#1
heey... ik vind jou gebruik weinig. Maar dat is inderdaad heel persoonlijk. Ik ken ook genoeg mensen die aan me vragen of ik ook een lijnTJE wil, en dat ze me dan een halve gram ineens geven. Dat noem ik dus veel, een halve gram per lijn... meestal krijg ik dat nieteens op in 1 neusgat!!
use safe... use a condom
maSSheilSS, Daniël
use safe... use a condom
. Zelf gebruik ik ongeveer 3 - 4 gram per week. En jullie..??