#1
machtig!
zelf heb ik ook de geek vape en dat werkt perfect gewoon
zelf heb ik ook de geek vape en dat werkt perfect gewoon
Bedankt voor het nemen van de tijd & het reageren! Ik hoop dat je lekker kunt slapen.. morgen weer een nieuwe dag met nieuwe rondes en kansen ☺️.Nee, nog nooit DMT gerookt/gevaped of wat dan ook.
Wel Ayahuasca gedronken, maar dat is waarschijnlijk iets heel anders.
Dank je voor het delen van dit mooie trip report!
Het was erg fijn na mijn half geslaagde, half tegenvallende avond uit om te lezen.
Tjsa dmt zet je wel aan het denken he?! Ik denk niet dat ik antwoord kan geven op je vragen. Die zijn wel echt specifiek voor jouw ervaring en jouw persoonlijkheid. Ik vind de definitie van een Breakthrough maar een lastige. Ik denk dat als je besef van je eigen ego (je persoonlijkheid en het idee dat je uberhaupt een mens bent) volledig wegvalt en je het gevoel hebt in een andere dimensie te zijn... dat dat wel ongeveer doorgaat voor een Breakthrough. In hoeverre dat bij jou het geval is kun je alleen zelf beoordelen. 20mg is voor veel mensen te weinig daarvoor maar bij een perfecte opname wellicht mogelijk.- (Vragen)
Waar was ik? Was ik in de hemel? Wat werd er bedoeld met mijn tijd? Waarom ging het gelach weg en de heuvel verder weg? Heb ik een breakthrough gehad?
Dit zijn enkele vragen die nu nog door mijn hoofd spoken..
Daar stonden hij dan; op een zondagmiddag met een schort, mondkapje en een veiligheidsbril. Hij kon zo in de serie Breaking Bad de rol als Walter White zijn broer spelen 👨🔬.
Waar je was daar is denk ik geen consensus over, de antwoorden variëren van 'in de ruime mogelijkheden van je eigen hoofd en lichaam' tot een multiverse. Eigenlijk zijn alle mogelijkheden fascinerend als je er goed over nadenkt. 😊- (Vragen)
Waar was ik? Was ik in de hemel? Wat werd er bedoeld met mijn tijd? Waarom ging het gelach weg en de heuvel verder weg? Heb ik een breakthrough gehad?
Love de veiligheidsmaatregelen, top! 😍👍Daar stonden hij dan; op een zondagmiddag met een schort, mondkapje en een veiligheidsbril. Hij kon zo in de serie Breaking Bad de rol als Walter White zijn broer spelen 👨🔬.
Dan nog een vraagje aan je man als het mag: heb je hiervoor DMT-citraat met PG/VG gebruikt of heb je direct alleen de DMT freebase in de Geekvape gedaan? (En welke coil en setting is er gebruikt?)Heel mooi reisverslag van je ervaring met DMT, dank daarvoor!
Waar je was daar is denk ik geen consensus over, de antwoorden variëren van 'in de ruime mogelijkheden van je eigen hoofd en lichaam' tot een multiverse. Eigenlijk zijn alle mogelijkheden fascinerend als je er goed over nadenkt. 😊
Over de andere vragen van je reis hier een mogelijke interpretatie:
Ik denk dat het gelach wegging omdat je reis ten einde begon te lopen en je teruggetrokken werd naar onze werkelijkheid.
Dat het nog niet je tijd was lijkt mij een eigen interpretatie/invulling van jezelf van wat je op dat moment voelde toen de reis langzaam ten einde liep. Wellicht ingegeven door levenservaringen uit het verleden?
En of je een breakthrough hebt gehad? Zoals @Eik al aangaf is dat best nog steeds een vaag begrip. Ik denk dat je met meerdere (wellicht ook diepere?) ervaringen daar zelf een beter antwoord op kan geven.
Love de veiligheidsmaatregelen, top! 😍👍
Dan nog een vraagje aan je man als het mag: heb je hiervoor DMT-citraat met PG/VG gebruikt of heb je direct alleen de DMT freebase in de Geekvape gedaan? (En welke coil en setting is er gebruikt?)
Wederom dank voor je mooie reisverslag! 💛
Ja hij is fijn he! Je hoeft ook maar 1 goeie hit te nemen. Zonder al te veel gedoe met een pijpje etc. ☺️machtig!
zelf heb ik ook de geek vape en dat werkt perfect gewoon
Hi en bedankt voor het warme welkom! 😜💪Hoi @abcgigi ,
Welkom op het forum! Leuke binnenkomer zo'n dmt tripreport. Het klinkt alsof je een bijzonder mooie, liefdevolle en vredige kennismaking met DMT hebt gehad. Dat is wel echt heel fijn! Zelf vond ik het de eerste keer best angstaanjagend. Ik heb verdeeld over twee sessies een paar keer DMT gerookt. Van de eerste dag en van de belangrijkste trip van de tweede keer heb ik tripreports geschreven voor het geval je het interessant vind om te lezen:
Tripreport v/d Maand - DMT - "jij=weg" | DrugsForum
DMT - opnieuw op verkenning | DrugsForum
Ik herken wel een aantal dingen die je noemt zoals die opvallende 360 graden visuele waarneming en de bijzondere kleuren.
Tjsa dmt zet je wel aan het denken he?! Ik denk niet dat ik antwoord kan geven op je vragen. Die zijn wel echt specifiek voor jouw ervaring en jouw persoonlijkheid. Ik vind de definitie van een Breakthrough maar een lastige. Ik denk dat als je besef van je eigen ego (je persoonlijkheid en het idee dat je uberhaupt een mens bent) volledig wegvalt en je het gevoel hebt in een andere dimensie te zijn... dat dat wel ongeveer doorgaat voor een Breakthrough. In hoeverre dat bij jou het geval is kun je alleen zelf beoordelen. 20mg is voor veel mensen te weinig daarvoor maar bij een perfecte opname wellicht mogelijk.
Ik ben al benieuwd naar eventuele vervolg ervaringen! Ben wel weer gemotiveerd om ook weer eens een reis te gaan maken. Is alweer lang geleden...
![]()
Hi! Dat geeft helemaal niks, ik waardeer je reactie en kan me daar helemaal in vinden. Ik heb vandaag gemerkt dat ik wel echt het een en ander te verwerken heb. Het was me toch een tripje, geen woorden voor. Zoveel liefde en positiviteit, zoveel om te delen op deze wereld. ✨Wauw, ik heb even geen tijd om uitgebreider te reageren maar wat een prachtige DMT-reis heb je beschreven. 😍 DMT kan zeer overweldigend zijn, maar dat die overweldiging hem ook kan vrijwel puur kan zitten in het warme, mooie en positieve bewijst jouw ervaring. Bedankt voor het delen.
Hi Allemaal,
- (Inleiding)
Ik heb gister avond mijn eerste DMT ervaring mee gemaakt en dit wil ik graag met jullie delen.
Even wat voor informatie om een goed beeld te geven van mijn situatie:
Ik ben een vrouw van ongeveer 50kg en ben 1.63 lang. Het afgelopen jaar heb ik de diagnose PTSS gekregen en ruim 3 maanden geleden kreeg ik te horen dat ik in een zware depressie zat en waarschijnlijk zonder hulp van medicatie mijzelf niet beter zou kunnen voelen. Ik had continue last van paniekaanvallen en was angstig, ik kwam mijn huis niet meer uit en stond op auto-pilot gedurende dag. Nadat ik met de antidepressiva was gestart en er een beetje op was ingesteld kreeg ik voor mijn gevoel weer ademruimte. Momenteel slik ik 15mg ecitalopram (Let op; niet alle medicatie gaat samen met verschillende DMT soorten en ik zeg niet dat je DMT moet gebruiken als je antidepressiva slikt).
Gedurende de afgelopen weken begon het steeds meer te kriebelen nadat ik verschillende artikelen had gelezen over DMT en Magic Mushrooms die worden ingezet binnen de psychiatrische gezondheidszorg om verschillende aandoeningen te bestrijden.
Mijn man waar ik al bijna 6 jaar mee samen ben, is al ruim 10 jaar geïnteresseerd in DMT. Hij heeft bijna iedere documentaire die online staat over dit stofje gezien, honderen trip reports gelezen en ga zo maar door. Maar hij heeft het nog nooit gebruikt, hij besloot een aantal weken geleden dat het tijd was om het zelf te maken aangezien het zeer moeilijk te verkrijgen is. Zo gezegd zo gedaan, hij had zijn research gedaan en alles besteld. Daar stonden hij dan; op een zondagmiddag met een schort, mondkapje en een veiligheidsbril. Hij kon zo in de serie Breaking Bad de rol als Walter White zijn broer spelen 👨🔬.
Het eindproduct was af.. nu hadden we het tot onze beschikking. Mocht 1 van ons er klaar voor zijn en het willen proberen, dan hadden we het 😊.
- (De Trip)
Gister avond was het zo ver..
We hadden een fijne setting, in huis was het de juiste temperatuur, we hadden een rustig achtergrond muziekje en mijn man zou mijn begeleiden tijdens mijn reis. Ik zat op de bank in onze woonkamer en mijn dosering was 20mg. Doordat ik het met een GEEK-Vape ging roken was dit een prima dosis voor de eerste keer volgens mijn man, doordat de GEEK-Vape geen DMT verspilt.
Ik ging achterover liggen op de bank met een lekker kussentje achter mijn rug. Ik inhaleerde 10 seconde lang rustig de rook in. Tijdens de laatste 3 seconde begon de omgeving een beetje te trillen en had ik nog erg veel moeite om nog eens 10 seconde mijn adem in te houden. Eenmaal tijdens het inhouden van de rook merkte ik dat mijn lichaam een soort van heel zwaar werd en ik echt heel graag mijn hoofd wilde neerleggen. Gezien ik net voor mijn gesloten ogen allemaal figuurtjes begon te zien; de kleuren waren blauw, groen, geel maar niet een soort blauw, groen of geel die wij hier op deze wereld kennen. De kleuren waren veel intenser en levendiger. Dit was trouwens met alle kleuren die ik tijdens deze trip report ga opnoemen. De kleuren die ik daar heb gezien bestaan gewoon weg niet op deze wereld.
BAM! Daar ging ik dan ik zat in een eindeloze tunnel en de figuurtjes die vormde een soort van pijltjes. De pijltjes wezen naar links en naar rechts. Rechts hoorde ik gelach in mijn oor. Het was een hele vrolijke een aanstekelijke lach, ik kan me niet herinneren of het de lach van 1 persoon of van meerdere personen was. En links.. well daar hoorde ik niks. Ik besloot om voor rechts te kiezen aangezien ik wel het gevoel had om een bepaalde richting op te gaan. ZOEF! Ik was in een soort van weiland en werd overweldig met een gevoel van liefde, vreugde, euforie, blijdschap, letterlijke alle positieve gevoelens die je je maar kan voorstellen op deze wereld maar dan duizenden malen intenser. Terwijl ik overweldigd was en van mijn tunnelrit nog aan het bijkomen was keek ik in het rond. Wat was het hier prachtig, het leek alsof ik 360 graden zicht had. En daar was het dan. Ineens hoorde ik weer het gelach en zag ik een heuvel.. ik besloot om daar naar toe te gaan. Tijdens de trip weet ik niet of ik een mens was of dat ik een geest was. Het voelde alsof ik door de weiland aan het zweven was. Ik kan het niet zo goed uitleggen maar het voelde heel vrij. Dus ik was onderweg naar de heuvel en het gelach, het voelde als een doel. Ik werd er echt naar toe gezogen. Nog steeds was ik intens blij maar hoe dichterbij ik kwam hoe minder ik het gelach kon horen en hoe verder weg de berg/heuvel leek te gaan. Ineens was de heuvel weg en kreeg ik sterk het gevoel dat het nog niet mijn tijd is. Er was niemand anders aanwezig op de weiland maar ik kreeg wel een duidelijke boodschap die echt bij mij binnen kwam. In het begin begreep ik het niet zo goed, ik was in de war. Waarom niet? Ik wil naar het gelach toe. Ik hoor hier thuis, hier wil ik zijn. Dit gevoel wil ik voor altijd hebben!
Hierna besefte ik dat ik rustig de muziek op de achtergrond hoorde en werd ik overspoeld door een lading van emoties. Ik ben weer terug in de realiteit. Althans tot ik mijn ogen open deed. De muur in ons huis kon ineens ademen en de plant in de hoek van de kamer was veel groter en groener. Ik nam even mijn tijd om bij te komen en mijn man die stond echt te trappelen om te horen wat er was gebeurd. Ik was de eerste 20 minuten zo emotioneel. Het voelde als afscheid, ik hoor niet op deze wereld, dat is mijn thuis. Ik wil terug.
Na ongeveer 3 kwartier later mijn verhaal aan mijn man gedaan te hebben en over mijn reis te hebben verteld kreeg ik allemaal vragen.
- (Vragen)
Waar was ik? Was ik in de hemel? Wat werd er bedoeld met mijn tijd? Waarom ging het gelach weg en de heuvel verder weg? Heb ik een breakthrough gehad?
Dit zijn enkele vragen die nu nog door mijn hoofd spoken..
Heeft iemand iets soort gelijks mee gemaakt? Of heb jij antwoorden op mijn vragen dan hoor ik dit heel graag!
Ik ben zo onwijs benieuwd en ik hoop oprecht dat jullie wat aan mijn trip report hebben gehad.
- (Eind woord)
Al met al ondanks dat ik zo emotioneel was toen ik terug kwam heb ik echt een magische eerste keer gehad. Woorden kunnen niet uitdrukken hoe mooi, vredig en warm het was.
Wat dingen die ik persoonlijk vond tegen vallen is de verschrikkelijke smaak van verbrandde plastic en ik werd een beetje misselijk van alle figuurtjes en de tunnel. Hierdoor was ik na trip dan ook een beetje misselijk. Dit trok echter wel na een paar uurtjes weg. Ik heb heel diep geslapen vannacht en niet echt gedroomd (maar ik droom sowieso minder/kan ze slechter onthouden door het gebruik van mijn medicatie).
drugsforum.nl
"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."