#1
Hi allemaal,
Voor degene die mij nog niet kennen. Ik heb gisteravond mijn eerste trip report online gezet. Voor degene die daar geïnteresseerd in zijn; ik zal het report hier onder linken en ik raad je aan om voor de achtergrond informatie eerst dat report te gaan lezen.
drugsforum.nl
- (Vervolg van trip report 1)
Nadat ik mijn emoties had gedeeld met mijn man en ik een beetje was bij gekomen vertelde ik aan mijn man dat ik graag terug wilde. Het voelde alsof mijn doel daar nog niet voldaan was. Niet dat ik echt dacht dat ik een doel had ofzo, maar ik bedoel gewoon meer dat het gevoel van liefde en warmte zo sterk was dat ik graag verder wilde onderzoeken wat dit allemaal voor mij betekende.
Inmiddels waren wij 1 uur verder en maakte ik mij klaar voor mijn 2de keer. Dit keer was ik gewoon even nerveus als de eerste keer maar toch voelde het anders. Het was tegelijkertijd een gevoel van enthousiasme en verlangen. Ik wilde zo zo zo graag terug. Maar er gingen ook wel wat vragen door mij heen; wat nou als de boodschap was dat ik er nu nog niet klaar voor ben, omdat ik bijvoorbeeld antidepressiva slik. Of wat nou als er werd bedoeld dat ik nog eerst aan mijzelf moet werken voordat ik nog een keer op ‘’reis’’ ga. En zo gingen er 1001 vragen door mijn hoofd. Mijn man zag dit aan mij en vroeg of ik zeker wist of ik dit wilde doen. Volmondig zei ik: Ja, laten we het gaan doen!
Nadat mijn man de DMT had afgewogen; weer 20mg en alles had klaar gemaakt ging ik weer comfortabel zitten. Dit keer was ik voorbereid op wat er zou komen. Naast mij had ik een kots emmer staan (want ja.. die smaak en die tunnel hebben mij zowel misselijk als duizelig gemaakt tijdens de eerste trip dus dit keer kan ik eventueel spugen als ik misselijk bij kom). Ik had water staan, we hadden de ventilator aangezet (want ik merkte dat ik tijdens mijn vorige trip de deken over mij heen heel fijn vond, maar jeetje wat kreeg ik het er warm van). Ik vertelde aan mijn man dat ik tijdens het lezen van een trip report een hele goeie tip had gelezen namelijk; als je tripsitter ziet dat de smile (waar NN DMT om bekend staat) van je gezicht raakt je soms jezelf kunt kalmeren als iemand zachtjes een hand op je voorhoofd legt. Ik had ook aan mijn man verteld dat ik het fijner vindt als hij tijdens het nemen van de hit hardop zou tellen voor mij. Zodat ik precies wist waar ik aan toe was zonder zelf al te veel inspanning hoeven te verrichten.
- (De heis)
Ik lag achterover en nam de hit;
PIEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEPPPPPPPPPPPPPPPP
De eerste trip 1 uur geleden begon met figuurtjes recht voor mijn gesloten ogen en kleuren die vorm begonnen te krijgen en dat vormde een tunnel.
BAM! Ik zat gelijk in de tunnel en damn wat ging die hard. Ik was helemaal overweldigd en ik raakte enorm in paniek. Ik dacht echt bij mezelf voor zover ik nog kon nadenken; WTF.
De tunnel leek eindeloos en ZOEF! Ineens was ik in een witte kamer. De kamer kan ik omschrijven als een geluidsdichte ruimte die je in films ziet helemaal wit met een soort kussenachtige demping. Sorry voor mijn verschrikkelijke beschrijving maar ik ben heel slecht in dingen omschrijven.
Het leek alsof ik weer zweefde en 360 graden zicht had. Op het moment dat ik mij om draaide zag ik mijzelf zitten in een hoek van de ruimte. Met mijn knieën gebogen en mijn ellebogen die steunen op mijn benen. Mijn hoofd steunde op mijn handen en ik leek enorm verdrietig/angstig. Het leek alsof ik een eeuwigheid naar mijzelf aan het kijken was en in die ruimte was. Ik wilde eruit, ik begon voor mijn gevoel te bonken op de muren maar er gebeurde niks. Ik wilde schreeuwen maar er kwam geen geluid uit mijn keel en ik wilde rennen maar ik kon niet lopen. Het leek op een regelrechte nachtmerrie. Waar was ik hemelsnaam beland? Hoe kom ik hier uit? Waar is iedereen?
Uit het niets leek er uit kleine zwarte moleculen een soort zwarte rook te ontstaan. Het zwarte rook begon te zweven richting mij. Althans richting de ik die verdrietig en bang in het hoekje zat. Nee, nee, nee dit wil ik niet. En ineens lukte het mij om mijn ogen te openen, eindelijk was het mijn lichaam gelukt om contact te krijgen met de echte wereld. Ik zag niks behalve wit. En het leek rokerig in de kamer. Ik hoorde de stem van mijn man die duidelijk de angst van mijn gezicht kon aflezen. Rustig maar zei die.. je hebt DMT gebruikt en je kan rustig bij komen. Veel kon ik niet verstaan van wat die zei het enige wat mij nog lukte was om net op tijd mijn kots emmer erbij te pakken. Na een paar keer een klein beetje gespuugd te hebben vroeg ik aan hem of hij mij de tuin in kon begeleiden. Ik moest hier uit. Ik voelde een verstikkend gevoel, ik begon tranen te krijgen en ik was zo blij terug te zijn. Lopen naar de tuin ging heel lastig, mijn lichaam wilde niet meewerken, mijn benen waren zwaar en ik was helemaal klam. Eenmaal de koude tegels onder mijn blote voeten te voelen was ik opgelucht. Eindelijk het besef dat ik echt terug ben in de realiteit. Mijn ogen dachten er anders over. De struiken in de tuin namen de vorm aan van chineze draken. De kleuren waren fel oranje, rood en geel. Wat was het prachtig zeg. Ondanks dat ik helemaal onderste boven was en voor mijn gevoel 1000% een bad trip te hebben meegemaakt was ik niet de euforie en liefde van de eerste keer vergeten.
Ik vertelde aan mijn man dat ik te wanhopig opzoek was naar de warmte van de eerste trip en dat moeder natuur mij duidelijk heeft laten zien dat alles op zijn tijd gebeurt. Geen haast, verwerk eerst je reis en wees niet te inhalig.
- (Vragen)
Mijn man verteld dat het zomaar zo kan zijn dat ik in de waiting room zat. Dit is een theorie waar hij veel over heeft gelezen, zou dit kunnen kloppen?
Wat is jouw theorie over? Heeft iemand iets soort gelijks mee gemaakt?
Bedankt voor het lezen van mijn tweede trip report, ik merk dat ik het best leuk vind om te schrijven. Ik weet alleen niet of jullie mijn reports te lang vinden? Ik hoor het graag in de comments!
Voor degene die mij nog niet kennen. Ik heb gisteravond mijn eerste trip report online gezet. Voor degene die daar geïnteresseerd in zijn; ik zal het report hier onder linken en ik raad je aan om voor de achtergrond informatie eerst dat report te gaan lezen.
Mijn eerste keer NN-DMT met GEEK Vape
Hi Allemaal, - (Inleiding) Ik heb gister avond mijn eerste DMT ervaring mee gemaakt en dit wil ik graag met jullie delen. Even wat voor informatie om een goed beeld te geven van mijn situatie: Ik ben een vrouw van ongeveer 50kg en ben 1.63 lang. Het afgelopen jaar heb ik de diagnose PTSS...
drugsforum.nl
- (Vervolg van trip report 1)
Nadat ik mijn emoties had gedeeld met mijn man en ik een beetje was bij gekomen vertelde ik aan mijn man dat ik graag terug wilde. Het voelde alsof mijn doel daar nog niet voldaan was. Niet dat ik echt dacht dat ik een doel had ofzo, maar ik bedoel gewoon meer dat het gevoel van liefde en warmte zo sterk was dat ik graag verder wilde onderzoeken wat dit allemaal voor mij betekende.
Inmiddels waren wij 1 uur verder en maakte ik mij klaar voor mijn 2de keer. Dit keer was ik gewoon even nerveus als de eerste keer maar toch voelde het anders. Het was tegelijkertijd een gevoel van enthousiasme en verlangen. Ik wilde zo zo zo graag terug. Maar er gingen ook wel wat vragen door mij heen; wat nou als de boodschap was dat ik er nu nog niet klaar voor ben, omdat ik bijvoorbeeld antidepressiva slik. Of wat nou als er werd bedoeld dat ik nog eerst aan mijzelf moet werken voordat ik nog een keer op ‘’reis’’ ga. En zo gingen er 1001 vragen door mijn hoofd. Mijn man zag dit aan mij en vroeg of ik zeker wist of ik dit wilde doen. Volmondig zei ik: Ja, laten we het gaan doen!
Nadat mijn man de DMT had afgewogen; weer 20mg en alles had klaar gemaakt ging ik weer comfortabel zitten. Dit keer was ik voorbereid op wat er zou komen. Naast mij had ik een kots emmer staan (want ja.. die smaak en die tunnel hebben mij zowel misselijk als duizelig gemaakt tijdens de eerste trip dus dit keer kan ik eventueel spugen als ik misselijk bij kom). Ik had water staan, we hadden de ventilator aangezet (want ik merkte dat ik tijdens mijn vorige trip de deken over mij heen heel fijn vond, maar jeetje wat kreeg ik het er warm van). Ik vertelde aan mijn man dat ik tijdens het lezen van een trip report een hele goeie tip had gelezen namelijk; als je tripsitter ziet dat de smile (waar NN DMT om bekend staat) van je gezicht raakt je soms jezelf kunt kalmeren als iemand zachtjes een hand op je voorhoofd legt. Ik had ook aan mijn man verteld dat ik het fijner vindt als hij tijdens het nemen van de hit hardop zou tellen voor mij. Zodat ik precies wist waar ik aan toe was zonder zelf al te veel inspanning hoeven te verrichten.
- (De heis)
Ik lag achterover en nam de hit;
PIEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEPPPPPPPPPPPPPPPP
De eerste trip 1 uur geleden begon met figuurtjes recht voor mijn gesloten ogen en kleuren die vorm begonnen te krijgen en dat vormde een tunnel.
BAM! Ik zat gelijk in de tunnel en damn wat ging die hard. Ik was helemaal overweldigd en ik raakte enorm in paniek. Ik dacht echt bij mezelf voor zover ik nog kon nadenken; WTF.
De tunnel leek eindeloos en ZOEF! Ineens was ik in een witte kamer. De kamer kan ik omschrijven als een geluidsdichte ruimte die je in films ziet helemaal wit met een soort kussenachtige demping. Sorry voor mijn verschrikkelijke beschrijving maar ik ben heel slecht in dingen omschrijven.
Het leek alsof ik weer zweefde en 360 graden zicht had. Op het moment dat ik mij om draaide zag ik mijzelf zitten in een hoek van de ruimte. Met mijn knieën gebogen en mijn ellebogen die steunen op mijn benen. Mijn hoofd steunde op mijn handen en ik leek enorm verdrietig/angstig. Het leek alsof ik een eeuwigheid naar mijzelf aan het kijken was en in die ruimte was. Ik wilde eruit, ik begon voor mijn gevoel te bonken op de muren maar er gebeurde niks. Ik wilde schreeuwen maar er kwam geen geluid uit mijn keel en ik wilde rennen maar ik kon niet lopen. Het leek op een regelrechte nachtmerrie. Waar was ik hemelsnaam beland? Hoe kom ik hier uit? Waar is iedereen?
Uit het niets leek er uit kleine zwarte moleculen een soort zwarte rook te ontstaan. Het zwarte rook begon te zweven richting mij. Althans richting de ik die verdrietig en bang in het hoekje zat. Nee, nee, nee dit wil ik niet. En ineens lukte het mij om mijn ogen te openen, eindelijk was het mijn lichaam gelukt om contact te krijgen met de echte wereld. Ik zag niks behalve wit. En het leek rokerig in de kamer. Ik hoorde de stem van mijn man die duidelijk de angst van mijn gezicht kon aflezen. Rustig maar zei die.. je hebt DMT gebruikt en je kan rustig bij komen. Veel kon ik niet verstaan van wat die zei het enige wat mij nog lukte was om net op tijd mijn kots emmer erbij te pakken. Na een paar keer een klein beetje gespuugd te hebben vroeg ik aan hem of hij mij de tuin in kon begeleiden. Ik moest hier uit. Ik voelde een verstikkend gevoel, ik begon tranen te krijgen en ik was zo blij terug te zijn. Lopen naar de tuin ging heel lastig, mijn lichaam wilde niet meewerken, mijn benen waren zwaar en ik was helemaal klam. Eenmaal de koude tegels onder mijn blote voeten te voelen was ik opgelucht. Eindelijk het besef dat ik echt terug ben in de realiteit. Mijn ogen dachten er anders over. De struiken in de tuin namen de vorm aan van chineze draken. De kleuren waren fel oranje, rood en geel. Wat was het prachtig zeg. Ondanks dat ik helemaal onderste boven was en voor mijn gevoel 1000% een bad trip te hebben meegemaakt was ik niet de euforie en liefde van de eerste keer vergeten.
Ik vertelde aan mijn man dat ik te wanhopig opzoek was naar de warmte van de eerste trip en dat moeder natuur mij duidelijk heeft laten zien dat alles op zijn tijd gebeurt. Geen haast, verwerk eerst je reis en wees niet te inhalig.
- (Vragen)
Mijn man verteld dat het zomaar zo kan zijn dat ik in de waiting room zat. Dit is een theorie waar hij veel over heeft gelezen, zou dit kunnen kloppen?
Wat is jouw theorie over? Heeft iemand iets soort gelijks mee gemaakt?
Bedankt voor het lezen van mijn tweede trip report, ik merk dat ik het best leuk vind om te schrijven. Ik weet alleen niet of jullie mijn reports te lang vinden? Ik hoor het graag in de comments!