#1
hehe mijn avond ziet er ook zo'n beetje uit, pep + md
spacekonijn zei:roaren* zei:inderdaad.
spacekonijn zei:vind het echt een kut combi.....
nee dan liever pep met ghb![]()
Moon zei:als ik speed heb gehad hoef ik geen pil meer te nemen daar voel ik toch niks van. de speed overheerst altijd en dat zou zonde zijn van de pil vind ik.
Trip Unit zei:Moon zei:als ik speed heb gehad hoef ik geen pil meer te nemen daar voel ik toch niks van. de speed overheerst altijd en dat zou zonde zijn van de pil vind ik.
Niet mee eens...
Als je aan het begin van de avond een puntje speed neemt ,en de rest van de avond pillen,dan overheerst de mdma echt wel.
Het is gewoon hoe jij het doseert.

Goede combi. Van alleen pep word ik alleen hyper. Van alleen xtc met veel speed erin trek ik rare koppen en ben ik de dag er na dood.. van pep met xtc ben ik hyper, maar voel ik de leuke effecten van x nog wel.. Alleen als ik xtc met veel mdma heb, wil ik liever alleen de x voelen.. Met pep is dat hele verliefdheidsgevoel direct weg..
Spy-gisch zei:Kom op, iedereen kent toch de gevaren wel van deze combinatie, of is dit forum werkelijk jullie enige informatiebron??? Denk toch eens aan de mensen die hier alleen maar meelezen en denken hier goede betrouwbare info vandaan te halen!
De combinatie zorgt voor een grote aanslag op je hart en bloedvaten, omdat je met 2 dingen teglijk aan het stunten bent. Je reserves worden dubbel zo hard opgemaakt en de kater zal nog harder aankomen.
Het is natuurlijk wel een verschil of je de hele nacht snuift en dan een p'tje pakt of dat je aan het eind van je mdma-roes een nakkie neemt om de laatste paar uurtjes vol te maken. Hoewel dit laatste ook al voor behoorlijk meer belasting van het lichaam zorgt.
Omdat het love-gevoel van je mdma niet echt te voelen is na een gram pep is het ook zonde om je lijf zo te belasten, neem dan nog een nakkie. Maw: Je voelt wel wat van die pil maar dat is hooguit een speedy effect.
Dan komen we weer op het verantwoord gebruiken uit denk ik.JewCookie zei:wel een beetje, je hebt nl 2 verschillende stoffen.
Trip Unit zei:Dan komen we weer op het verantwoord gebruiken uit denk ik.JewCookie zei:wel een beetje, je hebt nl 2 verschillende stoffen.
Als je verantwoord combineerd pep met pillen,dan moet het goed te doen zijn lijkt me.
Spy-gisch zei:Kom op, iedereen kent toch de gevaren wel van deze combinatie, of is dit forum werkelijk jullie enige informatiebron??? Denk toch eens aan de mensen die hier alleen maar meelezen en denken hier goede betrouwbare info vandaan te halen!
De combinatie zorgt voor een grote aanslag op je hart en bloedvaten, omdat je met 2 dingen teglijk aan het stunten bent. Je reserves worden dubbel zo hard opgemaakt en de kater zal nog harder aankomen.
Het is natuurlijk wel een verschil of je de hele nacht snuift en dan een p'tje pakt of dat je aan het eind van je mdma-roes een nakkie neemt om de laatste paar uurtjes vol te maken. Hoewel dit laatste ook al voor behoorlijk meer belasting van het lichaam zorgt.
Omdat het love-gevoel van je mdma niet echt te voelen is na een gram pep is het ook zonde om je lijf zo te belasten, neem dan nog een nakkie. Maw: Je voelt wel wat van die pil maar dat is hooguit een speedy effect.
Goede combi. Van alleen pep word ik alleen hyper. Van alleen xtc met veel speed erin trek ik rare koppen en ben ik de dag er na dood.. van pep met xtc ben ik hyper, maar voel ik de leuke effecten van x nog wel.. Alleen als ik xtc met veel mdma heb, wil ik liever alleen de x voelen.. Met pep is dat hele verliefdheidsgevoel direct weg..![]()
Moet ik nu ook nog gaan uitleggen dat pep=speed en dat xtc=mdma?????
Jelle Snel zei:ja nou, was zaterdag in de Hemkade voor een party, ook ff georbeerd. Eerst een beeje speed in de loop van de dag omdat ik deze keer ff wilde snoepen 's nachts ma merkte nog meer van de speed dan het snoep, gare pillen dan denk ik maar verder voelde ik me wel top!

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."