#1
Wauw wat een ervaring was dit,
21:00 40mg genomen dit zou een sterke trip moeten zijn. Ook stond er bij ervaringen dat je de effecten snel voelt. (Plus een Bromazolam voor als het te intens zou zijn ik niet zou gaan flippen)
22:30 nou ik voelde nog steeds niks dacht wacht het even rustig af en nam nog een pil van 20mg erbij.
23:00 wauw wat trip ik ineens hard heel vreemd maar was alleen maar voelde alsof er iemand was die me door de trip begleide en stond echt in contact met mijn lichaam voelde precies aan wat het nodig Zag patronen en voelde echt alsof er iemand of iets bij me was om mij te helpen door de trip heen.
23:45 Iets in me neem nog meer bij ( heb ervaring met heftige trip dus dacht let’s go) dus ik er weer 20mg ingenomen en het was geweldig fijne tintelingen over men lichaam, alles dansende mee op de muziek en ook momenten gehad dat ik echt even goed ging nadenken over hoe ik mijn leven aan het lijden was en wat er beter kon. Was echt in gesprek met hetgene wat voor me gevoel aanwezig was en ook door de trip leiden. Ik had nog wel heel erg dat ik nog helder kon denken over dingen die ik nog moest regelen deze week.
00:45 Ik had nog 1 van 20 over en hoe meer ik nam des te beter werd de trip en weer iets in me zei neem de laatste ook. WAUW doen die insloeg was alles zo mooi zoveel kleuren, stilstaan bij bepaalde dingen in je leven. Wat me ook opviel is dat als ik een paar hijzen van me vape van de hele vibe kut werd. Zoals ik al eerder aangaf voelde echt alles goed aan in mijn lichaam.
03:00 zo space m nog steeds de pan uit met een grote glim lach op me gezicht en zeg de hele tijd wauw zo mooi was het.
0500 nog steeds best aan het spacen maar me hoofd is wel echt moe dus ga lekker liggen en totaal geen problemen mee kon niet echt slapen maar lag voor me gevoel op een grote zachte wolk
eindstand dus 100mg gehad en las dat 60 al vrij hoog was maar het was het zeker waard heb hier en daar wel een benzo genomen om wat rustiger in me hoofd te zijn was echt superdruk in mijn hoofd!
Kan moeilijk uitleggen wat ik pecies zag maar het was echt heel mooi dus zeker een aanrader!!!
groetjeeees
21:00 40mg genomen dit zou een sterke trip moeten zijn. Ook stond er bij ervaringen dat je de effecten snel voelt. (Plus een Bromazolam voor als het te intens zou zijn ik niet zou gaan flippen)
22:30 nou ik voelde nog steeds niks dacht wacht het even rustig af en nam nog een pil van 20mg erbij.
23:00 wauw wat trip ik ineens hard heel vreemd maar was alleen maar voelde alsof er iemand was die me door de trip begleide en stond echt in contact met mijn lichaam voelde precies aan wat het nodig Zag patronen en voelde echt alsof er iemand of iets bij me was om mij te helpen door de trip heen.
23:45 Iets in me neem nog meer bij ( heb ervaring met heftige trip dus dacht let’s go) dus ik er weer 20mg ingenomen en het was geweldig fijne tintelingen over men lichaam, alles dansende mee op de muziek en ook momenten gehad dat ik echt even goed ging nadenken over hoe ik mijn leven aan het lijden was en wat er beter kon. Was echt in gesprek met hetgene wat voor me gevoel aanwezig was en ook door de trip leiden. Ik had nog wel heel erg dat ik nog helder kon denken over dingen die ik nog moest regelen deze week.
00:45 Ik had nog 1 van 20 over en hoe meer ik nam des te beter werd de trip en weer iets in me zei neem de laatste ook. WAUW doen die insloeg was alles zo mooi zoveel kleuren, stilstaan bij bepaalde dingen in je leven. Wat me ook opviel is dat als ik een paar hijzen van me vape van de hele vibe kut werd. Zoals ik al eerder aangaf voelde echt alles goed aan in mijn lichaam.
03:00 zo space m nog steeds de pan uit met een grote glim lach op me gezicht en zeg de hele tijd wauw zo mooi was het.
0500 nog steeds best aan het spacen maar me hoofd is wel echt moe dus ga lekker liggen en totaal geen problemen mee kon niet echt slapen maar lag voor me gevoel op een grote zachte wolk
eindstand dus 100mg gehad en las dat 60 al vrij hoog was maar het was het zeker waard heb hier en daar wel een benzo genomen om wat rustiger in me hoofd te zijn was echt superdruk in mijn hoofd!
Kan moeilijk uitleggen wat ik pecies zag maar het was echt heel mooi dus zeker een aanrader!!!
groetjeeees