#1
Nope, helaas niet gemerkt van de visualisatie. Komt wellicht door de lage dosis t.o.v. mijn gewicht (82kg / 120-130mg). Dat is ook een van de redenen dat ik de volgende keer ietsje meer neem.Leuk report, zelf verkies ik 6-apb over mdma.
Dit vooral door de langere werking en omdat ik op 6-apb helderder kan nadenken.
Heb je iets gemerkt van de visuals? Ik weeg 68kg en vind 150mg een ideale dosis.
Zelf merk ik niets van een come up, het kickt gewoon ineens in na ongeveer 2 uur.
Nog nooit last gehad van een come down, wel van een heerlijke afterglow met lichte visuals.
6-apb is een middeltje dat ik iedereen aanraad om eens te proberen!