Laden...
Geregistreerd lid
Nog geen onderwerpen gestart.
"ik ga goed op verschillende soorten muziek als ik aan het trippen ben. het lekkerst ga ik op psytrance, maar ook ga ik heerlijk op klassiek, rockmuziek en psydub. hier is eentje waar ik afgelopen weekend heel goed op ging met paddo's:"
"❤️"
"Lemmy zei: Ik ben niet dit maker van dit filmpje, maar ik was er wel. En het was fantastisch. Klik om te vergroten... Epica! Dat lijkt me echt nog eens mooi! Heb de band sinds kort ontdekt en vind het echt mooie muziek"
""
"18-09-2022 Hallo iedereen, ik wil hier mijn tripreport delen die ik laatst geschreven heb. Dit is niet mijn eerste ervaring met lsd, ik heb meerdere ervaringen met lsd. hier komt ie: eindelijk had ik weer eens een psytrance feestje. Eigenlijk zou dit psy-fi zijn, maar dit ging helaas niet door. Dus hebben ze dit feest spontaan georganiseerd. Ik heb besloten weer wat te verhogen op een feest, de vorige keer heb ik 50 mcg gehad, nu heb ik besloten 75 mcg te gaan doen en in de piek de helft van de dosis bij te nemen om hem te verlengen. comeup Het feest begon begin middag al. Er waren in het begin nog niet veel mensen dus hadden we besloten (ik en vriend die mee was) om het niet gelijk in te nemen. Rond een uur of 4 hebben we de lsd ingenomen. Hij 60 mcg en ik dus 75. het inwerken ging best snel omdat ik best een lege maag had. Ik begon het te merken doordat ik iets losser begon te worden met dansen. Langzaam begon in steeds meer tintelingen te voelen. Toen het steeds intenser werd besloot ik dat ik even in de rust wou en zijn we naar de chill out area gegaan. Hier lagen wat kussens en daar zijn we gaan zitten. Ik kreeg te horen dat ik blijkbaar in de zen positie zat wat ik zelf niet eens door had. Ik weet wel dat ik zo intens rustig werd toen ik zat en mijn ogen dicht deed. Later ben ik nog even gaan liggen en er was een hele mooie kwal die in de lucht hong. Ook was er een soort kleed aan de muur met kleuren waarvan ik meende dat die door de wind bewoog maar blijkbaar was dat niet zo.. we hebben niet heel lang gelegen want de vriend die bij me was werd koud, dus zijn we weer de psytrance zaal ingegaan. piek Na een tijdje werd ik zo los en zo high van de muziek en de lsd. Ik weet nog wel dat er een stukje was dat ze met muziek en lichten aan het spelen waren en dit kwam zo intens binnen bij mij. Op bepaalde momenten was het zo intens dat ik even stil moest staan. Toen kwam er een moment dat zo mooi was. Ik denk dat ik hier wel in mijn piek zat. Ik zag iedereen voor mij dansen en dit zag er zo mooi uit. Gewoon de blijheid van zoveel mensen tegelijk zien was zo intens mooi dat ik soms echt tranen in mijn ogen had. Ik vond het zo speciaal hoe iedereen zo samen aan het dansen was. Ik dacht gewoon: zo kan het dus ook op de wereld. Iedereen kan gewoon blij en gelukkig zijn. Ook zag ik oplaatst allemaal piksels in kleuren voor mij. Toen was er een moment dat er iemand langs liep met een joint in zijn haar. Wat ik bijzonder vind is dat nuchter wiet mij niks doet, maar blijkbaar doet dit met lsd wel wat bij mij ook al had ik nog niet eens een hijsje genomen. De kleuren werd ineens veel intenser en ook voelde ik mij even anders. Ik vond dit stiekem ook niet eens heel fijn, had het idee dat de trip heel anders was ineens en ik wist ook even niet meer wie ik was en wat ik aan het doen was voor een moment. Toen besloot ik dat ik even naar buiten wou naar de chill out area. Dansende hippies Voordat we naar de chill out gingen zag ik eerst wat mensen zitten met daar tussenin een paar dansende hippies. Ik vond het zo grappig om te zien hoe die mensen aan het kijken waren naar die dansende hippies, want volgens mij zaten er ook nuchtere mensen tussen die zo binnen kwamen wandelen om te kijken wat hier te doen was en iets hadden van wat is hier aan de hand? Maar tegelijkertijd vond ik het ook heel mooi om te zien hoe ze aan het dansen waren. Ik werd er zo blij van, kreeg zelf ook zin om te dansen en de manier van dansen was precies hoe ik mij voelde. Ik denk dat ik nog nooit in mijn leven ergens geweest ben waar de sfeer precies is hoe ik mij voelde door de lsd. Echt iedereen is aan het dansen en iedereen is blij. Dit is waar ik van gedroomd heb bij mijn eerste paar trips, een omgeving waar iedereen blij en aan het dansen is, op wat voor manier dan ook. Want dat was zo. Iedereen danste op zijn eigen manier en je kon eruit zien hoe je maar wou. Niks was gek! Na een tijdje naar de “hippies” te wezen staren zijn we naar de chill out gegaan, hier zijn we weer gaan liggen. Er was een man die bij ons kwam, weet niet meer precies wat hij zei maar ik werd helemaal blij van hem en zijn uitstraling. Toen was er weer een bijzonder moment, als ik mijn handen op een bepaalde manier in de lucht hield kon ik de muziek voelen. Blijkbaar waren er op dat moment een paar nuchtere mensen naar mij aan het kijken omdat dit er een beetje gek uit zag misschien maar dit kon mij helemaal niks meer schelen. snackbar Toen hebben we besloten ergens te gaan eten omdat we honger kregen. Ik moest eerst nog het bonnetje vinden voor de jas die ik met heel veel moeite uiteindelijk gevonden had, hier kreeg ik bijna een paniek aanval van. We besloten de eerste snackbar in te lopen die we zagen. Dit bleek toch niet het beste idee te zijn. Ik had heel veel moeite met bestellen en De vrouw aan de bar deed ook nog eens een eeuwigheid over de bestelling. Ze was ook behoorlijk chagarijnig. Gelukkig was er een dame die heel vriendelijk was en ons wat meer wou helpen. Toen we uiteindelijk de bestelling hadden kwam ik erachter dat patat toch heel droog is om te eten. Ik deed er dus een eeuwigheid over omdat het zo droog was en ik was ook nog eens afgeleid door de patat die er zo mooi uit zag. Ik zag allemaal patronen in de patat en ook de muur zag er mooi uit. Die was wit waardoor ik alle vissuals in kleurtjes heel mooi kon zien. De vriend die bij me was was heel ongeduldig wat mijn trip niet echt heel goed deed, gelukkig heb ik mijn patat op gekregen en zijn we weer terug naar het feest gegaan. comedown Vanaf toen begon ik helaas al snel moe te worden. Hoe dit kan weet ik niet precies, misschien omdat ik die dag zelf al moe was of het kwam omdat ik die week ook best veel gewerkt heb. We zijn nog even gaan dansen in de techno hal. Ik was verbaasd dat ik hier best lekker op ging! Ik weet nog dat er een man binnen kwam met kleurtjes en ik zag allemaal kleurtjes om hem heen! Vanaf hier weet ik de volgorde niet precies meer, maar ik weet wel dat ik na een tijdje ben gaan liggen in de chill area. Toen begon ik helaas een beetje te malen in mijn hoofd en begon me af te vragen waarom ik nou zo moe was ineens. Gelukkig waren er een paar mensen die zittend in een cirkel aan het dansen waren en die kregen mij soms een beetje uit gedachten. Ik vond het zo mooi hoe ze met hun armen aan het dansen waren! Het was net alsof ze een verhaal aan het vertellen waren met hun handen, alsof ze vertelden wat ze mee hebben gemaakt in hun leven. Dit kwam best heftig binnen bij mij. Na een paar keer dansen en rusten weet ik nog dat we een keer aan het dansen waren en we stonden precies tussen techno en psytrance mensen in, die allemaal op een verschillende manier aan het dansen waren. Ik ging dus steeds alle kanten op met dansen. Terugblik Als ik terug kijk ben ik heel dankbaar voor dit feest en de mensen die dit op het laatste moment georganiseerd hebben. Ze hebben echt hun best gedaan er wat van te maken. En ik denk dat de connectie zo sterk was juist omdat het andere festival niet door ging. Alsof we iets hadden van: je maakt ons niet kapot, je krijgt ons niet naar beneden. Tuurlijk is het heel jammer dat het festival niet door ging, maar dat is gewoon niet anders"
"Gemberthee zei: Wat een mooi en liefdevol report! Ik moest ook een paar keer lachen. Muziek voelen met je handen. Kleuren die veranderen door de wind (Pocahontas flashback). De intense verbinding met de mensen. Wat heerlijk! Ik kan me er helemaal in verplaatsen. "Na een paar keer dansen en rusten weet ik nog dat we een keer aan het dansen waren en we stonden precies tussen techno en psytrance mensen in, die allemaal op een verschillende manier aan het dansen waren. Ik ging dus steeds alle kanten op met dansen." Die viel op voor mij. En dat je steeds terug keerde naar de chill area. Je luistert naar anderen en beweegt met ze mee, maar je luistert toch ook naar jezelf. Dat is mijn interpretatie ervan. Mooi hoor ! Klik om te vergroten... heel erg bedankt voor je reactie! en ja, dat stukje dat ik tussen verschillende soorten mensen stond vond ik erg grappig. vond het ook leuk om te zien dat er allemaal soorten mensen waren. ik heb van mezelf niet echt een bepaald soort dans, al kan ik op psytrance toch wat meer als een soort hippie dansen haha."
"JohnGalt zei: Mooi tripreport! ik probeer dit een beetje te relateren toen ik zelf 50ug genomen had naar een technofeestje (was mijn eerste keer zo’n sterke dosis). Ik herken de verwondering , maar niet de drive om te dansen! Ik stond aan de vloer genageld naar de lichtjes te kijken, de muziek te voelen, de bomen die wuifden, maar mijn lichaam leek loodzwaar! Komt het dan door de muziek? Klik om te vergroten... TheRealKoekert zei: Heb het ook geprobeerd op een feestje. 100mcg. Maar kwam niet in de feest modus op alleen LSD. Visueel ook niet al te spannend in een donkere zaal op de lasers na dan. Voor mij alleen nog LSD op feestjes icm MDMA. Klik om te vergroten... Bijzonder, ik word juist echt los van lsd. Het moment dat de lsd begint te werken begin ik steeds losser te worden met dansen. Heeft misschien ook met de hoeveelheid te maken en de intensiteit. In het begin kon ik ook nooit goed dansen toen de lsd nog heel intens was bij mij, nu heb ik al meerdere keren getript en kan ik ook op hogere dosisen steeds beter dansen. Heb trouwens ook nog nooit echt hoog gedoseerd op een feest, hoogste is 75ug en ik denk dat dat wel een mooie dosis is voor op een feest. De keer ervoor had ik 50 ug en dat was ook een hele mooie dosis waar ik heel los van werd, alleen werd ik heel snel moe toen de lsd uitwerkte.."
"JohnGalt zei: Dus bij jou had het meerdere keren nodig voor je er echt los op werd! De laatste keer had ik slechts 30ug en drie uur later mdma erbij. Nu gaf de lsd mij wel de energie om te dansen, wat verder versterkt werd toen de mdma inkickte. Komend weekend gaan we naar ADE en dan wil ik met 40ug starten, kijken hoe dit inslaat. En later aanvullen met mdma. Klik om te vergroten... 30ug is ook wel een beetje laag denk ik, maar kan voor iedereen anders zijn natuurlijk. En is dat wat mdma erna? Heb zelf nog nooit psychedelics gecombineerd met mdma, wil dat nog wel eens doen maar eerst thuis proberen om te kijken hoe het is."
"TheRealKoekert zei: 50mcg en alles daaronder lijkt mij echt zo subtiel. Dat je denkt van merk ik nou iets? Ik weet het niet. Misschien wel. Of toch placebo effect? Klik om te vergroten... Het was echt geen placebo effect bij mij hoor, ik voel zeker wel wat van 50. Ik vind die dosis een beetje vergelijkbaar met mdma, een beetje dezelfde high en je hebt geen kater na de tijd wat wil je nog meer!"