Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsTweede Kerstdag Alcohol live report

Tweede Kerstdag Alcohol live report

69 antwoorden
5 weergaven
18-5-2026
D
Don DraperLid
01-01-2024, 00:00
#1
Don Draper zei:
Ik wil dit evenaren. Zal ik een alcohol live report doen binnenkort?
Klik om te vergroten...

ljuv zei:
Yolo.
Klik om te vergroten...

Yolo it is. Velen van ons zitten waarschijnlijk aan de alcohol of aan de kater van de dagen ervoor. Dus ik ga maar mijn eigen lultalk alcohol live trip doen.

Wat voorafgaand is gebeurd voor deze live trip:

3 mg lorazepam gisteren rond 19:00
4 mg Risperidon vanochtend (beiden versuffende werking met alcohol)
Gisteren 1 fles bier
20 minuten geleden fles Hugo gekocht en geopend
Heb wiet cravings wat ik met cigarillos en veel wandelen tot nu toe heb opgelost
Vanwege de medicatie is sterke alcohol niet mogelijk
Morgen moet ik gewoon werken. :tongueout:

In huis op dit moment:

driekwart wijn Hugo
Halve krat Brand


Nu: Voel wel wat. Wat losser. Wat gezelliger. Wat warmpjes.
D
Don DraperLid
01-01-2024, 00:00
#2
Ik zit nu te computeren vanaf mijn TV en vanaf mijn bureau waar een normale ziel van zou computeren staat nu Amerikaanse football aan. Ik ga kijken of ik al beschonken genoeg ben dat de Google Home speaker mij verstaat of niet om de Top 2000 aan te zetten.
D
Don DraperLid
01-01-2024, 00:00
#3
Ja de Google speaker verstaat me gewoon gelukkig.
D
Don DraperLid
01-01-2024, 00:00
#4
Kan moeilijk stil zitten al want Foster The People - Pump Up Kicks staat aan. Terwijl ik dit typ realiseer ik me niet dat het niet dans muziek is maar ik wil niet stil zitten! :tongueout:
l
ljuvLid
01-01-2024, 00:00
#5
Ik luister ook top 2000❤️❤️❤️❤️
Pumped up kicks nu, favorietje💕

Geniet ervan schat, zal je yolo reportje volgen.
l
ljuvLid
01-01-2024, 00:00
#6
Don Draper zei:
Kan moeilijk stil zitten al want Foster The People - Pump Up Kicks staat aan. Terwijl ik dit typ realiseer ik me niet dat het niet dans muziek is maar ik wil niet stil zitten! :tongueout:
Klik om te vergroten...
Zeker wel dans muziek!!!! Beetje wierde hippie dans maar boeie.
D
Don DraperLid
01-01-2024, 00:00
#7
Zin om me te verplaatsen naar het geil topic
M
MaddMonkeyLid
01-01-2024, 00:00
#8
ljuv zei:
wierde hippie dans
Klik om te vergroten...
3o7qE2VAxuXWeyvJIY.gif
D
Don DraperLid
01-01-2024, 00:00
#9
Door @ljuv's post schaam ik me niet meer dat ik heen en weer ga op de stoel.
D
Don DraperLid
01-01-2024, 00:00
#10
Nadenkend om later vandaag toch een hash jointje te halen en beetje ervan te roken. Zal de trip report ten goede doen denk ik.
D
Don DraperLid
01-01-2024, 00:00
#11
Had de verwarming aangezet maar heb het al fuuuucking heet dus de verwarming weer uit!
l
ljuvLid
01-01-2024, 00:00
#12
Don Draper zei:
Door @ljuv's post schaam ik me niet meer dat ik heen en weer ga op de stoel.
Klik om te vergroten...
MaddMonkey zei:
Bekijk bijlage 34289
Klik om te vergroten...
It's a vibe bruh.
D
Don DraperLid
01-01-2024, 00:00
#13
Zin om te roken en wil niet stoppen met drinken dus ik schiet een sigaret.

Ja, schieten want ik zit een beetje skeer.
D
DruktemakerLid
01-01-2024, 00:00
#14
Ik voel aan mijn water dat je er met dit tempo mooi op tijd in ligt vanavond 🤫. Kalm aan, de dag is nog lang zat!
M
MaddMonkeyLid
01-01-2024, 00:00
#15
Ja don, wel minstens Sesamstraat halen
seriously-are-you-serious.gif
l
ljuvLid
01-01-2024, 00:00
#16
ALL NIGHT LOOOOOHOOOONG😍
D
Don DraperLid
01-01-2024, 00:00
#17
beetje kijken naar wat er afgelopen nacht op DF is gebeurd
D
Don DraperLid
01-01-2024, 00:00
#18
Kerst diner wordt gemaakt nu. Fles wijn blijft even dicht. Zit even okay.
D
Don DraperLid
01-01-2024, 00:00
#19
Nu zing ik zelfs in een valse stem de nummers van de top 2000.
D
Don DraperLid
01-01-2024, 00:00
#20
Ik vraag mijn buurman of hij thuis is zodat ik bij hem misschien paar heisjes wiet mee kan roken.

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
1234
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."