Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsOverdosis Speed.

Overdosis Speed.

27 antwoorden
10 weergaven
18-5-2026
s
sjenterLid
01-01-2024, 00:00
#1
Spyro zei:
Wat een verhaal... Veel sterkte gewenst. Hoop dat je er vanaf kunt blijven!
Klik om te vergroten...
Dankjewel! Dat moet nu gewoon
P
PortobelloLid
01-01-2024, 00:00
#2
Lijkt er op dat je iets van een psychose ofzo mee hebt gemaakt. In ieder geval een heel heftige ervaring voor je. Je helpt je hart helemaal naar de klote natuurlijk, en afhankelijk van wat er door je speed zit zal er vast ook een en ander aan hersenschade of andere orgaanschade zijn. Sinds je 14e...

Ben je het niet dood-en doodmoe? Altijd maar weer die kutzooi scoren? Die afhankelijkheid? Alles dat je er voor doet of laat? Dat je niks op nummer 1 kunt zetten want daar staat de speed al en nummer 2 is niet eens te vinden zo ver staat die?

Ik ken je situatie verder niet. Je zal vast niet een té gezellige jeugd gehad hebben als je als puber van 14 aan de pep zat. Maar dit is hét moment om te kappen. Ik was zo oud als jij toen ik afkickte omdat ik eindelijk zo ongelooflijk klaar was met die afhankelijkheid. Ik zou niet eens kunnen verhuizen, want dan had ik mijn drugs niet meer. Alles moest wijken voor die drugs, die me allang geen plezier meer gaf maar een onderhoudsdosis was om maar geen afkick te krijgen. Daar zit jij ook. Ik geloof niet dat jij nog plezier ondervindt van de speed. Misschien een placebo-effect. Misschien een rush die een paar seconden duurt. Is dat het waard? Heb je een baan? Heb je een opleiding afgerond? Zie jij jezelf op je 40ste nog midden in de nacht grammen pep je neus injagen?

Kap nu je lijf nog kan herstellen. Er is genoeg hulp als je het niet alleen wil of kunt doen. Je moet het wel willen. Is het leuk? Nee, he tis kut om clean te worden. En vaak ook om het te zijn. Maar het alternatief is nog veel erger. En weet je wat? Als je na jaren clean zijn denkt 'fuck my life' begin dan maar weer. Jouw feestje uiteindelijk. Maar probeer het eens. Stop met houden van een parasiet die je lijf kapotmaakt en geen ruimte biedt voor anderen.

Niemand doet het voor je. Succes.
K
Koekie monsterLid
01-01-2024, 00:00
#3
Was het geen tia/ beroerte?
Niet om je bang te maken, maar deze klachten door een o.d?
A
ArleyLid
01-01-2024, 00:00
#4
Arley zei:
Veel
Klik om te vergroten...
Sorry er ging wat mis (veel) .Ik ben nieuw hier op deze side ,maar wat een verhaal jo .Ik wens je sterkte ,en ja het is moeilijk soms om niet terug te vallen. Maar je heb weer wat geleerd , hou je haaks man .!!
A
ArleyLid
01-01-2024, 00:00
#5
sjenter zei:
Hallo, ik lees hier heel veel en wou ooit zelf een goed rapport schrijven.
Dat moment is nu, ik hoop dat ik alles goed schrijf.
Ik schrijf dit een half uur na mijn overdosis

Ik ben sinds mijn 14e verslaafd geraakt aan de speed. T/M mijn 21e heb ik veel gebruikt, elke weekend wel zon 5 gram.
Ik ben nu 27 en het laatste half jaar gebruik ik weer speed. Ik had het moeten laten liggen maar het greep me toch weer.
En heftiger dan dat het ooit is geweest. Zo ook afgelopen nacht, ik woon in mijn appartement en gebruik vaak alleen de hele nacht door. Omdat ik dan totaal tot me zelf kom . Vanacht was het 2 gram maar soms is het ook 1 of een halve. Meestal rond de 50 en 60 % . Ik weet dat ik het niet moet gebruiken maar het word gewoon steeds meer en heftiger. Ik had gisteravond 2 gram opgehaald, ik was sws van plan om 1 op te maken. Zo gezegd zo gedaan, alleen vond ik het vreemd dat ik helemaal niks merkte, dus kan de andere er ook bij(stomste ooit) behalve een beetje strak staan en spacen ook weer helemaal niks van gevoeld. Ven vanochtend om half 7 zelfs gaan slapen. Ik word vanmiddag rond een uur of 2 wakker. Ga douchen en eten en voelde mij verder helemaal niet brak.. totdat voetbal begon.. Ik zet hem op foxsports1 trek een biertje open en draai mijn purple kush om van te roken.
Ik besluit om even naar de koelkast te gaan om wat te eten. Eenmaal bij de koelkast aangekomen ben ik het verloren ik hang in de lucht naar mezelf te kijken en zie mezelf weg glijden. Ik stoot alles om en maak koprollen door het hele huis heen ik ga steeds harder en harder en mn hele huis is aan gort. Dit is geen badtrip meer maar een complete overdosis die steeds sterker word. Ik ben op het laatste moment zelf in staat geweest mn telefoon te pakken en 112 te bellen. Kreeg een vrouwelijke agente te spreken die zo goed op me inpraatte dat ze me gewoon uit de overdosis heeft geluld. Ik ben haar eeuwig dankbaar, dankzij haar zit ik hier nog dit verhaal te typen. Ik besef nu dat ik mezelf gewoon naar de kloten aan het helpen was l. dit is echt een eyeopener geweest dat ik deze drugs nooit meer aan moet raken. Zit nu nog heftig na te trillen en mn spraak is ook helemaal weg. Bedankt voor je tijd om dit te lezen maar ik moest het nu kwijt.
Gebruik alsjeblieft nooit te veel!
Klik om te vergroten...
Veel
Z
ZeelanddudeLid
01-01-2024, 00:00
#6
zou @sjenter hier nog op terugkijken an analyseren of wat zelf zelfreflectie van opdoen? :wink:
S
SpeedtraumaLid
01-01-2024, 00:00
#7
Sterkte, ik weet uit eigen ervaring hoe moeilijk het kan zijn om van de speed af te blijven
J
JaiveyvpLid
01-01-2024, 00:00
#8
Arley zei:
Sorry er ging wat mis (veel) .Ik ben nieuw hier op deze side ,maar wat een verhaal jo .Ik wens je sterkte ,en ja het is moeilijk soms om niet terug te vallen. Maar je heb weer wat geleerd , hou je haaks man .!!
Klik om te vergroten...

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
12
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."