Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForums1P-LSD + Wiet report

1P-LSD + Wiet report

18 antwoorden
3 weergaven
18-5-2026
N
NickXLid
01-01-2024, 00:00
#1
Mensen,

Vandaag m'n 1P-LSD (1x blotter 150 much) binnen gekregen.
Zojuist rond een uur of 14:30 begonnen met wiet smoken vanuit een bong (2/3 bowls).
Heb toen rond een uur of 17:25 1 blotter (150mcg) onder mn tong gelegt. 30 minuten eronder gehoud en toen doorgeslikt.

Voel me tot nu toe nogal zwevend, alsof iets in me opwekt, vooral bij m'n benen.
N
NickXLid
01-01-2024, 00:00
#2
Omgeving: Thuis
Stemming: Relaxend maar opgewonden.
Energie: Heb de heledag auto gereden
Lengte/kilo: 185CM, 92KG
Ervaringen: Wiet, alcohol.
Aantal personen: Alleen ik.
Leeftijd: 19.
N
NickXLid
01-01-2024, 00:00
#3
Voelt nu vooral alsof alles veel gewicht heeft, alles beweegt mee. Ik heb m'n high playlist aangezet en daar zit vooral chille liedjes tussen, dus tot nu toe een chille trip. Alleen de realiteit die ik voor me zie beweegt mee etc. Nog geen extra visuele dingen gezien.
Had wel extra oomph verwacht, praat ik nu nog te vroeg?
m
mitchieeeLid
01-01-2024, 00:00
#4
het bouwt zich rustig op dont worry about it, 150ug zal goed visueel worden ik heb 1x 150 op en dat was prachtig, de closed eyes visuels zijn ook erg mooi!
S
SpyroLid
01-01-2024, 00:00
#5
Ik zou de vendor even weghalen! Is tegen de regels.

Verder een fijne reis gewenst!
M
MetalGuyLid
01-01-2024, 00:00
#6
NickX zei:
Yep, inderdaad! Ben sinds vanochtend ook idd van de setraline af gegaan omdat m'n stemming al een tijdje goed loopt...

Zou ik over een paar weken weer LSD kunnen proberen met een betere effect? Heb deze keer 150mcg genomen maar zie niet veel visueels gebeuren. Volgende keer zelfde dosering maar hopen dat de gebrek aan SSRIs het effect zullen versterken of zal ik dan een hogere dosering doen?
Klik om te vergroten...
Ja, dat kan! Maar dan moet je de setraline in de tussentijd laten voor wat het is. En de volgende dosis LSD uit te stellen voor minimaal een maand voor optimaal effect ivm directe tolerantie.

Mocht het zo zijn dat dat toch niet lukt en je tóch weer aan de setraline moet, dan is het verstandig om de LSD links te laten liggen.

Ik ken je situatie niet natuurlijk, maar het is het beste om géén psychedelica tot je te nemen als je je slecht voelt.
N
NickXLid
01-01-2024, 00:00
#7
Ik heb de laatste 2 maanden dagelijks 25 mg setraline (SSRI) genomen, van ochtend niet. Kan dat van de visuele effect afnemen?
N
NickXLid
01-01-2024, 00:00
#8
Ik ben in overleg met mn arts ook stapgewijs afgebouwt. Het kwam toevallig op deze week af dat ik volledig ging stoppen. Ik neem al een tijdje maar 25mg i.p.v. m'n normale 100. Was van 100 naar 75 naar 50 naar 25 mg en nu dus naar niks.

Deze keer ging wiet + LSD nogal goed samen, volgende keer ga ik kijken of dit wel verstandig is sinds LSD dan een sterkere effect zal hebben i.v.m. afname SSRI's.

Bedankt!
S
SpyroLid
01-01-2024, 00:00
#9
NickX zei:
Ik heb de laatste 2 maanden dagelijks 25 mg setraline (SSRI) genomen, van ochtend niet. Kan dat van de visuele effect afnemen?
Klik om te vergroten...
Jep… Dit heeft heel veel invloed. Dan had je bijna de dubbele dosis aan LSD moeten nemen.
M
MetalGuyLid
01-01-2024, 00:00
#10
NickX zei:
Ik heb de laatste 2 maanden dagelijks 25 mg setraline (SSRI) genomen, van ochtend niet. Kan dat van de visuele effect afnemen?
Klik om te vergroten...
Ja, helaas!

Ik denk dat je nu goed zit, omdat je vanochtend de setraline niet hebt genomen. Maar het is raadzaam om géén serotonerge psychedelica, zoals (1P-)LSD, te nemen in combinatie met SSRI's. Je hebt dan kans op het serotoninesyndroom, dat eventueel dodelijk kan zijn!

Maar genoeg daarover, je weet nu wat je vóóral niet moet doen.

Ik wens je een fijne reis!

:heartsuit::rainbow::sun:
B
BoymanLid
01-01-2024, 00:00
#11
Helemaal goed, dan heb ik niks gezegd! Bij mij duurde het ook even na het afbouwen voor ik weer helemaal de oude was. Ik zou het een week of twee geven voordat je het opnieuw probeert. 150ug kan best wel pittig zijn, ondanks mijn ruime ervaring met truffels werd ik er best wel door overvallen. Als je het alleen gaat doen vind je het misschien prettig om een benzo bij de hand te houden als tripkiller. Have fun!
N
NickXLid
01-01-2024, 00:00
#12
Yep, inderdaad! Ben sinds vanochtend ook idd van de setraline af gegaan omdat m'n stemming al een tijdje goed loopt...

Zou ik over een paar weken weer LSD kunnen proberen met een betere effect? Heb deze keer 150mcg genomen maar zie niet veel visueels gebeuren. Volgende keer zelfde dosering maar hopen dat de gebrek aan SSRIs het effect zullen versterken of zal ik dan een hogere dosering doen?
D
DirkdirkLid
01-01-2024, 00:00
#13
Sorry als opa Dirk weer met domme vragen komt maar

wat is een bowl? Hoeveel zit daar in? Je wilt toch weten wat je rookt?
N
NickXLid
01-01-2024, 00:00
#14
Dirkjan zei:
Sorry als opa Dirk weer met domme vragen komt maar

wat is een bowl? Hoeveel zit daar in? Je wilt toch weten wat je rookt?
Klik om te vergroten...
Een bowl is het stukje van de bong waar je je wiet in zet samen met een filter.

Ik heb ongv. 1.5 - 2 gram gedaan voor LSD. (wiet + hasj mixed)
Toen heb ik ongv. 1.5 gram gedaan, dit was 2 uur nadat ik mijn LSD blotter onder m'n tong had gezet.
D
DirkdirkLid
01-01-2024, 00:00
#15
En dat rook je in één hit weg?
N
NickXLid
01-01-2024, 00:00
#16
Dirkjan zei:
En dat rook je in één hit weg?
Klik om te vergroten...
Nee niet in 1 hit. Ik heb het sowieso meer dan 20x aangestoken. Het is een manier om efficienter wiet/hasj te roken. Het is ook fijner voor je longen als je wat ijs in de bong stopt.
D
DirkdirkLid
01-01-2024, 00:00
#17
NickX zei:
Nee niet in 1 hit. Ik heb het sowieso meer dan 20x aangestoken. Het is een manier om efficienter wiet/hasj te roken. Het is ook fijner voor je longen als je wat ijs in de bong stopt.
Klik om te vergroten...
Oooh ik dacht al
Dacht dat je 1 gram in een keer in je longen trok 🤣
B
BoymanLid
01-01-2024, 00:00
#18
Jep, SSRI's hebben een sterke invloed op psychedelica. Overigens zou ik niet cold turkey stoppen met je antidepressiva (en zeker niet alleen om een trip te maken), dat gaat altijd in overleg met je huisarts. Ik moest stapgewijs afbouwen. Maar dat is natuurlijk aan jou om te beslissen.

Om toch even een word of warning te geven, voor mij persoonlijk is psychedelica mixen met wiet een hele slechte combi. Dan kan je trip plotseling enorm versterken of onstuurbaar worden. Dit verschilt enorm per persoon, sommigen zweren er juist bij maar voor anderen (zoals ik) is dit dus echt een no go. Als je LSD ook nog niet echt op zichzelf staand hebt kunnen proberen zou ik aanraden om dat eerst een keer te doen. Of in ieder geval de wiet bewaren tot je in de comedown zit :)

Veel plezier met je eventuele volgende trip!
m
mitchieeeLid
01-01-2024, 00:00
#19
fijne reis :)

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."