Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
ยฉ 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsTruffels: grappig en bizar

Truffels: grappig en bizar

17 antwoorden
3 weergaven
18-5-2026
G
GembertheeLid
01-01-2024, 00:00
#1
Vrouw 35 jaar
Setting: in appartement van een vriendin.

Beginsituatie:
Ik was ongesteld, had niet goed geluncht, voelde een lichte verkoudheid op komen en had een beetje een stijve nek. Daarnaast stond er een playlist op die niet helemaal mijn smaak was. Vroeg me af of dat allemaal invloed zou gaan hebben op de trip.

17.08 ik eet ongeveer 10 gram
17.40 ik eet de rest. Op dat moment lig ik al helemaal in een deuk om helemaal niets.

Het viel me op dat al mijn zintuigelijke ervaringen enorm werden uitvergroot en ik had sterke visuals! Vooral in het begin van de trip had ik enorme lachbuien. Echt rollen over de grond van het lachen. Tranen over mijn wangen. Uitgelopen mascara. Ik kon echt niet stoppen met lachen en giechelen.

Gebeurtenissen:
  • Ik nam een slok water. Die voelde als heel groot in mijn mond en ik kreeg het niet doorgeslikt. Ondertussen stonden twee deuren tegenover elkaar open en mijn vriendin stond er tussen. Ik kon het ff niet rechtzetten in mijn hoofd. Het zag er zo raar uit. Ik moest enorm lachen en ik proestte alles uit. Toen ik de vloer ging dweilen ging ik hier helemaal in op. Ik verloor mezelf in de vloer. Vervolgens stond ik per ongeluk in een druppeltje water en voelde het alsof mijn voeten zeik nat geworden waren, wat niet zo was.
  • Ik ging goed op latin liedjes. De beat kwam lekker binnen en ik kreeg er sterke visuals door. Ook met ogen dicht. Alsof ik in Braziliรซ carnaval aan het vieren was. Als ik er over vertelde werden de kleuren heftiger, met neon lijnen, vuurwerk, lampjes en sterretjes.
  • Er kwamen ook melodramatische liedjes voorbij waar ik juist weer droevig van werd. Mijn vriendin was er lekker op aan het zingen en ik durfde dit niet te verstoren. Ik besloot erin mee te gaan, maar het kostte me soms wat moeite om zo vaak te schakelen tussen al die verschillende soorten liedjes.
  • Ik had idd moeite met mijn menstruatie. Ik snapte niet meer of en wanneer ik moest wisselen. Dat deed ik dan maar voor de zekerheid wel, maar dat was echt een hele opgave kwa volgorde enzo. Ook raakte ik volledig afgeleid door de extreme geur van de geurstokjes op de wc.
  • Ik heb dus kennelijk heel lang op de wc gezeten en toen ik terug kwam was mij vriendin in tranen. Toen vond ik het heel fijn om haar stevig in te pakken in een warme deken en haar flink te knuffelen.
  • We ging bellen blazen. Onbeschrijfelijk. Alsof de bellen werden geabsorbeerd door de omgeving. Op een gegeven moment zat er een bel op het potje en durfde ik de bellenblaas er niet in te dopen, omdat ik de bel niet wou beschadigen. Mijn vriendin naam het stokje over. Moest ook ontzettend om haar lachen toen ze zei dat het elke keer weer een verrassing is of er wel of geen bel uit gaat komen.
  • Met vlagen voelde ik een rare steek in mijn buik. Op een gegeven moment snapte ik wat er was: ik had honger! We besloten pizza te bestellen wat echt een enorme opgave was, al die opties op de telefoon, maar het lukte! Er was een connectie met de echte wereld gemaakt en ik was daar nog niet helemaal klaar voor. Ik werd er alert door en kreeg een soort controle behoefte. Ik had de neiging om steeds op de telefoon te kijken hoeveel het balkje al was opgeschoven (op dat moment stond het balkje nog op "bereiden"), ik wilde ineens weten vanuit waar de pizza gebracht zou worden en ik maakte me lichte zorgen over dat de bel onverwachts zou afgaan. Ik wist namelijk niet hoe die zou klinken. Ook vond ik het spannend dat er dan ineens iemand aan de deur zou staan. De hal was donker en via een raampje in de voordeur kon ik het licht in het trappenhuis zien. Plotseling werd dat helemaal ingezoomd en vond ik het er eng uitzien. Ik besloot de lamp in het halletje aan te houden. Ook maakten we de afspraak dat we samen de deur open zouden maken. Ik legde de telefoon weg zodat ik niet steeds zou kijken naar het verschuiven van het balkje en ik liet me afleiden. Toen de bel eenmaal ging, schrok ik daar toch niet van. Mijn vriendin deed de deur open, want ik vond het nog wel spannend. Door de spanning lag ik helemaal in een deuk. Ondertussen was ik super trots dat dit ons gelukt was.
  • Pizza eten was ook een hele happening. De smaken waren heel anders en veranderden steeds, afhankelijk van waar je de nadruk op legde. Soms nam ik een hap en voelde hij erg groot in mijn mond. Soms leek er echt geen einde aan de pizza te komen. Na het eten voelde de pizza bij vlagen als een baksteen in mijn buik.
  • Ik had ook momenten dat ik een beetje moest huilen. Bv als de muziek gevoelig klonk en mijn vriendin liefjes vertelde over haar visuals.. Dan probeerde ik daar met al mijn aandacht bij te zijn, maar ik voelde me vooral geraakt door de klank van haar stem.
  • Ik stak een kaars aan en zette het in het midden van een ronde tafel, terwijl ik ondertussen tekenspulletjes klaar zette. Het voelde heel gezellig en prettig aan. Mijn vriendin ging ook aan de ronde tafel zitten. Ik pakte pastelkrijt. Alleen al de sensatie van dat krijt in mijn hand was magisch, zo zacht en poederig! Toen ik de eerste lijn zette voelde het bijna als een orgasme. Heel verwonderlijk, dat contact tussen het papier en het krijt. In de beleving ontstonden er lijnen, ik werd er emotioneel van en ik genoot intens. Na een paar lijnen en vormen moest ik ook echt even gaan liggen om het te verwerken.
  • Mijn vriendin en ik gingen lekker op de grond liggen op een extreem zachte deken. Mijn vriendin zocht me fysieke op en aaide me. Daar kon ik me niet goed bij ontspannen en ik kreeg opnieuw de neiging om wat te gaan doen.
  • We keken naar onze handen. Dat vond ik leuk. Ik staarde er lang naar. Bijzonder dat ze er opgezwollen uit zagen. Ook zag ik elk lijntje super goed en dat vond ik heel mooi op de een of andere manier.
  • Zo snel dat de trip op kwam, zo snel was hij ook weer weg. Opeens had ik een mega stijve nek en veel behoefte aan slapen
  • Om half 11 lekker naar bed gegaan.
l
ljuvLid
01-01-2024, 00:00
#2
Cute reportje! Klinkt heel warm zo met je vriendin๐Ÿ’• en alsof jullie heel veel gelachen hebben, heerlijk! Niet goed lunchen doet je trip geloof ik alleen maar goed, maar muziek en mn fysieke staat zijn wel heeeeel bepalend voor een trip bij mij ja! Snap wel dat veel afwisseling qua genres niet helemaal chill is...

Gemberthee zei:
Ik had idd moeite met mijn menstruatie. Ik snapte niet meer of en wanneer ik moest wisselen. Dat deed ik dan maar voor de zekerheid wel, maar dat was echt een hele opgave kwa volgorde enzo. Ook raakte ik volledig afgeleid door de extreme geur van de geurstokjes op de wc.
Klik om te vergroten...
Heheheh beetje gniffelen om deze. Girl, ik ben hier de draad al helemaal kwijt als ik alcohol op heb... Die volgorde is meer dan eens fout gegaan๐Ÿ˜‚ Ik gebruik sinds een paar jaar een menstruatie cup. Vind ik persoonlijk altijd heul chill, maar vooral voor een tripsituatie een dikke aanrader: in principe hoef je hem maar eens in de 12 uur te verwisselen.
T
Trippy langkousLid
01-01-2024, 00:00
#3
Mooi om te lezen zo'n mooie trip! Grappig om te lezen dat deze trip zo anders was dan mijn trip op truffels, maar toch herken ik wel dingen zoals het huilen omdat het zo intens mooi was en op de grond gaan liggen ๐Ÿ˜‚

En ik twijfelde ook of mijn trip wel goed zou gaan, omdat ik mij niet helemaal fit voelde.

Welke soort had je trouwens?
T
Trippy langkousLid
01-01-2024, 00:00
#4
ljuv zei:
Cute reportje! Klinkt heel warm zo met je vriendin๐Ÿ’• en alsof jullie heel veel gelachen hebben, heerlijk! Niet goed lunchen doet je trip geloof ik alleen maar goed, maar muziek en mn fysieke staat zijn wel heeeeel bepalend voor een trip bij mij ja! Snap wel dat veel afwisseling qua genres niet helemaal chill is...


Heheheh beetje gniffelen om deze. Girl, ik ben hier de draad al helemaal kwijt als ik alcohol op heb... Die volgorde is meer dan eens fout gegaan๐Ÿ˜‚ Ik gebruik sinds een paar jaar een menstruatie cup. Vind ik persoonlijk altijd heul chill, maar vooral voor een tripsituatie een dikke aanrader: in principe hoef je hem maar eens in de 12 uur te verwisselen.
Klik om te vergroten...
Deze gebruik ik ook al een paar jaar! Veel handiger inderdaad en ook beter voor het milieu
G
GembertheeLid
01-01-2024, 00:00
#5
whitesugar zei:
Mooi om te lezen zo'n mooie trip! Grappig om te lezen dat deze trip zo anders was dan mijn trip op truffels, maar toch herken ik wel dingen zoals het huilen omdat het zo intens mooi was en op de grond gaan liggen ๐Ÿ˜‚

En ik twijfelde ook of mijn trip wel goed zou gaan, omdat ik mij niet helemaal fit voelde.

Welke soort had je trouwens?
Klik om te vergroten...
Psilocybe Galindoi.

En jij? En op welke manier was jouw trip anders?
l
ljuvLid
01-01-2024, 00:00
#6
whitesugar zei:
Deze gebruik ik ook al een paar jaar! Veel handiger inderdaad en ook beter voor het milieu
Klik om te vergroten...
Jaaaa had ze ook aangeschaft ivm milieuoverwegingen maar ik vind de voordelen voor mezelf ook zooooo groot ook eigenlijk. Echt mega fan, baal dat ik t pas "laat" leerde kennen.
P
Paranoize.Lid
01-01-2024, 00:00
#7
Ik ga morgen na me werk denk weer eens truffelen! Klinkt wel weer eens leuk na zo'n report te lezen. Leuk report! Psychedica is de shit
T
Trippy langkousLid
01-01-2024, 00:00
#8
Gemberthee zei:
Psilocybe Galindoi.

En jij? En op welke manier was jouw trip anders?
Klik om te vergroten...
Ik had hollandia.

En bij mij was de trip minder lachen en meer geestelijk intens. Soms gevoel van doodgaan zegmaar, maar dan wel positief hoor. En gewoon bijna constant het gevoel in de hemel te zijn.
G
GembertheeLid
01-01-2024, 00:00
#9
whitesugar zei:
Ik had hollandia.

En bij mij was de trip minder lachen en meer geestelijk intens. Soms gevoel van doodgaan zegmaar, maar dan wel positief hoor. En gewoon bijna constant het gevoel in de hemel te zijn.
Klik om te vergroten...
Suuuuuuper gaaf!!

Ik dacht nog wel na gisteren dat ik de volgende keer wil ik minder wil lachen. Een meer spirituele trip lijkt me ook heel erg vet.
l
ljuvLid
01-01-2024, 00:00
#10
Gemberthee zei:
Ik dacht nog wel na gisteren dat ik de volgende keer wil ik minder wil lachen. Een meer spirituele trip lijkt me ook heel erg vet.
Klik om te vergroten...
Dit heb ik ook zoooooo sterk, is me zelfs nog niet gelukt toen ik in me eentje tripte๐Ÿ˜ข Wil vooral gewoon een beeeeeetje dieper ofzo. Al is die intense euforie en lachen tot je huilt geen straf opzich...
T
Trippy langkousLid
01-01-2024, 00:00
#11
Gemberthee zei:
Suuuuuuper gaaf!!

Ik dacht nog wel na gisteren dat ik de volgende keer wil ik minder wil lachen. Een meer spirituele trip lijkt me ook heel erg vet.
Klik om te vergroten...
Kan zijn dat het ook met de setting te maken heeft, ze zeggen weleens dat je alleen intenser kunt trippen ofzo. Verder weet ik het niet, bij mij was het al heel erg spiritueel (als je het zo kunt noemen) maar daar heb ik geluk mee denk ik want dit was maar mijn 2e keer truffels.
T
Trippy langkousLid
01-01-2024, 00:00
#12
ljuv zei:
Dit heb ik ook zoooooo sterk, is me zelfs nog niet gelukt toen ik in me eentje tripte๐Ÿ˜ข Wil vooral gewoon een beeeeeetje dieper ofzo. Al is die intense euforie en lachen tot je huilt geen straf opzich...
Klik om te vergroten...
Kan misschien ook zijn dat je het niet krijgt omdat je het te graag wilt? Misschien de volgende keer op je af laten komen wat er komen gaat. En had je nou al een keer holandia gedaan?
l
ljuvLid
01-01-2024, 00:00
#13
whitesugar zei:
Kan misschien ook zijn dat je het niet krijgt omdat je het te graag wilt?
Klik om te vergroten...
Absoluut, 100 procent hahaha. Je legt de vinger op de zere plek maid. Ik heb sowieso altijd verwachtingen inderdaad, weet ook dat dat beter is van niet maar zoooo lastig uitschakelen ๐Ÿ˜…

whitesugar zei:
En had je nou al een keer holandia gedaan?
Klik om te vergroten...
Jaweeeeel, maar das wel alweer een behoorlijke tijd terug. Laatste keren altijd high hawaiians gehad.
G
GembertheeLid
01-01-2024, 00:00
#14
ljuv zei:
Absoluut, 100 procent hahaha. Je legt de vinger op de zere plek maid. Ik heb sowieso altijd verwachtingen inderdaad, weet ook dat dat beter is van niet maar zoooo lastig uitschakelen ๐Ÿ˜…


Jaweeeeel, maar das wel alweer een behoorlijke tijd terug. Laatste keren altijd high hawaiians gehad.
Klik om te vergroten...
Super herkenbaar!! Ik probeerde ook heel hard geen verwachtingen te hebben. Zo moeilijk!

De eerste keer was gaaf! We gingen heel spontaan en aangeschoten (na uiteten) truffels halen. Toen had ik ook een spirituele trip. Achteraf zie ik pas hoe bijzonder dat was.

@whitesugar was jij alleen toen jij die spirituele trip had?
G
GembertheeLid
01-01-2024, 00:00
#15
Trouwens..! Ik had echt mega koppijn vanochtend. Paracetamol hielp voor geen meter. Ging in de loop van de dag wel weg gelukkig. En moe! Hartstikke goed geslapen, maar echt heeeel moe. Vanmiddag zelfs nog een extra dutje gedaan.
T
Trippy langkousLid
01-01-2024, 00:00
#16
ljuv zei:
Absoluut, 100 procent hahaha. Je legt de vinger op de zere plek maid. Ik heb sowieso altijd verwachtingen inderdaad, weet ook dat dat beter is van niet maar zoooo lastig uitschakelen ๐Ÿ˜…
Klik om te vergroten...
Dan heb je dus toch wat van je trips geleerd (wat je ook wou toch), dat je dus minder verwachtingen moet hebben ๐Ÿ˜‰ en gewoon go met de flow.
ljuv zei:
Jaweeeeel, maar das wel alweer een behoorlijke tijd terug. Laatste keren altijd high hawaiians gehad.
Klik om te vergroten...
Oke, ik weet niet hoe sterk die is? Maar kan zijn dat de holandia iets sterker is dat het daar van komt..
T
Trippy langkousLid
01-01-2024, 00:00
#17
Gemberthee zei:
Super herkenbaar!! Ik probeerde ook heel hard geen verwachtingen te hebben. Zo moeilijk!

De eerste keer was gaaf! We gingen heel spontaan en aangeschoten (na uiteten) truffels halen. Toen had ik ook een spirituele trip. Achteraf zie ik pas hoe bijzonder dat was.

@whitesugar was jij alleen toen jij die spirituele trip had?
Klik om te vergroten...
Dat klinkt heel mooi! Al is het beter om niet te combineren met drank, maar mooi dat het wel goed ging! En ja, ik was alleen. Vond ik in het begin best eng maar daar moet je even doorheen.
m
mitchieeeLid
01-01-2024, 00:00
#18
heel leuk report!

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."