Ik heb gisteren voor de eerste keer 3cmc gedaan , 1 klein lijntje om 17:00 en ik raad dit echt niet aan, ik werd heel angstig , hartslag sloeg op hol en vandaag 1 dag later voel ik me nog steeds niet top, ik zou dit zeker geen 2de keer doen en raad het daarom ook niet aan. Wat zijn jullie ervaringen hier mee?
#4
Vervelend dat je ervaring niet positief was! Ik vind 3 CMC zelf best wel chill. Ik word er socialer van, voel me iets relaxter zonder gelijk helemaal strak te staan en het verhoogt mijn libido ook.
#5
Klinkt alsof je niet door de come up bent gekomen. Waarschijnlijk had je meer nodig om op het gewenste effect te komen.
#6
Iedereen reageert anders op een middel, echter direct vanuit angst zou ik zeggen: gebruik überhaupt geen stims. Als je dit al direct hebt moet je heel gevoelig zijn.
#7
Mijn eerste ervaring was goed, helaas..😅
Een reactie plaatsen
Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.