Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsSpeed - onverwacht zalig

Speed - onverwacht zalig

23 antwoorden
5 weergaven
18-5-2026
T
TeveelKaasLid
01-01-2024, 00:00
#1
Ik denk niet dat je speed 87% puur kan zijn geweest ivm het feit dat alles boven de 73% puur vloeibaar zal zijn. Als ik jou was zou ik oppassen met speed. Ik doe met 5 gram(nat) speed echt wel de hele week. Dit zou betekenen dat jij misschien wel op wekelijks gebruik(als het al droog is) wel 5 gram speed ook echt gebruikt wat waarschijnlijk echt wel dagelijks word. Ik vind speed heel erg op coke Lijken alleen voelt de speed meestal wat minder boem en kan het zelfs bijna lijken alsof t er niet is maar word er duidelijk wel actiever van terwijl coke dan wel echt voelt als boem en maar voor vrij korte duur is. Een speed verslaving besluipt je echt van achter en zodra je t beseft is het al te laat dus pas op!
L
Lid 153090Lid
01-01-2024, 00:00
#2
Ik heb absoluut geen verslavend karakter, ik heb periodes dat ik dagelijks intens veel gebruik tot ik het beu ben en dan stop ik vd ene op de andere dag en soms wel jaren...
L
Lid 153090Lid
01-01-2024, 00:00
#3
Veel sterkte daarmee...
T
TeveelKaasLid
01-01-2024, 00:00
#4
Freaky Freggle zei:
Ik heb absoluut geen verslavend karakter, ik heb periodes dat ik dagelijks intens veel gebruik tot ik het beu ben en dan stop ik vd ene op de andere dag en soms wel jaren...
Klik om te vergroten...
Ik dacht helaas ook zo....
Helaas op dit moment wel speed verslaafd geworden🥲 binnenkort weer stoppen en hopelijk kan ik weer doorgaan zoals het eerst was
T
TeveelKaasLid
01-01-2024, 00:00
#5
Freaky Freggle zei:
Veel sterkte daarmee...
Klik om te vergroten...
Dankjewel, ik hoop dat je niet zoals mij word. Zolang je t maar niet functioneel gaat gebruiken gaat er waarschijnlijk niet heel veel mis. Laat het lekker in het weekend en dan zou t wel goed moeten komen.
L
Lid 153090Lid
01-01-2024, 00:00
#6
Over verslaving maak ik me echt geen zorgen, mensen die me kennen noemen mij Spartaans - ik heb een ijzeren karakter.
T
TeveelKaasLid
01-01-2024, 00:00
#7
Freaky Freggle zei:
Over verslaving maak ik me echt geen zorgen, mensen die me kennen noemen mij Spartaans - ik heb een ijzeren karakter.
Klik om te vergroten...
Waar kan ik zo'n karakter kopen? Kan het wel gebruiken😂😂
L
Lid 153090Lid
01-01-2024, 00:00
#8
Ik verdiep mij nogal in psychologische technieken om tot rust te komen, ik heb geleerd om alles te kunnen buiten sluiten - niet hetzelfde als onderdrukken maar eerder om eender wat gebeurt van je af kunnen zetten als het moeilijk gaat en door niets wat gebeurt minder gelukkig te zijn ; ik ben erg gesteld op luxe maar stel dat ik morgen dakloos word zonder een cent op zak, dan zou ik die luxe missen maar ik zou even gelukkig zijn; geluk is a state of mind.

Die technieken helpen mij...
T
TeveelKaasLid
01-01-2024, 00:00
#9
Freaky Freggle zei:
Ik verdiep mij nogal in psychologische technieken om tot rust te komen, ik heb geleerd om alles te kunnen buiten sluiten - niet hetzelfde als onderdrukken maar eerder om eender wat gebeurt van je af kunnen zetten als het moeilijk gaat en door niets wat gebeurt minder gelukkig te zijn ; ik ben erg gesteld op luxe maar stel dat ik morgen dakloos word zonder een cent op zak, dan zou ik die luxe missen maar ik zou even gelukkig zijn; geluk is a state of mind.

Die technieken helpen mij...
Klik om te vergroten...
Ik denk dat helaas niet dat dat de oplossing is. Ik kan namenlijk hetzelfde denken als jou maar er is nog 1 andere gedachten en die neemt speed iedere dag dusja😂🥲
R
Roze OlifantLid
01-01-2024, 00:00
#10
Freaky Freggle zei:
Over verslaving maak ik me echt geen zorgen, mensen die me kennen noemen mij Spartaans - ik heb een ijzeren karakter.
Klik om te vergroten...

Alsof mensen die verslaafd raken allemaal een zwak karakter hebben. :’) Denken dat je geen ‘verslavend karakter’ (zoals je het zelf noemt) hebt is i.m.o. uiterst naïef en gevaarlijk in de omgang met drugs.
L
Lid 153090Lid
01-01-2024, 00:00
#11
Roze Olifant zei:
Alsof mensen die verslaafd raken allemaal een zwak karakter hebben. :’) Denken dat je geen ‘verslavend karakter’ (zoals je het zelf noemt) hebt is i.m.o. uiterst naïef en gevaarlijk in de omgang met drugs.
Klik om te vergroten...
Ik heb helemaal niet gezegd dat mensen die verslaafd raken een zwak karakter hebben, ik heb gezegd dat ik een ijzersterk karakter heb.

Sommige mensen raken nu eenmaal niet verslaafd en ik spreek uit meer dan 30 jaar ervaring dus aub doe niet zo neerbuigend daar is helemaal niets naïef aan; ik heb mijzelf op elk aspect van mijn leven grote discipline opgelegd - ik ben heel ambitieus en ik heb een vol en rijk leven dus ik weet gewoon dat drugs voor mij geen probleem vormen...
R
Roze OlifantLid
01-01-2024, 00:00
#12
Freaky Freggle zei:
Ik heb helemaal niet gezegd dat mensen die verslaafd raken een zwak karakter hebben, ik heb gezegd dat ik een ijzersterk karakter heb.

Sommige mensen raken nu eenmaal niet verslaafd en ik spreek uit meer dan 30 jaar ervaring dus aub doe niet zo neerbuigend daar is helemaal niets naïef aan; ik heb mijzelf op elk aspect van mijn leven grote discipline opgelegd - ik ben heel ambitieus en ik heb een vol en rijk leven dus ik weet gewoon dat drugs voor mij geen probleem vormen...
Klik om te vergroten...

Oké dan. :thumbsup2:
D
DirkdirkLid
01-01-2024, 00:00
#13
Freaky Freggle zei:
geluk is a state of mind.
Klik om te vergroten...
Misschien moet je deze zin eens hardop uitspreken voordat je hoort wat een totale bullshit het is.
D
DirkdirkLid
01-01-2024, 00:00
#14
Freaky Freggle zei:
Ik heb helemaal niet gezegd dat mensen die verslaafd raken een zwak karakter hebben, ik heb gezegd dat ik een ijzersterk karakter heb.

Sommige mensen raken nu eenmaal niet verslaafd en ik spreek uit meer dan 30 jaar ervaring dus aub doe niet zo neerbuigend daar is helemaal niets naïef aan; ik heb mijzelf op elk aspect van mijn leven grote discipline opgelegd - ik ben heel ambitieus en ik heb een vol en rijk leven dus ik weet gewoon dat drugs voor mij geen probleem vormen...
Klik om te vergroten...
Roze Olifant zei:
Oké dan. :thumbsup2:
Klik om te vergroten...
Goud. Dit is er eentje voor op de koelkast.
S
SnuffelaarLid
01-01-2024, 00:00
#15
Gumpie zei:
Ik heb recent coke gebruikt en vind er helemaal niks aan ,buiten het feit dat je niet dronken word .heb ook terug speed gekocht en is in niks te vergelijken met vroeger ,deze is nat en licht rozig .ook gedroogd en smaakt echt slecht in de keel .hoor vertellen dat natte speed dikwijls gemengd word met rotzooi ,en daar heb ik wel wa bang voor 😶
Klik om te vergroten...
Speed is zoals bijna elke drug in vloeibare vorm na het synthetiseren. Het wordt ook gemaakt van een soort olie. Het poeder ontstaat door de blootstelling van het vloeibare met een soort gas die ik ook niet vermelden mag.

Natte speed is zeker niet minderwaardig aan droge speed. Beiden kunnen versneden worden.
R
Roze OlifantLid
01-01-2024, 00:00
#16
Dirkjan zei:
Goud. Dit is er eentje voor op de koelkast.
Klik om te vergroten...

Zeker omdat het pretentieuze gepraat in deze post zijn identiteit uiteindelijk verraadde (want het kwam ons verdacht bekend voor, en na checken van alle eerdere berichten wisten we genoeg). 😂
S
Speed gonzalesLid
01-01-2024, 00:00
#17
TeveelKaas zei:
Ik denk niet dat je speed 87% puur kan zijn geweest ivm het feit dat alles boven de 73% puur vloeibaar zal zijn. Als ik jou was zou ik oppassen met speed. Ik doe met 5 gram(nat) speed echt wel de hele week. Dit zou betekenen dat jij misschien wel op wekelijks gebruik(als het al droog is) wel 5 gram speed ook echt gebruikt wat waarschijnlijk echt wel dagelijks word. Ik vind speed heel erg op coke Lijken alleen voelt de speed meestal wat minder boem en kan het zelfs bijna lijken alsof t er niet is maar word er duidelijk wel actiever van terwijl coke dan wel echt voelt als boem en maar voor vrij korte duur is. Een speed verslaving besluipt je echt van achter en zodra je t beseft is het al te laat dus pas op!
Klik om te vergroten...
Ik heb t gemerkt,
TeveelKaas zei:
Ik denk niet dat je speed 87% puur kan zijn geweest ivm het feit dat alles boven de 73% puur vloeibaar zal zijn. Als ik jou was zou ik oppassen met speed. Ik doe met 5 gram(nat) speed echt wel de hele week. Dit zou betekenen dat jij misschien wel op wekelijks gebruik(als het al droog is) wel 5 gram speed ook echt gebruikt wat waarschijnlijk echt wel dagelijks word. Ik vind speed heel erg op coke Lijken alleen voelt de speed meestal wat minder boem en kan het zelfs bijna lijken alsof t er niet is maar word er duidelijk wel actiever van terwijl coke dan wel echt voelt als boem en maar voor vrij korte duur is. Een speed verslaving besluipt je echt van achter en zodra je t beseft is het al te laat dus pas ijk vanaf dan uit dat je zelf niemand van achter besluipt. :):):)
Klik om te vergroten...

TeveelKaas zei:
Ik denk niet dat je speed 87% puur kan zijn geweest ivm het feit dat alles boven de 73% puur vloeibaar zal zijn. Als ik jou was zou ik oppassen met speed. Ik doe met 5 gram(nat) speed echt wel de hele week. Dit zou betekenen dat jij misschien wel op wekelijks gebruik(als het al droog is) wel 5 gram speed ook echt gebruikt wat waarschijnlijk echt wel dagelijks word. Ik vind speed heel erg op coke Lijken alleen voelt de speed meestal wat minder boem en kan het zelfs bijna lijken alsof t er niet is maar word er duidelijk wel actiever van terwijl coke dan wel echt voelt als boem en maar voor vrij korte duur is. Een speed verslaving besluipt je echt van achter en zodra je t beseft is het al te laat dus pas op!
Klik om te vergroten...
Als
TeveelKaas zei:
Ik denk niet dat je speed 87% puur kan zijn geweest ivm het feit dat alles boven de 73% puur vloeibaar zal zijn. Als ik jou was zou ik oppassen met speed. Ik doe met 5 gram(nat) speed echt wel de hele week. Dit zou betekenen dat jij misschien wel op wekelijks gebruik(als het al droog is) wel 5 gram speed ook echt gebruikt wat waarschijnlijk echt wel dagelijks word. Ik vind speed heel erg op coke Lijken alleen voelt de speed meestal wat minder boem en kan het zelfs bijna lijken alsof t er niet is maar word er duidelijk wel actiever van terwijl coke dan wel echt voelt als boem en maar voor vrij korte duur is. Een speed verslaving besluipt je echt van achter en zodra je t beseft is het al te laat dus pas op!
Klik om te vergroten...
"Grappig", dat een speedverslaving je van achter besluipt en dan voordat je t beseft is het al te laat en besluipt de speedverslaafde je van achter .:)
B
BeadyLid
01-01-2024, 00:00
#18
Deze originele post geeft me een sterk verlangen naar speed. De voorstelling van het verhaal is ook goed geschreven. Op speed schrijf je op een ander niveau en lijkt het allemaal vanzelf te gaan. Lukte dat zonder high maar.
C
Chr0nicLid
01-01-2024, 00:00
#19
Lid 153090 zei:
Over verslaving maak ik me echt geen zorgen, mensen die me kennen noemen mij Spartaans - ik heb een ijzeren karakter.
Klik om te vergroten...

Om dat "ijzersterke" karakter van je toe te passen in het voorkomen dat je verslaafd raakt, moet je wel eerst bewust zijn van het feit dat je verslaafd bent of aan het worden bent. Maar op het moment dat je daar bewust van bent, betekent het dus dat je al ergens in de stadia van verslaving zit. En vaak is het dan al te laat of heb je nog maar een hele kleine timeframe over om dat karakter van je toe te passen in het voorkomen dat het erger wordt. Dit betekent dus dat dat ijzersterke karakter van je gefaald heeft want je was er zo van overtuigd dat het jouw niet zou overkomen.

Je praat zo makkelijk over een zeer complex iets. Niemand begint aan drugs met het einddoel om verslaafd te raken. Je begeeft je op zeer dun ijs momenteel met een extreem verslavend middel. je hele idee van geluk is een state of mind zal langzaam veranderen als je niet op let.
B
BeadyLid
01-01-2024, 00:00
#20
Ik vind de post hierboven één van de beste reply's die ik ooit op elk forum waar ik lid van was heb gelezen.

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
12
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."