Laden...
Geregistreerd lid
Nog geen onderwerpen gestart.
"Aangezien ik niet zo'n wurmpie heb, kan ie ook niet wegkruipen. Ik heb het wel vaker gehoord dat mannen dat probleem hebben. Vrouwen (tenminste als ik voor mijzelf spreek) hebben nergens last van. Zou toch een raar gezicht zijn als je borsten opeens krimpen nietwaar? Ach die arme mannen toch weer."
"lol. Ik zal de volgende keer even een spiegeltje mee naar bed nemen haha. Eerlijk gezegd heb ik geen idee. Het is mij nooit opgevallen. Hij zal vast wel kleiner zijn, maar ja, een clitoris is al niet zo groot."
"Geeft niet, er zijn satistisch gezien ook maar weinig vrouwen die speed gebruiken en dit onderwerp word meestal gezien als "vrouwenpraat" en word dus vrijwel nooit gedeeld met de andere sexe."
"Jaa daaaaag, ik zie ze al aankomen met een schuifmaat"
"Ik gebruik nu al een jaar of vijf eens in de twee tot drie maanden speed. Hoofdzakelijk als ik naar grote feesten als Sensation ga. Vrienden van mij zijn ook begonnen met het idee het zo af en toe te gebruiken. Bij een daarvan is het zo mis gegaan dat hij nu niet meer leeft. Andere hebben erg veel gebruikt maar kunnen het nu toch ook weer afbouwen. Zelf heb ik er absoluut geen moeite mee om het bij af en toe te houden. Oftewel het ligt helemaal aan jezelf of je het binnen de perken kan houden of niet. Met een beetje zelf kennis kan je vast de juiste keuze maken. Succes!"
"Ik snap helemaal wat je bedoeld. Ik heb meerdere vrienden verslaafd zien raken. Zelfs zo erg dat 1 ervan niet meer leeft. Ik heb dus heel goed meegemaakt wat de 'donkere'kant van speed is. Ik heb toen zelf ook een tijd niet meer gebruikt. Later ben ik er toch zo af en toe weer mee begonnen en zorg er ook heel strikt voor dat het hooguit bij eens in de maand blijft. Dit doe ik nu al zeker een jaar of vijf op die manier en dat gaat prima. Ik blijf er gewoon heel goed op letten dat ik niet te vaak gebruik. Dat geld zowel voor speed als voor Xtc. Misschien zou je voor jezelf kunnen proberen te minderen. Niet abrubt stoppen, want dat is gewoon heel erg moeilijk. Heel veel succes!!"
"Ik gebruik zeker al een jaar of vijf zo eens in de paar maanden een half grammetje speed. Helemaal geen probleem. Ik ben absoluut niet verslaaft. Ik zorg er alleen wel voor dat ik het alleen maar gebruik als ik naar grote feesten ga en verder absoluut niet, anders is de stap naar steeds vaker gebruiken wel erg makkelijk te maken."