Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsTripreport 2CB en M roken.. + mislukte Live trip report😂

Tripreport 2CB en M roken.. + mislukte Live trip report😂

45 antwoorden
11 weergaven
18-5-2026
D
DirkdirkLid
01-01-2024, 00:00
#1
Snoozerboy5000 zei:
Dat je grappig bent wil niet zeggen dat je onwaarheden als waarheid kan claimen schelden hoeft ook niet.
Wil best stokpaardje met je spelen tot dat je dat begrijpt hoor lieve schat.
Doe gerust alsof ik een idioot ben ik vat het niet persoonlijk :kissingheart:
Klik om te vergroten...
Jij moet echt leren wat humor is en beledigen
Het is nog steeds lastig voor jou
Zie ie niet hoevaak ik gedist wordt?
Hoor je mij moeilijk doen?
Flikker toch op man
Je maakt het forum niet leuker
S
Snoozerboy🐱Lid
01-01-2024, 00:00
#2
Dirkjan zei:
Jij moet echt leren wat humor is en beledigen
Klik om te vergroten...
Dat heeft niks te maken met wetenschappelijke claims die niet waar zijn dus wat lul je nou man?
Dirkjan zei:
Hoor je mij moeilijk doen?
Klik om te vergroten...
Bestwel ja uitdelen kan je incaseren nee..
Dirkjan zei:
Je maakt het forum niet leuker
Klik om te vergroten...
Ohja want jij bent het hele forum vind jou gedrag soms gewoon echt idioot.
D
DirkdirkLid
01-01-2024, 00:00
#3
Snoozerboy5000 zei:
Dat heeft niks te maken met wetenschappelijke claims die niet waar zijn dus wat lul je nou man?

Bestwel ja uitdelen kan je incaseren nee..

Ohja want jij bent het hele forum vind jou gedrag soms gewoon echt idioot.
Klik om te vergroten...
Flikker op je bent gewoon aan het janken ik heb altijd mijn dissen geïncasseerd en s ik te ver ga bied ik mijn excuus aan

je komt hier als groentje mij en de rest de les lezen maar dat pik ik niet en anderen ook niet
S
Snoozerboy🐱Lid
01-01-2024, 00:00
#4
Dirkjan zei:
je komt hier als groentje mij en de rest de les lezen maar dat pik ik niet en anderen ook niet
Klik om te vergroten...
Nee hoor ik vind iedereen wel lief eigenlijk, hier en daar wat rechtse mensjes.
(Is in principe mensen hun eigen keuzen maar negen jaar in amsterdam gewoond dat is heel multicultureel)
Verder geen probleem met niemand hoor vaker geprobeerd dit wel sjammer voor je..
R
Roze OlifantLid
01-01-2024, 00:00
#5
Snoozerboy5000 zei:
Het is ook vrij nutteloos maar het kan wel, weinig mensen doen het om die reden.

Maarja moeten hun weten ? (stupid wel daar ben ik het mee eens..)
Klik om te vergroten...

Dirkjan zei:
Een beetje jouw stokpaardje voor het leven hè?
Klik om te vergroten...

Snoozerboy5000 zei:
Dat je grappig bent wil niet zeggen dat je onwaarheden als waarheid kan claimen schelden hoeft ook niet.
Wil best stokpaardje met je spelen tot dat je dat begrijpt hoor lieve schat.
Doe gerust alsof ik een idioot ben ik vat het niet persoonlijk :kissingheart:
Klik om te vergroten...

Dirkjan zei:
Jij moet echt leren wat humor is en beledigen
Het is nog steeds lastig voor jou
Zie ie niet hoevaak ik gedist wordt?
Hoor je mij moeilijk doen?
Flikker toch op man
Je maakt het forum niet leuker
Klik om te vergroten...

Snoozerboy5000 zei:
Dat heeft niks te maken met wetenschappelijke claims die niet waar zijn dus wat lul je nou man?

Bestwel ja uitdelen kan je incaseren nee..

Ohja want jij bent het hele forum vind jou gedrag soms gewoon echt idioot.
Klik om te vergroten...

Dirkjan zei:
Flikker op je bent gewoon aan het janken ik heb altijd mijn dissen geïncasseerd en s ik te ver ga bied ik mijn excuus aan

je komt hier als groentje mij en de rest de les lezen maar dat pik ik niet en anderen ook niet
Klik om te vergroten...

Heren, keep it cool. Peace enzo. Doe ademhalingsoefeningen, ga mediteren. Of nog makkelijker, steek een beste jonko op (jawel Dirkie, ik gebruik dat woord dus… sporadisch! :wink:) en laat de zinloosheid van dit soort felle discussies in je onderbewustzijn neerdalen. En laat het los.

Of zoiets dergelijks in ieder geval. In van die zelfhulpboeken staat het altijd een stuk overtuigender. Ik ben niet erg spiritueel begaafd maar ik denk dat er wel een oplossing tussen moet zitten die beter is dan elkaar bashen. Dat geldt dus voor jullie beiden.

@Snoozerboy5000: om te gaan zeggen tegen een overall gewaardeerd lid dat het “hele forum” hem soms een idioot vindt, schetst niet echt een sympathiek beeld van jou, als je het hier gezellig wil houden dan laat je dat soort veralgemeniserende uitspreken beter achterwege. Ik heb bovendien nog geen enquête voorbij zien komen met de vraag. ‘Joe hoi, vraagje: vind jij gedrag van Dirkjan nooit/heel soms/regelmatig/vaak idioot? Omcirkel wat van toepassing is’, dus de conclusie dat het ‘hele’ forum iets vindt lijkt me dan wat voorbarig en speculatief. Of ik moet de enige zijn die niet bevraagd is voor dit onderzoek.
S
Snoozerboy🐱Lid
01-01-2024, 00:00
#6
Roze Olifant zei:
hele forum” hem soms een idioot vindt, schetst niet echt in een sympathiek beeld van jou
Klik om te vergroten...
Hallo lieve roze olifant des vreden.

Ik zeg dat niet.. Hij zei je maakt het forum niet leuker.

Waarop ik zeg: Ohja want jij bent het hele forum.

We hadden al een vriendelijk gesprek in een ander topic.

Hoewel ik wel soms een kort lontje heb ben ik liever sympathiek dus je advies is welkom.

Dat is het leuke aan internet he je kan je anders voordoen in het echt ben ik een ontzettende lul!
(Niet dat dat blijkt uit mijn discussie hier maarja ik voer ze zelf ook liever niet)
D
DirkdirkLid
01-01-2024, 00:00
#7
Roze Olifant zei:
Heren, keep it cool. Peace enzo. Doe ademhalingsoefeningen, ga mediteren. Of nog makkelijker, steek een beste jonko op (jawel Dirkie, ik gebruik dat woord dus… sporadisch! :wink:) en laat de zinloosheid van dit soort felle discussies in je onderbewustzijn neerdalen. En laat het los.

Of zoiets dergelijks in ieder geval. In van die zelfhulpboeken staat het altijd een stuk overtuigender. Ik ben niet erg spiritueel begaafd maar ik denk dat er wel een oplossing tussen moet zitten die beter is dan elkaar bashen. Dat geldt dus voor jullie beiden.

@Snoozerboy5000: om te gaan zeggen tegen een overall gewaardeerd lid dat het “hele forum” hem soms een idioot vindt, schetst niet echt een sympathiek beeld van jou, als je het hier gezellig wil houden dan laat je dat soort veralgemeniserende uitspreken beter achterwege. Ik heb bovendien nog geen enquête voorbij zien komen met de vraag. ‘Joe hoi, vraagje: vind jij gedrag van Dirkjan nooit/heel soms/regelmatig/vaak idioot? Omcirkel wat van toepassing is’, dus de conclusie dat het ‘hele’ forum iets vindt lijkt me dan wat voorbarig en speculatief. Of ik moet de enige zijn die niet bevraagd is voor dit onderzoek.
Klik om te vergroten...
Noted, olifant heeft gesproken. Ik zal erop letten. :)

En het hele forum vind mij toch geen idioot?


toch?


Want mijn dirkjan hartje is kwetsbaar
A
ApeLid
01-01-2024, 00:00
#8
Dirkjan zei:
Noted, olifant heeft gesproken. Ik zal erop letten. :)

En het hele forum vind mij toch geen idioot?


toch?


Want mijn dirkjan hartje is kwetsbaar
Klik om te vergroten...
Niet het héle forum
S
Snoozerboy🐱Lid
01-01-2024, 00:00
#9
Dirkjan zei:
Noted, olifant heeft gesproken. Ik zal erop letten. :)

En het hele forum vind mij toch geen idioot?


toch?


Want mijn dirkjan hartje is kwetsbaar
Klik om te vergroten...
Ik ben gewoon jaloers op je swag bro dat snap je toch wel...

Laat mij de scherfjes weer bij elkaar zetten als een puzzel met mijn liefde! :sparklingheart:

(Nee gozer even serieus ik wil helemaal niks negatiefs met je)
D
DirkdirkLid
01-01-2024, 00:00
#10
Rotjoch zei:
Niet het héle forum
Klik om te vergroten...
Sommige kunnen mij echt schieten, maar dat neem ik voor lief. Als er maar een paar zijn die mij een beetje leuk vinden ben ik een happy dirk
R
Roze OlifantLid
01-01-2024, 00:00
#11
Snoozerboy5000 zei:
Hallo lieve roze olifant des vreden.

Ik zeg dat niet.. Hij zei je maakt het forum niet leuker.

Waarop ik zeg: Ohja want jij bent het hele forum.

We hadden al een vriendelijk gesprek in een ander topic.

Hoewel ik wel soms een kort lontje heb ben ik liever sympathiek ben dus je advies is welkom.

Dat is het leuke aan internet he je kan je anders voordoen in het echt ben ik een ontzettende lul!
(Niet dat dat blijkt uit mijn discussie hier maarja ik voer ze zelf ook liever niet)
Klik om te vergroten...

Oké, jullie zonden zijn vergeven door de olifant des vreden (bedankt voor deze naam, voel me nu een beetje heilig), als jullie vanaf nu lief zijn.
S
Snoozerboy🐱Lid
01-01-2024, 00:00
#12
Roze Olifant zei:
Oké, jullie zonden zijn vergeven door de olifant des vreden (bedankt voor deze naam, voel me nu een beetje heilig), als jullie vanaf nu lief zijn.
Klik om te vergroten...
Dirk jan & snoozerboykie5000 willen graag opgehaald worden uit smaland.
Maar die roze olifant is veelste druk met heilig zijn... :sweatsmile:
Nee echt ik heb je gehoord ! (Doe dan meestal alsof ik dat niet doe)
D
DirkdirkLid
01-01-2024, 00:00
#13
Oskar Schindler: A man steals something, he's brought in before the Emperor, he throws himself down on the ground. He begs for his life, he knows he's going to die. And the Emperor pardons him. This worthless man, he lets him go.

That is power, olifant. THAT is power.
R
Roze OlifantLid
01-01-2024, 00:00
#14
Snoozerboy5000 zei:
Dirk jan & snoozerboykie5000 willen graag opgehaald worden uit smaland.
Maar die roze olifant is veelste druk met heilig zijn... :sweatsmile:
Nee echt ik heb je gehoord ! (Doe dan meestal alsof ik dat niet doe)
Klik om te vergroten...

Wat is Smaland? Dat ken ik niet, wel Plopsaland, en dan moet je bij @Mevrouw Pløp zijn voor de verloren-kleuters-ophaalservice. :wink:
R
Roze OlifantLid
01-01-2024, 00:00
#15
Dirkjan zei:
Oskar Schindler: A man steals something, he's brought in before the Emperor, he throws himself down on the ground. He begs for his life, he knows he's going to die. And the Emperor pardons him. This worthless man, he lets him go.

That is power, olifant. THAT is power.
Klik om te vergroten...

Shit, ik ken m’n plaats weer. Ik heb nog wat te leren. Diep geroerd door dit.
D
DirkdirkLid
01-01-2024, 00:00
#16
Roze Olifant zei:
Shit, ik ken m’n plaats weer. Ik heb nog wat te leren.
Klik om te vergroten...
Quote uit Schindlers list waarin Oskar Amon uitlegt wat echte macht is.

Killing is not power, it's justice. Power is when we have every justification to kill... and we don't

Maar ja, is nu om zeep he.
M
Mevrouw PløpLid
01-01-2024, 00:00
#17
Roze Olifant zei:
Wat is Smaland? Dat ken ik niet, wel Plopsaland, en dan moet je bij @Mevrouw Pløp zijn voor de verloren-kleuters-ophaalservice. :wink:
Klik om te vergroten...
De IKEA-speelhoek toch? Daar worden kabouters onder de voet gelopen, dus ik blijf lekker in m'n paddestoel!
S
Snoozerboy🐱Lid
01-01-2024, 00:00
#18
Roze Olifant zei:
Wat is Smaland? Dat ken ik niet, wel Plopsaland, en dan moet je bij @Mevrouw Pløp zijn voor de verloren-kleuters-ophaalservice. :wink:
Klik om te vergroten...
Ja het zelfde alleen dan met baggere zweedse gehaktballetjes die niet te pruimen zijn.
B
BlauweaapLid
01-01-2024, 00:00
#19
Dirkjan zei:
Sommige kunnen mij echt schieten, maar dat neem ik voor lief. Als er maar een paar zijn die mij een beetje leuk vinden ben ik een happy dirk
Klik om te vergroten...
Ik vind jou leuk
D
DirkdirkLid
01-01-2024, 00:00
#20
Snoozerboy5000 zei:
Nou ga jij de vredespijp met MDMA nog opsteken of wat?
Klik om te vergroten...
Ik doe niet aan MDMA. Heb toetsweek.

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
123
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."