Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsSoms kom je er niet lekker in.

Soms kom je er niet lekker in.

7 antwoorden
3 weergaven
18-5-2026
S
StratoraLid
01-01-2024, 00:00
#1
Roze Olifant zei:
Verwachten dat het iedere keer een feestje is, is per definitie ook geen handige houding om te gaan trippen, al helemáál niet wanneer het een psilocybinetrip betreft. Dan kun je echt van een ijskoude douche thuiskomen
Klik om te vergroten...
Nou, een ijskoude douche was het niet maar het leverde me deze keer wel een kater op waar ik eerlijk gezegd nu nog wat last van heb.
Was in prima mood van te voren maar merk nu wel een downertje..maar ja ...tis net een wandeling door een heuvellandschap....sometimes youre up and sometimes youre down..^_^. Toch wel interessant hoe psylocibine werkt , misschien de volgende keer maar eens met 1p-Lsd wat doen...daar zou je blijkbaar meer controle op kunnen houden.
S
StratoraLid
01-01-2024, 00:00
#2
Gisterenavond maar weer eens een truffel uitstapje gedaan en ondanks de bescheiden dosis van 10 gr Mexicana viel het deze keer tegen.
Ik kwam er gewoon niet lekker in en wat ik ook probeerde het ging hem niet worden.
Zelfs muziek raakte me niet en voerde me niet mee en daar baalde ik nog het meest van moet ik zeggen.
Closed eye visuals bij de vleet en die bestaan bij mij meestal uit de meest abstracte vormen die veel weg hebben van fractals en dat alles vergezeld van warme gevoelens, zoals bij xtc , met vlagen van angst.
Op een moment had ik zoiets van” uitstapje met xtc is eigenlijk leuker en daar had ik meer zin in zal ik ee een pil in gooien, nahh beter van niet”.

Nu weet ik dat psylocibine nogal een wil van zichzelf heeft dus benaderde ik het maar als een duik in het onderbewustzijn dat ea naar boven bracht dus hup niet weglopen en bang zijn maar kijken wn laten gebeuren dan maar….gevolg hup weg angst en hallo warme gevoelens.
Tijd leek snel te verlopen maar in werkelijkheid was dat dus niet het geval terwijl ik zoiets had van zo eeh ik ben lang weg geweest.
Goed, weer wat muziek uitgezocht die me mee zou nemen , oogjes dicht en de innerlijke wereld in, weer de fractal achtige constructies in mijn bol vergezeld van gedachten aan personen in mijn leven en soms het gevoel van …zit ik nog wel in mijn lijf😄.
Nu ben ik een mooi boek aan het lezen genaamd “ Verruim je bewustzijn” naar een serie op Netflix ( aanrader) en de ervaringsverhalen beschreven in dat boek zullen me zeker beïnvloed hebben denk ik.
Ook ben ik behoorlijk aan het freaken met een VR bril waar ik de meest vette visual trips op he staan waaronder een 3d film van Julius Horsthuis , een Nederlandse kunstenaar die 3 d presentaties heeft gemaakt van fractal werelden die zo waanzinnig intens zijn en je meenemen naar buitenaardse werelden van een diepte en intensiteit dat je hersenen moeite hebben om alle beelden te verwerken, tenminste zo ervaarde ik het, en het is eigenlijk trippen zonder drugs.

Wat volgens mij ook meespeelde in mijn mindere truffel reis is de consumering want na een warme maaltijd nam ik als toetje de truffels in en ik denk dat dit misschien niet zo’n verstandige zet was. De laatste keer dat ik een truffel trip nam zat er nogal wat tijd tussen goed tafelen en inname.
Goed, de avond vorderde, ik had nog wat trek in iets en besloot maar eens niet aan de snacks te gaan maar gezond een banaan te verorberen……nondejuu wat was dat lekker zeg,…een explosie van smaak in mijn mond die me gelijk een warm zoet gevoel bezorgde.
Nog wat met muziek gespeeld maar ik begon erg moe te worden van de chaos in mijn hoofd als ik mijn ogen dicht deed, het ging nogal te keer en daar had ik geen zin want ik had zin in een mentale luier vakantie en geen werk vakantie.
Dus , dacht ik hup gewoon go with the flow en het moet zo zijn, mijn onderbewustzijn wil me wat leren, duidelijk maken, laten inzien, accepteren.
Langzaam werden de effecten minder en verdwenen om plaats te maken voor veel gaap 🥱 toestanden die me uiteindelijk maar richting mijn bed stuurde en ik in no time in slaap viel om vervolgens weer vroeg uit de veren te komen.

Ervaring: interessant , niet zwaar tafelen en daarna gelijk truffels naar binnen werken, misschien niet verwachten dat het iedere keer een feestje 🥳 is.
Wel jammer want ik had er me op verheugd maar zoals gezegd ik kwam er deze keer niet lekker in en dat heb ik soms ook wel eens op een festival….you can’t win them all…
Voorlopig ff geen tripjes meer en houd ik het bij de micro dosering waar ik goede ervaringen mee heb.
J
JohnGaltLid
01-01-2024, 00:00
#3
Mooi dat je dit zo allemaal beschrijft!
Wat ik zelf wel doe is eerst de truffels naar binnen werken en direct daarna eten. Ik merk dat als ik na de truffels binnen werken niet ook eet, dat ik dan erg misselijk word. Dus eerst het toetje!
R
Roze OlifantLid
01-01-2024, 00:00
#4
Verwachten dat het iedere keer een feestje is, is per definitie ook geen handige houding om te gaan trippen, al helemáál niet wanneer het een psilocybinetrip betreft. Dan kun je echt van een ijskoude douche thuiskomen. Jouw trip klinkt vooral als (redelijk mild) oncomfortabel, nog niet als een keiharde bad trip. De les die je eruit getrokken hebt is goed.

Bedankt voor het delen van het interessante report! :)
M
MindlessLid
01-01-2024, 00:00
#5
Zeker een tijdje wachten met inname na eten. Ik houd voor de zekerheid meestal 4 uren aan met truffels.

Stratora zei:
Ervaring: interessant , niet zwaar tafelen en daarna gelijk truffels naar binnen werken, misschien niet verwachten dat het iedere keer een feestje 🥳 is.
Klik om te vergroten...
Dat is het precies denk ik.

Maar ik heb mezelf ook wel vaak subtiel voor de gek gehouden door stiekem ergens toch nog weerstand te bieden tegen de ervaring.

Soms helpt het dan om tegen een gevoel te "zeggen": oké prima je mag er helemaal zijn. Je mag zelfs nog sterker worden, ik vind het best. Vaak klapte ik dan juist in 1 keer door die weerstand heen en kon ik onbezwaard op reis door de trip wereld.

Maar het is tricky, want als je dit gaat doen óm zo'n gevoel kwijt te raken, lukt het juist niet. Het moet oprechte totale acceptatie ervan zijn, wat simpelweg je bereidheid is om te stoppen met voorbij dat gevoel te willen gaan en helemaal te willen zijn met wat er nu in je bewustzijn is, hoe oncomfortabel of pijnlijk het ook voelt.
S
StraffeNeelLid
01-01-2024, 00:00
#6
Stratora zei:
niet zwaar tafelen en daarna gelijk truffels naar binnen werken,
Klik om te vergroten...
Zelf heb ik de voorkeur om in de ochtend te trippen en daarbij het ontbijt over te slaan. Dan is de 'ruis' in m'n hoofd ook weer verdwenen als het bedtijd is en slaap ik gewoon goed. Als we in de avond trippen kan ik nogal eens wakker liggen na de trip. We zetten er ook altijd een theetje van, minder vies en minder zwaar op de maag.
J
JJM_boyedLid
01-01-2024, 00:00
#7
Stratora zei:
Op een moment had ik zoiets van” uitstapje met xtc is eigenlijk leuker
Klik om te vergroten...
LOL dit is echt heel herkenbaar! Ik heb vorig jaar 3 achtereenvolgende trips gehad die zo tegen vielen dat ik dacht..... dit is echt de laatste keer. Zonde van het geld en voortaan neem ik gewoon XTC of LSD.. Veel goedkoper en dan heb ik veel meer lol dan op shrooms.

Stratora zei:
de consumering want na een warme maaltijd nam ik als toetje de truffels
Klik om te vergroten...
Dit was ook mijn conclusie dat een maaltijd voor, tijdens of vlak na de inname van truffels gewoon niet werkt voor mij. Sterker nog.... ik merk totaal niks van de truffels, zelfs niet als ik bijvoorbeeld 18:00 eet en zes uur later de truffels consumeer.

Ontbijt overslaan werkt voor mij dan ook het beste heb ik nu gemerkt. Het nadeel is dan wel weer dat je honger krijgt tijdens de trip....
EN overdag trippen is natuurlijk gewoon wel een hele andere ervaring dan s'avonds.
F
FladderflyLid
01-01-2024, 00:00
#8
Hebben jullie al de paddo extract druppels geprobeerd ? Die schijnen waanzinnig te werken. Ik hoop ze binnenkort uit te proberen en zal een verslag uit brengen.

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."