#1
Dag mensen,
Ik heb voor het eerst een blok speed gehaald van 5 gr. Nu is dat nog euhm.. sponzig.. nat zeg maar. Aangezien Chim nog een leek is op dat gebied, zou ik graag te weten komen wat het proces nu precies is?
Alvast bedankt
grtz
Chim
Ik heb voor het eerst een blok speed gehaald van 5 gr. Nu is dat nog euhm.. sponzig.. nat zeg maar. Aangezien Chim nog een leek is op dat gebied, zou ik graag te weten komen wat het proces nu precies is?
Alvast bedankt
grtz
Chim