Laden...
Geregistreerd lid
Nog geen onderwerpen gestart.
"Mensen, Vandaag m'n 1P-LSD (1x blotter 150 much) binnen gekregen. Zojuist rond een uur of 14:30 begonnen met wiet smoken vanuit een bong (2/3 bowls). Heb toen rond een uur of 17:25 1 blotter (150mcg) onder mn tong gelegt. 30 minuten eronder gehoud en toen doorgeslikt. Voel me tot nu toe nogal zwevend, alsof iets in me opwekt, vooral bij m'n benen."
"Omgeving: Thuis Stemming: Relaxend maar opgewonden. Energie: Heb de heledag auto gereden Lengte/kilo: 185CM, 92KG Ervaringen: Wiet, alcohol. Aantal personen: Alleen ik. Leeftijd: 19."
"Voelt nu vooral alsof alles veel gewicht heeft, alles beweegt mee. Ik heb m'n high playlist aangezet en daar zit vooral chille liedjes tussen, dus tot nu toe een chille trip. Alleen de realiteit die ik voor me zie beweegt mee etc. Nog geen extra visuele dingen gezien. Had wel extra oomph verwacht, praat ik nu nog te vroeg?"
"Ik heb de laatste 2 maanden dagelijks 25 mg setraline (SSRI) genomen, van ochtend niet. Kan dat van de visuele effect afnemen?"
"Ik ben in overleg met mn arts ook stapgewijs afgebouwt. Het kwam toevallig op deze week af dat ik volledig ging stoppen. Ik neem al een tijdje maar 25mg i.p.v. m'n normale 100. Was van 100 naar 75 naar 50 naar 25 mg en nu dus naar niks. Deze keer ging wiet + LSD nogal goed samen, volgende keer ga ik kijken of dit wel verstandig is sinds LSD dan een sterkere effect zal hebben i.v.m. afname SSRI's. Bedankt!"
"Yep, inderdaad! Ben sinds vanochtend ook idd van de setraline af gegaan omdat m'n stemming al een tijdje goed loopt... Zou ik over een paar weken weer LSD kunnen proberen met een betere effect? Heb deze keer 150mcg genomen maar zie niet veel visueels gebeuren. Volgende keer zelfde dosering maar hopen dat de gebrek aan SSRIs het effect zullen versterken of zal ik dan een hogere dosering doen?"
"Dirkjan zei: Sorry als opa Dirk weer met domme vragen komt maar wat is een bowl? Hoeveel zit daar in? Je wilt toch weten wat je rookt? Klik om te vergroten... Een bowl is het stukje van de bong waar je je wiet in zet samen met een filter. Ik heb ongv. 1.5 - 2 gram gedaan voor LSD. (wiet + hasj mixed) Toen heb ik ongv. 1.5 gram gedaan, dit was 2 uur nadat ik mijn LSD blotter onder m'n tong had gezet."
"Dirkjan zei: En dat rook je in één hit weg? Klik om te vergroten... Nee niet in 1 hit. Ik heb het sowieso meer dan 20x aangestoken. Het is een manier om efficienter wiet/hasj te roken. Het is ook fijner voor je longen als je wat ijs in de bong stopt."