Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForums5-MeO-DMT freebase gerookt

5-MeO-DMT freebase gerookt

29 antwoorden
10 weergaven
18-5-2026
H
HuisbaasBobLid
01-01-2024, 00:00
#1
Ter informatie een crackpijp is wat anders dan een oil burner (meth pijp)


Crack pijp heeft een propje gaas waar je de drugs in smelt en hier zuig je hete lucht doorheen waardoor je verdampt dmv convectie.
x1CP_crack_kit_new_1.jpg.pagespeed.ic.YOo8cHGL_f.jpg
Een meth pijp/oil burner werkt door conductie waar je de bol van onder verhit en koude lucht over het hete glas met een film van gesmolten drugs zuigt.
images.jpeg

For what's it worth heb ik met de 'normale' DMT veel meer succes gehad met een crack pijpje dan een oil burner. Dmt verbrand te snel in een oil burner en je krijgt niet de hoeveelheid damp in de ~30 seconden die je hebt voor de trip begint
C
CasrusLid
01-01-2024, 00:00
#2
HuisbaasBob zei:
Ter informatie een crackpijp is wat anders dan een oil burner (meth pijp)


Crack pijp heeft een propje gaas waar je de drugs in smelt en hier zuig je hete lucht doorheen waardoor je verdampt dmv convectie.
Bekijk bijlage 48898
Een meth pijp/oil burner werkt door conductie waar je de bol van onder verhit en koude lucht over het hete glas met een film van gesmolten drugs zuigt.
Bekijk bijlage 48899

For what's it worth heb ik met de 'normale' DMT veel meer succes gehad met een crack pijpje dan een oil burner. Dmt verbrand te snel in een oil burner en je krijgt niet de hoeveelheid damp in de ~30 seconden die je hebt voor de trip begint
Klik om te vergroten...
Sorry. Dank je, HuisbaasBob...

Had de klok weer horen luiden, maar wist weer niet waar de klepel hing.

Heb dat verhaal over het verschil elders wel gelezen,
maar toch de verkeerde naam gekozen.

Had dus een meth pipe en géén crackpipe.
Heb in Nederland geen crackpipe gebruikt zien worden, maar ik heb weleens meth gerookt uit een meth pipe.

Crack rookten ze uit een metalen pijpje of uit een plastic flesje. (base-jes uit een wasmiddelendop maar dat was 25 jaar geleden).


Eliuges zei:
Ik zou het een keer proberen door het tussen as lagen te leggen. Het moet echt goed heet worden, dus zet er een goede torch lighter op en verhit het echt totdat je eigenlijk ziet dat de kristallen soort van gloeien / insmelten met de as, dus dat het echt al een soort gloeiende massa is geworden, daarna gaat het als het goed is een beetje dampen. Wees niet bang om al de eerste damp er van af te zien komen voordat je een hijs neemt. Anders heb je inderdaad vooral lucht en niet zo veel ruimte meer over voor een teug vol met echte rook. Als je dan inhaleert wordt het door de extra zuurtsof waarschijnlijk nog net wat heter en dan heb je het als het goed is op het heetste moment geinhaleerd. Dan inderdaad die hijs zo lang mogelijk vasthouden. Ik heb het een keer zo gebruikt en een adem teug was genoeg voor een diepe trip. Daarna was het spul ook echt weggebrand, dus geen resten zoals jij omschrijft. Ik kon de pijp daarna gewoon weer gebruiken voor wiet zonder dat ik bang was dat er nog resten in zaten, het rook alleen nog een tijdje er naar.
Klik om te vergroten...
Goed plan, Eliuges. Ga ik de volgende keer zo proberen.

Ga ook een nieuwe meth pipe kopen met een grotere bulb.

Paracetamolletje zei:
Klinkt niet alsof je volledige ervaring heb gehad.
Ik ben zelf heel erg fan van deze manier:


Hij heeft het over N,N-DMT maar het werkt net zo goed of eigenlijk beter met 5-MeO-DMT. Je legt de 5-MeO-DMT op de mesh, klikt op de knop en je neemt 1 hijs van 10 seconden. De rook is niet erg heet dus je kan het makkelijk 10 seconden inhouden.
Het kost je dan wel een eurootje of 80 maar voor zo'n heftige ervaring is het je misschien wel waard? Het voordeel hiervan is dat je je 5-MeO-DMT 100% efficient vapet waardoor je gemakkelijk en dosis stapgewijs kan verhogen.
Klik om te vergroten...
Dank je, Paracetamolletje. Zat te denken aan de VaporGenie, maar deze is misschien wel beter.
N
Neo-ShulginistLid
01-01-2024, 00:00
#3
Casrus zei:
Rookte daarna weer zo'n hoeveelheid en keek op mijn dating apps en mijn (homo)porno als ik voldoende kon bewegen.
Klik om te vergroten...
Haha nee, als je nog porno kan kijken dan denk ik niet dat je een 5-MeO-DMT breakthrough aan het doormaken bent nee :sweatsmile:
N
Neo-ShulginistLid
01-01-2024, 00:00
#4
Casrus zei:
De eerste keer woog ik een mg of 5 af en verdampte dat door de bol met de door de vendor bijgeleverde aansteker.
Klik om te vergroten...
5 milligram is inderdaad niet zo heel veel.
Pas wel op met steeds een beetje meer nemen. Want 5-MeO-DMT wordt snel sterker. En bovendien zijn milligramweegschalen niet (altijd) exact op de milligram te vertrouwen. Liever neem je de meting met +5 tot -5 korreltjes zout. Daardoor is accuraat meten onder de 10 milligram eigenlijk niet mogelijk, en moet je voor metingen onder de 20 milligram best wel skeptisch blijven over hoeveel je denkt te hebben.

Wat dat betreft denk ik dat je beter het HCl- of fumaraatzout kan hebben en het snuiven of met neusspray innemen.
C
CasrusLid
01-01-2024, 00:00
#5
Neo-Shulginist zei:
5 milligram is inderdaad niet zo heel veel.
Pas wel op met steeds een beetje meer nemen. Want 5-MeO-DMT wordt snel sterker. En bovendien zijn milligramweegschalen niet (altijd) exact op de milligram te vertrouwen. Liever neem je de meting met +5 tot -5 korreltjes zout. Daardoor is accuraat meten onder de 10 milligram eigenlijk niet mogelijk, en moet je voor metingen onder de 20 milligram best wel skeptisch blijven over hoeveel je denkt te hebben.

Wat dat betreft denk ik dat je beter het HCl- of fumaraatzout kan hebben en het snuiven of met neusspray innemen.
Klik om te vergroten...

Die weegschaal is wel een beetje sketchy voor kleine hoeveelheden, als je een brokje dat net zo groot is als al op de weegschaal ligt erbij legt is het gewicht op het scherm af en toe nog hetzelfde.
N
Neo-ShulginistLid
01-01-2024, 00:00
#6
Casrus zei:
Die weegschaal is wel een beetje sketchy voor kleine hoeveelheden, als je een brokje dat net zo groot is als al op de weegschaal ligt erbij legt is het gewicht op het scherm af en toe nog hetzelfde.
Klik om te vergroten...

Ja goed dat je het zo getest hebt. Ik weeg ook wel eens zonder de tare-knop. Want dan kan ik het weegbakje twee keer afwegen om te kijken of de meting elke keer hetzelfde aangeeft. Maar alsnog is dan die ±5 mg een aardige veiligheidsmarge.
H
HuisbaasBobLid
01-01-2024, 00:00
#7
Ik denk dat het meer accuraat is om 20 mg af te wegen en dat op het oog te verdelen in 4 gelijke hoopjes dan 5mg op zo'n pocket weegschaal
C
CasrusLid
01-01-2024, 00:00
#8
Paracetamolletje zei:
Klinkt niet alsof je volledige ervaring heb gehad.
Ik ben zelf heel erg fan van deze manier:


Hij heeft het over N,N-DMT maar het werkt net zo goed of eigenlijk beter met 5-MeO-DMT. Je legt de 5-MeO-DMT op de mesh, klikt op de knop en je neemt 1 hijs van 10 seconden. De rook is niet erg heet dus je kan het makkelijk 10 seconden inhouden.
Het kost je dan wel een eurootje of 80 maar voor zo'n heftige ervaring is het je misschien wel waard? Het voordeel hiervan is dat je je 5-MeO-DMT 100% efficient vapet waardoor je gemakkelijk en dosis stapgewijs kan verhogen.
Klik om te vergroten...
Heb het filmpje gekeken (het kan zijn dat ik iets gemist heb). Wilde all een vaporizer toen ik er eind jaren negentig één in een Cheech & Chong film zag!

In het filmpje zelf zegt hij dat hij er 100 euro voor betaald heeft. Heb je zelf een goedkopere versie gemaakt?

Aan het eind zegt hij dat voor sommige toepassingen een oil burner handiger is. Ikzelf weet nog niks van N,N,DMT en daarom is meteen zo'n e-vape bestellen misschien al een te grote stap voor nu.

Denk dat ik eerst de methode van Eliuges ga uitproberen.
R
Roze OlifantLid
01-01-2024, 00:00
#9
Casrus zei:
Heb het filmpje gekeken (het kan zijn dat ik iets gemist heb). Wilde all een vaporizer toen ik er eind jaren negentig één in een Cheech & Chong film zag!

In het filmpje zelf zegt hij dat hij er 100 euro voor betaald heeft. Heb je zelf een goedkopere versie gemaakt?

Aan het eind zegt hij dat voor sommige toepassingen een oil burner handiger is. Ikzelf weet nog niks van N,N,DMT en daarom is meteen zo'n e-vape bestellen misschien al een te grote stap voor nu.

Denk dat ik eerst de methode van Eliuges ga uitproberen.
Klik om te vergroten...

Ik heb dus de VaporGenie Glass, die is nog wat duurder dan deze E-vape, maar was de prijs echt waard, hoe weinig ik ook N,N-DMT doe omdat het me gewoon veel te heftig is om vaak te doen. Het werd zoveel makkelijker om DMT te roken met dat ding.

Maar laat zeker weten hoe/of de methode die jij nu eerst gaat proberen werkt!
C
CasrusLid
01-01-2024, 00:00
#10
Roze Olifant zei:
Ik heb dus de VaporGenie Glass, die is nog wat duurder dan deze E-vape, maar was de prijs echt waard, hoe weinig ik ook N,N-DMT doe omdat het me gewoon veel te heftig is om vaak te doen. Het werd zoveel makkelijker om DMT te roken met dat ding.

Maar laat zeker weten hoe/of de methode die jij nu eerst gaat proberen werkt!
Klik om te vergroten...
Heb dus zelf een hoeveelheid 5-MeO-DMT gerookt die ongeveer in dezelfde prijs categorie zit (maar minder) als de glazen VaporGenie die ik had gezien.
Zonder doorbraak.

Wat dat betreft was de VaporGenie geen verkeerde aankoop geweest.

Denk zelf dat ik N,N,DMT mooier zal vinden, maar dat is i.i.t. 5-MeO-DMT -volgens mij- geen vrij bestelbare RC.

Als ik weer 5-MeO-DMT heb, wil ik de methode van Eliuges zeker proberen, maar ik pas nu een paar weken (wel met vrije dagen) op een kind op een woonboot en ik ga ook naar Duitsland dit weekend, dus het duurt wel weer even voor ik verder kan experimenteren.

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
12
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."