Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsTripreport 2CB en M roken.. + mislukte Live trip report😂

Tripreport 2CB en M roken.. + mislukte Live trip report😂

45 antwoorden
9 weergaven
18-5-2026
S
SnoozerboyđŸ±Lid
01-01-2024, 00:00
#1
quinnepin zei:
@Dirkjan @Snoozerboy5000 @Roze Olifant wel gemixt met tabak geen pure M 😂
Klik om te vergroten...
Ja nee tuurlijk want dan is het natuurlijk wel een vet goed idee :screamcat:
q
quinnepinLid
01-01-2024, 00:00
#2
Wat: 1 pil 2cb 25mg

Waar: mijn huis ( ik woon nog thuis dus m’n moeder was ook thuis )
Met: Mel en jay ( niet hun echte namen )

Hi allemaal! Dit is mijn 2e tripreport over 2cb. Ik probeerde een live tripreport te schrijven maar dat ging helaas niet helemaal goed😂 ik zou hem alsnog als grappige toevoeging erbij zetten.. neem hem wel echt met een korreltje zout want ik schreef al me gedachtes maar gewoon op.

Ik was met Jay al bij mij thuis en Mel belde me op de zaterdag avond of we niet toevallig nog een feestje hadden ergens. Ze had al wat ket op dus ze klonk een beetje zweverig en wist ik al gelijk hoelaat het was. Na een beetje rondgevraagd te hebben hadden we helaas geen feestje gevonden, maar kwam ik met het idee dat ze naar mij kon komen en kon blijven slapen.

Zo gezegd zo gedaan kwam ze naar mij toe en had Jay 2CB en M gehaald en Mel had nog ket bij der. Ik had de dag erna een solicitatie en van 2CB ben ik nooit zo brak dus ik besloot alleen 2CB te doen. Toen ze eenmaal aangekomen was moest ze eerst helemaal wavey langs me moeder komen.. ging opzich goed ze had gelukkig niks door.

Daarna zijn we naar boven gegaan en nam ik een hele pil. Ik koop altijd bij dezelfde dealer en hij heeft altijd goed spul, maar die keer ervoor heb ik er weinig tot niks van gevoeld dus na een uurtje nadat ik de pil had ingenomen en nog niks voelde begon ik weer te denken dat ik niks van deze trip ging beleven.

In dat uur had ik een joint gedraaid en ging ik met Mel naar buiten om die te roken. Nadat ik de joint had gerookt en weer terug naar binnen ging en twijfelde om een extra pil te halen, kickte hij 5 min later ineens in. Mn kamer was helemaal blauw door de led strip en alles begon weer te ademen en er waren mooie visuals te zien op de muren.

Ik zat helemaal op de muur te spacen en voor mij was de muur het enige wat nog telde.. toen kreeg ik zin in een joint dus wilde ik die gaan draaien maar dat ging niet helemaal goed, dus vroeg ik Mel of zij hem voor me wilde draaien en dat heeft ze toen gedaan.

Daarna zijn we naar buiten gegaan met z’n 3en en gingen we de joint roken. De rit buiten was erg avontuurlijk. We zagen een kat en we volgde hem, het zou een teken zijn van de drugs dat we op die plek waar de kat stopte onze joint zouden roken. En zo liepen we voor mijn gevoel echt een uur lang achter de kat aan.. ondertussen al een naam gegeven, Vlekkie want hij had een grote vlek om zijn oog heen. Toen de kat stopte bij een bankje en daar de bosjes in vluchte, besloten we daar onze joints te gaan roken.

Toen ik ging zitten begon de hele grond weer te bewegen het water wat voor ons lag leek op me af te komen. En ik zag 100,000 vissen rondzwemmen..

de weg terug was nogal vaag, hij begon toen echt in te slaan en de grond veranderde in water en het leek toen alsof ik over het water heen aan het lopen was. Eenmaal thuis aangekomen was me moeder naar bed gegaan dus we konden beneden gaan zitten. Daar was de setting gelijk beter, vooral omdat we een grote tv hadden met een lekker chill muziekje.

Alles om me heen was aan het golven en ademen. Op een gegeven moment dacht ik dat ik in een show zat. Overal om me heen waren ogen ( wat ik altijd heb als ik op 2cb space ) en Mel was de presentatrice die me allemaal moeilijke vragen ging stellen voor tv. In werkelijkheid was ik gewoon een gesprek aan het voeren met Mel en vroeg ze me gewoon wat vragen over mijn leven.. die voor mijn hoofd op dat moment heel erg moeilijk waren.

Toen kwam ik op het moment dat ik de hele tijd jointjes wil roken, dus begon ik weer met een poging tot draaien. Maar helaas geen succes, dus liet ik Mel hem weer afdraaien. We hebben hem gerookt en gingen toen weer even zitten, met de gedachte gelijk al in me hoofd: ik wil een nieuwe draaien. Toen kwam Jay ineens op het idee om M te gaan roken. Eerst even gekeken op DF wat voor effecten dit zou geven, stond dat het best slecht voor je is en je je wel space kon gaan voelen. toen had Jay zonder twijfel maar een joint met M gedraaid.. Mel en Jay hebben het toen gerookt, niet helemaal op 2/3 shotoes ofzo. Ze zeiden dat ze er wat licht in hun hoofd van werden en een beetje raar voelde en heel chemisch smaakte, maar voorderest voelde ze zich niet heel raar ervan.

Toen wilde ik nog maar een poging wagen tot een joint draaien maar ik merkte al dat het me niet zou gaan lukken dus had ik met Mel afgesproken dat ze derest van de avond me Jointjes draait.. Toen na nog een paar uur te hebben gerookt en nagespaced te hebben, besloten we maar naar bed te gaan. De drugs was voor mij en Mel wel al een beetje uitgewerkt. En we gingen in bed nog even een film kijken en konden toen rustig gaan slapen..Jay nog niet, Die heeft tot half 7 in de ochtend nog wakker beneden gezeten in z’n eentje maar kon daarna ook lekker gaan slapen.

Dit was mijn 2e tripreport

Hieronder volgt mijn mislukte live trip report:

LIVE TRIP REPORT:

21:34 ik neem nu een hele pil van 25mg, ben een beetje zenuwachtig maar dat ben ik altijd als ik wat ga nemen.

22:00 ik voel nog niks helaas..

22:35 het is nu een uurtje later dat ik de pil nam net een jointje gerookt voel hem wel een beetje opkomen maar denk dat ik te weinig ga voelen dus zit te twijfelen om nog een extra te nemen

23:01 helemaal in de muur zie gekke visuals enzo wejow

23:32 ga nu een jointje draaien voel m nu wel heftig denk op mn piek

23:46 Jointje draaien gaat niet zo best

00:00 ik kan niet typen

00:30 we lopen buiten en er is een kat hij heet vlekkie en hij neemt ons mee naar de magische jonko spot.

1:15 ik loop over de zee van de sloot omg


1:15 alles beweegt en allemaal kleurtjes mel probeert een jonko te draaien maar lukt niet zo goed want de jonko viel uit elkaar en toen lag alle tabak en hasj op de grond

1:17 alles is raar maar wel leuk hihi

en trouwens er is nog wel veel meer gaande hier hoor. Even denken? oh Jay gaat nu M bijnemen dat mag hij laatste van zichzelf. Een ijsbergje en laatste snuifketaaaaaaa jezus man

maarja ik ga zometeen een joint roken dus lekker chille

2:06 Jay en Mel hebben net Mdma gerookt. heel dom idee ze voelen opzich niks ervan een beetje licht gevoel in hun hoofd maar niet heel speciaal.

2:27Jay ging hond zoeken en heeft hond gevonden nou ik vond het hilarisch zeker een aanradertje voor honden eigenaren

4:30we praten nu over ijsklontjes

Dit was mijn tripreport, nogsteeds is 2cb mijn favo drugs, m’n live tripreport is heel slordig, maar wel het ware meisje aan de drugs :)



Ciaowwwwww
G
GeneesmiddelLid
01-01-2024, 00:00
#3
quinnepin zei:
de jonko viel uit elkaar en toen lag alle tabak en hasj op de grond
Klik om te vergroten...
Even een moment stilte.

Klinkt als leuk avontuurtje. Heb je je 2C-B weleens laten testen? 25mg is uitzonderlijk hoog voor 1 pil, gemiddeld is zn 10mg.
Z
ZanzaLid
01-01-2024, 00:00
#4
Geneesmiddel zei:
Even een moment stilte.

Klinkt als leuk avontuurtje. Heb je je 2C-B weleens laten testen? 25mg is uitzonderlijk hoog voor 1 pil, gemiddeld is zn 10mg.
Klik om te vergroten...
Om over het roken van mdma nog maar te zwijgen.. kan dit wel? Ik bedoel: is dit niet een vrij zinloze roa? Mdma komt toch in zoutvorm?
A
ApeLid
01-01-2024, 00:00
#5
Zanza zei:
Om over het roken van mdma nog maar te zwijgen.. kan dit wel? Ik bedoel: is dit niet een vrij zinloze roa? Mdma komt toch in zoutvorm?
Klik om te vergroten...
Praktisch gezien kan het wel, maar werken Zal het niet doen.. maar misschien weet onze Huischemicus @Dirkjan meer, misschien kan je er op een of andere manier een base van maken
K
Kevin761990Lid
01-01-2024, 00:00
#6
Zanza zei:
Om over het roken van mdma nog maar te zwijgen.. kan dit wel? Ik bedoel: is dit niet een vrij zinloze roa? Mdma komt toch in zoutvorm?
Klik om te vergroten...
Mdma roken?! Whaat the HELL?!
R
Roze OlifantLid
01-01-2024, 00:00
#7
Snoozerboy5000 zei:
Hallo lieve roze olifant des vreden.

Ik zeg dat niet.. Hij zei je maakt het forum niet leuker.

Waarop ik zeg: Ohja want jij bent het hele forum.

We hadden al een vriendelijk gesprek in een ander topic.

Hoewel ik wel soms een kort lontje heb ben ik liever sympathiek ben dus je advies is welkom.

Dat is het leuke aan internet he je kan je anders voordoen in het echt ben ik een ontzettende lul!
(Niet dat dat blijkt uit mijn discussie hier maarja ik voer ze zelf ook liever niet)
Klik om te vergroten...

Oké, jullie zonden zijn vergeven door de olifant des vreden (bedankt voor deze naam, voel me nu een beetje heilig), als jullie vanaf nu lief zijn.
S
SnoozerboyđŸ±Lid
01-01-2024, 00:00
#8
Roze Olifant zei:
Oké, jullie zonden zijn vergeven door de olifant des vreden (bedankt voor deze naam, voel me nu een beetje heilig), als jullie vanaf nu lief zijn.
Klik om te vergroten...
Dirk jan & snoozerboykie5000 willen graag opgehaald worden uit smaland.
Maar die roze olifant is veelste druk met heilig zijn... :sweatsmile:
Nee echt ik heb je gehoord ! (Doe dan meestal alsof ik dat niet doe)
D
DirkdirkLid
01-01-2024, 00:00
#9
Oskar Schindler: A man steals something, he's brought in before the Emperor, he throws himself down on the ground. He begs for his life, he knows he's going to die. And the Emperor pardons him. This worthless man, he lets him go.

That is power, olifant. THAT is power.
R
Roze OlifantLid
01-01-2024, 00:00
#10
Snoozerboy5000 zei:
Dirk jan & snoozerboykie5000 willen graag opgehaald worden uit smaland.
Maar die roze olifant is veelste druk met heilig zijn... :sweatsmile:
Nee echt ik heb je gehoord ! (Doe dan meestal alsof ik dat niet doe)
Klik om te vergroten...

Wat is Smaland? Dat ken ik niet, wel Plopsaland, en dan moet je bij @Mevrouw PlĂžp zijn voor de verloren-kleuters-ophaalservice. :wink:
R
Roze OlifantLid
01-01-2024, 00:00
#11
Dirkjan zei:
Oskar Schindler: A man steals something, he's brought in before the Emperor, he throws himself down on the ground. He begs for his life, he knows he's going to die. And the Emperor pardons him. This worthless man, he lets him go.

That is power, olifant. THAT is power.
Klik om te vergroten...

Shit, ik ken m’n plaats weer. Ik heb nog wat te leren. Diep geroerd door dit.
D
DirkdirkLid
01-01-2024, 00:00
#12
Snoozerboy5000 zei:
Dat je grappig bent wil niet zeggen dat je onwaarheden als waarheid kan claimen schelden hoeft ook niet.
Wil best stokpaardje met je spelen tot dat je dat begrijpt hoor lieve schat.
Doe gerust alsof ik een idioot ben ik vat het niet persoonlijk :kissingheart:
Klik om te vergroten...
Jij moet echt leren wat humor is en beledigen
Het is nog steeds lastig voor jou
Zie ie niet hoevaak ik gedist wordt?
Hoor je mij moeilijk doen?
Flikker toch op man
Je maakt het forum niet leuker
S
SnoozerboyđŸ±Lid
01-01-2024, 00:00
#13
Dirkjan zei:
Jij moet echt leren wat humor is en beledigen
Klik om te vergroten...
Dat heeft niks te maken met wetenschappelijke claims die niet waar zijn dus wat lul je nou man?
Dirkjan zei:
Hoor je mij moeilijk doen?
Klik om te vergroten...
Bestwel ja uitdelen kan je incaseren nee..
Dirkjan zei:
Je maakt het forum niet leuker
Klik om te vergroten...
Ohja want jij bent het hele forum vind jou gedrag soms gewoon echt idioot.
D
DirkdirkLid
01-01-2024, 00:00
#14
Snoozerboy5000 zei:
Dat heeft niks te maken met wetenschappelijke claims die niet waar zijn dus wat lul je nou man?

Bestwel ja uitdelen kan je incaseren nee..

Ohja want jij bent het hele forum vind jou gedrag soms gewoon echt idioot.
Klik om te vergroten...
Flikker op je bent gewoon aan het janken ik heb altijd mijn dissen geĂŻncasseerd en s ik te ver ga bied ik mijn excuus aan

je komt hier als groentje mij en de rest de les lezen maar dat pik ik niet en anderen ook niet
S
SnoozerboyđŸ±Lid
01-01-2024, 00:00
#15
Dirkjan zei:
je komt hier als groentje mij en de rest de les lezen maar dat pik ik niet en anderen ook niet
Klik om te vergroten...
Nee hoor ik vind iedereen wel lief eigenlijk, hier en daar wat rechtse mensjes.
(Is in principe mensen hun eigen keuzen maar negen jaar in amsterdam gewoond dat is heel multicultureel)
Verder geen probleem met niemand hoor vaker geprobeerd dit wel sjammer voor je..
R
Roze OlifantLid
01-01-2024, 00:00
#16
Snoozerboy5000 zei:
Het is ook vrij nutteloos maar het kan wel, weinig mensen doen het om die reden.

Maarja moeten hun weten ? (stupid wel daar ben ik het mee eens..)
Klik om te vergroten...

Dirkjan zei:
Een beetje jouw stokpaardje voor het leven hĂš?
Klik om te vergroten...

Snoozerboy5000 zei:
Dat je grappig bent wil niet zeggen dat je onwaarheden als waarheid kan claimen schelden hoeft ook niet.
Wil best stokpaardje met je spelen tot dat je dat begrijpt hoor lieve schat.
Doe gerust alsof ik een idioot ben ik vat het niet persoonlijk :kissingheart:
Klik om te vergroten...

Dirkjan zei:
Jij moet echt leren wat humor is en beledigen
Het is nog steeds lastig voor jou
Zie ie niet hoevaak ik gedist wordt?
Hoor je mij moeilijk doen?
Flikker toch op man
Je maakt het forum niet leuker
Klik om te vergroten...

Snoozerboy5000 zei:
Dat heeft niks te maken met wetenschappelijke claims die niet waar zijn dus wat lul je nou man?

Bestwel ja uitdelen kan je incaseren nee..

Ohja want jij bent het hele forum vind jou gedrag soms gewoon echt idioot.
Klik om te vergroten...

Dirkjan zei:
Flikker op je bent gewoon aan het janken ik heb altijd mijn dissen geĂŻncasseerd en s ik te ver ga bied ik mijn excuus aan

je komt hier als groentje mij en de rest de les lezen maar dat pik ik niet en anderen ook niet
Klik om te vergroten...

Heren, keep it cool. Peace enzo. Doe ademhalingsoefeningen, ga mediteren. Of nog makkelijker, steek een beste jonko op (jawel Dirkie, ik gebruik dat woord dus
 sporadisch! :wink:) en laat de zinloosheid van dit soort felle discussies in je onderbewustzijn neerdalen. En laat het los.

Of zoiets dergelijks in ieder geval. In van die zelfhulpboeken staat het altijd een stuk overtuigender. Ik ben niet erg spiritueel begaafd maar ik denk dat er wel een oplossing tussen moet zitten die beter is dan elkaar bashen. Dat geldt dus voor jullie beiden.

@Snoozerboy5000: om te gaan zeggen tegen een overall gewaardeerd lid dat het “hele forum” hem soms een idioot vindt, schetst niet echt een sympathiek beeld van jou, als je het hier gezellig wil houden dan laat je dat soort veralgemeniserende uitspreken beter achterwege. Ik heb bovendien nog geen enquĂȘte voorbij zien komen met de vraag. ‘Joe hoi, vraagje: vind jij gedrag van Dirkjan nooit/heel soms/regelmatig/vaak idioot? Omcirkel wat van toepassing is’, dus de conclusie dat het ‘hele’ forum iets vindt lijkt me dan wat voorbarig en speculatief. Of ik moet de enige zijn die niet bevraagd is voor dit onderzoek.
S
SnoozerboyđŸ±Lid
01-01-2024, 00:00
#17
Roze Olifant zei:
hele forum” hem soms een idioot vindt, schetst niet echt in een sympathiek beeld van jou
Klik om te vergroten...
Hallo lieve roze olifant des vreden.

Ik zeg dat niet.. Hij zei je maakt het forum niet leuker.

Waarop ik zeg: Ohja want jij bent het hele forum.

We hadden al een vriendelijk gesprek in een ander topic.

Hoewel ik wel soms een kort lontje heb ben ik liever sympathiek dus je advies is welkom.

Dat is het leuke aan internet he je kan je anders voordoen in het echt ben ik een ontzettende lul!
(Niet dat dat blijkt uit mijn discussie hier maarja ik voer ze zelf ook liever niet)
D
DirkdirkLid
01-01-2024, 00:00
#18
Roze Olifant zei:
Heren, keep it cool. Peace enzo. Doe ademhalingsoefeningen, ga mediteren. Of nog makkelijker, steek een beste jonko op (jawel Dirkie, ik gebruik dat woord dus
 sporadisch! :wink:) en laat de zinloosheid van dit soort felle discussies in je onderbewustzijn neerdalen. En laat het los.

Of zoiets dergelijks in ieder geval. In van die zelfhulpboeken staat het altijd een stuk overtuigender. Ik ben niet erg spiritueel begaafd maar ik denk dat er wel een oplossing tussen moet zitten die beter is dan elkaar bashen. Dat geldt dus voor jullie beiden.

@Snoozerboy5000: om te gaan zeggen tegen een overall gewaardeerd lid dat het “hele forum” hem soms een idioot vindt, schetst niet echt een sympathiek beeld van jou, als je het hier gezellig wil houden dan laat je dat soort veralgemeniserende uitspreken beter achterwege. Ik heb bovendien nog geen enquĂȘte voorbij zien komen met de vraag. ‘Joe hoi, vraagje: vind jij gedrag van Dirkjan nooit/heel soms/regelmatig/vaak idioot? Omcirkel wat van toepassing is’, dus de conclusie dat het ‘hele’ forum iets vindt lijkt me dan wat voorbarig en speculatief. Of ik moet de enige zijn die niet bevraagd is voor dit onderzoek.
Klik om te vergroten...
Noted, olifant heeft gesproken. Ik zal erop letten. :)

En het hele forum vind mij toch geen idioot?


toch?


Want mijn dirkjan hartje is kwetsbaar
A
ApeLid
01-01-2024, 00:00
#19
Dirkjan zei:
Noted, olifant heeft gesproken. Ik zal erop letten. :)

En het hele forum vind mij toch geen idioot?


toch?


Want mijn dirkjan hartje is kwetsbaar
Klik om te vergroten...
Niet het héle forum
S
SnoozerboyđŸ±Lid
01-01-2024, 00:00
#20
Dirkjan zei:
Noted, olifant heeft gesproken. Ik zal erop letten. :)

En het hele forum vind mij toch geen idioot?


toch?


Want mijn dirkjan hartje is kwetsbaar
Klik om te vergroten...
Ik ben gewoon jaloers op je swag bro dat snap je toch wel...

Laat mij de scherfjes weer bij elkaar zetten als een puzzel met mijn liefde! :sparklingheart:

(Nee gozer even serieus ik wil helemaal niks negatiefs met je)

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
123
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."