#1
Je hebt het over vanmiddag, maar je schrijft dit ‘een half uur’ na je overdosis?
Ik denk dat TS heel erg lang gedaan heeft om zijn verhaal uit te typen, en dat wij het in 10sec lezen.
Ben benieuwd of @sjenter morgen echt naar de dokter gaat.
Je hebt het over vanmiddag, maar je schrijft dit ‘een half uur’ na je overdosis?
Ik denk dat TS heel erg lang gedaan heeft om zijn verhaal uit te typen, en dat wij het in 10sec lezen.
Ben benieuwd of @sjenter morgen echt naar de dokter gaat.
Doet dat er op dit moment iets toe?Hoe kan het zo veel later pas gaan werken dan? Vind het maar vaag.
Sorry er ging wat mis (veel) .Ik ben nieuw hier op deze side ,maar wat een verhaal jo .Ik wens je sterkte ,en ja het is moeilijk soms om niet terug te vallen. Maar je heb weer wat geleerd , hou je haaks man .!!
VeelHallo, ik lees hier heel veel en wou ooit zelf een goed rapport schrijven.
Dat moment is nu, ik hoop dat ik alles goed schrijf.
Ik schrijf dit een half uur na mijn overdosis
Ik ben sinds mijn 14e verslaafd geraakt aan de speed. T/M mijn 21e heb ik veel gebruikt, elke weekend wel zon 5 gram.
Ik ben nu 27 en het laatste half jaar gebruik ik weer speed. Ik had het moeten laten liggen maar het greep me toch weer.
En heftiger dan dat het ooit is geweest. Zo ook afgelopen nacht, ik woon in mijn appartement en gebruik vaak alleen de hele nacht door. Omdat ik dan totaal tot me zelf kom . Vanacht was het 2 gram maar soms is het ook 1 of een halve. Meestal rond de 50 en 60 % . Ik weet dat ik het niet moet gebruiken maar het word gewoon steeds meer en heftiger. Ik had gisteravond 2 gram opgehaald, ik was sws van plan om 1 op te maken. Zo gezegd zo gedaan, alleen vond ik het vreemd dat ik helemaal niks merkte, dus kan de andere er ook bij(stomste ooit) behalve een beetje strak staan en spacen ook weer helemaal niks van gevoeld. Ven vanochtend om half 7 zelfs gaan slapen. Ik word vanmiddag rond een uur of 2 wakker. Ga douchen en eten en voelde mij verder helemaal niet brak.. totdat voetbal begon.. Ik zet hem op foxsports1 trek een biertje open en draai mijn purple kush om van te roken.
Ik besluit om even naar de koelkast te gaan om wat te eten. Eenmaal bij de koelkast aangekomen ben ik het verloren ik hang in de lucht naar mezelf te kijken en zie mezelf weg glijden. Ik stoot alles om en maak koprollen door het hele huis heen ik ga steeds harder en harder en mn hele huis is aan gort. Dit is geen badtrip meer maar een complete overdosis die steeds sterker word. Ik ben op het laatste moment zelf in staat geweest mn telefoon te pakken en 112 te bellen. Kreeg een vrouwelijke agente te spreken die zo goed op me inpraatte dat ze me gewoon uit de overdosis heeft geluld. Ik ben haar eeuwig dankbaar, dankzij haar zit ik hier nog dit verhaal te typen. Ik besef nu dat ik mezelf gewoon naar de kloten aan het helpen was l. dit is echt een eyeopener geweest dat ik deze drugs nooit meer aan moet raken. Zit nu nog heftig na te trillen en mn spraak is ook helemaal weg. Bedankt voor je tijd om dit te lezen maar ik moest het nu kwijt.
Gebruik alsjeblieft nooit te veel!
Klopt het blijft je achtervolgen, gewoon volledig aan mezelf gaan werken nu.Hoi,Sjenter...je weet al wat ik ga schrijven denk ik,de enige die iets aan je verslaving kan doen ben jezelf,niemand kan je helpen dus aanmelden voor de afkick en dan volhouden.Te ernstig om hiermaar zgz overheen te lopen en te denken de het gebeurt mij niet meer....want dat doet het wel!!!Sterkte ermee ge,Elly
Ga ik zeker doen! Bedankt!Ik heb je verhaal gelezen. Ik hoop ook voor je dat dit een wake up call was en dat dit was wat je nodig had. Maak er wat van! Sterkte
Sorry, ik ga even hard doen tegen jedit is echt een eyeopener geweest dat ik deze drugs nooit meer aan moet raken. Zit nu nog heftig na te trillen en mn spraak is ook helemaal weg.
Dat waardeer ik ook zeker wel! Ga morgen gelijk bellen met de dokter, ben er echt helemaal gesloopt door. En wil nooit weer zulke doodsangsten uitstaan.Sorry, ik ga even hard doen tegen je
Ik weet voor 98% zeker dat je binnen 72 uur hier heel anders over denkt. Voor je gevoel is het enige wat dan helpt is een dosis speed. Bereidt je daar alvast op voor....
Je hebt nu een hele heftige ervaring gehad, dat ontken ik niet, maar daar denk je later helemaal niet aan joh.
Nogmaals, ik probeer je een beetje wakker te schudden. Je hebt nu hele goede voornemens en ik hoop echt dat het lukt om ze waar te maken.
Heel veel sterkte en nogmaals, ik bedoel dit niet aanvallend ofzo.
Herhaal dat alvast 5643x in je hoofd. Plak het boven je bed van mijn part.ben er echt helemaal gesloopt door. En wil nooit weer zulke doodsangsten uitstaan.
true story @benzzzyHet beste van een verslaving is dat terwijl je dood goed weet hoe erg het gebruik was, dat het je de mooiste momenten van het gebruik laat zien.
"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."