Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForums3meo-pcp wat is binnen en wat is buiten?

3meo-pcp wat is binnen en wat is buiten?

18 antwoorden
4 weergaven
18-5-2026
P
PurplextLid
01-01-2024, 00:00
#1
Leuk report. Ik heb het opgegeven een report over 3-meo te schrijven, want het is te complex, maar ik herken deels wel wat je omschrijft.
Ik vind wiet en muziek erbij het altijd helemaal afmaken. Ik zou me niet wagen aan het spelen van een game :sweatsmile:
A
AnderemaanLid
01-01-2024, 00:00
#2
Hahaha heel herkenbaar dit..! Behalve de muziek dan, die is voor mij op dissociatieven erg ver weg en ik kan er niet echt van genieten om die reden. Ook is het vooral intens en niet meer mooi. Voor mij bestaat er alleen muziek intensie bij serotonine drugs.

Ik ben ook oprecht benieuwd of jij wiet fijn vind icm 3-MeO-PCx. Ik vind het verschikkelijk.

Een pof en het verpest al het leuke al voor mij, en laat staan haze, dan knal ik direkt in een spetterende psychose.
R
Roze OlifantLid
01-01-2024, 00:00
#3
Stonologie zei:
Hahaha heel herkenbaar dit..! Behalve de muziek dan, die is voor mij op dissociatieven erg ver weg en ik kan er niet echt van genieten om die reden. Ook is het vooral intens en niet meer mooi. Voor mij bestaat er alleen muziek intensie bij serotonine drugs.

Ik ben ook oprecht benieuwd of jij wiet fijn vind icm 3-MeO-PCx. Ik vind het verschikkelijk.

Een pof en het verpest al het leuke al voor mij, en laat staan haze, dan knal ik direkt in een spetterende psychose.
Klik om te vergroten...

Eens met betrekking tot muziek. :) Geen ervaring met deze specifieke disso, maar op ketamine klinkt muziek voor mij vooral raar hol en schel en niet echt mooi.
Z
ZeelanddudeLid
01-01-2024, 00:00
#4
Roze Olifant zei:
Hoe doe jij dit? Toch ook met zo’n weegschaaltje neem ik aan,
Klik om te vergroten...
ja, met een 0,001 gram weegschaaltje, doe het dan wel 2x afwegen. Heb dus 20mg afgewogen en daarvan op het oog 5mg apart gelegd en die rond 12uur nog gebruikt.

Roze Olifant zei:
Maarre, begrijp ik nou goed dat je de keer hiervoor 30 mg 3-MeO-PCP en 5-MeO-DMT heb gecombineerd? WTF?! Haha. xD Die laatste is op zichzelf toch alleen al fucking heftig? Ik heb alleen nog enige ervaring met DMT en 5-MeO lijkt me nog wat heftiger laat stáán in combi met een dissociatief... zou het zeker niet durven.
Klik om te vergroten...
Ja, dat is wel goed samengevat. 5meo-dmt alleen is al een een intense ervaring, Had dat al wel een aantal keer gedaan, gewone DMT nog geen ervaring mee maar wat ik ervan begrijp is dat 5meo-dmt heftiger is.
In combinatie met 3meo-pcp is het niet te beschijven, niet 1,2,3 voor herhaling vatbaar :flushed:
Z
ZeelanddudeLid
01-01-2024, 00:00
#5
Stonologie zei:
Ik ben ook oprecht benieuwd of jij wiet fijn vind icm 3-MeO-PCx. Ik vind het verschikkelijk.
Klik om te vergroten...
Ben er nog niet helemaal over uit, de trip ondergaat een complete verandering maar na 1,5 a 2 uur is dat ook weer een eind uitgewerkt en dan zit ik voor het gevoel weer op de baseline van de 3meo-pcp. Soms is het tijdens een trip die zo lang duurt wel even fijn om een compleet andere richting te sturen.
Denk wel dat de weed de effecten van 3meo-pcp langer uitrekt wat dan weer een nadeel kan wezen.
Ik zou het niet graag in public weed ermee nemen maar alleen thuis, ja dan vind ik het wel fijn.

Stonologie zei:
Een pof en het verpest al het leuke al voor mij, en laat staan haze, dan knal ik direkt in een spetterende psychose.
Klik om te vergroten...
tja, ik vind het er wel een aangenaam effect bij geven :laughing: maar ik an me goed voorstellen dat niet iedereen dat effect kan waarderen.
C
CerberusLid
01-01-2024, 00:00
#6
Echt een tof report man. Ik heb enorm genoten dit te lezen half moe in mijn bed in het donker, met die psytrance set van in die video op de achtergrond die een spacende sfeer schept, en dan het report zelf waarin je je mindfucks omschreef, waar ik me bijzonder goed kon inleven en visueel voorstellen (mede omdat ik zaterdag een speciale marihuana ervaring had waarvan ik nog beetje in de psychedelische afterglow van zit, helpt echt in combinatie met de muziek). Vind het jammer dat het lezen afgelopen is eigenlijk want de muziek is verre van gedaan :grin:
Ik heb bitter weinig ervaring met dissociatieven maar is er niet veel kans op bang worden tijdens de ervaring omdat je er geen touw aan kunt vastknopen en niet weet hoe lang het nog is? Of ben je gewoon zo ver gedissocieerd dat je die emotie niet meer kent? Vooral wiet kan duistere elementen toevoegen (heb net als jij dat wiet anders werkt en niet meer zoveel in groep genietbaar is)
G
Gebruiker 0012685732Lid
01-01-2024, 00:00
#7
yep, alles wat je ervaart herken ik zeer sterk.
muziek ook.. geweldig hoe klank, en gevoel in voelbare vormen met elkaar vermengen.
kheb voor eerst sinds een goeie 4 weken weer gebruikt nadat het mis ging met de diphenidine.
had maandagavond wat ketamine geprobeerd voor het eerst in decennia.
wat is dat saai zeg in vergelijking met 3-meo-pcp
gisterenochtend om 10 uur die 3-meo dus genomen.
maar 5 mg oraal.
was denk ik pas 's-avonds tegen achten dat ik echt dacht het is uitgewerkt.
heel de dag aan muziek gewerkt.
in deze dosis erg functioneel en zeer vermakelijk.
alles klinkt veel beter..wat deceptief zou kunnen zijn
maar het zorgde er ook voor dat ik intuïtief dingen deed waardoor het ook beter werd.
23:00 durfde ik het wel aan om te blowen..wat ik zwz al zelden doe.
de vorige keren dat ik op 3-meo deed werd ik idd ook afgeschoten als een kanon.
heel extreme audio en visuele en lichamelijke trips maar dan ook met de weed mindfucks erbij.
3 kruimels homegrown critical skunk in een pijpje.. dat viel lekker.
een half uur later nog een paar kruimels.
toen begon the usual, oh shit, wat als dit, en, wat als dat, en andere paranoia.
toen ben ik maar gaan slapen.
heerlijk wakker geworden.
ohja, de laatste 3 dagen gemicrodoseerd met lsd.
heeft me gevoelsmatig echt goed gedaan.
de nasleep van het diphenide verhaal duurde best even.
voor wie het interessant vindt, topic: Gevaarlijk dom of Vergiftigd.
Z
ZeelanddudeLid
01-01-2024, 00:00
#8
Purplext zei:
Leuk report. Ik heb het opgegeven een report over 3-meo te schrijven, want het is te complex, maar ik herken deels wel wat je omschrijft.
Ik vind wiet en muziek erbij het altijd helemaal afmaken. Ik zou me niet wagen aan het spelen van een game :sweatsmile:
Klik om te vergroten...
Het is ook mega complex, Als ik het raport nu eens terug lees mist er zo verschrikkelijk veel XD wat ik beschreven heb zijn zomaar flarden van wat zich afspeelt. Gamen vind ik echt wel fijn hoor, tijdens gamen verlies ik dan echt het gevoel van tijd, je leeft dan bijna in een game.
Wat mij nog een keer een bizarre ervaring lijkt is om te gaan VR gamen tijdens een 3meo trip, denk dat dan contact met de tijd/realiteit verliezen helemaal een nieuwe betekenis krijgt.
Z
ZeelanddudeLid
01-01-2024, 00:00
#9
Cerberus zei:
Ik heb bitter weinig ervaring met dissociatieven maar is er niet veel kans op bang worden tijdens de ervaring omdat je er geen touw aan kunt vastknopen en niet weet hoe lang het nog is? Of ben je gewoon zo ver gedissocieerd dat je die emotie niet meer kent? Vooral wiet kan duistere elementen toevoegen (heb net als jij dat wiet anders werkt en niet meer zoveel in groep genietbaar is)
Klik om te vergroten...
Ik heb ook nog niet veel ervaring met dissociatieven, heb me alleen nog maar met 3meo-pcp bezig gehouden. Ja, natuurlijk wordt ik bang tijdens zo een trip, je hebt echt geen flauw idee wat er aan de hand is met je. Het gevoel dorst zegt niks, je ligt op de bank voor het gevoel dood te gaan en plot vanuit het niets besluit ik iets te drinken te pakken een daarna kan een trip weer vol leven zitten. Het herkennen en loslaten van al dat gevoel en al die emoties is al een bizarre trip op zichzelf maar de moeite waard.
Wiet bij zorgt ook echt wel voor een duister randje, paranoïde was ook echt een wel aanwezig tijdens deze trip.
G
Guapo TemudginLid
01-01-2024, 00:00
#10
Zeelanddude zei:
WTF?? Alles is hetzelfde als niks WTF??dude?
Ik ben een spiraaltje in een computer een vibratie een trilling een geluid, ik ben niks (huh? Wow?) dus daarom ben ik alles, tijd is een barriere, kun je doorheen stappen, ik ben een komeet die door de ruimte zweeft en daarna het leven in de aarde plant en dan hoort het erbij, 1 geheel. Ruimte,aarde en tijd zijn 1 geheel WTF??gast?Door de aarde heen kin ik in iedereen zijn hoogf komen en zo door hun ogen kijken maar dat kunnen anderen dus ook dus iedereen ziet dit, iedereen is ik maar ik is niks en niks is alles dus ik is gelijk aan alles en iedereen?? WTF?
19:52 einde
Klik om te vergroten...

Heb je er wel eens over nagedacht wat dit betekend of betekend dit niks voor je?
Z
ZeelanddudeLid
01-01-2024, 00:00
#11
Guapo Temudgin zei:
Heb je er wel eens over nagedacht wat dit betekend of betekend dit niks voor je?
Klik om te vergroten...
En niks staat weer gelijk aan alles...:P
Zeelanddude zei:
Alles is hetzelfde als niks WTF
Klik om te vergroten...

:thinking: :upsidedown:....goeie vraag eigenlijk, kbedoel, het is ondertussen 20 maanden verder en om eerlijk te wezen schuift dit verhaal ergens weg tussen allerlei andere (krank)zinnige trips dat ik op en duur nuchter geeneens meer weet wat echt is of niet.
Ik houd wel van nadenken...ja... maar ik liep vannacht langns mn muur in de woonkamer en ik zag zelfs vraagtekens bij vraagtekens bij een uitroepteken staan
photo_2021-10-23_20-30-52.jpg

Het stukije is ongeveer 20x25cm XD

Wat deze enkele 3mep-pcp trip nu letterlijk voor miuj betekent? geen idee, trips zijn voor mij bladzijdes geworden,,,flarden uit een boek wat nog geschreven moet worden....of trips zijn het resultaat, de gedachtes van een krankzigge mindset die er op dat moment is...er waar je achteraf nuchter waarde aan probeert te hechten...,
G
Guapo TemudginLid
01-01-2024, 00:00
#12
Wauw echt interessant man, toeval bestaat niet! Heb je veel vragen over wat je hebt gezien? want daar zou ik je misschien wel eens mee kunnen helpen.
Z
ZeelanddudeLid
01-01-2024, 00:00
#13
Guapo Temudgin zei:
Wauw echt interessant man, toeval bestaat niet! Heb je veel vragen over wat je hebt gezien? want daar zou ik je misschien wel eens mee kunnen helpen
Klik om te vergroten...
Idk, toevalligheden zouden veel makkelijker te accepteren zijn in sommmige singen. Ik weer soms geeneens zeker wat ikallemaaal gezien heb. Ik heb letterlijk letters, woorden, conplete bijbelteksten voor mn ogen zien veranderen naar hetgene wat ik dacht te zien…funny, when you know it… en dan zijn dat dat nog zulke easy zintuigen om voor de gek te houden.
L
Levensgenieter🌈Lid
01-01-2024, 00:00
#14
Ik heb 3meopcp al vele malen gehad, altijd 15 mg oraal. Ik vind het een uniek stofje, niet te vergelijken met keta of andere reguliere, illegale drugs.

Ik vind het heel jammer dat 3meopcp ook verboden wordt, waarschijnlijk per 1 december 2021.

De high die ik ervan krijg is constant, ongeveer 3 uur op een plateau, en daarna is het meestal ook goed.
Ik voel me ook energiek en het is ook niet zo sederend als keta. Binnenkort schrijf ik een report over mijn ervaringen, de meeste waren echt 10/10.
G
Guapo TemudginLid
01-01-2024, 00:00
#15
Zeelanddude zei:
Idk, toevalligheden zouden veel makkelijker te accepteren zijn in sommmige singen. Ik weer soms geeneens zeker wat ikallemaaal gezien heb. Ik heb letterlijk letters, woorden, conplete bijbelteksten voor mn ogen zien veranderen naar hetgene wat ik dacht te zien…funny, when you know it… en dan zijn dat dat nog zulke easy zintuigen om voor de gek te houden.
Klik om te vergroten...

Ben je bekend met non dualiteit?
Z
ZeelanddudeLid
01-01-2024, 00:00
#16
Guapo Temudgin zei:
Ben je bekend met non dualiteit?
Klik om te vergroten...
Dat was ik, en toen weer niet, gisteravond werdt het hierdoor weer eens afgestoft in de hersenpan. Lang geleden dat ik in die hoek zat.
I guess the dragons dont go there..
Thnx, om dat eens op mn pad te gooien, wat een toeval zeg.
Tijd voor mayonaise
Z
ZeelanddudeLid
01-01-2024, 00:00
#17
Ghehe op 8:40 beeld ik me dan in dat ie net een hit mdphp neemt 😂
Z
ZeelanddudeLid
01-01-2024, 00:00
#18
Wie: ikzelf, man, 28 jaar en 63 kilo
Wat: 20 mg 3MEO-PCP plus 1 gram weed. (Haze)
Start: Zaterdag 23-02-2020 17:00
Eind: Zondag 24-02-2020 plusminus 07:30
Inleiding: rond 5 uur haal in mijn gripzakje met 3meo-pcp tevoorschijn. Ik vraag me af of dit wel zo een goed idee is, door dit spul te gebruiken betreed ik een ander wereld, een wereld waar alles mogelijk is, te bizar voor woorden.
Ik melde eerder ergens op het forum dat ik vorige week nogal slecht gegaan was op een 3meo-pcp (30 mg) maar naar mijn inzien kwam dat vooral door een achterlijke hoeveelheid 5meo-dmt die er daarbij gebruikte. 4 dagen, 4 dagen koste me dat om weer back on earth te komen, en kan me er nog flarden van herinneren, screenshots, beetje onduidelijk uit te leggen en ik heb geen idee of ze betrouwbaar zijn.
Oftewel, ik vraag me af of ik er wel zo verstandig aan doe om dit goedje te nemen, of om überhaupt drugs te gebruiken. De doorslag gaf dat ik me besefte dat ik de komende 37 uur compleet niks hoef te doen, geen enkele verplichting, niks noppes, zolang ik maandagmorgen 6 uur maar helder genoeg ben om te werken 😛
Even later zit er 15 mg 3meo-pcp verdeeld over 2 neusgaten, bwahiehoeha, wat prikt dat spul toch, aargh. Een kwartiertje later lijk ik de eerste effecten al te voelen in de vorm van zelfreflectie, ik vraag me af waar ik mee bezig ben? Waarom doe ik dit mezelf aan?
Uit ervaring van eerde trips moet ik hier niet te lang blijven hangen, wat is de reden waarom ik of mensen überhaupt iets doen? Iedereen heeft zo zijn eigen drijfveren neem ik aan.
17:30
Ik start Far Cry 3 op en begin een nieuwe game, na een half uurtje snap ik er helemaal niks meer van, wat is de missie? Lol, deze vaagheid is echt wel bijzonder, ik ben bijzonder vaag op dit moment, ik staar een poos naar m'n kamerplant, een hyacint, waarom staat deze plant hier? Heerlijk stadium dit, de meest simpele dingen worden een enorm raadsel. Een x aantal minuten voor half 7 besluit ik een jointje te roken om de boel wat verhelpen.

Om 18:30 besluit ik om een of andere reden muziek aan te zetten en bij geheel toeval is dit het eerste wat ik tegenkom op youtube De laatste keer dat ik muziek op zulk een intense manier gehoord/gevoeld/beleefd heb was op 225uq 1P-LSD. Ik heb een uur lang in trance op de bank gelegen, niet bij machte om te bewegen en werd compleet meegenomen in de muziek. Dit zijn de aantekeningen die ik om 19:36 heb opgeschreven meteen nadat de muziek klaar was, haha aan het begin dacht ik, als de muziek stopt ga ik dood, m'n hartslag ging hetzelfde als de muziek, afijn typisch tripy shit neem ik aan.
Muziek stopt: Ik spring overeind, strompel naar de barkruk, gris een stuk papier uit de papierbak en begin met krabbelen...

Holyshit die muziek was awsome, trillingen door het hele lijf, spiertjes die aanspannen en weer loslaten. Alle hoofdpieren< een glimlach voel ik doortrekken van de mondhoeken naar de kruin van mijn hoofd en vervolgens in de tenen weer terugkomen omhoog. Alsof ik een bal ben. Ik zit, nee, ik rol, als een bal door een glijbaan, een glijbaan gemaakt van videobeelden. Blokkige vierkante beelden die ik allemaal zomaar in een flits van een seconde zie, vooral beelden van het verleden maar ook beelden van muziek, gitaar, van alles, niet alleen herinneringen iig.
Mijn oogleden zijn tv-schermen aan de binnenkant. Ik zie alles en niks tegelijk, zwart en wit vloeit in elkaar over WTF?? Alles is hetzelfde als niks WTF??dude?
Ik ben een spiraaltje in een computer een vibratie een trilling een geluid, ik ben niks (huh? Wow?) dus daarom ben ik alles, tijd is een barriere, kun je doorheen stappen, ik ben een komeet die door de ruimte zweeft en daarna het leven in de aarde plant en dan hoort het erbij, 1 geheel. Ruimte,aarde en tijd zijn 1 geheel WTF??gast?Door de aarde heen kin ik in iedereen zijn hoogf komen en zo door hun ogen kijken maar dat kunnen anderen dus ook dus iedereen ziet dit, iedereen is ik maar ik is niks en niks is alles dus ik is gelijk aan alles en iedereen?? WTF?
19:52 einde


Ik weet niet hoe ik er een duidelijk samenvloeien verhaal van kan maken van dat gevoel, trippy shit i guess?
Verder valt er tot 20:52 weinig te vertellen als random muziek en maar om 20:52 blijk ik een moment te hebben om wat aantekeningen neer te kalken na een tijdje Medal of Honor Airborne te zitten spelen,

Ik land in een fabrieksterrein wat al snel ontpopt in een waar slagveld, shit, ik vlucht zo snel als ik kan naar het hoogste plekje in de game, schiet links en rechts wat nazi’s neer en dan komt alles tot rust, achter een muurtje besluit ik een jointje te roken en daarna begin ik het slagveld eens op mijn gemak te bekijken en waar al mijn kameraden gebleven zijn, helaas ben ik binnen enkele minuten dood zonder nog maar te zien wie of wat er op me schoot....
Ik begin hardop te schaterlachen bij het besef dat als ik als soldaat 15 mg-3meo-pcp had gebruikt ik het waarschijnlijk niet na zou vertellen. Ik ga weer aan de bar zitten en begin met schrijven: 20:52 m.oh. ren naar top of the game als..

Dan kickt de weed goed in, weed is echt een kanon in combinatie met dit goedje, weed is zoizo al anders geworden na psychedelica het zorgt ervoor dat ik heel diep in mezelf keer waardoor de lol om het met vrienden te gebruiken er vanaf is maar ik gebruik het nog wel graag in combinatie met...
Voor de picture: ik zit dus aan mn bar, oftewel, dit lichaam hangt op een barkruk, mijn hoofd drukt mijn arm de aanrecht in en er is een stuk papier via een pen in mijn hand verbonden en daardoor kan ik hetgeen wat ik meemaak voor eeuwig op papier drukken. Op 2 meter afstand zoemt een cv-ketel....
Ik word 1 met de zoem van de cv-ketel WTF??? Ik hoor alles en ben alles, wat is alles? wat is niks? Ik voel mijn huid dus vanbinnen is ik, dus vanbuiten is alles, van buiten is geluid, trillingen, invloeden.vanbinnen is niks maar niks is alles. Is niks dood en alles levend? Wat is binnen en wat is buiten?

Hoe beschrijf je dit allemaal beter? Geen idee, het gevoel van je bewustzijn, ik was me bewust van mijn huid, mijn bloed, mijn ingewanden, ik keek vanuit het oogpunt van mijn bloedcellen naar buiten. Het besef dat leven of dood geen enkel verschil uitmaakt laat me hardop lachen, leven gaat nooit dood, het begint weer overnieuw de reis van de oerknal tot ditzelfde punt, is dat geen komische gedachte? Life fucks u over and over again zonder dat we het weten.

Ik luister nog meer muziek, loop wat vaag rond enz enz, rook nog wat jointjes, allemaal heel leuk en begin rond 02:30 bezit van DF te nemen, met veel pijn en moeite begin ik aan de missie om onder het kopje “wat is er nieuw” bij alle 10 de berichten mijn avatar te krijgen, met veel pijn en moeite plaats ik wat reacties. DF is trippy onder invloed mensen, al die verhalen. Maar dan.. Na een x aantal reacties komt er een tegenaanval. DE CHINEZEN NEMEN OVER! Binnen enkele minuten staat heel het beeldscherm vol met chinese tekens, guys, dit is niet om te lachen XD onder invloed is dit serieuze shit.

After effects:
Nadat ik rond 7:30 ben gaan slapen wordt ik rond 18:00 weer wakker. 13 uur later sta ik met een big-smile op het werk en overdag moet ik vanuit het niets soms bijna hardop lachen. Wat is binnen, wat is buiten? Wat is alles, wat is niks? Wat een positive afterglow heeft dit.
Maar het is wel tijd voor een 5 weken pauze. Op MD na dan :P
R
Roze OlifantLid
01-01-2024, 00:00
#19
Wat een vet report! :) Thanks voor het delen. Lekker warrig, geeft goed aan hoe je een trip kunt beleven.

Wel intens. Toch ook eens die 3-MeO-PCP gaan uitproberen die ik hier heb liggen. (Maar moet zoveel nog uitproberen.) Het houdt mij een beetje tegen dat het zo potent is in kleine hoeveelheden, hoewel ik recent nog twee nieuwe weegschalen heb gekocht (0.001 g). Dosissen zoals 15 mg blijven lastig betrouwbaar afwegen. Hoe doe jij dit? Toch ook met zo’n weegschaaltje neem ik aan, aangezien 0.0001 g schalen absurd duur zijn?

Maarre, begrijp ik nou goed dat je de keer hiervoor 30 mg 3-MeO-PCP en 5-MeO-DMT heb gecombineerd? WTF?! Haha. xD Die laatste is op zichzelf toch alleen al fucking heftig? Ik heb alleen nog enige ervaring met DMT en 5-MeO lijkt me nog wat heftiger laat stáán in combi met een dissociatief... zou het zeker niet durven.

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."