Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsYo, excuse.. En beetje bezorgd misschien

Yo, excuse.. En beetje bezorgd misschien

10 antwoorden
5 weergaven
18-5-2026
B
BUBBSLid
01-01-2024, 00:00
#1
Het klinkt misschien wat raar maar ik heb het lef niet om te snuiven. :flushed:
J
JellerLid
01-01-2024, 00:00
#2
heb maar één keer gesnoven (coke) en ik vond dat snuiven totaal niet erg.. speed verdooft niet dus kan wel pijnlijker zijn
D
DerangedLid
01-01-2024, 00:00
#3
Speed kan behoorlijk pijn doen, maar ergens heeft dat ook wel weer wat. :mrgreen:
f
flash kiekeLid
01-01-2024, 00:00
#4
maar ik heb ondervonden dat mijn neus lelijker is geworden vanaf dat ik snoof(dus ga ik vooral bommetjes leggen :mrgreen:
C
ChimeraLid
01-01-2024, 00:00
#5
Ja.. ben er weer eens.., Heb wat major problemen gehad met de comp, en daarna nog maar, druk met werken en muziek. Anyways.. Speed gebruik is niet afgenomen, het is nog wel soms een kleine drempel om het te doen, maar het geeft me die positieve helderheid die ik nodig heb, om te functioneren, dat klinkt wat zwaar, en het is ook wat overdreven gezegd, lees het luchtig.. Anyway, het eten gaat nog goed, vitamienes en sportdrank zijn ook dagelijkse aangelegenheden. Eet zelfs weer gewoon groente wat ik eerder eigenlijk niet deed. Om het lichaam maak ik me geen zorgen. Maar.. Er is een klein deel wat wel zorgen creërt, en dat is mijn neus. Ik moet er namelijk niet aan denken om een bloedneus te krijgen wanneer dan ook. Ik heb eens gelezen dat het ook een optie is om speed in een vloeitje te proppen en dat in te nemen. Hebben mensen hier daar ervaring mee??

Ik ga wat meer aanwezig zijn hier vanaf nu, de probleempjes zijn nu achter de rug, en ik heb tijd zat :wink:

:wave:
B
Bal0nLid
01-01-2024, 00:00
#6
Ja, dat kan. Of gewoon oplossen in een bodempje drinken.
r
roaren*Lid
01-01-2024, 00:00
#7
Chimera zei:
Ja.. ben er weer eens.., Heb wat major problemen gehad met de comp, en daarna nog maar, druk met werken en muziek. Anyways.. Speed gebruik is niet afgenomen, het is nog wel soms een kleine drempel om het te doen, maar het geeft me die positieve helderheid die ik nodig heb, om te functioneren, dat klinkt wat zwaar, en het is ook wat overdreven gezegd, lees het luchtig.. Anyway, het eten gaat nog goed, vitamienes en sportdrank zijn ook dagelijkse aangelegenheden. Eet zelfs weer gewoon groente wat ik eerder eigenlijk niet deed. Om het lichaam maak ik me geen zorgen. Maar.. Er is een klein deel wat wel zorgen creërt, en dat is mijn neus. Ik moet er namelijk niet aan denken om een bloedneus te krijgen wanneer dan ook. Ik heb eens gelezen dat het ook een optie is om speed in een vloeitje te proppen en dat in te nemen. Hebben mensen hier daar ervaring mee??

Ik ga wat meer aanwezig zijn hier vanaf nu, de probleempjes zijn nu achter de rug, en ik heb tijd zat :wink:

:wave:
Klik om te vergroten...

ja dat kun je inderdaad doen, maar naar het schijnt is het nog slechter voor je, omdat je maag er volledig van kapot gaat.. als je het eenmaal binnen hebt komt het na zoon 30min op, het heeft zo hetzelfde effect als door je neus

correct me if i'm wrong :wink:
B
BUBBSLid
01-01-2024, 00:00
#8
Ikzelf heb nog nooit speed gesnoven maar in het begin dat ik gebruikte deed ik een hoeveelheid in drinken . Ja de smaak is niet zo aangenaam maar dat was van korte duur . Nu de laatste tijd (als ik er heb, want ik zit jammer genoeg weer zonder en kan er zo moeilijk aan geraken hier in Belgie) doe ik een hoeveelheid speed in een lege capsulle , en dat valt aardig mee . Ja het is niet goed voor de maag , maar drugs is nergens goed voor voor je lichaam ! Maar het gevoel is natuurlijk super !!

Greetz Bubbs :wink:
c
chemicalbroLid
01-01-2024, 00:00
#9
als je het 1keer inslikt, heb je dan last van je maag?, of merk je hier weinig tot niks van? :sunglasses:
B
BUBBSLid
01-01-2024, 00:00
#10
Ik heb nog nooit last gehad van mijn maag . :grin:
c
chemicalbroLid
01-01-2024, 00:00
#11
hmm...ik ga het toch denk ik snuiven, lijkt me leuker werk :sunglasses:

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."