Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsEerste keer bezofury 6apb.

Eerste keer bezofury 6apb.

25 antwoorden
5 weergaven
18-5-2026
T
TorchicLid
01-01-2024, 00:00
#1
Snuifcabine zei:
Hahah ja goede vraag, wat doet dat eigenlijk
Klik om te vergroten...
Kippenvel geven😍
M
MindlessLid
01-01-2024, 00:00
#2
-Rataplan- zei:
Wat ik ook probeer, ik zie geen visuele afwijkingen. Heeft wss te maken met dat ik dagelijks antipsychotica neem omwille dat ik sukkel met psychoses. Ik gebruik ook heel af en toe 1cp LSD en dan moet ik van de dag ervoor mijn antipsychotica overslaan want anders krijg ik daar ook bijna geen visuele hallucinaties van.
Klik om te vergroten...
Ik heb ook geen visuals op 6-APB en zou het ook niet psychedelisch noemen zoals het wel vaak wordt genoemd. Heeft misschien ook (deels) te maken met mijn lage doseren.

Of je moet het nadenken over je leven en het bestaan in het algemeen psychedelisch noemen, maar dat doe ik nuchter ook al. Met echte psychedelica ga ik automatisch heel diep en anders denken, dat noem ik ook het psychedelische eraan. Op 6-APB (en ook MDMA) kies ik er zelf voor dat te doen. Dat is imo toch heel anders.
M
MoestuinierLid
01-01-2024, 00:00
#3
Mindless zei:
4 a 5 uur?
Klik om te vergroten...

Daarmee doel ik op de volledige ervaring van inname tot gaan slapen. Altijd spannend tot het gaat opkomen na inname dus tel ik ook wel mee in de ervaring 😁.
R
Roze OlifantLid
01-01-2024, 00:00
#4
Mindless zei:
Ik heb ook geen visuals op 6-APB en zou het ook niet psychedelisch noemen zoals het wel vaak wordt genoemd. Heeft misschien ook (deels) te maken met mijn lage doseren.
Klik om te vergroten...

Ik doseer een stuk hoger dan jij en ervaar ook geen echte trippy effecten van 6-APB, maar heb wel gemerkt dat dit sterk verschilt per persoon. Ik was jaren terug een keer met m’n zus en een vriendin van haar op een festival en zij namen voor het eerst 6-APB (wel beide ervaring met MDMA). Die vriendin ging heel hard en kreeg er serieuze tripeffecten van, echt hallucineren, alle mensen waren groen, dat soort dingen (maar die reageert blijkbaar altijd heel sterk, ze had al een super bescheiden dosis die ik meegenomen had als mijn eigen eventuele ‘bijboost-dosisje’ voor mocht het nodig zijn - kun je nagaan hoe licht haar dosis dus was - als ik had geweten dat haar reactie zó sterk zou zijn had ik haar dosis nog verder verlaagd). Mijn zusje zat qua sterkte van de ervaring een beetje tussen die vriendin en mijzelf in en beschreef 6-APB als een soort midden tussen MDMA en 2C-B. Wat mij wat verwonderde. Zij had dus ook (weliswaar milde) hallucinogene effecten. Dit was wel nog die sterkere versie van 6-APB die destijds in omloop was, succinate (?). Maar mij gaf ook die variant niet dat soort tripeffecten - op geen van alle doseringen die ik geprobeerd heb.

@StimsalaBanne (niet meer actief hier) rapporteerde ook vaak vervormingen van objecten, en andere trippy effecten bij gebruik van 6-APB.

Ik heb zelf vroeger wel regelmatig hallucinaties gehad van MDMA/XTC, eigenlijk vooral in de uitwerking. Moet zeggen dat ik in die tijd nog niet op dit forum zat, minder voor-onderzoek deed en dus ook wel gewoon te hoog doseerde. Hangt dus zeker ook samen met de dosis, is mijn ervaring.

Lastig één op één vergelijken dus, maar voor mij persoonlijk lijkt de hallucinatie-drempel voor 6-APB hoger te liggen dan die van MDMA, zoals bij 6-APB eigenlijk alle effecten wat subtieler zijn (which I love, want ook dubbel zo lang, stabieler en minder crash en craving 😍) waardoor ik helderder blijf en dus ook weinig tot geen visuele veranderingen opmerk. Hoogstens dat kleuren feller of structuren wat meer gedefinieerd zijn, of hele lichte tracers. Waarschijnlijk zouden die trip-achtige effecten wel toenemen bij hoog genoeg doseren, maar tegenwoordig begin ik (bejaard mens 😂) daar niet meer aan i.v.m. kater.

Maar het blijft bijzonder dat er dus een groep mensen is die 6-APB wel degelijk als duidelijk meer trippy/hallucinogeen ervaart dan MDMA.
M
MindlessLid
01-01-2024, 00:00
#5
Roze Olifant zei:
Ik doseer een stuk hoger dan jij en ervaar ook geen echte trippy effecten van 6-APB, maar heb wel gemerkt dat dit sterk verschilt per persoon. Ik was jaren terug een keer met m’n zus en een vriendin van haar op een festival en zij namen voor het eerst 6-APB (wel beide ervaring met MDMA). Die vriendin ging heel hard en kreeg er serieuze tripeffecten van, echt hallucineren, alle mensen waren groen, dat soort dingen (maar die reageert blijkbaar altijd heel sterk, ze had al een super bescheiden dosis die ik meegenomen had als mijn eigen eventuele ‘bijboost-dosisje’ voor mocht het nodig zijn - kun je nagaan hoe licht haar dosis dus was - als ik had geweten dat haar reactie zó sterk zou zijn had ik haar dosis nog verder verlaagd).
Klik om te vergroten...
Wauw...

Zo zie je dus hoe riskant het kan zijn om zoals de TS hier na een tijd wachten en geen effect maar 100 mg extra (verdubbeling van de dosering) erin te gooien.

Dat ging hier dus gelukkig goed, maar wat als je dus ook iemand blijkt te zijn die er extreem gevoelig voor is. 6-APB slaat ook nou eenmaal vaak laat in. Bij mij vorige week ook pas na een uur ongeveer. Moet er niet aan denken dat ik dan maar uit ongeduld een extra 100 mg had genomen.

Maar daarom blijf ik hier dus ook altijd wat over "doorzeuren". :wink: Sommigen praten er zo makkelijk over en alsof de ervaring van anderen ook wel zo zal zijn zoals die van hen, maar die kan totaal anders zijn. Ook met entactogenen.
A
AnjovisLid
01-01-2024, 00:00
#6
Ik zou graag nog 1 ding weten, is 6APB een soort amfhetamine on niet? De reden waarom ik dat vraag is omdat ik graag eens naar een technofeetsje zou gaan om het middel daar te testen.

En één van mijn beste vrienden die ik er graag zou bijhebben, en die er ook voor openstaat heeft een lange geschiednis van speed misbruik. ik ben een beetje bang dat door hem bloot te stellen aan apb hij wel eens zou kunnen hervallen.

ik ben ook niet zomaar bij hem terecht gekomen, hij loopt al maanden te pleiten om nog is 1keertje uit ons dak te gaan op xtc. en hij pushed me wel wat. Ik ben bereid om hem te laten kennismaken met 6apb maar ik zou Absoluut niet willen dat die hervalt in zijn dagelijks speedmisbruik.

Hoe pak ik dat het beste aan?

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
12
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."