Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsGebruik?

Gebruik?

3 antwoorden
4 weergaven
18-5-2026
A
AnoniemusoneLid
01-01-2024, 00:00
#1
Heeft iemand enig idee wat schadelijker is... Xtc..of speed (amfetamine)..

meeste vrienden en vriendinnen..vinden zichzelf heel wat.. k slik niej meer..mja doen nu dan aan speed... veel schadelijker.. doe het zelf ook maar met mate.. maar het rare is..dat de dag na gebruik.. bij xtc...en ook bij speed mijn mood echt super is... beetje day after efect ofzo..

mja dan erna.. krijg ik last van wisselbuien..en denk soms ineens heel erg aan speed...en dan weer niet... krijg dan super zin om het weer te doen..? dit is lichtelijke verslaving of niet? denk dat ik wel iets verslaaft ben... want er zonder kan ik me eigenlijk niet indenken...

er is tog nog een sterkere speed? zijn 2 soorten..waarvan 1 sterker is..

iemand ook nog ideen wat nou eigk het minst schadelijk is.. het in je drinken gooien? of het snuiven??
bedankt!
B
Bal0nLid
01-01-2024, 00:00
#2
Snuiven is slecht voor je neus, doorslikken is slecht voor je maag. Ik zou niet weten of het een slechter dan de ander is. Daarnaast zijn er honderden soorten amfetaminen, waarvan Amfetamine en Methamfetamine het meest op de straat worden verkocht.

Meth geeft een sterkere en langere roes, maar is daarbij ook een stuk schadelijker en heeft een vreselijke come-down.
p
pepgirlLid
01-01-2024, 00:00
#3
je kan niet zeggen wat schadelijker is .....alle drugs zijn natuurlijk schadelijk, maar vooral omdat je niet weet wat erin zit.
of waar t mee vermengd is. dat is bij elke pil of speed anders.
allebei even schadelijk dus
M
Mac...Lid
01-01-2024, 00:00
#4
Ik denk dat wanneer je naar de basis van de drugs kijkt dat het minder ongezond is om MDMA te nemen dan amphetamine. Het laatste vreet namelijk behoorlijk aan je lijf. Mja, pure MDMA is vaak al iets moeilijker te krijgen dan speed en bovendien als je speed gewent bent zul je pure MDMA niet meer zo te gek vinden, omdat je best loom wordt.

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."