#1
Ja nee tuurlijk want dan is het natuurlijk wel een vet goed idee
Ja nee tuurlijk want dan is het natuurlijk wel een vet goed idee
Even een moment stilte.de jonko viel uit elkaar en toen lag alle tabak en hasj op de grond
Om over het roken van mdma nog maar te zwijgen.. kan dit wel? Ik bedoel: is dit niet een vrij zinloze roa? Mdma komt toch in zoutvorm?Even een moment stilte.
Klinkt als leuk avontuurtje. Heb je je 2C-B weleens laten testen? 25mg is uitzonderlijk hoog voor 1 pil, gemiddeld is zn 10mg.
Praktisch gezien kan het wel, maar werken Zal het niet doen.. maar misschien weet onze Huischemicus @Dirkjan meer, misschien kan je er op een of andere manier een base van makenOm over het roken van mdma nog maar te zwijgen.. kan dit wel? Ik bedoel: is dit niet een vrij zinloze roa? Mdma komt toch in zoutvorm?
Mdma roken?! Whaat the HELL?!Om over het roken van mdma nog maar te zwijgen.. kan dit wel? Ik bedoel: is dit niet een vrij zinloze roa? Mdma komt toch in zoutvorm?
Hallo lieve roze olifant des vreden.
Ik zeg dat niet.. Hij zei je maakt het forum niet leuker.
Waarop ik zeg: Ohja want jij bent het hele forum.
We hadden al een vriendelijk gesprek in een ander topic.
Hoewel ik wel soms een kort lontje heb ben ik liever sympathiek ben dus je advies is welkom.
Dat is het leuke aan internet he je kan je anders voordoen in het echt ben ik een ontzettende lul!
(Niet dat dat blijkt uit mijn discussie hier maarja ik voer ze zelf ook liever niet)
Dirk jan & snoozerboykie5000 willen graag opgehaald worden uit smaland.Oké, jullie zonden zijn vergeven door de olifant des vreden (bedankt voor deze naam, voel me nu een beetje heilig), als jullie vanaf nu lief zijn.
Dirk jan & snoozerboykie5000 willen graag opgehaald worden uit smaland.
Maar die roze olifant is veelste druk met heilig zijn...
Nee echt ik heb je gehoord ! (Doe dan meestal alsof ik dat niet doe)
Oskar Schindler: A man steals something, he's brought in before the Emperor, he throws himself down on the ground. He begs for his life, he knows he's going to die. And the Emperor pardons him. This worthless man, he lets him go.
That is power, olifant. THAT is power.
Jij moet echt leren wat humor is en beledigenDat je grappig bent wil niet zeggen dat je onwaarheden als waarheid kan claimen schelden hoeft ook niet.
Wil best stokpaardje met je spelen tot dat je dat begrijpt hoor lieve schat.
Doe gerust alsof ik een idioot ben ik vat het niet persoonlijk![]()
Dat heeft niks te maken met wetenschappelijke claims die niet waar zijn dus wat lul je nou man?Jij moet echt leren wat humor is en beledigen
Bestwel ja uitdelen kan je incaseren nee..Hoor je mij moeilijk doen?
Ohja want jij bent het hele forum vind jou gedrag soms gewoon echt idioot.Je maakt het forum niet leuker
Flikker op je bent gewoon aan het janken ik heb altijd mijn dissen geĂŻncasseerd en s ik te ver ga bied ik mijn excuus aanDat heeft niks te maken met wetenschappelijke claims die niet waar zijn dus wat lul je nou man?
Bestwel ja uitdelen kan je incaseren nee..
Ohja want jij bent het hele forum vind jou gedrag soms gewoon echt idioot.
Nee hoor ik vind iedereen wel lief eigenlijk, hier en daar wat rechtse mensjes.je komt hier als groentje mij en de rest de les lezen maar dat pik ik niet en anderen ook niet
Het is ook vrij nutteloos maar het kan wel, weinig mensen doen het om die reden.
Maarja moeten hun weten ? (stupid wel daar ben ik het mee eens..)
Een beetje jouw stokpaardje voor het leven hĂš?
Dat je grappig bent wil niet zeggen dat je onwaarheden als waarheid kan claimen schelden hoeft ook niet.
Wil best stokpaardje met je spelen tot dat je dat begrijpt hoor lieve schat.
Doe gerust alsof ik een idioot ben ik vat het niet persoonlijk![]()
Jij moet echt leren wat humor is en beledigen
Het is nog steeds lastig voor jou
Zie ie niet hoevaak ik gedist wordt?
Hoor je mij moeilijk doen?
Flikker toch op man
Je maakt het forum niet leuker
Dat heeft niks te maken met wetenschappelijke claims die niet waar zijn dus wat lul je nou man?
Bestwel ja uitdelen kan je incaseren nee..
Ohja want jij bent het hele forum vind jou gedrag soms gewoon echt idioot.
Flikker op je bent gewoon aan het janken ik heb altijd mijn dissen geĂŻncasseerd en s ik te ver ga bied ik mijn excuus aan
je komt hier als groentje mij en de rest de les lezen maar dat pik ik niet en anderen ook niet
Hallo lieve roze olifant des vreden.hele forumâ hem soms een idioot vindt, schetst niet echt in een sympathiek beeld van jou
Noted, olifant heeft gesproken. Ik zal erop letten.Heren, keep it cool. Peace enzo. Doe ademhalingsoefeningen, ga mediteren. Of nog makkelijker, steek een beste jonko op (jawel Dirkie, ik gebruik dat woord dus⊠sporadisch!) en laat de zinloosheid van dit soort felle discussies in je onderbewustzijn neerdalen. En laat het los.
Of zoiets dergelijks in ieder geval. In van die zelfhulpboeken staat het altijd een stuk overtuigender. Ik ben niet erg spiritueel begaafd maar ik denk dat er wel een oplossing tussen moet zitten die beter is dan elkaar bashen. Dat geldt dus voor jullie beiden.
@Snoozerboy5000: om te gaan zeggen tegen een overall gewaardeerd lid dat het âhele forumâ hem soms een idioot vindt, schetst niet echt een sympathiek beeld van jou, als je het hier gezellig wil houden dan laat je dat soort veralgemeniserende uitspreken beter achterwege. Ik heb bovendien nog geen enquĂȘte voorbij zien komen met de vraag. âJoe hoi, vraagje: vind jij gedrag van Dirkjan nooit/heel soms/regelmatig/vaak idioot? Omcirkel wat van toepassing isâ, dus de conclusie dat het âheleâ forum iets vindt lijkt me dan wat voorbarig en speculatief. Of ik moet de enige zijn die niet bevraagd is voor dit onderzoek.
Niet het héle forumNoted, olifant heeft gesproken. Ik zal erop letten.
En het hele forum vind mij toch geen idioot?
toch?
Want mijn dirkjan hartje is kwetsbaar
Ik ben gewoon jaloers op je swag bro dat snap je toch wel...Noted, olifant heeft gesproken. Ik zal erop letten.
En het hele forum vind mij toch geen idioot?
toch?
Want mijn dirkjan hartje is kwetsbaar
"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."