Laden...
Geregistreerd lid
Nog geen onderwerpen gestart.
"Vervelend dat je ervaring niet positief was! Ik vind 3 CMC zelf best wel chill. Ik word er socialer van, voel me iets relaxter zonder gelijk helemaal strak te staan en het verhoogt mijn libido ook."
"Ik vind het op zijn tijd wel eens lekker om het colombiaanse witgoed te nuttigen. Zo nu en dan een paar puntjes op een feestje of met vrienden. Dikke prima heerlijk gevoel, miss soms een beetje sterk Nu kwam iemand laatst bij me met 3cmc. Heb vroeger wel eens wat gedaan met RC's dus wilde het maar eens proberen. Prima gevoel, wel pijnlijker in de neus. En veel goedkoper. Enkel is er van 3cmc nog weinig online te vinden. Maar ik vroeg me af wat qua slechtheid erger zou zijn: zo nu en dan sos of zo nu en dan 3cmc. En dan denk ik als dingen als verslavendheid, neurotoxiciteit en risico enzo. Iemand miss wat bekender hiermee?"
"Stoeptegel zei: Ik heb 1 gram 3-CMC gekocht en ik heb een maand geleden ongeveer MDMA gedaan is dit met elkaar te vergelijken en wat voor een dosis moet ik nemen om het meeste te voelen? Klik om te vergroten... Vind 3cmc meer een zeer milde variant op sos. Word niet heel wappie maar voel me just gewoon chill en iets scherper."