#1
Het klinkt misschien wat raar maar ik heb het lef niet om te snuiven. ![:flushed:]()



Chimera zei:Ja.. ben er weer eens.., Heb wat major problemen gehad met de comp, en daarna nog maar, druk met werken en muziek. Anyways.. Speed gebruik is niet afgenomen, het is nog wel soms een kleine drempel om het te doen, maar het geeft me die positieve helderheid die ik nodig heb, om te functioneren, dat klinkt wat zwaar, en het is ook wat overdreven gezegd, lees het luchtig.. Anyway, het eten gaat nog goed, vitamienes en sportdrank zijn ook dagelijkse aangelegenheden. Eet zelfs weer gewoon groente wat ik eerder eigenlijk niet deed. Om het lichaam maak ik me geen zorgen. Maar.. Er is een klein deel wat wel zorgen creërt, en dat is mijn neus. Ik moet er namelijk niet aan denken om een bloedneus te krijgen wanneer dan ook. Ik heb eens gelezen dat het ook een optie is om speed in een vloeitje te proppen en dat in te nemen. Hebben mensen hier daar ervaring mee??
Ik ga wat meer aanwezig zijn hier vanaf nu, de probleempjes zijn nu achter de rug, en ik heb tijd zat
![]()
"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."