Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsCombo 1p-lsd en 6APB

Combo 1p-lsd en 6APB

25 antwoorden
9 weergaven
18-5-2026
F
Foxy MethoxyLid
01-01-2024, 00:00
#1
New Dawn zei:
100 had ik wel overleefd! Maassilo is echt vét!
Klik om te vergroten...
Ben benieuwd naar je ervaring met de combi!
N
New DawnLid
01-01-2024, 00:00
#2
Ik heb zéker genoten, wat kunnen ze daar professioneel beuken zeg...!

Nu onderweg naar huis in de trein, zit nog steeds lekker te spacen, 9 uur en 10 minuten na inname! Die 50ug waren denk ik tevergeefs, de 6-APB helderheid knalde zich daar makkelijk overheen! Maar het heeft iig geen verwarring gezaaid bij de communicatie, want daar was het gewoon overal teveel herrie voor...

Handgebaren werkten vrij goed!
N
New DawnLid
01-01-2024, 00:00
#3
Zo, ben weer een beetje bijgekomen, tijd voor een analyse van deze groei sessie:

Stukje reflectie:​

Zoals verwacht was het feest 100x beter en leuker dan ik had durven dromen.
Je groeit vooral als je je blootstelt aan uitdagingen die je liever uit de weg gaat.
Alles komt goed, juist de overwonnen tegenslagen maken het de moeite waard.
In mijn eentje naar een feest gaan is minstens net zo leuk als met mijn vrienden.
Iedereen die daar rond liep was een vriend die ik gewoon nog niet ontmoet had.
Als ik daar met vrienden heen was gegaan, was ik makkelijk uit de flow geraakt.
Je bent daar niet alleen, mensen willen je helpen als je dat vraagt: "we're all one"
Als je de dansvloer op wandelt, ben je binnen secondes omarmd door de massa.
Focus niet op jezelf, maar op je omgeving: geluid, geur, kleur, warmte, lichten, ...
De volgende keer ga ik weer, alleen of niet, hopelijk reis ik er met vrienden heen.

Nog voor ik de metro uit was had ik me bij een groepje psychonauten aangesloten,
ze vroegen of ik ook interesse had in een paar druppels paddo extract (denk ik..?)
Het was huppeldepup-DMT in een glazen flesje met zo'n druppel pipet in de dop.

Heb het beleefd geweigerd omdat ik nog mijn zegel LSD op mijn tong had liggen,
achteraf had ik het gewoon echt moeten doen, al was het puur voor mijn checklist!

Over de Maassilo locatie:​

Vanaf het moment dat je binnenkomt ben je in een alien ruimteschip, echt supervet,
met de lift naar de 10e verdieping gaan voelde alsof je opstijgt en de planeet verlaat.

Eenmaal boven gelijk even wat consumptie muntjes gescoord en een locker geregeld,
vond de sleutel een fijn concept, hoef je niet constant met losse muntjes te hannesen.

Mijn locker bevond zich direct voor het podium van de grote zaal, ik viel zo de massa in.
Na een tijd gedanst te hebben, heb ik een biertje genomen en ben ik wat gaan wandelen.

De omgeving voelt aan alsof je in een ruimteschip op reis bent, decors, buizen, gangen,
bizarre apparaten waar je op kon klimmen om heerlijk even de massa van boven te zien.

Heerlijke frisse lucht daar! De gangen naast en achter de grote zaal waren een verademing!

Na een tijdje bij de chill-out stage gedeinsd te hebben, ben ik weer verder gaan wandelen.
Ik liep ineens een restaurant in, de overdaad aan voedselgeuren was een beetje te heftig!

Snel doorlopen, langs de achtergebleven industriële apparaten die daar ooit gebruikt zijn,
tot mijn verbazing kwam ik in een knus derde zaaltje terecht met relatief chille knalmuziek.

Regelmatig rondjes gelopen, geheel volgens traditie was elk rondje anders, lekker dwalen!
Ook alle balkonnen en chill plekken even bezocht voor de andere feest-vibe perspectieven.
Dankzij de vele chill-out balkon locaties rond de grote zaal heb ik mijn rust durven pakken.

Werkelijk waar de hele avond met een brede grijns op mijn bek rondgelopen!

Constant dacht ik dat het gewoonweg niet harder en intenser kon gaan worden,
maar ze flikten het aan de lopende band, uur na uur, bam-badabam-badabam!!!

Van de security mochten mijn kadetjes kaas, bananen en waterflesje mee feesten,
die hebben ook de avond van hun leven gehad, ze wisten niet wat ze meemaakten!

Net voor 7:00 mijn spullen gepakt, sleutel weer ingeleverd en mijn ruimteschip opgezocht,
oorverdovend stil daar! Na een geslaagde landing mocht ik de buitenwereld weer betreden,
ik herkende de planeet niet echt, het was nat en fris, hadden ze me soms verkeerd afgezet?

De weg leek hetzelfde, maar toch niet, het was veel lichter dan ik daar ooit had gezien...

Uiteindelijk heb ik me aangesloten bij een groep planeetgenoten die stonden te wachten,
het was me onduidelijk hoe alles verder zou gaan, tot de roldeur van het station opende.

De groep mengde zich in de moltrein tussen de normale fris uitgeslapen aardbewoners.
De reis was top, voor ik het wist was er een trein, vond ik een fiets en was ik weer thuis.

Lekker even een pasta-groente restje gegeten, douche gepakt en het bed overgenomen,
daarna even een uurtje of 5 geslapen om de jetlag van mijn ruimtereis wat te verzachten.
Heerlijk uitgerust wakker geworden, de enige opgelopen schade: blaren op mijn voeten!

Ik heb totaal geen kater ervaren, mijn longen voelden schoon en fris aan, de regen was zalig!
Gehoorbescherming heeft mijn lijf goed gedaan, katers waren blijkbaar deels gehoorschade?

Mijn voornemens:​

Als ik binnen mijn sero-slurp pauze (1 jaar) weer zo'n feest bezoek, ga ik puur aan de LSD.
Als mijn vrienden er bij zijn ga ik denk ik voor 200ug, op Psy-fi was dat perfect verwarrend.

Als mijn vrienden er bij de volgende 6-APB sessie bij zijn ga ik er wellicht 150ug bij nemen,
mocht ik de volgende APB sessie weer in mijn eentje gaan reizen, maak ik daar 100ug van.

Zo, dat was het wel weer zo'n beetje, missie geslaagd: ik ben meters gegroeid in 1 nacht.

Hier een filmpje dat jammer genoeg maar 1 dag online zal staan, wees er snel bij!
L
LucidLucyLid
01-01-2024, 00:00
#4
New Dawn zei:
Zo, ben weer een beetje bijgekomen, tijd voor een analyse van deze groei sessie:

Stukje reflectie:​

Zoals verwacht was het feest 100x beter en leuker dan ik had durven dromen.
Je groeit vooral als je je blootstelt aan uitdagingen die je liever uit de weg gaat.
Alles komt goed, juist de overwonnen tegenslagen maken het de moeite waard.
In mijn eentje naar een feest gaan is minstens net zo leuk als met mijn vrienden.
Iedereen die daar rond liep was een vriend die ik gewoon nog niet ontmoet had.
Als ik daar met vrienden heen was gegaan, was ik makkelijk uit de flow geraakt.
Je bent daar niet alleen, mensen willen je helpen als je dat vraagt: "we're all one"
Als je de dansvloer op wandelt, ben je binnen secondes omarmd door de massa.
Focus niet op jezelf, maar op je omgeving: geluid, geur, kleur, warmte, lichten, ...
De volgende keer ga ik weer, alleen of niet, hopelijk reis ik er met vrienden heen.

Nog voor ik de metro uit was had ik me bij een groepje psychonauten aangesloten,
ze vroegen of ik ook interesse had in een paar druppels paddo extract (denk ik..?)
Het was huppeldepup-DMT in een glazen flesje met zo'n druppel pipet in de dop.

Heb het beleefd geweigerd omdat ik nog mijn zegel LSD op mijn tong had liggen,
achteraf had ik het gewoon echt moeten doen, al was het puur voor mijn checklist!

Over de Maassilo locatie:​

Vanaf het moment dat je binnenkomt ben je in een alien ruimteschip, echt supervet,
met de lift naar de 10e verdieping gaan voelde alsof je opstijgt en de planeet verlaat.

Eenmaal boven gelijk even wat consumptie muntjes gescoord en een locker geregeld,
vond de sleutel een fijn concept, hoef je niet constant met losse muntjes te hannesen.

Mijn locker bevond zich direct voor het podium van de grote zaal, ik viel zo de massa in.
Na een tijd gedanst te hebben, heb ik een biertje genomen en ben ik wat gaan wandelen.

De omgeving voelt aan alsof je in een ruimteschip op reis bent, decors, buizen, gangen,
bizarre apparaten waar je op kon klimmen om heerlijk even de massa van boven te zien.

Heerlijke frisse lucht daar! De gangen naast en achter de grote zaal waren een verademing!

Na een tijdje bij de chill-out stage gedeinsd te hebben, ben ik weer verder gaan wandelen.
Ik liep ineens een restaurant in, de overdaad aan voedselgeuren was een beetje te heftig!

Snel doorlopen, langs de achtergebleven industriële apparaten die daar ooit gebruikt zijn,
tot mijn verbazing kwam ik in een knus derde zaaltje terecht met relatief chille knalmuziek.

Regelmatig rondjes gelopen, geheel volgens traditie was elk rondje anders, lekker dwalen!
Ook alle balkonnen en chill plekken even bezocht voor de andere feest-vibe perspectieven.
Dankzij de vele chill-out balkon locaties rond de grote zaal heb ik mijn rust durven pakken.

Werkelijk waar de hele avond met een brede grijns op mijn bek rondgelopen!

Constant dacht ik dat het gewoonweg niet harder en intenser kon gaan worden,
maar ze flikten het aan de lopende band, uur na uur, bam-badabam-badabam!!!

Van de security mochten mijn kadetjes kaas, bananen en waterflesje mee feesten,
die hebben ook de avond van hun leven gehad, ze wisten niet wat ze meemaakten!

Net voor 7:00 mijn spullen gepakt, sleutel weer ingeleverd en mijn ruimteschip opgezocht,
oorverdovend stil daar! Na een geslaagde landing mocht ik de buitenwereld weer betreden,
ik herkende de planeet niet echt, het was nat en fris, hadden ze me soms verkeerd afgezet?

De weg leek hetzelfde, maar toch niet, het was veel lichter dan ik daar ooit had gezien...

Uiteindelijk heb ik me aangesloten bij een groep planeetgenoten die stonden te wachten,
het was me onduidelijk hoe alles verder zou gaan, tot de roldeur van het station opende.

De groep mengde zich in de moltrein tussen de normale fris uitgeslapen aardbewoners.
De reis was top, voor ik het wist was er een trein, vond ik een fiets en was ik weer thuis.

Lekker even een pasta-groente restje gegeten, douche gepakt en het bed overgenomen,
daarna even een uurtje of 5 geslapen om de jetlag van mijn ruimtereis wat te verzachten.
Heerlijk uitgerust wakker geworden, de enige opgelopen schade: blaren op mijn voeten!

Ik heb totaal geen kater ervaren, mijn longen voelden schoon en fris aan, de regen was zalig!
Gehoorbescherming heeft mijn lijf goed gedaan, katers waren blijkbaar deels gehoorschade?

Mijn voornemens:​

Als ik binnen mijn sero-slurp pauze (1 jaar) weer zo'n feest bezoek, ga ik puur aan de LSD.
Als mijn vrienden er bij zijn ga ik denk ik voor 200ug, op Psy-fi was dat perfect verwarrend.

Als mijn vrienden er bij de volgende 6-APB sessie bij zijn ga ik er wellicht 150ug bij nemen,
mocht ik de volgende APB sessie weer in mijn eentje gaan reizen, maak ik daar 100ug van.

Zo, dat was het wel weer zo'n beetje, missie geslaagd: ik ben meters gegroeid in 1 nacht.

Hier een filmpje dat jammer genoeg maar 1 dag online zal staan, wees er snel bij!
Klik om te vergroten...

Heerlijk geschreven! Is zijn eigen report wel waard!

Het is misschien maar goed dat je de druppels hebt laten staan. huppeldepup DMT klinkt meer alsof ze je the god molecule aanboden, dan een paddo extract. Persoonlijk zou ik elke vorm van DMT maar niet combineren met (middel tot hoge) dosissen LSD.

Ik ben wel blij dat je ook een fantastische nacht hebt gehad en met net zo'n grote grijns hebt rondgelopen als ik. De kans is best groot dat we elkaar anoniem aangegrijnsd hebben. Ik vind het nog steeds een komisch idee!
N
New DawnLid
01-01-2024, 00:00
#5
Ik vermoed dat er van dit spul in die druppels zat.
L
LucidLucyLid
01-01-2024, 00:00
#6
New Dawn zei:
Ik vermoed dat er van dit spul in die druppels zat.
Klik om te vergroten...
Aah ja dat zou kunnen natuurlijk. Ik dacht alleen dat dat heel lastig te synthetiseren was. Maar misschien dat ze het kunnen extraheren ofzo.

Ik legde zelf de link naar 5-meo-dmt. Maar dat hoeft het inderdaad niet te zijn.

Maarja we zijn nu eigenlijk aan het speculeren. En dat mag helemaal niet. Spare me please!

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
12
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."