#1
Groetjes Girly


Das idd niet zo stom gedacht!girlygirl zei:Bij crematoria's misschien... Daar hebben ze sieraden waar je de as van een overledene in kan doen, dat werkt vast
![]()
Groetjes Girly![]()
caatje zei:Das idd niet zo stom gedacht!girlygirl zei:Bij crematoria's misschien... Daar hebben ze sieraden waar je de as van een overledene in kan doen, dat werkt vast
![]()
Groetjes Girly![]()
"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."