Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsEerste keer 6-APB (130mg)

Eerste keer 6-APB (130mg)

23 antwoorden
25 weergaven
18-5-2026
F
FlixLid
01-01-2024, 00:00
#1
Davy zei:
Leuk report, zelf verkies ik 6-apb over mdma.
Dit vooral door de langere werking en omdat ik op 6-apb helderder kan nadenken.
Heb je iets gemerkt van de visuals? Ik weeg 68kg en vind 150mg een ideale dosis.
Zelf merk ik niets van een come up, het kickt gewoon ineens in na ongeveer 2 uur.
Nog nooit last gehad van een come down, wel van een heerlijke afterglow met lichte visuals.
6-apb is een middeltje dat ik iedereen aanraad om eens te proberen!
Klik om te vergroten...
Nope, helaas niet gemerkt van de visualisatie. Komt wellicht door de lage dosis t.o.v. mijn gewicht (82kg / 120-130mg). Dat is ook een van de redenen dat ik de volgende keer ietsje meer neem.
m
mrorangeLid
01-01-2024, 00:00
#2
Nou ik heb twee pellets op van 130 mg, (dus 260 mg , ik ben 84 kilo, 1,86m.) voel me super chill, vrolijk, praterig, gewoon echt goed, voel en zie alles veel intenser piepklein beetje waus, met gesloten ogen totaal geen visuals, dus echt minimaal waus. Wel strakke kaken. Geen hartkloppingen, niet warm of koud, niet misselijk, plassen duurt even maar dat gaat ook gewoon goed verder. Maar daarnaast word ik er dus ook heel erg moe van, zit steeds te geeuwen enzo... gevoel dat ik zo 24 uur kan slapen, terwijl ik helemaal uitgerust was, geen andere drugs (doe ik nooit) erbij. Vaag dat het zo anders kan werken bij de een en bij de ander. Maar ik moet zeggen dat ik van MDMA (ook 1 keer geprobeerd) ook heel erg moe werd... Zit het bij mij toch weer iets anders in elkaar dan bij een ander. Ik heb nog 1 pellet van 130, maar dan zou ik op 390 mg uitkomen... dat vind ik echt ff teveel van het goede en het is al veel te laat nu om bij te nemen. Maar toch, ik vind het een zeeeeer chill middel.
m
mrorangeLid
01-01-2024, 00:00
#3
2 dagen na een veel te hoge dosis 6-apb. Ik ben redelijk ongevoelig voor MDMA achtigen, maar de dosis was echt veel te hoog, ik heb me enorm beroerd gevoeld, en dat gevoel is nog steeds niet helemaal weg. Gelukkig had ik een behoorlijke hoeveelheid diazepam in huis, daarmee kan je het scherpe randje van de kater er wel afhalen. Maar dit was eens en nooit meer. Ik wist het eigenlijk op voorhand, maar gewoon eigenwijs en dom geweest.
F
FieroLid
01-01-2024, 00:00
#4
Ik ben 2 nachten wakker geweest en de derde amper geslapen, ook 2 x hoge dosis (net als met mdma) en een vreselijke kater.
Echt voor mij een absolute no go met 6abp.
Toen in de avond genomen.
mrorange zei:
2 dagen na een veel te hoge dosis 6-apb. Ik ben redelijk ongevoelig voor MDMA achtigen, maar de dosis was echt veel te hoog, ik heb me enorm beroerd gevoeld, en dat gevoel is nog steeds niet helemaal weg. Gelukkig had ik een behoorlijke hoeveelheid diazepam in huis, daarmee kan je het scherpe randje van de kater er wel afhalen. Maar dit was eens en nooit meer. Ik wist het eigenlijk op voorhand, maar gewoon eigenwijs en dom geweest.
Klik om te vergroten...

Laatste keer overdag 150 mg en 2 boosters van 40 mg. Geen kater en geslapen.

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
12
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."