#1
Over verslaving maak ik me echt geen zorgen, mensen die me kennen noemen mij Spartaans - ik heb een ijzeren karakter.
Waar kan ik zo'n karakter kopen? Kan het wel gebruiken😂😂Over verslaving maak ik me echt geen zorgen, mensen die me kennen noemen mij Spartaans - ik heb een ijzeren karakter.
Ik denk dat helaas niet dat dat de oplossing is. Ik kan namenlijk hetzelfde denken als jou maar er is nog 1 andere gedachten en die neemt speed iedere dag dusja😂🥲Ik verdiep mij nogal in psychologische technieken om tot rust te komen, ik heb geleerd om alles te kunnen buiten sluiten - niet hetzelfde als onderdrukken maar eerder om eender wat gebeurt van je af kunnen zetten als het moeilijk gaat en door niets wat gebeurt minder gelukkig te zijn ; ik ben erg gesteld op luxe maar stel dat ik morgen dakloos word zonder een cent op zak, dan zou ik die luxe missen maar ik zou even gelukkig zijn; geluk is a state of mind.
Die technieken helpen mij...
Over verslaving maak ik me echt geen zorgen, mensen die me kennen noemen mij Spartaans - ik heb een ijzeren karakter.
Ik heb helemaal niet gezegd dat mensen die verslaafd raken een zwak karakter hebben, ik heb gezegd dat ik een ijzersterk karakter heb.Alsof mensen die verslaafd raken allemaal een zwak karakter hebben. :’) Denken dat je geen ‘verslavend karakter’ (zoals je het zelf noemt) hebt is i.m.o. uiterst naïef en gevaarlijk in de omgang met drugs.
Ik heb helemaal niet gezegd dat mensen die verslaafd raken een zwak karakter hebben, ik heb gezegd dat ik een ijzersterk karakter heb.
Sommige mensen raken nu eenmaal niet verslaafd en ik spreek uit meer dan 30 jaar ervaring dus aub doe niet zo neerbuigend daar is helemaal niets naïef aan; ik heb mijzelf op elk aspect van mijn leven grote discipline opgelegd - ik ben heel ambitieus en ik heb een vol en rijk leven dus ik weet gewoon dat drugs voor mij geen probleem vormen...
Misschien moet je deze zin eens hardop uitspreken voordat je hoort wat een totale bullshit het is.geluk is a state of mind.
Ik heb helemaal niet gezegd dat mensen die verslaafd raken een zwak karakter hebben, ik heb gezegd dat ik een ijzersterk karakter heb.
Sommige mensen raken nu eenmaal niet verslaafd en ik spreek uit meer dan 30 jaar ervaring dus aub doe niet zo neerbuigend daar is helemaal niets naïef aan; ik heb mijzelf op elk aspect van mijn leven grote discipline opgelegd - ik ben heel ambitieus en ik heb een vol en rijk leven dus ik weet gewoon dat drugs voor mij geen probleem vormen...
Goud. Dit is er eentje voor op de koelkast.Oké dan.![]()
Speed is zoals bijna elke drug in vloeibare vorm na het synthetiseren. Het wordt ook gemaakt van een soort olie. Het poeder ontstaat door de blootstelling van het vloeibare met een soort gas die ik ook niet vermelden mag.Ik heb recent coke gebruikt en vind er helemaal niks aan ,buiten het feit dat je niet dronken word .heb ook terug speed gekocht en is in niks te vergelijken met vroeger ,deze is nat en licht rozig .ook gedroogd en smaakt echt slecht in de keel .hoor vertellen dat natte speed dikwijls gemengd word met rotzooi ,en daar heb ik wel wa bang voor 😶
Goud. Dit is er eentje voor op de koelkast.
Ik heb t gemerkt,Ik denk niet dat je speed 87% puur kan zijn geweest ivm het feit dat alles boven de 73% puur vloeibaar zal zijn. Als ik jou was zou ik oppassen met speed. Ik doe met 5 gram(nat) speed echt wel de hele week. Dit zou betekenen dat jij misschien wel op wekelijks gebruik(als het al droog is) wel 5 gram speed ook echt gebruikt wat waarschijnlijk echt wel dagelijks word. Ik vind speed heel erg op coke Lijken alleen voelt de speed meestal wat minder boem en kan het zelfs bijna lijken alsof t er niet is maar word er duidelijk wel actiever van terwijl coke dan wel echt voelt als boem en maar voor vrij korte duur is. Een speed verslaving besluipt je echt van achter en zodra je t beseft is het al te laat dus pas op!
Ik denk niet dat je speed 87% puur kan zijn geweest ivm het feit dat alles boven de 73% puur vloeibaar zal zijn. Als ik jou was zou ik oppassen met speed. Ik doe met 5 gram(nat) speed echt wel de hele week. Dit zou betekenen dat jij misschien wel op wekelijks gebruik(als het al droog is) wel 5 gram speed ook echt gebruikt wat waarschijnlijk echt wel dagelijks word. Ik vind speed heel erg op coke Lijken alleen voelt de speed meestal wat minder boem en kan het zelfs bijna lijken alsof t er niet is maar word er duidelijk wel actiever van terwijl coke dan wel echt voelt als boem en maar voor vrij korte duur is. Een speed verslaving besluipt je echt van achter en zodra je t beseft is het al te laat dus pas ijk vanaf dan uit dat je zelf niemand van achter besluipt.![]()
AlsIk denk niet dat je speed 87% puur kan zijn geweest ivm het feit dat alles boven de 73% puur vloeibaar zal zijn. Als ik jou was zou ik oppassen met speed. Ik doe met 5 gram(nat) speed echt wel de hele week. Dit zou betekenen dat jij misschien wel op wekelijks gebruik(als het al droog is) wel 5 gram speed ook echt gebruikt wat waarschijnlijk echt wel dagelijks word. Ik vind speed heel erg op coke Lijken alleen voelt de speed meestal wat minder boem en kan het zelfs bijna lijken alsof t er niet is maar word er duidelijk wel actiever van terwijl coke dan wel echt voelt als boem en maar voor vrij korte duur is. Een speed verslaving besluipt je echt van achter en zodra je t beseft is het al te laat dus pas op!
"Grappig", dat een speedverslaving je van achter besluipt en dan voordat je t beseft is het al te laat en besluipt de speedverslaafde je van achter .Ik denk niet dat je speed 87% puur kan zijn geweest ivm het feit dat alles boven de 73% puur vloeibaar zal zijn. Als ik jou was zou ik oppassen met speed. Ik doe met 5 gram(nat) speed echt wel de hele week. Dit zou betekenen dat jij misschien wel op wekelijks gebruik(als het al droog is) wel 5 gram speed ook echt gebruikt wat waarschijnlijk echt wel dagelijks word. Ik vind speed heel erg op coke Lijken alleen voelt de speed meestal wat minder boem en kan het zelfs bijna lijken alsof t er niet is maar word er duidelijk wel actiever van terwijl coke dan wel echt voelt als boem en maar voor vrij korte duur is. Een speed verslaving besluipt je echt van achter en zodra je t beseft is het al te laat dus pas op!
Over verslaving maak ik me echt geen zorgen, mensen die me kennen noemen mij Spartaans - ik heb een ijzeren karakter.
😂😂😂😂😂😂. Niet om lullig te doen... maar hoor je jezelf?Maar 5 gr is ook wel genoeg, ik ben niet meer de giga gebruiker die ik vroeger was - maar zolang zijn voorraad strekt wil ik daar wel een tijdje een wekelijkse gewoonte van maken, 5 gr voor een weekendje.
LolIk heb absoluut geen verslavend karakter, ik heb periodes dat ik dagelijks intens veel gebruik tot ik het beu ben en dan stop ik vd ene op de andere dag en soms wel jaren...
"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."