Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumshoeveel kost het

hoeveel kost het

28 antwoorden
15 weergaven
18-5-2026
T
TikkelbikkeRLid
01-01-2024, 00:00
#1
heey... ik vind jou gebruik weinig. Maar dat is inderdaad heel persoonlijk. Ik ken ook genoeg mensen die aan me vragen of ik ook een lijnTJE wil, en dat ze me dan een halve gram ineens geven. Dat noem ik dus veel, een halve gram per lijn... meestal krijg ik dat nieteens op in 1 neusgat!!

use safe... use a condom :wink: maSSheilSS, Daniël
E
ExortLid
01-01-2024, 00:00
#2
Jah pasta speed
n
needlefreakLid
01-01-2024, 00:00
#3
de beste speed is zoals pasta. dat is geen poeder maar 1 vaste blok. net pasta maar heel vochtig en met een sterke geur.
E
ExortLid
01-01-2024, 00:00
#4
Jah ik weet heus wel wat ik snuif hoor :confused: Tenminste hoe het er uit ziet :P
T
TikkelbikkeRLid
01-01-2024, 00:00
#5
Ik woon vlakbij Roosendaal en betaal voor 1 gram speed 7 euro. En voor 50 gram betaal ik 150 euro. Nu niet meteen gaan denken dat ik zo extreem veel speed gebruik, maar ik verkoop het meeste :mrgreen:. Zelf gebruik ik ongeveer 3 - 4 gram per week. En jullie..??

Take care... maSSheilSS Daniël :wave:
E
ExortLid
01-01-2024, 00:00
#6
Het kan natuurlijk heel erg persoonlijk zijn maar je zegt dat je niet zo extreem veel speed gebruikt. Ik vind persoonlijk 3 - 4 gram per week VEEL. Ik gebruikte eerst om de 1 a 2 weken 0.5 a 1 gram nu is et om de 4, 5 a 6 weken op een feestje nog geen 0.5 gram. Maar dat ligt per persoon natuurlijk allemaal heel anders. :)
n
needlefreakLid
01-01-2024, 00:00
#7
een halve gram per lijn
Klik om te vergroten...
als je een lijn speed van een halve gram ineens snuift dan heb je hele slechte speed. :mrgreen:
ofwel gebruik je dagelijks speed en ben je al lang verslaafd. dan kan ik er nog inkomen.

ik heb al veel van die verhalen gehoord van gasten die opscheppen over hun gebruik en die enkel in de weekends gebruiken en als je dan een lijntje krijgt van hen voel je bijna niks en blijf je enkel wakker. als je dan zegt dat het slechte speed is zeggen ze nog dat het geen waar is. :mrgreen:
E
ExortLid
01-01-2024, 00:00
#8
TikkelbikkeR zei:
heey... ik vind jou gebruik weinig. Maar dat is inderdaad heel persoonlijk. Ik ken ook genoeg mensen die aan me vragen of ik ook een lijnTJE wil, en dat ze me dan een halve gram ineens geven. Dat noem ik dus veel, een halve gram per lijn... meestal krijg ik dat nieteens op in 1 neusgat!!

use safe... use a condom :wink: maSSheilSS, Daniël
Klik om te vergroten...

Jij vind mijn gebruik weinig? Sorrie hoor maar kun je iemands gebruik weinig vinden dan? Het is altijd beter om weinig te gebruiken dan bv halve gram lijnen weg te werken, wat ik al heel ongeloof waardig vind.
G
Gekkenhuis351Lid
01-01-2024, 00:00
#9
looyke zei:
Speed is echt fucked up....
Mdma is saai...
Pak een LSD-piletje man, dat is pas lachen
Klik om te vergroten...

Als jij mij kan vertellen waar ik zo'n pilletje of beter gezegt zegeltje meestal kan regelen??

Ik vind maar niemand wie dat verkoopt ik kan alles regelen pure mdms kristallen in brok vorm dat is pas fucking erge shit 1 brokje door je drinken en je loopt toch een partij te stuiteren dat is niet normaal...

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
12
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."