Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsSpeed - onverwacht zalig

Speed - onverwacht zalig

23 antwoorden
7 weergaven
18-5-2026
L
Lid 153090Lid
01-01-2024, 00:00
#1
Over verslaving maak ik me echt geen zorgen, mensen die me kennen noemen mij Spartaans - ik heb een ijzeren karakter.
T
TeveelKaasLid
01-01-2024, 00:00
#2
Freaky Freggle zei:
Over verslaving maak ik me echt geen zorgen, mensen die me kennen noemen mij Spartaans - ik heb een ijzeren karakter.
Klik om te vergroten...
Waar kan ik zo'n karakter kopen? Kan het wel gebruiken😂😂
L
Lid 153090Lid
01-01-2024, 00:00
#3
Ik verdiep mij nogal in psychologische technieken om tot rust te komen, ik heb geleerd om alles te kunnen buiten sluiten - niet hetzelfde als onderdrukken maar eerder om eender wat gebeurt van je af kunnen zetten als het moeilijk gaat en door niets wat gebeurt minder gelukkig te zijn ; ik ben erg gesteld op luxe maar stel dat ik morgen dakloos word zonder een cent op zak, dan zou ik die luxe missen maar ik zou even gelukkig zijn; geluk is a state of mind.

Die technieken helpen mij...
T
TeveelKaasLid
01-01-2024, 00:00
#4
Freaky Freggle zei:
Ik verdiep mij nogal in psychologische technieken om tot rust te komen, ik heb geleerd om alles te kunnen buiten sluiten - niet hetzelfde als onderdrukken maar eerder om eender wat gebeurt van je af kunnen zetten als het moeilijk gaat en door niets wat gebeurt minder gelukkig te zijn ; ik ben erg gesteld op luxe maar stel dat ik morgen dakloos word zonder een cent op zak, dan zou ik die luxe missen maar ik zou even gelukkig zijn; geluk is a state of mind.

Die technieken helpen mij...
Klik om te vergroten...
Ik denk dat helaas niet dat dat de oplossing is. Ik kan namenlijk hetzelfde denken als jou maar er is nog 1 andere gedachten en die neemt speed iedere dag dusja😂🥲
R
Roze OlifantLid
01-01-2024, 00:00
#5
Freaky Freggle zei:
Over verslaving maak ik me echt geen zorgen, mensen die me kennen noemen mij Spartaans - ik heb een ijzeren karakter.
Klik om te vergroten...

Alsof mensen die verslaafd raken allemaal een zwak karakter hebben. :’) Denken dat je geen ‘verslavend karakter’ (zoals je het zelf noemt) hebt is i.m.o. uiterst naïef en gevaarlijk in de omgang met drugs.
L
Lid 153090Lid
01-01-2024, 00:00
#6
Roze Olifant zei:
Alsof mensen die verslaafd raken allemaal een zwak karakter hebben. :’) Denken dat je geen ‘verslavend karakter’ (zoals je het zelf noemt) hebt is i.m.o. uiterst naïef en gevaarlijk in de omgang met drugs.
Klik om te vergroten...
Ik heb helemaal niet gezegd dat mensen die verslaafd raken een zwak karakter hebben, ik heb gezegd dat ik een ijzersterk karakter heb.

Sommige mensen raken nu eenmaal niet verslaafd en ik spreek uit meer dan 30 jaar ervaring dus aub doe niet zo neerbuigend daar is helemaal niets naïef aan; ik heb mijzelf op elk aspect van mijn leven grote discipline opgelegd - ik ben heel ambitieus en ik heb een vol en rijk leven dus ik weet gewoon dat drugs voor mij geen probleem vormen...
R
Roze OlifantLid
01-01-2024, 00:00
#7
Freaky Freggle zei:
Ik heb helemaal niet gezegd dat mensen die verslaafd raken een zwak karakter hebben, ik heb gezegd dat ik een ijzersterk karakter heb.

Sommige mensen raken nu eenmaal niet verslaafd en ik spreek uit meer dan 30 jaar ervaring dus aub doe niet zo neerbuigend daar is helemaal niets naïef aan; ik heb mijzelf op elk aspect van mijn leven grote discipline opgelegd - ik ben heel ambitieus en ik heb een vol en rijk leven dus ik weet gewoon dat drugs voor mij geen probleem vormen...
Klik om te vergroten...

Oké dan. :thumbsup2:
D
DirkdirkLid
01-01-2024, 00:00
#8
Freaky Freggle zei:
geluk is a state of mind.
Klik om te vergroten...
Misschien moet je deze zin eens hardop uitspreken voordat je hoort wat een totale bullshit het is.
D
DirkdirkLid
01-01-2024, 00:00
#9
Freaky Freggle zei:
Ik heb helemaal niet gezegd dat mensen die verslaafd raken een zwak karakter hebben, ik heb gezegd dat ik een ijzersterk karakter heb.

Sommige mensen raken nu eenmaal niet verslaafd en ik spreek uit meer dan 30 jaar ervaring dus aub doe niet zo neerbuigend daar is helemaal niets naïef aan; ik heb mijzelf op elk aspect van mijn leven grote discipline opgelegd - ik ben heel ambitieus en ik heb een vol en rijk leven dus ik weet gewoon dat drugs voor mij geen probleem vormen...
Klik om te vergroten...
Roze Olifant zei:
Oké dan. :thumbsup2:
Klik om te vergroten...
Goud. Dit is er eentje voor op de koelkast.
S
SnuffelaarLid
01-01-2024, 00:00
#10
Gumpie zei:
Ik heb recent coke gebruikt en vind er helemaal niks aan ,buiten het feit dat je niet dronken word .heb ook terug speed gekocht en is in niks te vergelijken met vroeger ,deze is nat en licht rozig .ook gedroogd en smaakt echt slecht in de keel .hoor vertellen dat natte speed dikwijls gemengd word met rotzooi ,en daar heb ik wel wa bang voor 😶
Klik om te vergroten...
Speed is zoals bijna elke drug in vloeibare vorm na het synthetiseren. Het wordt ook gemaakt van een soort olie. Het poeder ontstaat door de blootstelling van het vloeibare met een soort gas die ik ook niet vermelden mag.

Natte speed is zeker niet minderwaardig aan droge speed. Beiden kunnen versneden worden.
R
Roze OlifantLid
01-01-2024, 00:00
#11
Dirkjan zei:
Goud. Dit is er eentje voor op de koelkast.
Klik om te vergroten...

Zeker omdat het pretentieuze gepraat in deze post zijn identiteit uiteindelijk verraadde (want het kwam ons verdacht bekend voor, en na checken van alle eerdere berichten wisten we genoeg). 😂
S
Speed gonzalesLid
01-01-2024, 00:00
#12
TeveelKaas zei:
Ik denk niet dat je speed 87% puur kan zijn geweest ivm het feit dat alles boven de 73% puur vloeibaar zal zijn. Als ik jou was zou ik oppassen met speed. Ik doe met 5 gram(nat) speed echt wel de hele week. Dit zou betekenen dat jij misschien wel op wekelijks gebruik(als het al droog is) wel 5 gram speed ook echt gebruikt wat waarschijnlijk echt wel dagelijks word. Ik vind speed heel erg op coke Lijken alleen voelt de speed meestal wat minder boem en kan het zelfs bijna lijken alsof t er niet is maar word er duidelijk wel actiever van terwijl coke dan wel echt voelt als boem en maar voor vrij korte duur is. Een speed verslaving besluipt je echt van achter en zodra je t beseft is het al te laat dus pas op!
Klik om te vergroten...
Ik heb t gemerkt,
TeveelKaas zei:
Ik denk niet dat je speed 87% puur kan zijn geweest ivm het feit dat alles boven de 73% puur vloeibaar zal zijn. Als ik jou was zou ik oppassen met speed. Ik doe met 5 gram(nat) speed echt wel de hele week. Dit zou betekenen dat jij misschien wel op wekelijks gebruik(als het al droog is) wel 5 gram speed ook echt gebruikt wat waarschijnlijk echt wel dagelijks word. Ik vind speed heel erg op coke Lijken alleen voelt de speed meestal wat minder boem en kan het zelfs bijna lijken alsof t er niet is maar word er duidelijk wel actiever van terwijl coke dan wel echt voelt als boem en maar voor vrij korte duur is. Een speed verslaving besluipt je echt van achter en zodra je t beseft is het al te laat dus pas ijk vanaf dan uit dat je zelf niemand van achter besluipt. :):):)
Klik om te vergroten...

TeveelKaas zei:
Ik denk niet dat je speed 87% puur kan zijn geweest ivm het feit dat alles boven de 73% puur vloeibaar zal zijn. Als ik jou was zou ik oppassen met speed. Ik doe met 5 gram(nat) speed echt wel de hele week. Dit zou betekenen dat jij misschien wel op wekelijks gebruik(als het al droog is) wel 5 gram speed ook echt gebruikt wat waarschijnlijk echt wel dagelijks word. Ik vind speed heel erg op coke Lijken alleen voelt de speed meestal wat minder boem en kan het zelfs bijna lijken alsof t er niet is maar word er duidelijk wel actiever van terwijl coke dan wel echt voelt als boem en maar voor vrij korte duur is. Een speed verslaving besluipt je echt van achter en zodra je t beseft is het al te laat dus pas op!
Klik om te vergroten...
Als
TeveelKaas zei:
Ik denk niet dat je speed 87% puur kan zijn geweest ivm het feit dat alles boven de 73% puur vloeibaar zal zijn. Als ik jou was zou ik oppassen met speed. Ik doe met 5 gram(nat) speed echt wel de hele week. Dit zou betekenen dat jij misschien wel op wekelijks gebruik(als het al droog is) wel 5 gram speed ook echt gebruikt wat waarschijnlijk echt wel dagelijks word. Ik vind speed heel erg op coke Lijken alleen voelt de speed meestal wat minder boem en kan het zelfs bijna lijken alsof t er niet is maar word er duidelijk wel actiever van terwijl coke dan wel echt voelt als boem en maar voor vrij korte duur is. Een speed verslaving besluipt je echt van achter en zodra je t beseft is het al te laat dus pas op!
Klik om te vergroten...
"Grappig", dat een speedverslaving je van achter besluipt en dan voordat je t beseft is het al te laat en besluipt de speedverslaafde je van achter .:)
B
BeadyLid
01-01-2024, 00:00
#13
Deze originele post geeft me een sterk verlangen naar speed. De voorstelling van het verhaal is ook goed geschreven. Op speed schrijf je op een ander niveau en lijkt het allemaal vanzelf te gaan. Lukte dat zonder high maar.
C
Chr0nicLid
01-01-2024, 00:00
#14
Lid 153090 zei:
Over verslaving maak ik me echt geen zorgen, mensen die me kennen noemen mij Spartaans - ik heb een ijzeren karakter.
Klik om te vergroten...

Om dat "ijzersterke" karakter van je toe te passen in het voorkomen dat je verslaafd raakt, moet je wel eerst bewust zijn van het feit dat je verslaafd bent of aan het worden bent. Maar op het moment dat je daar bewust van bent, betekent het dus dat je al ergens in de stadia van verslaving zit. En vaak is het dan al te laat of heb je nog maar een hele kleine timeframe over om dat karakter van je toe te passen in het voorkomen dat het erger wordt. Dit betekent dus dat dat ijzersterke karakter van je gefaald heeft want je was er zo van overtuigd dat het jouw niet zou overkomen.

Je praat zo makkelijk over een zeer complex iets. Niemand begint aan drugs met het einddoel om verslaafd te raken. Je begeeft je op zeer dun ijs momenteel met een extreem verslavend middel. je hele idee van geluk is een state of mind zal langzaam veranderen als je niet op let.
B
BeadyLid
01-01-2024, 00:00
#15
Ik vind de post hierboven één van de beste reply's die ik ooit op elk forum waar ik lid van was heb gelezen.
A
AnderemaanLid
01-01-2024, 00:00
#16
Lid 153090 zei:
Maar 5 gr is ook wel genoeg, ik ben niet meer de giga gebruiker die ik vroeger was - maar zolang zijn voorraad strekt wil ik daar wel een tijdje een wekelijkse gewoonte van maken, 5 gr voor een weekendje.
Klik om te vergroten...
😂😂😂😂😂😂. Niet om lullig te doen... maar hoor je jezelf?

5 gram?????

Wtf man. 150mg per maand en je gaat hard, niet normaal.

Troll?
A
AnderemaanLid
01-01-2024, 00:00
#17
Lid 153090 zei:
Ik heb absoluut geen verslavend karakter, ik heb periodes dat ik dagelijks intens veel gebruik tot ik het beu ben en dan stop ik vd ene op de andere dag en soms wel jaren...
Klik om te vergroten...
Lol
L
Lid 153090Lid
01-01-2024, 00:00
#18
Ik was op café gegaan eerder deze avond en had wat gedronken, 8 kasteelbier tripel (dat is 11%) dus ik was wel wat in de wind en plots vraagt iemand die ik niet ken of ik coke kon fixen. Daar had ik wel zin in en hij vertelde me dat hij een baser is - dat ben ik ook. Het was een chille kerel dus besloot ik om ieders 2 te bestellen en de 5de gratis gr te delen dan zouden we ieders nog 2 over hebben. Zo gezegd zo gedaan, we gingen naar mij thuis en smoorden samen eentje op.

Hij zei nadien dat hij mij aangenaam vond en het waardeerde dat hij bij mij thuis mocht chillen en dat ik voor ons coke had gefixt.

Hij zei; ik heb nog 1 grammetje speed je mag dat hebben, om je te bedanken. Dat nam ik dankbaar aan.

Ik heb vroeger veel speed gebruikt, jaren geleden, vooral met het uitgaan. Maar er is slechts 1 periode geweest in mijn leven dat ik speed boven coke verkoos - die was toen 87% en na te testen vond ik die zo goed dat ik een kilo heb gekocht voor eigen gebruik en natuurlijk speelde ik sinterklaas voor vrienden en sympathieke onbekenden, met plezier; ik geniet meer van geven dan van krijgen (al krijg ik veel want in mijn vriendengroep onderhouden we elkaar).

Nu ik weet niet hoe zuiver de speed van vanavond is maar qua effect behoort hij samen met die van 87% tot de beste die ik ooit gehad heb. Ik heb 2 lijnen gesnoven, in elk neusgat 1 en oké, 2 hele dikke lange lijnen, maar het effect is overweldigend! Ik sta rete strak, ben super actief (babbelkicks, allerlei klusjes doen, etc... ), ook super helder maar het beste van al: ik ben heel euforisch! Ik heb zelfs een sterkere euforie dan dat ik het laatste jaar van basen heb!

Het is nu meer dan 4 uur geleden dat ik gesnoven heb en het effect is nog helemaal niets afgenomen! Ik heb ook een lichamelijk effect; er staat een zekere spanning op mijn zenuwbanen, maar een heel positieve spanning, ik ben niet zenuwachtig of zo maar het is alsof er een enorm deugddoende stroom doorheen mijn lichaam vloeit. Dat is puur genot. En geestelijk heb ik hyperfocus en ik voel me echt wel heel fantastisch! Ik heb net een uur lang wiskundige vergelijkingen opgelost (ik hou van wiskunde) en ik deed het met een enorm gemak; super concentratie, super helder - echt een prestatie drug!

Als speed zo goed is als deze verkies ik het boven de coke van tegenwoordig (in de jaren 90 toen ik begon met coke was de kwaliteit van coke veel beter dan die van nu) - deze speed geeft mij een meer intense euforie dan coke, het is super goedkoop, het werkt uren aan een stuk en, mede door dit laatste - heeft het niet dat cravende karakter dat coke heeft.

Ik heb voor morgen al ineens 5 gr besteld want hij had thuis een kilo van deze en daar wou hij tegen aankoopprijs wel wat van wegdoen; een kans als deze laat ik niet schieten! Maar 5 gr is ook wel genoeg, ik ben niet meer de giga gebruiker die ik vroeger was - maar zolang zijn voorraad strekt wil ik daar wel een tijdje een wekelijkse gewoonte van maken, 5 gr voor een weekendje. En met deze kwaliteit is dat heel veel, zoals gezegd zijn we meer dan 4 uur verder en ik heb nog bijna een hele gr over.

Tot slot: ik was vergeten hoe zalig speed kan zijn, de laatste 5 jaar heb ik zo maar eens 1 keertje per jaar of minder 1 of 2 lijntjes pep gedaan en nooit echt goed effect gehad. Deze speed die ik nu gebruikt heb heeft mij echt van mijn sokken geblazen, ik voel mij echt super als effect en daar komt nog is bij dat ik intens gelukkig ben om zo een goede en intense drug ervaring te mogen meemaken!

Ps: de lengte en het karakter van deze post is een mooie weerspiegeling van hoe goed ik aan het gaan ben!

Grtz van een euforisch gelukkige freggle!
G
GumpieLid
01-01-2024, 00:00
#19
Ik heb recent coke gebruikt en vind er helemaal niks aan ,buiten het feit dat je niet dronken word .heb ook terug speed gekocht en is in niks te vergelijken met vroeger ,deze is nat en licht rozig .ook gedroogd en smaakt echt slecht in de keel .hoor vertellen dat natte speed dikwijls gemengd word met rotzooi ,en daar heb ik wel wa bang voor 😶
T
TeveelKaasLid
01-01-2024, 00:00
#20
Ik denk niet dat je speed 87% puur kan zijn geweest ivm het feit dat alles boven de 73% puur vloeibaar zal zijn. Als ik jou was zou ik oppassen met speed. Ik doe met 5 gram(nat) speed echt wel de hele week. Dit zou betekenen dat jij misschien wel op wekelijks gebruik(als het al droog is) wel 5 gram speed ook echt gebruikt wat waarschijnlijk echt wel dagelijks word. Ik vind speed heel erg op coke Lijken alleen voelt de speed meestal wat minder boem en kan het zelfs bijna lijken alsof t er niet is maar word er duidelijk wel actiever van terwijl coke dan wel echt voelt als boem en maar voor vrij korte duur is. Een speed verslaving besluipt je echt van achter en zodra je t beseft is het al te laat dus pas op!

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
12
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."