 besluit ik om een of andere reden muziek aan te zetten en bij geheel toeval is dit het eerste wat ik tegenkom op youtube De laatste keer dat ik muziek op zulk een intense manier gehoord/gevoeld/beleefd heb was op 225uq 1P-LSD. Ik heb een uur lang in trance op de bank gelegen, niet bij machte om te bewegen en werd compleet meegenomen in de muziek. Dit zijn de aantekeningen die ik om 19:36 heb opgeschreven meteen nadat de muziek klaar was, haha aan het begin dacht ik, als de muziek stopt ga ik dood, m'n hartslag ging hetzelfde als de muziek, afijn typisch tripy shit neem ik aan.
Muziek stopt: Ik spring overeind, strompel naar de barkruk, gris een stuk papier uit de papierbak en begin met krabbelen...
Holyshit die muziek was awsome, trillingen door het hele lijf, spiertjes die aanspannen en weer loslaten. Alle hoofdpieren< een glimlach voel ik doortrekken van de mondhoeken naar de kruin van mijn hoofd en vervolgens in de tenen weer terugkomen omhoog. Alsof ik een bal ben. Ik zit, nee, ik rol, als een bal door een glijbaan, een glijbaan gemaakt van videobeelden. Blokkige vierkante beelden die ik allemaal zomaar in een flits van een seconde zie, vooral beelden van het verleden maar ook beelden van muziek, gitaar, van alles, niet alleen herinneringen iig.
Mijn oogleden zijn tv-schermen aan de binnenkant. Ik zie alles en niks tegelijk, zwart en wit vloeit in elkaar over WTF?? Alles is hetzelfde als niks WTF??dude?
Ik ben een spiraaltje in een computer een vibratie een trilling een geluid, ik ben niks (huh? Wow?) dus daarom ben ik alles, tijd is een barriere, kun je doorheen stappen, ik ben een komeet die door de ruimte zweeft en daarna het leven in de aarde plant en dan hoort het erbij, 1 geheel. Ruimte,aarde en tijd zijn 1 geheel WTF??gast?Door de aarde heen kin ik in iedereen zijn hoogf komen en zo door hun ogen kijken maar dat kunnen anderen dus ook dus iedereen ziet dit, iedereen is ik maar ik is niks en niks is alles dus ik is gelijk aan alles en iedereen?? WTF?
19:52 einde
Ik weet niet hoe ik er een duidelijk samenvloeien verhaal van kan maken van dat gevoel, trippy shit i guess?
Verder valt er tot 20:52 weinig te vertellen als random muziek en maar om 20:52 blijk ik een moment te hebben om wat aantekeningen neer te kalken na een tijdje Medal of Honor Airborne te zitten spelen,
Ik land in een fabrieksterrein wat al snel ontpopt in een waar slagveld, shit, ik vlucht zo snel als ik kan naar het hoogste plekje in de game, schiet links en rechts wat nazi’s neer en dan komt alles tot rust, achter een muurtje besluit ik een jointje te roken en daarna begin ik het slagveld eens op mijn gemak te bekijken en waar al mijn kameraden gebleven zijn, helaas ben ik binnen enkele minuten dood zonder nog maar te zien wie of wat er op me schoot....
Ik begin hardop te schaterlachen bij het besef dat als ik als soldaat 15 mg-3meo-pcp had gebruikt ik het waarschijnlijk niet na zou vertellen. Ik ga weer aan de bar zitten en begin met schrijven: 20:52 m.oh. ren naar top of the game als..
Dan kickt de weed goed in, weed is echt een kanon in combinatie met dit goedje, weed is zoizo al anders geworden na psychedelica het zorgt ervoor dat ik heel diep in mezelf keer waardoor de lol om het met vrienden te gebruiken er vanaf is maar ik gebruik het nog wel graag in combinatie met...
Voor de picture: ik zit dus aan mn bar, oftewel, dit lichaam hangt op een barkruk, mijn hoofd drukt mijn arm de aanrecht in en er is een stuk papier via een pen in mijn hand verbonden en daardoor kan ik hetgeen wat ik meemaak voor eeuwig op papier drukken. Op 2 meter afstand zoemt een cv-ketel....
Ik word 1 met de zoem van de cv-ketel WTF??? Ik hoor alles en ben alles, wat is alles? wat is niks? Ik voel mijn huid dus vanbinnen is ik, dus vanbuiten is alles, van buiten is geluid, trillingen, invloeden.vanbinnen is niks maar niks is alles. Is niks dood en alles levend? Wat is binnen en wat is buiten?
Hoe beschrijf je dit allemaal beter? Geen idee, het gevoel van je bewustzijn, ik was me bewust van mijn huid, mijn bloed, mijn ingewanden, ik keek vanuit het oogpunt van mijn bloedcellen naar buiten. Het besef dat leven of dood geen enkel verschil uitmaakt laat me hardop lachen, leven gaat nooit dood, het begint weer overnieuw de reis van de oerknal tot ditzelfde punt, is dat geen komische gedachte? Life fucks u over and over again zonder dat we het weten.
Ik luister nog meer muziek, loop wat vaag rond enz enz, rook nog wat jointjes, allemaal heel leuk en begin rond 02:30 bezit van DF te nemen, met veel pijn en moeite begin ik aan de missie om onder het kopje “wat is er nieuw” bij alle 10 de berichten mijn avatar te krijgen, met veel pijn en moeite plaats ik wat reacties. DF is trippy onder invloed mensen, al die verhalen. Maar dan.. Na een x aantal reacties komt er een tegenaanval. DE CHINEZEN NEMEN OVER! Binnen enkele minuten staat heel het beeldscherm vol met chinese tekens, guys, dit is niet om te lachen XD onder invloed is dit serieuze shit.
After effects:
Nadat ik rond 7:30 ben gaan slapen wordt ik rond 18:00 weer wakker. 13 uur later sta ik met een big-smile op het werk en overdag moet ik vanuit het niets soms bijna hardop lachen. Wat is binnen, wat is buiten? Wat is alles, wat is niks? Wat een positive afterglow heeft dit.
Maar het is wel tijd voor een 5 weken pauze. Op MD na dan :P