Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsNEP ervaring

NEP ervaring

10 antwoorden
4 weergaven
18-5-2026
J
Justin19Lid
01-01-2024, 00:00
#1
Heyy!

dit is mijn aller eerste keer dat ik schrijf en lid ben van dit forum, mijn excuus al er misschien iets niet helemaal juist gaat.

paar uur geleden, rond 00:30 heb ik voor het eerste een keertje NEP geprobeerd. Vond deze ervaring een beetje appart. Omdat het de eerste keer was heb ik maar 2 kleine lijntjes genomen. Ik kreeg het ontzettend warm, benen heel onrustig en leek wel een soort van een intense high op te komen. Na een uurtje was dat weg maar voelde me een beetje misselijk. Hoe is dit ontstaan?

iemand die me kan helpen met wat informatie over NEP?

alvast heel erg bedankt!
M
Mevrouw PløpLid
01-01-2024, 00:00
#2
Justin19 zei:
iemand die me kan helpen met wat informatie over NEP?

alvast heel erg bedankt!
Klik om te vergroten...
Rechts bovenin beeld vindt je de zoekfunctie, daar is alvast veel informatie te vinden!
O
OtherShoreLid
01-01-2024, 00:00
#3
Justin19 zei:
Omdat het de eerste keer was heb ik maar 2 kleine lijntjes genomen.
Klik om te vergroten...
Meteen een tip: NEP is best een potent goedje (een stuk sterker dan 3-MMC), dus je moet je dosis afmeten met een 0.001 weegschaal. Je kunt hier een idee krijgen van de juiste dosis. Zomaar een lijntje nemen (dosis onbekend) is niet verstandig. Waarschijnlijk heb je te veel genomen.

En dan nog wat algemene informatie: NEP is een kortwerkende en redelijk intense euforische stimulant. Na de kortdurende intense euforie en stimulatie kun je teneergeslagen, moe en zenuwachtig worden (dat heet een comedown) en dan krijg je weer het verlangen om meer te nemen (vooral als je NEP vaker gebruikt). Maar als je meer neemt komt het goede gevoel na een paar keer herdoseren niet meer terug en dan ben je op een gegeven alleen nog maar meer aan het gebruiken om je okay te voelen. Niet zo fijn dus en daardoor erg verslavend.

Een nadeel van NEP is ook de lange nastimulatie. Lang nadat het goede gevoel weg is kun je vaak nog niet slapen. Sommige mensen krijgen ook last van klachten rondom de longen en het hart. Deze klachten zijn waarschijnlijk niet blijvend, maar het zijn wel vervelende bijwerkingen.

Om al deze redenen raad ik het gebruik van NEP meestal af. Als je het per se wilt gebruiken is oraal de wijze van toediening met de minste risico’s. Wees voorzichtig en hou het leuk!
J
Justin19Lid
01-01-2024, 00:00
#4
Dankjewel voor je bericht! Waarschijnlijk is de dosis dan te hoog geweest, klachten bij mijn hart heb jk gelukkig niet ervaren, wel lichtjes was kortademiger /benauwd maar dat was al vrij snel weg. Nadien werd ik erg moe en slapen lukte prima, heb niet heel lang geslapen, een uurtje of 5.

Dit was 1x en nooit meer, NEP is niet voor mij weggelegd. Alsnog ontzettend bedankt voor de reactie! En zoals je zegt, het moet inderdaad leuk blijven!
M
MR_CHIPLid
01-01-2024, 00:00
#5
heb je het afgewogen dit een soort coke/speed op steroïde
R
Roze OlifantLid
01-01-2024, 00:00
#6
MR_CHIP zei:
heb je het afgewogen dit een soort coke/speed op steroïde
Klik om te vergroten...

Het klinkt voor mij niet als coke (kortwerkend, op normale dosis subtiele rush, soms beetje nasty crash maar erg kort, en ook niet al te lange nastimulatie) en net zomin als speed (langwerkend, ook een niet perse heel intense rush mits normaal gedoseerd, zelfs juist een erg geleidelijke in- en uitwerking wanneer ROA oraal, wel een hele lange maar niet perse mega nare nastimulatie).

Meer als een soort kwaadaardiger, creepier ‘neefje van’ de meer gebruikelijke cathinonen. Maar geen ervaring mee.

Goed dat er verder vanaf blijft @Justin19!
O
OtherShoreLid
01-01-2024, 00:00
#7
Roze Olifant zei:
Meer als een soort kwaadaardiger, creepier ‘neefje van’ de meer gebruikelijke cathinonen.
Klik om te vergroten...
NEP lijkt eigenlijk best wel veel op de beruchte pyro’s. Het is alleen net iets milder — iets minder pure rush en iets meer ontspannen euforie (en in die zin misschien toch een klein beetje coke-achtig). Dus misschien een soort middenweg tussen pyro’s en 3-MMC — alleen zonder entactogene effecten? Dat komt als beschrijving aardig in de buurt.
R
Roze OlifantLid
01-01-2024, 00:00
#8
OtherShore zei:
NEP lijkt eigenlijk best wel veel op de beruchte pyro’s. Het is alleen net iets milder — iets minder pure rush en iets meer ontspannen euforie (en in die zin misschien toch een klein beetje coke-achtig). Dus misschien een soort middenweg tussen pyro’s en 3-MMC — alleen zonder entactogene effecten? Dat komt als beschrijving aardig in de buurt.
Klik om te vergroten...

Ook geen ervaring met pyro’s, dus dat geloof ik meteen!

Mij leek de vergelijking met coke en zeker speed niet super relevant, maar er zit toch nog wel wát ‘cokey’s’ in dus. 😉 3-MMC vind ik ook wel iets coke-achtigs hebben, maar dan minder scherp en dus iets waziger (oraal in elk geval), want: met een serotonine-kwinkslag naar MDMA-achtig.

Zo zitten ze allemaal op hun eigen spectrumpje.
M
MR_CHIPLid
01-01-2024, 00:00
#9
Roze Olifant zei:
Ook geen ervaring met pyro’s, dus dat geloof ik meteen!

Mij leek de vergelijking met coke en zeker speed niet super relevant, maar er zit toch nog wel wát ‘cokey’s’ in dus. 😉 3-MMC vind ik ook wel iets coke-achtigs hebben, maar dan minder scherp en dus iets waziger (oraal in elk geval), want: met een serotonine-kwinkslag naar MDMA-achtig.

Zo zitten ze allemaal op hun eigen spectrumpje.
Klik om te vergroten...
en zo voelt het ook bij iedereen anders
T
The Curious CatLid
01-01-2024, 00:00
#10
45mg oraal, pas na 30 a 45 minuten kwam deze langzaam op. Maar,stopte niet. Een totaal van 4 uur na inname ging in écht bad. Bleef opbouwen. 100 graden zweten, hartkloppingen, pijn rond de borst, dacht dat ik doodging. 2 jaar geleden, zelfde vendor, snoof ik makkelijk 50 tot 100mg, geen downers nodig en voelde very pleased. Na de orale ervaring terug gegaan naar nasaal. Bleef tussen de 30 en 50mg, max 4x per uur. Well.....

2x aan toe black-outs gehad, de één na mijn 2de dosering, de andere na de laatste, waarvan de eerste ik letter kO ging, ik in mijn stoel ben gebleven en uren latee met neckpijn veebaasd mááruutgerust wakker werd. De andere keer heb ik echt huis oveehoop gehaaald met nul herinnering. Hoe kan dit?

Wie wordt er doodmoe en valt in slaap zodra NEP uitwerkt?
C
CasrusLid
01-01-2024, 00:00
#11
The Curious Cat zei:
Wie wordt er doodmoe en valt in slaap zodra NEP uitwerkt?
Klik om te vergroten...

Zo gauw de vermoeidheid wint van de nastimulatie.

Blackout herinner ik me nooit te hebben gehad...

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."