Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsVervolg trip report NN-DMT met GEEK Vape

Vervolg trip report NN-DMT met GEEK Vape

12 antwoorden
4 weergaven
18-5-2026
a
abcgigiLid
01-01-2024, 00:00
#1
Hi allemaal,

Voor degene die mij nog niet kennen. Ik heb gisteravond mijn eerste trip report online gezet. Voor degene die daar geïnteresseerd in zijn; ik zal het report hier onder linken en ik raad je aan om voor de achtergrond informatie eerst dat report te gaan lezen.

Mijn eerste keer NN-DMT met GEEK Vape

Hi Allemaal, - (Inleiding) Ik heb gister avond mijn eerste DMT ervaring mee gemaakt en dit wil ik graag met jullie delen. Even wat voor informatie om een goed beeld te geven van mijn situatie: Ik ben een vrouw van ongeveer 50kg en ben 1.63 lang. Het afgelopen jaar heb ik de diagnose PTSS...
drugsforum.nl drugsforum.nl

- (Vervolg van trip report 1)
Nadat ik mijn emoties had gedeeld met mijn man en ik een beetje was bij gekomen vertelde ik aan mijn man dat ik graag terug wilde. Het voelde alsof mijn doel daar nog niet voldaan was. Niet dat ik echt dacht dat ik een doel had ofzo, maar ik bedoel gewoon meer dat het gevoel van liefde en warmte zo sterk was dat ik graag verder wilde onderzoeken wat dit allemaal voor mij betekende.
Inmiddels waren wij 1 uur verder en maakte ik mij klaar voor mijn 2de keer. Dit keer was ik gewoon even nerveus als de eerste keer maar toch voelde het anders. Het was tegelijkertijd een gevoel van enthousiasme en verlangen. Ik wilde zo zo zo graag terug. Maar er gingen ook wel wat vragen door mij heen; wat nou als de boodschap was dat ik er nu nog niet klaar voor ben, omdat ik bijvoorbeeld antidepressiva slik. Of wat nou als er werd bedoeld dat ik nog eerst aan mijzelf moet werken voordat ik nog een keer op ‘’reis’’ ga. En zo gingen er 1001 vragen door mijn hoofd. Mijn man zag dit aan mij en vroeg of ik zeker wist of ik dit wilde doen. Volmondig zei ik: Ja, laten we het gaan doen!


Nadat mijn man de DMT had afgewogen; weer 20mg en alles had klaar gemaakt ging ik weer comfortabel zitten. Dit keer was ik voorbereid op wat er zou komen. Naast mij had ik een kots emmer staan (want ja.. die smaak en die tunnel hebben mij zowel misselijk als duizelig gemaakt tijdens de eerste trip dus dit keer kan ik eventueel spugen als ik misselijk bij kom). Ik had water staan, we hadden de ventilator aangezet (want ik merkte dat ik tijdens mijn vorige trip de deken over mij heen heel fijn vond, maar jeetje wat kreeg ik het er warm van). Ik vertelde aan mijn man dat ik tijdens het lezen van een trip report een hele goeie tip had gelezen namelijk; als je tripsitter ziet dat de smile (waar NN DMT om bekend staat) van je gezicht raakt je soms jezelf kunt kalmeren als iemand zachtjes een hand op je voorhoofd legt. Ik had ook aan mijn man verteld dat ik het fijner vindt als hij tijdens het nemen van de hit hardop zou tellen voor mij. Zodat ik precies wist waar ik aan toe was zonder zelf al te veel inspanning hoeven te verrichten.

- (De heis)
Ik lag achterover en nam de hit;
PIEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEPPPPPPPPPPPPPPPP
De eerste trip 1 uur geleden begon met figuurtjes recht voor mijn gesloten ogen en kleuren die vorm begonnen te krijgen en dat vormde een tunnel.
BAM! Ik zat gelijk in de tunnel en damn wat ging die hard. Ik was helemaal overweldigd en ik raakte enorm in paniek. Ik dacht echt bij mezelf voor zover ik nog kon nadenken; WTF.
De tunnel leek eindeloos en ZOEF! Ineens was ik in een witte kamer. De kamer kan ik omschrijven als een geluidsdichte ruimte die je in films ziet helemaal wit met een soort kussenachtige demping. Sorry voor mijn verschrikkelijke beschrijving maar ik ben heel slecht in dingen omschrijven.
Het leek alsof ik weer zweefde en 360 graden zicht had. Op het moment dat ik mij om draaide zag ik mijzelf zitten in een hoek van de ruimte. Met mijn knieën gebogen en mijn ellebogen die steunen op mijn benen. Mijn hoofd steunde op mijn handen en ik leek enorm verdrietig/angstig. Het leek alsof ik een eeuwigheid naar mijzelf aan het kijken was en in die ruimte was. Ik wilde eruit, ik begon voor mijn gevoel te bonken op de muren maar er gebeurde niks. Ik wilde schreeuwen maar er kwam geen geluid uit mijn keel en ik wilde rennen maar ik kon niet lopen. Het leek op een regelrechte nachtmerrie. Waar was ik hemelsnaam beland? Hoe kom ik hier uit? Waar is iedereen?
Uit het niets leek er uit kleine zwarte moleculen een soort zwarte rook te ontstaan. Het zwarte rook begon te zweven richting mij. Althans richting de ik die verdrietig en bang in het hoekje zat. Nee, nee, nee dit wil ik niet. En ineens lukte het mij om mijn ogen te openen, eindelijk was het mijn lichaam gelukt om contact te krijgen met de echte wereld. Ik zag niks behalve wit. En het leek rokerig in de kamer. Ik hoorde de stem van mijn man die duidelijk de angst van mijn gezicht kon aflezen. Rustig maar zei die.. je hebt DMT gebruikt en je kan rustig bij komen. Veel kon ik niet verstaan van wat die zei het enige wat mij nog lukte was om net op tijd mijn kots emmer erbij te pakken. Na een paar keer een klein beetje gespuugd te hebben vroeg ik aan hem of hij mij de tuin in kon begeleiden. Ik moest hier uit. Ik voelde een verstikkend gevoel, ik begon tranen te krijgen en ik was zo blij terug te zijn. Lopen naar de tuin ging heel lastig, mijn lichaam wilde niet meewerken, mijn benen waren zwaar en ik was helemaal klam. Eenmaal de koude tegels onder mijn blote voeten te voelen was ik opgelucht. Eindelijk het besef dat ik echt terug ben in de realiteit. Mijn ogen dachten er anders over. De struiken in de tuin namen de vorm aan van chineze draken. De kleuren waren fel oranje, rood en geel. Wat was het prachtig zeg. Ondanks dat ik helemaal onderste boven was en voor mijn gevoel 1000% een bad trip te hebben meegemaakt was ik niet de euforie en liefde van de eerste keer vergeten.

Ik vertelde aan mijn man dat ik te wanhopig opzoek was naar de warmte van de eerste trip en dat moeder natuur mij duidelijk heeft laten zien dat alles op zijn tijd gebeurt. Geen haast, verwerk eerst je reis en wees niet te inhalig.

- (Vragen)
Mijn man verteld dat het zomaar zo kan zijn dat ik in de waiting room zat. Dit is een theorie waar hij veel over heeft gelezen, zou dit kunnen kloppen?
Wat is jouw theorie over? Heeft iemand iets soort gelijks mee gemaakt?

Bedankt voor het lezen van mijn tweede trip report, ik merk dat ik het best leuk vind om te schrijven. Ik weet alleen niet of jullie mijn reports te lang vinden? Ik hoor het graag in de comments!
L
Levensgenieter🌈Lid
01-01-2024, 00:00
#2
Ik vind het prachtig hoe je het beschrijft! Ik lees graag mee.

Fijne begeleiding van je man ook, zo te lezen.
G
GembertheeLid
01-01-2024, 00:00
#3
Ik heb geen ervaring met DMT, maar wil wel mijn bewondering voor je moed uitspreken!

Ik ben benieuwd hoe je over een tijdje terug kijkt op deze twee intense en uiteenlopende ervaringen. (Je hebt me wel onwijs nieuwsgierig gemaakt met je prachtige reports!)
D
DoeMaarDieMaarLid
01-01-2024, 00:00
#4
Ik ken die ervaring wel. Je wilt te snel en je wilt wat je de vorige keer had. Dan ga je een soort van forceren. Als het dan even niet dezelfde kant op dreigt te gaan, dan gaat het meteen goed fout. Elke trip is anders en je kan je het beste laten meevoeren en positief blijven.
a
abcgigiLid
01-01-2024, 00:00
#5
Natozlato zei:
Ik vind het prachtig hoe je het beschrijft! Ik lees graag mee.

Fijne begeleiding van je man ook, zo te lezen.
Klik om te vergroten...
Hi! Bedankt voor lieve comment & ik ben inderdaad heel blij met de fijne begeleiding van mijn man tijdens deze bijzondere ervaring ✨.
a
abcgigiLid
01-01-2024, 00:00
#6
DoeMaarDieMaar zei:
Ik ken die ervaring wel. Je wilt te snel en je wilt wat je de vorige keer had. Dan ga je een soort van forceren. Als het dan even niet dezelfde kant op dreigt te gaan, dan gaat het meteen goed fout. Elke trip is anders en je kan je het beste laten meevoeren en positief blijven.
Klik om te vergroten...
Hi! Ja daar kan ik mij helemaal in vinden, ik denk ook dat ik oprecht te geforceerd terug wilde naar dezelfde plek. Achteraf gezien klinkt het ook enorm stom.. maar ik zie het als een ervaring. Ik weet nu in ieder geval dat ik het rustig aan moet doen en mijn best moet doen om positief te blijven, de trip duurt immers maar maximaal 5 minuten.
G
GembertheeLid
01-01-2024, 00:00
#7
abcgigi zei:
Hi! Oh mag ik vragen waarom jij nog geen reis hebt gemaakt? Ik ben enorm benieuwd!
Bedankt voor je lieve woorden, ik ben blij om te horen dat de reports fijn weg lezen ☺️
Klik om te vergroten...
Ik moest vandaag nog terug denken aan je report. Wat ik er zo bijzonder aan vind, is dat de reis je in de gelegenheid heeft gesteld om vanuit een ander perspectief naar jezelf te kijken, omdat je jezelf echt ziet. En in mijn hoofd brengt dat allerlei mogelijkheden met zich mee. Ik bedoel... je ziet jezelf normaal gesproken nooit op die manier! Lijkt mij redelijk mindblowing!

Ikzelf heb enkel ervaring met psilocybine (truffels) en mdma. En DMT klinkt, op de patroontjes en felle kleurtjes na, helemaal niet vergelijkbaar. Volgens mij is DMT zeer sterk en voor mij "the next level". Maar misschien zie ik dat niet juist.
a
abcgigiLid
01-01-2024, 00:00
#8
Gemberthee zei:
Ik heb geen ervaring met DMT, maar wil wel mijn bewondering voor je moed uitspreken!

Ik ben benieuwd hoe je over een tijdje terug kijkt op deze twee intense en uiteenlopende ervaringen. (Je hebt me wel onwijs nieuwsgierig gemaakt met je prachtige reports!)
Klik om te vergroten...
Hi! Oh mag ik vragen waarom jij nog geen reis hebt gemaakt? Ik ben enorm benieuwd!
Bedankt voor je lieve woorden, ik ben blij om te horen dat de reports fijn weg lezen ☺️
D
DoeMaarDieMaarLid
01-01-2024, 00:00
#9
Gemberthee zei:
Volgens mij is DMT zeer sterk en voor mij "the next level"
Klik om te vergroten...
Dat ligt natuurlijk wel aan de dosering :grinning: 5 of 40mg is een wereld van verschil. Persoonlijk vind ik n,n-DMT pas bij de hogere doseringen interessant, maar dat maakt het inderdaad gelijk sterk en next level. Maar om eens te proberen hoe het voelt, moet je eigenlijk altijd met een lage dosering beginnen. Iedereen reageert namelijk ook anders op een stofje.
G
GembertheeLid
01-01-2024, 00:00
#10
DoeMaarDieMaar zei:
Dat ligt natuurlijk wel aan de dosering :grinning: 5 of 40mg is een wereld van verschil. Persoonlijk vind ik n,n-DMT pas bij de hogere doseringen interessant, maar dat maakt het inderdaad gelijk sterk en next level. Maar om eens te proberen hoe het voelt, moet je eigenlijk altijd met een lage dosering beginnen. Iedereen reageert namelijk ook anders op een stofje.
Klik om te vergroten...
Zeker waar. En wat is een hoge dosering? Waar moet ik dan aan denken?
D
DirkdirkLid
01-01-2024, 00:00
#11
Mooi report. Waar ik altijd bang voor ben bij DMT, of daarbij alle tryptamines die je rookt, is dat je zo snel in die andere wereld schiet.
abcgigi zei:
BAM! Ik zat gelijk in de tunnel en damn wat ging die hard. Ik was helemaal overweldigd en ik raakte enorm in paniek. Ik dacht echt bij mezelf voor zover ik nog kon nadenken; WTF.
Klik om te vergroten...
Dat vind ik zo lekker bij LSD of paddestoelen, dat je langzaam in de trip glijdt. DMT is volgens mij meer een achtbaan, en LSD is meer dat karretje wat langzaam rijdt wat bedoeld is om het park te bezichtigen.d
D
DoeMaarDieMaarLid
01-01-2024, 00:00
#12
Gemberthee zei:
En wat is een hoge dosering?
Klik om te vergroten...
Ik zou beginnen met 5-10mg. Als dat OK is, kan je altijd verder gaan. Het hangt ook sterk van je (inhaleer)techniek af of je die 5-10 mg ook effectief kan opnemen. Zelfs als je het de eerste keer erg effectief zou lukken, dan heb je nog steeds geen sterke trip hoor.

Op psychonautwiki staat de volgende tabel die in mijn ogen wel klopt.

Threshold2 mg
Light10 - 20 mg
Common20 - 40 mg
Strong40 - 60 mg
Heavy60+ mg

Voor mij is breakthrough 40mg meestal, maar soms lukt het dan nog niet. Ik probeer altijd in 1x breakthrough te krijgen. Als ik meerdere pogingen achter elkaar doe, dan kom ik er eigenlijk nooit.
G
GembertheeLid
01-01-2024, 00:00
#13
DoeMaarDieMaar zei:
Ik zou beginnen met 5-10mg. Als dat OK is, kan je altijd verder gaan. Het hangt ook sterk van je (inhaleer)techniek af of je die 5-10 mg ook effectief kan opnemen. Zelfs als je het de eerste keer erg effectief zou lukken, dan heb je nog steeds geen sterke trip hoor.

Op psychonautwiki staat de volgende tabel die in mijn ogen wel klopt.

Threshold2 mg
Light10 - 20 mg
Common20 - 40 mg
Strong40 - 60 mg
Heavy60+ mg

Voor mij is breakthrough 40mg meestal, maar soms lukt het dan nog niet. Ik probeer altijd in 1x breakthrough te krijgen. Als ik meerdere pogingen achter elkaar doe, dan kom ik er eigenlijk nooit.
Klik om te vergroten...
Tof dat je het deelt. Thnx :grin:. Ik ga deze post onthouden voor het moment dat er een deurtje naar dmt open gaat. Klinkt heel bijzonder!

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."