Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsEerste keer 6apb / Awakenings

Eerste keer 6apb / Awakenings

10 antwoorden
4 weergaven
18-5-2026
B
BoymanLid
01-01-2024, 00:00
#1
Djordy63 zei:
Hi allen,
Na veel research op dit forum en Reddit, gisteren voor het eerst 6apb gedaan bij Awakenings. Getest op 6apb met een klein beetje 5apb.

Dosis - 160mg succinate - 72kg, 180cm.

hierbij een klein reportje.

14;30: binnen bij de gashouder. We wilden hier eigenlijk om 13;30 al zijn, maar de OV fietsen waren op bij Amsterdam centraal. Dus even moeten wachten.

14;45: spullen in het kluisje gedaan, wc opgezocht, en capsule met 160mg gedropt. Heel spannend. Eerste keer 6apb, wat ga je voelen? Is het genoeg? Of toch te weinig?

16;15: zo, die komt lekker binnen. De comeup is heel geleidelijk. Waarbij het bij X vaak ineen keer in slaat, is dit veel rustiger en fijner. Het begon met warme handjes, veel willen praten, meer energie.

16:30; nu zit ik wel in de piek heb ik het idee. Wauw, wat een gevoel. Het is voor mij echt hetzelfde als X, alleen is mijn hoofd er nog wel bij. Ik kan nog makkelijk met mensen praten, snap alles wat er om mij heen gebeurt, maar wel met een hele goede euforische rush. Heerlijk!

19:00: ga nog steeds lekker. Wat een spul joh. Hoef niet bij te nemen, de rush blijft gelijk. En m’n dj Enrico Sangiuliano moet draaien. Hier heb ik op gewacht..

19:15: we gaan op de tribune staan. Vanuit dit oogpunt zie je alles nog beter. Die lichtshow, wauw!

20:15; ik merk dat het langzaam uit werkt. Ben niet heel euforischer meer,, maar kan nog prima dansjes maken🕺. Energie is er nog steeds, maar dat is het dan ook.

21:00: merk nu dat het echt begint uit te werken. Al met al gaat het heeeel geleidelijk. Net zoals de comeup, fijn zeg!
Wel merk ik dat ik ineens hoofdpijn begin te krijgen. Lichte druk op m’n hoofd, maar het gaat nog.

21:30: we verlaten de gashouder om op de OV fiets terug te gaan naar het station. Wanneer we daar aankomen begint de hoofdpijn steeds erger te worden. Dit heb ik nog niet vaker meegemaakt.

00:30: lekker in bed na een warme douche. Hoofdpijn nog steeds erg aanwezig. Echt heel verrot. Dit heb ik nog nooit gehad. Ik denk na over de avond; heb ik genoeg gedronken? En gegeten? En dat heb ik zeker. Zelfs nog 2 bakken fruit gehaald en constant water gedronken.

02:30: kan niet in slaap komen. M’n hart slaat nog best snel, en de hoofdpijn werkt ook niet mee.. Gaat dit nog weg?
Besloten om een paracetamol te nemen. Dit werkt gelukkig.

03:00: hoofpijn verdwijnt, en kan rustig (licht) in slaap komen.

12:00: uit bed gegaan. Uiteindelijk prima nacht gehad, wel vaak wakker, maar zeker ook wat slaap gehad!

voor de rest voel ik mij nu nog prima. Beetje moe, maar meer (nog) niet!💪

Conclusie;
Echt een dikke 9 voor mij. De rush is heerlijk, constant en blijf nog ‘helder’. Je hoeft niet bij te pakken, wat ook fijn is. Tijd vliegt niet voorbij, scheelt ook weer!:)

waarom geen 10? De hoofdpijn was niet normaal. Geen pretje. Ook zou ik de volgende keer het iets later willen nemen, zodat ik de hele middag / avond in de rush zit. Nadeel hiervan is dat ik waarschijnlijk ook weer 1/2 uur later kan slapen.. lastig!
Klik om te vergroten...
Fijn dat het zo goed is gegaan! Wel bijzonder inderdaad van de hoofdpijn, hier heb ik zelf nooit last van gehad. Had je vooraf wel een beetje een bodem gelegd? Als je vooraf niet echt gegeten hebt - en ik neem aan tijdens het fetival ook niet echt - is het niet gek dat je lichaam een beetje op is aan het eind van de dag. Zeker als je veel gedanst hebt. Misschien uit zich dat bij jou als hoofdpijn?

Chill inderdaad he, van die langzame comeup en comedown? Enerzijds heeft het ook wel wat met xtc dat je direct weet dat je gaat, maar anderzijds merk je daar ook altijd direct mee als je piek er op zit en ga je alweer nadenken over bijpakken... maar 1x hoeven te nemen op een avond bevalt mij heel goed.

Was je uiteindelijk tevreden over je dosis?
B
BoymanLid
01-01-2024, 00:00
#2
Hebbenzekezine? zei:
Hmm bij mijn 1malige ervaring wat 130mg was vond ik het zo laf dat ik verder ging aan de M.

nu wil ik het nog een keer een kans geven met jouw dosering maar ben bang dat het effect te kort is of te lafjes dat ik alsnog andere middelen wil nemen.
Klik om te vergroten...
130mg is ook wel een bescheiden dosis. Ik ben er zelf erg gevoelig voor maar mijn vriendin (weegt 65kg) vond 130mg ook erg tegenvallen en zou volgende keer eerder op 160 ofzo beginnen.

met meer nemen denk ik niet dat dit wordt verlengd. Wellicht ga je dan alleen wat harder.
Klik om te vergroten...
Mijn ervaring is wel dat je kunt bijnemen en dat je je piek daarmee ook verlengt. Wij hadden de eerste twee keer te voorzichtig gedoseerd en beide na 1,5 uur een booster genomen van 40mg ofzo. Dat versterkte de piek wel duidelijk en vanaf dat punt hebben we nog 5-6 uur gepiekt. Nadeel is alleen wel dat je comedown ook heeeeel erg lang duurt en je ook tekent voor plafonddienst :wink: En de volgende dag extra brak bent.

PS. Sorry voor de dubbelpost.
Y
Yort55Lid
01-01-2024, 00:00
#3
Boyman zei:
Fijn dat het zo goed is gegaan! Wel bijzonder inderdaad van de hoofdpijn, hier heb ik zelf nooit last van gehad. Had je vooraf wel een beetje een bodem gelegd? Als je vooraf niet echt gegeten hebt - en ik neem aan tijdens het fetival ook niet echt - is het niet gek dat je lichaam een beetje op is aan het eind van de dag. Zeker als je veel gedanst hebt. Misschien uit zich dat bij jou als hoofdpijn?

Chill inderdaad he, van die langzame comeup en comedown? Enerzijds heeft het ook wel wat met xtc dat je direct weet dat je gaat, maar anderzijds merk je daar ook altijd direct mee als je piek er op zit en ga je alweer nadenken over bijpakken... maar 1x hoeven te nemen op een avond bevalt mij heel goed.

Was je uiteindelijk tevreden over je dosis?
Klik om te vergroten...
Ik had van te voren goed gegeten, extra veel zelfs ivm het niet kunnen eten op het festival.

wel heb ik nog een banaan en een fruit salade gegeten in de avond. Dus erg vreemd.
Ik ben wel tevreden over mijn dosis. Ik ging best hard, maar nog wel ‘helder’! Volgende keer ga ik weer hetzelfde doen.
Y
Yort55Lid
01-01-2024, 00:00
#4
Boyman zei:
130mg is ook wel een bescheiden dosis. Ik ben er zelf erg gevoelig voor maar mijn vriendin (weegt 65kg) vond 130mg ook erg tegenvallen en zou volgende keer eerder op 160 ofzo beginnen.


Mijn ervaring is wel dat je kunt bijnemen en dat je je piek daarmee ook verlengt. Wij hadden de eerste twee keer te voorzichtig gedoseerd en beide na 1,5 uur een booster genomen van 40mg ofzo. Dat versterkte de piek wel duidelijk en vanaf dat punt hebben we nog 5-6 uur gepiekt. Nadeel is alleen wel dat je comedown ook heeeeel erg lang duurt en je ook tekent voor plafonddienst :wink: En de volgende dag extra brak bent.

PS. Sorry voor de dubbelpost.
Klik om te vergroten...
Ja dat werkt vast wel ja! Alleen dan teken je inderdaad voor plafond dienst. Iets wat ik liever niet heb.. dan maar niet bij pakken en accepteren dat het over is haha.
Y
Yort55Lid
01-01-2024, 00:00
#5
Hi allen,
Na veel research op dit forum en Reddit, gisteren voor het eerst 6apb gedaan bij Awakenings. Getest op 6apb met een klein beetje 5apb.

Dosis - 160mg succinate - 72kg, 180cm.

hierbij een klein reportje.

14;30: binnen bij de gashouder. We wilden hier eigenlijk om 13;30 al zijn, maar de OV fietsen waren op bij Amsterdam centraal. Dus even moeten wachten.

14;45: spullen in het kluisje gedaan, wc opgezocht, en capsule met 160mg gedropt. Heel spannend. Eerste keer 6apb, wat ga je voelen? Is het genoeg? Of toch te weinig?

16;15: zo, die komt lekker binnen. De comeup is heel geleidelijk. Waarbij het bij X vaak ineen keer in slaat, is dit veel rustiger en fijner. Het begon met warme handjes, veel willen praten, meer energie.

16:30; nu zit ik wel in de piek heb ik het idee. Wauw, wat een gevoel. Het is voor mij echt hetzelfde als X, alleen is mijn hoofd er nog wel bij. Ik kan nog makkelijk met mensen praten, snap alles wat er om mij heen gebeurt, maar wel met een hele goede euforische rush. Heerlijk!

19:00: ga nog steeds lekker. Wat een spul joh. Hoef niet bij te nemen, de rush blijft gelijk. En m’n dj Enrico Sangiuliano moet draaien. Hier heb ik op gewacht..

19:15: we gaan op de tribune staan. Vanuit dit oogpunt zie je alles nog beter. Die lichtshow, wauw!

20:15; ik merk dat het langzaam uit werkt. Ben niet heel euforischer meer,, maar kan nog prima dansjes maken🕺. Energie is er nog steeds, maar dat is het dan ook.

21:00: merk nu dat het echt begint uit te werken. Al met al gaat het heeeel geleidelijk. Net zoals de comeup, fijn zeg!
Wel merk ik dat ik ineens hoofdpijn begin te krijgen. Lichte druk op m’n hoofd, maar het gaat nog.

21:30: we verlaten de gashouder om op de OV fiets terug te gaan naar het station. Wanneer we daar aankomen begint de hoofdpijn steeds erger te worden. Dit heb ik nog niet vaker meegemaakt.

00:30: lekker in bed na een warme douche. Hoofdpijn nog steeds erg aanwezig. Echt heel verrot. Dit heb ik nog nooit gehad. Ik denk na over de avond; heb ik genoeg gedronken? En gegeten? En dat heb ik zeker. Zelfs nog 2 bakken fruit gehaald en constant water gedronken.

02:30: kan niet in slaap komen. M’n hart slaat nog best snel, en de hoofdpijn werkt ook niet mee.. Gaat dit nog weg?
Besloten om een paracetamol te nemen. Dit werkt gelukkig.

03:00: hoofpijn verdwijnt, en kan rustig (licht) in slaap komen.

12:00: uit bed gegaan. Uiteindelijk prima nacht gehad, wel vaak wakker, maar zeker ook wat slaap gehad!

voor de rest voel ik mij nu nog prima. Beetje moe, maar meer (nog) niet!💪

Conclusie;
Echt een dikke 9 voor mij. De rush is heerlijk, constant en blijf nog ‘helder’. Je hoeft niet bij te pakken, wat ook fijn is. Tijd vliegt niet voorbij, scheelt ook weer!:)

waarom geen 10? De hoofdpijn was niet normaal. Geen pretje. Ook zou ik de volgende keer het iets later willen nemen, zodat ik de hele middag / avond in de rush zit. Nadeel hiervan is dat ik waarschijnlijk ook weer 1/2 uur later kan slapen.. lastig!
G
GirlysogroovyLid
01-01-2024, 00:00
#6
Leuk report!
Ik merk wel dat de echte "high" bij jou dan maar een 4tal uren duurde? Zou een iets hogere dosering dan misschien niet beter zijn?
Z
ZeehondLid
01-01-2024, 00:00
#7
Girlysogroovy zei:
Leuk report!
Ik merk wel dat de echte "high" bij jou dan maar een 4tal uren duurde? Zou een iets hogere dosering dan misschien niet beter zijn?
Klik om te vergroten...
Ik neem zelf 200mg (succinate) als dosering. Meerdere keren gedaan. Bij mij is de piek na zo’n 4 uur ook wel voorbij. Daarna is het overigens nog prima, maar geen piek.
Lees wel eens over 6-8 uur pieken, maar heb ik helaas nooit zo lang ervaren met 6-apb.
Y
Yort55Lid
01-01-2024, 00:00
#8
Girlysogroovy zei:
Leuk report!
Ik merk wel dat de echte "high" bij jou dan maar een 4tal uren duurde? Zou een iets hogere dosering dan misschien niet beter zijn?
Klik om te vergroten...
Klopt, de piek duurde ongeveer 4 uur. Maar daarna voel je je nog prima, en wil je ook nog wel dansen etc. Maar het hele euforische is er dan af!

met meer nemen denk ik niet dat dit wordt verlengd. Wellicht ga je dan alleen wat harder.
H
Hebbenze?Lid
01-01-2024, 00:00
#9
Djordy63 zei:
Klopt, de piek duurde ongeveer 4 uur. Maar daarna voel je je nog prima, en wil je ook nog wel dansen etc. Maar het hele euforische is er dan af!

met meer nemen denk ik niet dat dit wordt verlengd. Wellicht ga je dan alleen wat harder.
Klik om te vergroten...
Hmm bij mijn 1malige ervaring wat 130mg was vond ik het zo laf dat ik verder ging aan de M.

nu wil ik het nog een keer een kans geven met jouw dosering maar ben bang dat het effect te kort is of te lafjes dat ik alsnog andere middelen wil nemen.
Y
Yort55Lid
01-01-2024, 00:00
#10
Hebbenzekezine? zei:
Hmm bij mijn 1malige ervaring wat 130mg was vond ik het zo laf dat ik verder ging aan de M.

nu wil ik het nog een keer een kans geven met jouw dosering maar ben bang dat het effect te kort is of te lafjes dat ik alsnog andere middelen wil nemen.
Klik om te vergroten...
Hmm. Nou lafjes was het zeker niet. Ben al jaren M gewend, en dit deed echt niet onder.

heeft niet alleen met de dosering te maken, maar ook met de puurheid. Wellicht was die van mij meer puur dan die van jou. Dat is het vervelende aan dit spul.. elke batch is anders. En bij de testservice geven ze alleen aan welke stof erin zit.
H
Hebbenze?Lid
01-01-2024, 00:00
#11
Djordy63 zei:
Hmm. Nou lafjes was het zeker niet. Ben al jaren M gewend, en dit deed echt niet onder.

heeft niet alleen met de dosering te maken, maar ook met de puurheid. Wellicht was die van mij meer puur dan die van jou. Dat is het vervelende aan dit spul.. elke batch is anders. En bij de testservice geven ze alleen aan welke stof erin zit.
Klik om te vergroten...
Ja wij hadden toen een liquid genomen. Dus ga het eens in poeder zelf samenstellen

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."