Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsTweede Kerstdag Alcohol live report

Tweede Kerstdag Alcohol live report

69 antwoorden
9 weergaven
18-5-2026
D
Don DraperLid
01-01-2024, 00:00
#1
Om 01:00 alles uitgekotst en zometeen naar werk!

En dat was dus mijn tweede kerstdag!
l
ljuvLid
01-01-2024, 00:00
#2
Voordeel is.... Geen kater als je gekotst hebt???
Werkse Don!
M
MaddMonkeyLid
01-01-2024, 00:00
#3
Je huig zei u go van al die Hugo wijn. Begrijpelijk.
D
Don DraperLid
01-01-2024, 00:00
#4
Katers heb ik alleen bij sterke alcohol :tongueout:
D
Don DraperLid
01-01-2024, 00:00
#5
Door @ljuv's post schaam ik me niet meer dat ik heen en weer ga op de stoel.
D
Don DraperLid
01-01-2024, 00:00
#6
Nadenkend om later vandaag toch een hash jointje te halen en beetje ervan te roken. Zal de trip report ten goede doen denk ik.
D
Don DraperLid
01-01-2024, 00:00
#7
Had de verwarming aangezet maar heb het al fuuuucking heet dus de verwarming weer uit!
l
ljuvLid
01-01-2024, 00:00
#8
Don Draper zei:
Door @ljuv's post schaam ik me niet meer dat ik heen en weer ga op de stoel.
Klik om te vergroten...
MaddMonkey zei:
Bekijk bijlage 34289
Klik om te vergroten...
It's a vibe bruh.
D
Don DraperLid
01-01-2024, 00:00
#9
Zin om te roken en wil niet stoppen met drinken dus ik schiet een sigaret.

Ja, schieten want ik zit een beetje skeer.
D
Don DraperLid
01-01-2024, 00:00
#10
Nu zing ik zelfs in een valse stem de nummers van de top 2000.
D
Don DraperLid
01-01-2024, 00:00
#11
Ik vraag mijn buurman of hij thuis is zodat ik bij hem misschien paar heisjes wiet mee kan roken.
D
Don DraperLid
01-01-2024, 00:00
#12
kom langzaam richting de helft van de fles wijn. Sigaret net geschoten dus dat nu oproken. Heb ook de buurvrouw gevraagd of zij nu toevallig blowt.
D
Don DraperLid
01-01-2024, 00:00
#13
Het is buiten helemaal niet koud! Voor het drinken was het he-le-maal niet te doen en ging ik strijder modus door het leven. Nu zou ik gewoon in mijn pyjama durvend een peukje doen buiten.
D
Don DraperLid
01-01-2024, 00:00
#14
@ljuv zelfs dit lijst was vroeger gamanipuleerd!

www.ad.nl

Oud-zenderbaas erkent: Top 2000 vroeger beetje gemanipuleerd

De makers van de Top 2000 hebben in de beginjaren van de lijst de cijfers een klein beetje gemanipuleerd. Op die manier ontstond er een lijst die de luisteraars beter aan de radio gekluisterd hield. Dat erkent oud-zenderbaas Kees Toering van Radio 2 in een interview met het <i>Dagblad van het...
www.ad.nl www.ad.nl
M
MaddMonkeyLid
01-01-2024, 00:00
#15
even-serieus-1fa991.jpg

Waar blijft mijn drankje?
D
Don DraperLid
01-01-2024, 00:00
#16
Buurvrouw is bij vriend lief nu dus geen wiet van haar. :(
l
ljuvLid
01-01-2024, 00:00
#17
Don Draper zei:
@ljuv zelfs dit lijst was vroeger gamanipuleerd!

www.ad.nl

Oud-zenderbaas erkent: Top 2000 vroeger beetje gemanipuleerd

De makers van de Top 2000 hebben in de beginjaren van de lijst de cijfers een klein beetje gemanipuleerd. Op die manier ontstond er een lijst die de luisteraars beter aan de radio gekluisterd hield. Dat erkent oud-zenderbaas Kees Toering van Radio 2 in een interview met het <i>Dagblad van het...
www.ad.nl www.ad.nl
Klik om te vergroten...
O mijn got.

MaddMonkey zei:
Bekijk bijlage 34292

Waar blijft mijn drankje?
Klik om te vergroten...
Dito.
D
Don DraperLid
01-01-2024, 00:00
#18
MaddMonkey zei:
Bekijk bijlage 34292

Waar blijft mijn drankje?
Klik om te vergroten...
Pak de sprinter naar Rotterdam! Mocht je die pleuris end willen rijden, stuur me een DM! :grin:
D
Don DraperLid
01-01-2024, 00:00
#19
@ljuv jij ook!




Net achter gekomen dat er weer een lichtje van mijn toetsenbord kapot is gegaan! :'(
D
Don DraperLid
01-01-2024, 00:00
#20
Don Draper zei:
Kerst diner wordt gemaakt nu. Fles wijn blijft even dicht. Zit even okay.
Klik om te vergroten...
Toch maar een slokje lurken ervan.

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
1234
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."