Weer even een update, want er zijn weer wat ontwikkelingen. Zelf herken ik wel wat overeenkomsten met de vorige update. Ik ben echter benieuwd welke patronen jullie zien en wat de beste manier is om deze aan te pakken😌 Zoals je kunt lezen bevalt microdosering me erg goed, maar zijn er ook zeker nog wel wat uitdagingen voor me.
Dag 6 inname (14-03)
Vrij op tijd mijn bed uitgegaan en niet al te veel effecten van blowen en drinken gisteren; ik heb het beschaafd gehouden. Wel begin van de middag laatste joint gedraaid, want wilde dat alles weer op was en weggooien gaat me net iets te ver. Daarna gelijk alle draaispulletjes weer opgeborgen. Iets daarna kwark gemaakt met 1 gram truffels erin.
Voel dat de truffels weer werken net als bij vorige 2x. Mogelijk ga ik de volgende keer voor een iets lagere dosis, omdat ik toch elke keer iets te aanwezige effecten merk, zoals veranderingen aan mijn zicht. Dit zijn geen storende dingen, maar zorgen er wel voor dat ik me de eerste uren continu bewust ben van het feit dat ik net een dosering heb ingenomen. Volgende keer misschien proberen met 0,75 gram. Mogelijk voel ik me dan ook sneller actiever, want nu is dat meestal pas vooral een aantal uur later na het innemen. Daarvoor voel ik me toch een heel klein beetje 'spacend'.
Voel me nu aan einde van de middag weer wat helderder worden en ben veel aan het filosoferen over waar ik naartoe probeer te werken. Deze gedachten houden me zoveel bezig dat ik smiddags eigenlijk niks anders uitvoer dan gewoon op de bank zitten, nadenken en regelmatig een peuk opsteken. Geen behoefte gehad om te blowen verder.
Wel alvast een studieplek in de schoolbibliotheek gereserveerd. Dit is voor mensen met bijzondere omstandigheden, dus heb eerst even mijn verhaaltje moeten doen. Morgen dus voor het eerst weer even goed bezig zijn met school, waardoor ik gelijk kan checken in hoeverre truffels en minder blowen me helpen bij productief werken aan opdrachten.
Nu net avondgegeten en voel me nu precies zoals ik wil: energiek en scherp maar toch chill. Zit nu wel al aan mijn 4e kop koffie, dus dat zal me ook wel actiever hebben gemaakt dan aan het begin van de dag. Denk dat ik me morgen zelfs nog scherper voel, dus dan even mezelf bewijzen wanneer aan school werk.
Nu rond 11 uur nog steeds wat energiek en geen zin om te slapen, maar om iets leuks te doen. Ga desalniettemin zo wel naar bed, dus ben benieuwd hoe slapen zal gaan. Een jointje om in slaap te vallen zou wel chill zijn, maar dat gaan we natuurlijk niet doen. Gelukkig verder geen cravings ofzo. Uiteindelijk tot half 1 ofzo beetje op social media gezeten en daarna moe genoeg om te slapen.
Dag 7 niks (15-03)
Rond kwart voor 10 opgestaan, halfuurtje later dan gepland. Werd beetje moe wakker, maar al snel weer energie genoeg. Voel me op de weg naar school wat onrustiger/meer gespannen. Echter niet het gevoel dat ik wil blowen om me chiller te voelen, hoewel het gevoel van onrust waarschijnlijk wel komt door het minderen. Wil mijn scherpe en actievere hoofd niet inruilen voor een relaxter gevoel. Zonder microdoseren had ik dit misschien wel gehad, maar heb nu het gevoel dat ik meer inlever dan terugkrijg als ik zou blowen.
Net van 12 tot 3 op school gewerkt. Heb 1 opdracht gemaakt en alvast voorbereiding gedaan voor volgende opdrachten. Ging wel oke, maar was niet zo productief als ik hoopte. Was wel weer 1e keer in weken dat ik iets heb gedaan, dus moet ook niet streng voor mezelf zijn.
Aan het begin van de avond nog steeds geen behoefte om te blowen, hoewel ik wel opeens meer zin heb om even lekker te chillen. Ook geen zin om te koken, dus wellicht neemt mijn activiteit toch wat af nu 1,5 dag na microdosering. Denk dat ik nu maar lekker een pizzaatje en wat biertjes ga kopen. Een uurtje geleden wekte een "reclameberichtje" van een sosnummertje ook al mijn interesse op, alleen ga ik dit natuurlijk niet meer doen op een doordeweekse dag.
Lekker sixpackje bier gedronken en lange online gamesessie gedaan met vriend van me, zo is deze op avond toch nog leuk geworden. Morgen eerst even wat dingetjes doen voor school en daarna weer chillen en dus ook blowen met een vriendin. Dag daarna weer microdoseren en tot en met vrijdag even goed presteren voor school. Dit ritme werkt wel goed voor me, denk ik.
Dag 8 niks (16-03)
Opstaan ging wat moeizamer, maar ben ook pas om 4 in slaap gevallen. Had wel een leuke chill avond in mijn eentje, dus geen probleem. Sochtends wel minder actief dan andere dagen, maar wel zin in de dag. Had me wel voorgenomen om voorbereidingen te doen voor schoolopdrachten, maar dit zie ik niet gebeuren vandaag. Straks weer lekker afspreken.
Afgesproken en lekker veel jointjes gerookt, was leuk!
Toen ik weer thuis was heb ik later op de avond een microdosering genomen; ik was benieuwd naar wat voor verschil dit met zich mee zou brengen. Ik was lekker moe, maar dit kwam ook natuurlijk door het blowen.
Dag 9 niks (17-03)
Opstaan ging moeizaam en had ook geen zin in de dag. Nu om 2 uur smiddags en in de tussentijd niks gedaan te hebben, heb ik dit nog steeds niet. Dit zal ongetwijfeld te maken hebben met het blowen gisteren. Misschien had ik toch beter deze ochtend een microdosering kunnen nemen, in plaats van de avond ervoor. Eigenlijk voel ik me zo lui dat ik niet echt verwacht dat deze dag nog ten goede gaat veranderen. Ik zie mezelf vandaag niet mijn best doen voor school of gezonde activiteiten als sporten. Dit gevoel zorgt ervoor dat ik ook meer neig naar het kopen van een 5je wiet. Het is niet zozeer een craving waarin ik me gestresst voel over het niet blowen, maar meer een manier om deze "verloren dag" tenminste wat fijner te maken. Ik twijfel om toe te geven aan dit gevoel en morgenochtend alsnog een microdosering te nemen en vanaf dan weer goed bezig te zijn.