Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsTripreport 2CB en M roken.. + mislukte Live trip report😂

Tripreport 2CB en M roken.. + mislukte Live trip report😂

45 antwoorden
10 weergaven
18-5-2026
S
Snoozerboy🐱Lid
01-01-2024, 00:00
#1
Dirkjan zei:
Een beetje jouw stokpaardje voor het leven hè?
Klik om te vergroten...
Dat je grappig bent wil niet zeggen dat je onwaarheden als waarheid kan claimen schelden hoeft ook niet.
Wil best stokpaardje met je spelen tot dat je dat begrijpt hoor lieve schat.
Doe gerust alsof ik een idioot ben ik vat het niet persoonlijk :kissingheart:
D
DirkdirkLid
01-01-2024, 00:00
#2
Snoozerboy5000 zei:
Dat je grappig bent wil niet zeggen dat je onwaarheden als waarheid kan claimen schelden hoeft ook niet.
Wil best stokpaardje met je spelen tot dat je dat begrijpt hoor lieve schat.
Doe gerust alsof ik een idioot ben ik vat het niet persoonlijk :kissingheart:
Klik om te vergroten...
Jij moet echt leren wat humor is en beledigen
Het is nog steeds lastig voor jou
Zie ie niet hoevaak ik gedist wordt?
Hoor je mij moeilijk doen?
Flikker toch op man
Je maakt het forum niet leuker
S
Snoozerboy🐱Lid
01-01-2024, 00:00
#3
Dirkjan zei:
Jij moet echt leren wat humor is en beledigen
Klik om te vergroten...
Dat heeft niks te maken met wetenschappelijke claims die niet waar zijn dus wat lul je nou man?
Dirkjan zei:
Hoor je mij moeilijk doen?
Klik om te vergroten...
Bestwel ja uitdelen kan je incaseren nee..
Dirkjan zei:
Je maakt het forum niet leuker
Klik om te vergroten...
Ohja want jij bent het hele forum vind jou gedrag soms gewoon echt idioot.
D
DirkdirkLid
01-01-2024, 00:00
#4
Snoozerboy5000 zei:
Dat heeft niks te maken met wetenschappelijke claims die niet waar zijn dus wat lul je nou man?

Bestwel ja uitdelen kan je incaseren nee..

Ohja want jij bent het hele forum vind jou gedrag soms gewoon echt idioot.
Klik om te vergroten...
Flikker op je bent gewoon aan het janken ik heb altijd mijn dissen geïncasseerd en s ik te ver ga bied ik mijn excuus aan

je komt hier als groentje mij en de rest de les lezen maar dat pik ik niet en anderen ook niet
S
Snoozerboy🐱Lid
01-01-2024, 00:00
#5
Dirkjan zei:
je komt hier als groentje mij en de rest de les lezen maar dat pik ik niet en anderen ook niet
Klik om te vergroten...
Nee hoor ik vind iedereen wel lief eigenlijk, hier en daar wat rechtse mensjes.
(Is in principe mensen hun eigen keuzen maar negen jaar in amsterdam gewoond dat is heel multicultureel)
Verder geen probleem met niemand hoor vaker geprobeerd dit wel sjammer voor je..
R
Roze OlifantLid
01-01-2024, 00:00
#6
Snoozerboy5000 zei:
Het is ook vrij nutteloos maar het kan wel, weinig mensen doen het om die reden.

Maarja moeten hun weten ? (stupid wel daar ben ik het mee eens..)
Klik om te vergroten...

Dirkjan zei:
Een beetje jouw stokpaardje voor het leven hè?
Klik om te vergroten...

Snoozerboy5000 zei:
Dat je grappig bent wil niet zeggen dat je onwaarheden als waarheid kan claimen schelden hoeft ook niet.
Wil best stokpaardje met je spelen tot dat je dat begrijpt hoor lieve schat.
Doe gerust alsof ik een idioot ben ik vat het niet persoonlijk :kissingheart:
Klik om te vergroten...

Dirkjan zei:
Jij moet echt leren wat humor is en beledigen
Het is nog steeds lastig voor jou
Zie ie niet hoevaak ik gedist wordt?
Hoor je mij moeilijk doen?
Flikker toch op man
Je maakt het forum niet leuker
Klik om te vergroten...

Snoozerboy5000 zei:
Dat heeft niks te maken met wetenschappelijke claims die niet waar zijn dus wat lul je nou man?

Bestwel ja uitdelen kan je incaseren nee..

Ohja want jij bent het hele forum vind jou gedrag soms gewoon echt idioot.
Klik om te vergroten...

Dirkjan zei:
Flikker op je bent gewoon aan het janken ik heb altijd mijn dissen geïncasseerd en s ik te ver ga bied ik mijn excuus aan

je komt hier als groentje mij en de rest de les lezen maar dat pik ik niet en anderen ook niet
Klik om te vergroten...

Heren, keep it cool. Peace enzo. Doe ademhalingsoefeningen, ga mediteren. Of nog makkelijker, steek een beste jonko op (jawel Dirkie, ik gebruik dat woord dus… sporadisch! :wink:) en laat de zinloosheid van dit soort felle discussies in je onderbewustzijn neerdalen. En laat het los.

Of zoiets dergelijks in ieder geval. In van die zelfhulpboeken staat het altijd een stuk overtuigender. Ik ben niet erg spiritueel begaafd maar ik denk dat er wel een oplossing tussen moet zitten die beter is dan elkaar bashen. Dat geldt dus voor jullie beiden.

@Snoozerboy5000: om te gaan zeggen tegen een overall gewaardeerd lid dat het “hele forum” hem soms een idioot vindt, schetst niet echt een sympathiek beeld van jou, als je het hier gezellig wil houden dan laat je dat soort veralgemeniserende uitspreken beter achterwege. Ik heb bovendien nog geen enquête voorbij zien komen met de vraag. ‘Joe hoi, vraagje: vind jij gedrag van Dirkjan nooit/heel soms/regelmatig/vaak idioot? Omcirkel wat van toepassing is’, dus de conclusie dat het ‘hele’ forum iets vindt lijkt me dan wat voorbarig en speculatief. Of ik moet de enige zijn die niet bevraagd is voor dit onderzoek.

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
123
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."