#1
Setting:
Locatie: Thuis op de bank
Gezelschap: tafel voor 1
De drugs:
Truffels: Valhalla - 15 gram
Wiet: Cookies Kush
Over mij:
Lengte: 1.78 m
Gewicht: 68 kg
Woordje vooraf:
Misschien goed om te weten; ik heb geen tijdstippen bijgehouden. Leek me niet bevorderend voor het bijhouden van mijn ervaringen. Daarnaast is dit een trip report waar ik gewoon alles typ wat in mijn hoofd opkomt tijdens het afteren. Kan chaotisch overkomen maar tijd is niet per se een bepalende factor in het verhaal.
Dit is geen trip report over wat ik voel en wat ik zag maar over de shit waar ik aan dacht. Ik ben eerlijk over mijn gevoelens hier en dat ben ik niet snel.
Het is heel veel geworden, mijn excuses hahaha.
Omdat ik dus alleen was, thuis en vooral op de bank lag zijn er niet veel rare dingen gebeurd naast veel hersenspinsels die hier her en daar zijn neergezet. Ik wens je veel leesplezier, eerste trip report. Ken de ins en outs nog niet, tips zijn meer dan welkom!
De trip:
Gezonde spanning voor mijn eerste keer truffels in mijn eentje. Afgelopen keer toch ontzettend hard moeten huilen om hoe slecht het ging met mijn toenmalige vriendin. Uitgemaakt doordat ik me zo voelde wat een hele last van mijn schouders af haalde. Toch die stap gezet om alleen truffels te doen, meteen 15 gram Valhalla omdat ik weet dat ik in mijn eentje een grotere hoeveelheid drugs beter aan kan dan met conculega’s. Spannend maar wel ontzettend veel zin om iets te doen met jezelf wat je nog nooit hebt gedaan, een primeurtje.
Zakje opengesneden, ik ruik even en mijn hele lijf krijgt een rilling. Die geur is zo uniek en laat me gelijk goed voelen. Had een truffel grinder gekocht omdat ik niet genoeg € had uitgegeven bij de Vendor maar na 1 hapje wist ik al genoeg dat deze gemakkelijk naar binnen gaan. Ze smaken gewoon lekker vies.
Na een paar potjes gamen merk je meteen dat er iets aan gaat komen, ik ben iets blijer tijdens goals, ontzettend wazig in mijn hoofd en je spel gaat er drastisch van achteruit haha. Legde even mijn controller aan de kant en ging lekker liggen. Toen hoorde ik een opbouwende piep in mijn lichaam, teentjes kriebelen, handjes onrustig en ineens. Boem. Alsof er een tinteling door mijn hele lichaam direct naar mijn oorschelp klapte. Ik zou het als beste kunnen omschrijven als een zweepslag die met neon lichtjes een klap tegen je oor geeft.Alsof het een opstapeling was van alle zintuigen die magie maken. Overigens een heel prettig en nog nooit meegemaakte ervaring.
Ik had zin om mijn favoriete serie te kijken. The office, ongelofelijk hoe grappig en compleet ik die serie vind. Mooi stukje wat ik had opgeschreven op Snapchat voor mezelf: “Prachtige serie, ongelofelijk hoe alle rollen en karakters zo perfect en grappig in elkaar schuiven. Daarnaast de enige serie waar ik een traantje van heb gelaten. En daar nog bovenop ook nog de enigste serie waar ik (even opgezocht) 2x 74 uur van mijn leven in heb gestoken. In een woord: supertof”
Duidelijke taal neem ik aan zo hahaha
Het is inmiddels tijd geworden om even naar de wc te gaan, ik heb altijd die behoefte om dit uit te stellen. Zonder succes natuurlijk want je moet ooit plassen tijdens drugsgebruik.
Plassen, allemaal prima. Even op de telefoon kijken, appjes beantwoorden en paar lach poppetjes op DF en door.
Eventjes handjes wassen want ik had toch wel laatst van klamme handjes en toen ik mijn handen droogde en in de spiegel keek was ik ineens aan het spacen. What the fuck is dit.
Ik sta ineens in een dikke rave in mijn huis. Lazers, dikke rookmachines. Allemaal aan de zooi, spiegels op tafel, hier en daar mensen aan t blowen. De definitie van begaaid. Nog steeds in mijn hoofd vraagt mijn vertrouwelijke drugsmaatje of ik wil raven in mijn badkamer, heerlijke ruimte van 6x6. Staan we daar met een belachelijke box, lazers en rookmachines die mijn hele glazen koepel plafond vullen in de badkamer.
Ineens terug op aarde, mega mindfuck en ben een beetje verward. Tot dat ik begrijp dat die rave nog moet komen en niet net is geweest. We weten nu in ieder geval wel wat er gaat gebeuren met nieuwjaar!
Hierna komt veel zelfpijperij, mocht je dat haten. Nu is je cue om te vertrekken.
Ik kijk even naar mezelf in de spiegel, netjes geschoren, baardje + snorretje netjes bijgewerkt. Haren van de week geknipt, mooi in een middenscheiding naar achteren op goede lengte. Paar onzuiverheden op mijn wangen, nog steeds kleine littekens van mijn vroegere acne maar wel gewoon op orde nu. Een erg leuk moment omdat ik de afgelopen jaren altijd extreem onzeker was over mijn uiterlijk.
Daarnaast heel blij dat ik eindelijk een kleine baard en snor heb laten staan nadat mijn ex dat altijd ontzettend lelijk vond. Echt een realisatie momentje dat ik vaker voor mezelf moet kiezen.
“Nu is het goed”, zei ik toen ik terug naar de bank liep.
Nog even een aflevering van The Office gekeken waarin, voor mij, de serie stopt. Gaat nog verder maar hier is het einde oefening. Ook prima voor mij om hier de serie af te zetten.
Herinnerde me nog de wiet die ik had liggen. Alles in mijn lijpe pijpje gegooid en rustig opgerookt, had bij nader inzien toch graag een jointje of 2 extra gehad.
Douchen! Stond op de planning, had totaal geen zin om uit deze ruimte te verplaatsen om aan iets “nieuws” te beginnen. Maar moest gebeuren, kans doet zich misschien nooit meer voor en dit had ik met mezelf afgesproken. Was wel bang dat het mijn trip zou beëindigen, alsof je dan voor jezelf en de drugs bepaald dat de after effects nu beginnen.
Hoe was douchen? In één woord, one of a kind. Ongekend lekker.
Biertje gepakt voor in de douche. Na 15 minuten uit de douche gestapt, omdat mijn piel er een beetje donkerder uit begon te zien op mijn toch wel blanke huid hahaha.
Keek naar beneden en zag inderdaad dat mijn voeten rood waren, redelijk verbrand maar wel lekker warm en mijn teennagels spierwit. Ik bleef nog 30 seconden staan, heerlijk.
Lekker afdrogen met een nieuwe handdoek uit de was, onwijs lekker die geur. Haartjes doen, gezichtshaar bijgewerkt, lekker geurtje op. Heerlijk fris en weer kunnen waarderen hoe ik eruit zie. Heerlijk warm en zachte oversized mintgroene hoodie aan, korte zomerbroek. Helemaal klaar om niks meer te doen vandaag.
Trip was voor mijn gevoel nu ook echt tot het einde; nu konden de after effects beginnen en vond ik het zonde dat ik een aantal punten niet heb opgepakt.
Ik pak me biertje en ga rustig op de bank zitten. Opeens apprecieer ik de dingen om me heen nog meer dan tijdens het pieken. 2 jaar geleden woonde ik nog thuis en dreigde mijn jongensdroom als ondernemer vergooit te zijn door ome covid. Nu woon ik op mezelf, zaken gaan goed en heb ik geleerd om te appreciëren hoe leuk het is om alleen te zijn. De meubels om me heen zijn allemaal van mij, alles wat hier staat is van mij. Ik heb mijn eigen thuis gecreëerd op deze leeftijd, uitzonderlijk is een groot maar misschien goed woord ervoor.
Hierna las ik een gesprek/ discussie over depressie in een topic en merkte ik dat ik daar toch met mezelf in gesprek over moest gaan. Ik ben al sinds de puberteit depressief. Dacht dat het de hormonen waren maar ik voel me nog steeds verschrikkelijk. Voelen alsof alles om je heen zwart is, echt in de spiegel kijken en door jezelf heenkijken.
Ik ben van mening dat je van echte depressie niet genezen kan. Therapie leverde niks op, geprobeerd toen mijn ouders gingen scheiden maar zelfs tegen haar loog ik. Ik kan mezelf gewoon amper écht uitten bij een persoon die al dicht bij me staat, laat staan iemand die niks van me kent. En dan maak je het voor jezelf een partij lastig. Maar ik vraag me soms af of er iets veranderd als ik eerlijk zou zijn, denk dat je er dan altijd nog alleen voor staat.
Ik voel me alleen. Ik ben niemand meer zijn favoriete persoon in de wereld, ik val tussen 2 groepen in onze vriendengroep en ben eigenlijk maar eenzaam.
Ik denk dat mijn depressie nooit weggaat maar het is goed zo, zolang niemand last van heeft is het goed.
Mis me pa verschrikkelijk, al 3 jaar niet meer in het echt gezien. Mis de hond van mijn moeder, echt de liefste van de wereld met ook een verschrikkelijk verleden.
Dingen zoals me alleen voelen in de menigte, afwezig zijn terwijl iemand mijn oren van mijn kop praat laten wel echt zien hoe ik me soms voel. Al vind ik de wereld prachtig en komt alles samen ooit, ik voel me op het moment ontzettend alleen op een eiland. Gaat dit over met een wederhelft? Met een huisdier? Beide? Of pas ik er gewoon niet tussen?
Als je een beetje terugleest, lees je veel over mijn ex. Alsof ik haar niet los kan laten, maar dat heb ik allang gedaan. Alleen de periode waarin we uit elkaar gingen is er zoveel gebeurd in mijn leven dat ik dat sowieso niet los kan laten. Daarbij hebben we ook veel meegemaakt samen, evenals mijn 1e en 2e relatie. Alle 3 dames die ik voor altijd zal koesteren en altijd van zal houden.
En nu The office terugspoelen naar een leuke aflevering en zien hoe 2 karakters lachen maakt me ook zo blij. Voor kijkers; Jim en Pam. Voor onbekende; een stelletje.
Gaf ergens op DF de opmerking: “een betere wereld begint bij jezelf” en zo voel ik me echt.
Ik deug als mens, hou van dieren, geeft altijd iedereen een gelijke kans, heb geen vooroordelen over mensen en wens de caissières zelfs een fijne dag als zij chagrijnig zijn. Zo iemand ben ik, er ontstaan geen problemen bij mij zeg maar. Hier gaat niks fout.
Tegenlijk vallen de druppels op mijn trui. Hoe kan ik zoveel van de wereld houden en niet van mezelf. Vroeger was het mijn uiterlijk, toen geld en nu? Ik ben tevreden over beide nu, wat in mij wilt zo graag niks meer voelen? En nog belangrijker om hier uit te halen, wat in mij zorgt ervoor dat ik hier nog ben?
Als je dit nu leest wil ik niet dat je denkt dat ik niets in de wereld waardeer. Integendeel alles zelfs. Alle veiligheid, nooit honger, altijd een dak boven je hoofd. Dat kan gewoon in Nederland als je hard werkt en hulp accepteert in dit land.
Echter heeft dat er in geresulteerd dat we in een systeem leven waar we nooit meer uitkomen.
Mocht ik de vrouw van mijn leven tegenkomen en zij wilt kinderen dan zou ik niet weten of ik daar in mee ga.
Over een 100 jaar zal de aarde zo verpest zijn als we niet opletten met zn allen. Daarentegen is leven en voortplanting de reden dat jij bestaat. Je soort moet in leven blijven, kinderen krijgen en voortplanten is namelijk gewoon puur natuur.
Mijn favoriete topic op dit forum is daarom ook deze. Wanneer een @Druktemaker of @Zanza daarin verhalen delen krijg ik het altijd warm van binnen. Ik wil het daarom ook niet missen hoe het is om een ouder te zijn en je eigen kleine drummus te zien volgroeien tot een jongvolwassene waar een @Eik bijvoorbeeld meer ervaring mee heeft als ik het goed heb.
In mijn hoofd achteraf: Misschien is dat waar ik voor leef. Het geven van iets zo speciaal wat alleen mogelijk is tussen 2 mensen. Het geven van leven.
Afsluiting:
Het is naast de ervaring ook een aantal hersenspinsels geworden die ik graag deel. Waar ik profijt van heb gehaald tijdens deze reis.
Conclusie:
Geslaagde trip? Ja! Wat heb ik geleerd?
Ik ben te hard voor mezelf. Ik doe het uitzonderlijk goed voor mijn leeftijd, woon in een leuke huisje en heb het prima voor elkaar.
Daarentegen mis ik die mensen waarmee je samen de dag afsluit super erg en zoiets kan je niet meer vervangen, alleen aanpassen. Misschien in de toekomst weer een dame die ik meeneem naar een chique restaurant, lekker een wijntje mee drink op de bank of mee blow op de fiets. Iemand waarmee alles perfect is want dat wil ik wel, mijn volgende relatie wordt mn laatste.
Als je hier bent zonder naar beneden te scrollen eerst, welkom. Dit is het einde. Ontzettend bedankt voor het lezen, ik kan op deze manier mijn ei kwijt en draag iets bij misschien wat ervoor zorgt dat andere mensen veranderen. Veranderen richting de natuur en dieren, maar vooral tegen elkaar.
We moeten het echt samen doen mensen, niemand heeft hiervoor gekozen. Maar ben een beetje lief tegen elkaar. Je knorrige buurman, die chagrijnige pizzabezorger of die medestudent die altijd kattig tegen je doet.
Allemaal mensen die je kan opvrolijken en dat ga ik voortaan ook doen. Ik ga er een spel van maken om zoveel mensen te laten lachen en lief hebben.
Mocht je vragen hebben hierover, ik wil het zo persoonlijk houden als dit in het openbaar. Stuur me een PM als je meer wilt weten.
Uit mijn hart voor jou, wishing you were here.
Locatie: Thuis op de bank
Gezelschap: tafel voor 1
De drugs:
Truffels: Valhalla - 15 gram
Wiet: Cookies Kush
Over mij:
Lengte: 1.78 m
Gewicht: 68 kg
Woordje vooraf:
Misschien goed om te weten; ik heb geen tijdstippen bijgehouden. Leek me niet bevorderend voor het bijhouden van mijn ervaringen. Daarnaast is dit een trip report waar ik gewoon alles typ wat in mijn hoofd opkomt tijdens het afteren. Kan chaotisch overkomen maar tijd is niet per se een bepalende factor in het verhaal.
Dit is geen trip report over wat ik voel en wat ik zag maar over de shit waar ik aan dacht. Ik ben eerlijk over mijn gevoelens hier en dat ben ik niet snel.
Het is heel veel geworden, mijn excuses hahaha.
Omdat ik dus alleen was, thuis en vooral op de bank lag zijn er niet veel rare dingen gebeurd naast veel hersenspinsels die hier her en daar zijn neergezet. Ik wens je veel leesplezier, eerste trip report. Ken de ins en outs nog niet, tips zijn meer dan welkom!
De trip:
Gezonde spanning voor mijn eerste keer truffels in mijn eentje. Afgelopen keer toch ontzettend hard moeten huilen om hoe slecht het ging met mijn toenmalige vriendin. Uitgemaakt doordat ik me zo voelde wat een hele last van mijn schouders af haalde. Toch die stap gezet om alleen truffels te doen, meteen 15 gram Valhalla omdat ik weet dat ik in mijn eentje een grotere hoeveelheid drugs beter aan kan dan met conculega’s. Spannend maar wel ontzettend veel zin om iets te doen met jezelf wat je nog nooit hebt gedaan, een primeurtje.
Zakje opengesneden, ik ruik even en mijn hele lijf krijgt een rilling. Die geur is zo uniek en laat me gelijk goed voelen. Had een truffel grinder gekocht omdat ik niet genoeg € had uitgegeven bij de Vendor maar na 1 hapje wist ik al genoeg dat deze gemakkelijk naar binnen gaan. Ze smaken gewoon lekker vies.
Na een paar potjes gamen merk je meteen dat er iets aan gaat komen, ik ben iets blijer tijdens goals, ontzettend wazig in mijn hoofd en je spel gaat er drastisch van achteruit haha. Legde even mijn controller aan de kant en ging lekker liggen. Toen hoorde ik een opbouwende piep in mijn lichaam, teentjes kriebelen, handjes onrustig en ineens. Boem. Alsof er een tinteling door mijn hele lichaam direct naar mijn oorschelp klapte. Ik zou het als beste kunnen omschrijven als een zweepslag die met neon lichtjes een klap tegen je oor geeft.Alsof het een opstapeling was van alle zintuigen die magie maken. Overigens een heel prettig en nog nooit meegemaakte ervaring.
Ik had zin om mijn favoriete serie te kijken. The office, ongelofelijk hoe grappig en compleet ik die serie vind. Mooi stukje wat ik had opgeschreven op Snapchat voor mezelf: “Prachtige serie, ongelofelijk hoe alle rollen en karakters zo perfect en grappig in elkaar schuiven. Daarnaast de enige serie waar ik een traantje van heb gelaten. En daar nog bovenop ook nog de enigste serie waar ik (even opgezocht) 2x 74 uur van mijn leven in heb gestoken. In een woord: supertof”
Duidelijke taal neem ik aan zo hahaha
Het is inmiddels tijd geworden om even naar de wc te gaan, ik heb altijd die behoefte om dit uit te stellen. Zonder succes natuurlijk want je moet ooit plassen tijdens drugsgebruik.
Plassen, allemaal prima. Even op de telefoon kijken, appjes beantwoorden en paar lach poppetjes op DF en door.
Eventjes handjes wassen want ik had toch wel laatst van klamme handjes en toen ik mijn handen droogde en in de spiegel keek was ik ineens aan het spacen. What the fuck is dit.
Ik sta ineens in een dikke rave in mijn huis. Lazers, dikke rookmachines. Allemaal aan de zooi, spiegels op tafel, hier en daar mensen aan t blowen. De definitie van begaaid. Nog steeds in mijn hoofd vraagt mijn vertrouwelijke drugsmaatje of ik wil raven in mijn badkamer, heerlijke ruimte van 6x6. Staan we daar met een belachelijke box, lazers en rookmachines die mijn hele glazen koepel plafond vullen in de badkamer.
Ineens terug op aarde, mega mindfuck en ben een beetje verward. Tot dat ik begrijp dat die rave nog moet komen en niet net is geweest. We weten nu in ieder geval wel wat er gaat gebeuren met nieuwjaar!
Hierna komt veel zelfpijperij, mocht je dat haten. Nu is je cue om te vertrekken.
Ik kijk even naar mezelf in de spiegel, netjes geschoren, baardje + snorretje netjes bijgewerkt. Haren van de week geknipt, mooi in een middenscheiding naar achteren op goede lengte. Paar onzuiverheden op mijn wangen, nog steeds kleine littekens van mijn vroegere acne maar wel gewoon op orde nu. Een erg leuk moment omdat ik de afgelopen jaren altijd extreem onzeker was over mijn uiterlijk.
Daarnaast heel blij dat ik eindelijk een kleine baard en snor heb laten staan nadat mijn ex dat altijd ontzettend lelijk vond. Echt een realisatie momentje dat ik vaker voor mezelf moet kiezen.
“Nu is het goed”, zei ik toen ik terug naar de bank liep.
Nog even een aflevering van The Office gekeken waarin, voor mij, de serie stopt. Gaat nog verder maar hier is het einde oefening. Ook prima voor mij om hier de serie af te zetten.
Herinnerde me nog de wiet die ik had liggen. Alles in mijn lijpe pijpje gegooid en rustig opgerookt, had bij nader inzien toch graag een jointje of 2 extra gehad.
Douchen! Stond op de planning, had totaal geen zin om uit deze ruimte te verplaatsen om aan iets “nieuws” te beginnen. Maar moest gebeuren, kans doet zich misschien nooit meer voor en dit had ik met mezelf afgesproken. Was wel bang dat het mijn trip zou beëindigen, alsof je dan voor jezelf en de drugs bepaald dat de after effects nu beginnen.
Hoe was douchen? In één woord, one of a kind. Ongekend lekker.
Biertje gepakt voor in de douche. Na 15 minuten uit de douche gestapt, omdat mijn piel er een beetje donkerder uit begon te zien op mijn toch wel blanke huid hahaha.
Keek naar beneden en zag inderdaad dat mijn voeten rood waren, redelijk verbrand maar wel lekker warm en mijn teennagels spierwit. Ik bleef nog 30 seconden staan, heerlijk.
Lekker afdrogen met een nieuwe handdoek uit de was, onwijs lekker die geur. Haartjes doen, gezichtshaar bijgewerkt, lekker geurtje op. Heerlijk fris en weer kunnen waarderen hoe ik eruit zie. Heerlijk warm en zachte oversized mintgroene hoodie aan, korte zomerbroek. Helemaal klaar om niks meer te doen vandaag.
Trip was voor mijn gevoel nu ook echt tot het einde; nu konden de after effects beginnen en vond ik het zonde dat ik een aantal punten niet heb opgepakt.
Ik pak me biertje en ga rustig op de bank zitten. Opeens apprecieer ik de dingen om me heen nog meer dan tijdens het pieken. 2 jaar geleden woonde ik nog thuis en dreigde mijn jongensdroom als ondernemer vergooit te zijn door ome covid. Nu woon ik op mezelf, zaken gaan goed en heb ik geleerd om te appreciëren hoe leuk het is om alleen te zijn. De meubels om me heen zijn allemaal van mij, alles wat hier staat is van mij. Ik heb mijn eigen thuis gecreëerd op deze leeftijd, uitzonderlijk is een groot maar misschien goed woord ervoor.
Hierna las ik een gesprek/ discussie over depressie in een topic en merkte ik dat ik daar toch met mezelf in gesprek over moest gaan. Ik ben al sinds de puberteit depressief. Dacht dat het de hormonen waren maar ik voel me nog steeds verschrikkelijk. Voelen alsof alles om je heen zwart is, echt in de spiegel kijken en door jezelf heenkijken.
Ik ben van mening dat je van echte depressie niet genezen kan. Therapie leverde niks op, geprobeerd toen mijn ouders gingen scheiden maar zelfs tegen haar loog ik. Ik kan mezelf gewoon amper écht uitten bij een persoon die al dicht bij me staat, laat staan iemand die niks van me kent. En dan maak je het voor jezelf een partij lastig. Maar ik vraag me soms af of er iets veranderd als ik eerlijk zou zijn, denk dat je er dan altijd nog alleen voor staat.
Ik voel me alleen. Ik ben niemand meer zijn favoriete persoon in de wereld, ik val tussen 2 groepen in onze vriendengroep en ben eigenlijk maar eenzaam.
Ik denk dat mijn depressie nooit weggaat maar het is goed zo, zolang niemand last van heeft is het goed.
Mis me pa verschrikkelijk, al 3 jaar niet meer in het echt gezien. Mis de hond van mijn moeder, echt de liefste van de wereld met ook een verschrikkelijk verleden.
Dingen zoals me alleen voelen in de menigte, afwezig zijn terwijl iemand mijn oren van mijn kop praat laten wel echt zien hoe ik me soms voel. Al vind ik de wereld prachtig en komt alles samen ooit, ik voel me op het moment ontzettend alleen op een eiland. Gaat dit over met een wederhelft? Met een huisdier? Beide? Of pas ik er gewoon niet tussen?
Als je een beetje terugleest, lees je veel over mijn ex. Alsof ik haar niet los kan laten, maar dat heb ik allang gedaan. Alleen de periode waarin we uit elkaar gingen is er zoveel gebeurd in mijn leven dat ik dat sowieso niet los kan laten. Daarbij hebben we ook veel meegemaakt samen, evenals mijn 1e en 2e relatie. Alle 3 dames die ik voor altijd zal koesteren en altijd van zal houden.
En nu The office terugspoelen naar een leuke aflevering en zien hoe 2 karakters lachen maakt me ook zo blij. Voor kijkers; Jim en Pam. Voor onbekende; een stelletje.
Gaf ergens op DF de opmerking: “een betere wereld begint bij jezelf” en zo voel ik me echt.
Ik deug als mens, hou van dieren, geeft altijd iedereen een gelijke kans, heb geen vooroordelen over mensen en wens de caissières zelfs een fijne dag als zij chagrijnig zijn. Zo iemand ben ik, er ontstaan geen problemen bij mij zeg maar. Hier gaat niks fout.
Tegenlijk vallen de druppels op mijn trui. Hoe kan ik zoveel van de wereld houden en niet van mezelf. Vroeger was het mijn uiterlijk, toen geld en nu? Ik ben tevreden over beide nu, wat in mij wilt zo graag niks meer voelen? En nog belangrijker om hier uit te halen, wat in mij zorgt ervoor dat ik hier nog ben?
Als je dit nu leest wil ik niet dat je denkt dat ik niets in de wereld waardeer. Integendeel alles zelfs. Alle veiligheid, nooit honger, altijd een dak boven je hoofd. Dat kan gewoon in Nederland als je hard werkt en hulp accepteert in dit land.
Echter heeft dat er in geresulteerd dat we in een systeem leven waar we nooit meer uitkomen.
Mocht ik de vrouw van mijn leven tegenkomen en zij wilt kinderen dan zou ik niet weten of ik daar in mee ga.
Over een 100 jaar zal de aarde zo verpest zijn als we niet opletten met zn allen. Daarentegen is leven en voortplanting de reden dat jij bestaat. Je soort moet in leven blijven, kinderen krijgen en voortplanten is namelijk gewoon puur natuur.
Mijn favoriete topic op dit forum is daarom ook deze. Wanneer een @Druktemaker of @Zanza daarin verhalen delen krijg ik het altijd warm van binnen. Ik wil het daarom ook niet missen hoe het is om een ouder te zijn en je eigen kleine drummus te zien volgroeien tot een jongvolwassene waar een @Eik bijvoorbeeld meer ervaring mee heeft als ik het goed heb.
In mijn hoofd achteraf: Misschien is dat waar ik voor leef. Het geven van iets zo speciaal wat alleen mogelijk is tussen 2 mensen. Het geven van leven.
Afsluiting:
Het is naast de ervaring ook een aantal hersenspinsels geworden die ik graag deel. Waar ik profijt van heb gehaald tijdens deze reis.
Conclusie:
Geslaagde trip? Ja! Wat heb ik geleerd?
Ik ben te hard voor mezelf. Ik doe het uitzonderlijk goed voor mijn leeftijd, woon in een leuke huisje en heb het prima voor elkaar.
Daarentegen mis ik die mensen waarmee je samen de dag afsluit super erg en zoiets kan je niet meer vervangen, alleen aanpassen. Misschien in de toekomst weer een dame die ik meeneem naar een chique restaurant, lekker een wijntje mee drink op de bank of mee blow op de fiets. Iemand waarmee alles perfect is want dat wil ik wel, mijn volgende relatie wordt mn laatste.
Als je hier bent zonder naar beneden te scrollen eerst, welkom. Dit is het einde. Ontzettend bedankt voor het lezen, ik kan op deze manier mijn ei kwijt en draag iets bij misschien wat ervoor zorgt dat andere mensen veranderen. Veranderen richting de natuur en dieren, maar vooral tegen elkaar.
We moeten het echt samen doen mensen, niemand heeft hiervoor gekozen. Maar ben een beetje lief tegen elkaar. Je knorrige buurman, die chagrijnige pizzabezorger of die medestudent die altijd kattig tegen je doet.
Allemaal mensen die je kan opvrolijken en dat ga ik voortaan ook doen. Ik ga er een spel van maken om zoveel mensen te laten lachen en lief hebben.
Mocht je vragen hebben hierover, ik wil het zo persoonlijk houden als dit in het openbaar. Stuur me een PM als je meer wilt weten.
Uit mijn hart voor jou, wishing you were here.