Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsOverdosis Speed.

Overdosis Speed.

27 antwoorden
9 weergaven
18-5-2026
Z
ZeelanddudeLid
01-01-2024, 00:00
#1
Roze Olifant zei:
Je hebt het over vanmiddag, maar je schrijft dit ‘een half uur’ na je overdosis?
Klik om te vergroten...

Ik denk dat TS heel erg lang gedaan heeft om zijn verhaal uit te typen, en dat wij het in 10sec lezen.
Ben benieuwd of @sjenter morgen echt naar de dokter gaat.
R
Roze OlifantLid
01-01-2024, 00:00
#2
Zeelanddude zei:
Ik denk dat TS heel erg lang gedaan heeft om zijn verhaal uit te typen, en dat wij het in 10sec lezen.
Ben benieuwd of @sjenter morgen echt naar de dokter gaat.
Klik om te vergroten...

Daar heb je een punt.
G
GoldenGrowLid
01-01-2024, 00:00
#3
Hoe kan het zo veel later pas gaan werken dan? Vind het maar vaag.
Z
ZeelanddudeLid
01-01-2024, 00:00
#4
GoldenGrow zei:
Hoe kan het zo veel later pas gaan werken dan? Vind het maar vaag.
Klik om te vergroten...
Doet dat er op dit moment iets toe?

Voordat we losbarsten in een discussie over de oorzaak wat @sjenter heeft meegemaakt, laten we heel even wachten totdat hij meld dat hij bij de dokter geweest is en dat volgens de dokter alles oké was.
P
PortobelloLid
01-01-2024, 00:00
#5
Lijkt er op dat je iets van een psychose ofzo mee hebt gemaakt. In ieder geval een heel heftige ervaring voor je. Je helpt je hart helemaal naar de klote natuurlijk, en afhankelijk van wat er door je speed zit zal er vast ook een en ander aan hersenschade of andere orgaanschade zijn. Sinds je 14e...

Ben je het niet dood-en doodmoe? Altijd maar weer die kutzooi scoren? Die afhankelijkheid? Alles dat je er voor doet of laat? Dat je niks op nummer 1 kunt zetten want daar staat de speed al en nummer 2 is niet eens te vinden zo ver staat die?

Ik ken je situatie verder niet. Je zal vast niet een té gezellige jeugd gehad hebben als je als puber van 14 aan de pep zat. Maar dit is hét moment om te kappen. Ik was zo oud als jij toen ik afkickte omdat ik eindelijk zo ongelooflijk klaar was met die afhankelijkheid. Ik zou niet eens kunnen verhuizen, want dan had ik mijn drugs niet meer. Alles moest wijken voor die drugs, die me allang geen plezier meer gaf maar een onderhoudsdosis was om maar geen afkick te krijgen. Daar zit jij ook. Ik geloof niet dat jij nog plezier ondervindt van de speed. Misschien een placebo-effect. Misschien een rush die een paar seconden duurt. Is dat het waard? Heb je een baan? Heb je een opleiding afgerond? Zie jij jezelf op je 40ste nog midden in de nacht grammen pep je neus injagen?

Kap nu je lijf nog kan herstellen. Er is genoeg hulp als je het niet alleen wil of kunt doen. Je moet het wel willen. Is het leuk? Nee, he tis kut om clean te worden. En vaak ook om het te zijn. Maar het alternatief is nog veel erger. En weet je wat? Als je na jaren clean zijn denkt 'fuck my life' begin dan maar weer. Jouw feestje uiteindelijk. Maar probeer het eens. Stop met houden van een parasiet die je lijf kapotmaakt en geen ruimte biedt voor anderen.

Niemand doet het voor je. Succes.
K
Koekie monsterLid
01-01-2024, 00:00
#6
Was het geen tia/ beroerte?
Niet om je bang te maken, maar deze klachten door een o.d?
A
ArleyLid
01-01-2024, 00:00
#7
Arley zei:
Veel
Klik om te vergroten...
Sorry er ging wat mis (veel) .Ik ben nieuw hier op deze side ,maar wat een verhaal jo .Ik wens je sterkte ,en ja het is moeilijk soms om niet terug te vallen. Maar je heb weer wat geleerd , hou je haaks man .!!
A
ArleyLid
01-01-2024, 00:00
#8
sjenter zei:
Hallo, ik lees hier heel veel en wou ooit zelf een goed rapport schrijven.
Dat moment is nu, ik hoop dat ik alles goed schrijf.
Ik schrijf dit een half uur na mijn overdosis

Ik ben sinds mijn 14e verslaafd geraakt aan de speed. T/M mijn 21e heb ik veel gebruikt, elke weekend wel zon 5 gram.
Ik ben nu 27 en het laatste half jaar gebruik ik weer speed. Ik had het moeten laten liggen maar het greep me toch weer.
En heftiger dan dat het ooit is geweest. Zo ook afgelopen nacht, ik woon in mijn appartement en gebruik vaak alleen de hele nacht door. Omdat ik dan totaal tot me zelf kom . Vanacht was het 2 gram maar soms is het ook 1 of een halve. Meestal rond de 50 en 60 % . Ik weet dat ik het niet moet gebruiken maar het word gewoon steeds meer en heftiger. Ik had gisteravond 2 gram opgehaald, ik was sws van plan om 1 op te maken. Zo gezegd zo gedaan, alleen vond ik het vreemd dat ik helemaal niks merkte, dus kan de andere er ook bij(stomste ooit) behalve een beetje strak staan en spacen ook weer helemaal niks van gevoeld. Ven vanochtend om half 7 zelfs gaan slapen. Ik word vanmiddag rond een uur of 2 wakker. Ga douchen en eten en voelde mij verder helemaal niet brak.. totdat voetbal begon.. Ik zet hem op foxsports1 trek een biertje open en draai mijn purple kush om van te roken.
Ik besluit om even naar de koelkast te gaan om wat te eten. Eenmaal bij de koelkast aangekomen ben ik het verloren ik hang in de lucht naar mezelf te kijken en zie mezelf weg glijden. Ik stoot alles om en maak koprollen door het hele huis heen ik ga steeds harder en harder en mn hele huis is aan gort. Dit is geen badtrip meer maar een complete overdosis die steeds sterker word. Ik ben op het laatste moment zelf in staat geweest mn telefoon te pakken en 112 te bellen. Kreeg een vrouwelijke agente te spreken die zo goed op me inpraatte dat ze me gewoon uit de overdosis heeft geluld. Ik ben haar eeuwig dankbaar, dankzij haar zit ik hier nog dit verhaal te typen. Ik besef nu dat ik mezelf gewoon naar de kloten aan het helpen was l. dit is echt een eyeopener geweest dat ik deze drugs nooit meer aan moet raken. Zit nu nog heftig na te trillen en mn spraak is ook helemaal weg. Bedankt voor je tijd om dit te lezen maar ik moest het nu kwijt.
Gebruik alsjeblieft nooit te veel!
Klik om te vergroten...
Veel
Z
ZeelanddudeLid
01-01-2024, 00:00
#9
zou @sjenter hier nog op terugkijken an analyseren of wat zelf zelfreflectie van opdoen? :wink:
S
SpeedtraumaLid
01-01-2024, 00:00
#10
Sterkte, ik weet uit eigen ervaring hoe moeilijk het kan zijn om van de speed af te blijven
s
sjenterLid
01-01-2024, 00:00
#11
ea.peerdeman zei:
Hoi,Sjenter...je weet al wat ik ga schrijven denk ik,de enige die iets aan je verslaving kan doen ben jezelf,niemand kan je helpen dus aanmelden voor de afkick en dan volhouden.Te ernstig om hiermaar zgz overheen te lopen en te denken de het gebeurt mij niet meer....want dat doet het wel!!!Sterkte ermee ge,Elly
Klik om te vergroten...
Klopt het blijft je achtervolgen, gewoon volledig aan mezelf gaan werken nu.
L
Levensgenieter🌈Lid
01-01-2024, 00:00
#12
Ik heb je verhaal gelezen. Ik hoop ook voor je dat dit een wake up call was en dat dit was wat je nodig had. Maak er wat van! Sterkte
s
sjenterLid
01-01-2024, 00:00
#13
Natozlato zei:
Ik heb je verhaal gelezen. Ik hoop ook voor je dat dit een wake up call was en dat dit was wat je nodig had. Maak er wat van! Sterkte
Klik om te vergroten...
Ga ik zeker doen! Bedankt!
Z
ZeelanddudeLid
01-01-2024, 00:00
#14
sjenter zei:
dit is echt een eyeopener geweest dat ik deze drugs nooit meer aan moet raken. Zit nu nog heftig na te trillen en mn spraak is ook helemaal weg.
Klik om te vergroten...
Sorry, ik ga even hard doen tegen je :kissingheart:
Ik weet voor 98% zeker dat je binnen 72 uur hier heel anders over denkt. Voor je gevoel is het enige wat dan helpt is een dosis speed. Bereidt je daar alvast op voor....

Je hebt nu een hele heftige ervaring gehad, dat ontken ik niet, maar daar denk je later helemaal niet aan joh.
Nogmaals, ik probeer je een beetje wakker te schudden. Je hebt nu hele goede voornemens en ik hoop echt dat het lukt om ze waar te maken.
Heel veel sterkte en nogmaals, ik bedoel dit niet aanvallend ofzo.
s
sjenterLid
01-01-2024, 00:00
#15
Zeelanddude zei:
Sorry, ik ga even hard doen tegen je :kissingheart:
Ik weet voor 98% zeker dat je binnen 72 uur hier heel anders over denkt. Voor je gevoel is het enige wat dan helpt is een dosis speed. Bereidt je daar alvast op voor....

Je hebt nu een hele heftige ervaring gehad, dat ontken ik niet, maar daar denk je later helemaal niet aan joh.
Nogmaals, ik probeer je een beetje wakker te schudden. Je hebt nu hele goede voornemens en ik hoop echt dat het lukt om ze waar te maken.
Heel veel sterkte en nogmaals, ik bedoel dit niet aanvallend ofzo.
Klik om te vergroten...
Dat waardeer ik ook zeker wel! Ga morgen gelijk bellen met de dokter, ben er echt helemaal gesloopt door. En wil nooit weer zulke doodsangsten uitstaan.
R
Roze OlifantLid
01-01-2024, 00:00
#16
Apart verhaal. Je neemt twee gram (?!) en je voelt niks.

Dat die hoeveelheid een overdosis is moge sowieso duidelijk zijn, maar wat je schrijft vind ik wel bijzonder. En nogal onduidelijk ook. Je gaat slapen, dan volgt er na het wakker worden een soort dollemansrit (?) door je eigen huis, was je je op dit moment bewust van wat er gebeurde?

Waarom vond de politie het niet nodig om het oordeel aan een medisch expert over te laten?

Je hebt het over vanmiddag, maar je schrijft dit ‘een half uur’ na je overdosis?

Hoe dan ook, sterkte dude.
b
benzzzyLid
01-01-2024, 00:00
#17
Ik heb weleens angina pectoris gehad na een dag flink aan de speed...
Z
ZeelanddudeLid
01-01-2024, 00:00
#18
sjenter zei:
ben er echt helemaal gesloopt door. En wil nooit weer zulke doodsangsten uitstaan.
Klik om te vergroten...
Herhaal dat alvast 5643x in je hoofd. Plak het boven je bed van mijn part.
En als je nooit meer zulke doodsangsten uit wil staan, zou je alvast alle nummers van je dealers kunnen verwijderen, laatste resten speed weg gooien en alvast verzinnen wat je straks met dat sombere,saaie,uitzichtloze leven moet gaan doen.
Nogmaals, sterkte ermee.
b
benzzzyLid
01-01-2024, 00:00
#19
Het beste van een verslaving is dat terwijl je dood goed weet hoe erg het gebruik was dat het je de mooiste momenten van het gebruik laat zien.

De momenten van pure bliss pure extase.
Hoe geweldig hoe perfect.
Het voelt allemaal zo helder alsof het gisteren was gebeurt.
Z
ZeelanddudeLid
01-01-2024, 00:00
#20
benzzzy zei:
Het beste van een verslaving is dat terwijl je dood goed weet hoe erg het gebruik was, dat het je de mooiste momenten van het gebruik laat zien.
Klik om te vergroten...
true story @benzzzy
Ik ga een Word file aanmaken met mooie uitspraken zeg,

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
12
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."