#1
Maar ik had het ook tegen de persoon die zei dat wiet was ingedeelt bij de halucinogenen, terwijl het helemaal geen halucinerende werking heeft.
Daar ben ik het niet mee eens, maar daar hebben we het wel eens eerder over gehad geloof ik...BobG zei:Maar ik had het ook tegen de persoon die zei dat wiet was ingedeelt bij de halucinogenen, terwijl het helemaal geen halucinerende werking heeft.
)BobG zei:Maar ik had het ook tegen de persoon die zei dat wiet was ingedeelt bij de halucinogenen, terwijl het helemaal geen halucinerende werking heeft.
mathijs zei:Daar ben ik het niet mee eens, maar daar hebben we het wel eens eerder over gehad geloof ik...BobG zei:Maar ik had het ook tegen de persoon die zei dat wiet was ingedeelt bij de halucinogenen, terwijl het helemaal geen halucinerende werking heeft.
Maar leg me dan een uit waarom je het eerder een Psychedelic zou noemen dan een hallucinogeen.
(en ohja..ik heb wel eens gehallucineerd van wiet)



Lord of War met Nicolas Cage in de hoofdrolBobG zei:Komt uit de film God of War, dan is de broer van de hoofdrolspeler verslaafd aan coke, en als ie een keer bij zn broer thuiskomt ligt er een zieke dikke lijn in de vorm van Ukraine.
fungus zei:Mn vriendin en ik hebben zaterdagnacht iets meer dan een gram speed gedeeld, verspreid over zo'n 12 uur. Toen die begon uit te werken hebben we behoorlijk afgezien, heb dat nog nooit meegemaakt van speed.
Het was haar eerste keer, ik had de week ervoor nog een kleine gram gesnoven en geen last van gehad.
De hele zondag zijn we enorm duizelig geweest, als we rechtstonden werd het zwart voor onze ogen, en elke inspanning was teveel. We voelden ons écht dom, als ik een zin begon wist ik halverwege niet meer wat ik wou zeggen, konden ons totaal niet concentreren en we wilden echt slapen maar dat lukte niet. We zagen er geel uit, zelfs de dag erna had ons gezicht nog een gele schijn. Ook wat hallucinaties, ik dacht bijvoorbeeld even dat haar ogen helemaal zwart omrand waren, ik zag een kuiken op mijn muur, en zij zag mijn gezicht helemaal anders. We dachten dat een jointje ons makkelijker in slaap zou doen vallen, maar ook dat hielp niets. Ik heb ook een paniekaanval gehad. We zijn zo'n uur of 40 wakker geweest, heel frustrerend. Na een uurtje of 5 terug wakkergeworden en nog steeds wat duizelig en emotioneel heel labiel. Zitten huilen en niet weten waarom.
Sinds vandaag voel ik me gelukkig weer "normaal", mijn vriendin sinds gisterenavond.
Nu vroeg ik me af waaraan dit ligt, dit is toch geen normale reactie?? Ik dacht dat een goeie gram delen niet echt veel was. Kan ik dus besluiten dat dit spul versneden was ofzo? Heeft iemand daar een idee van met wat het zou kunnen versneden zijn?
we zijn behoorlijk geschrokken, het was het in ieder geval niet waard.
ik dacht dat duizelig gewoon kwam van lage bloeddruk???GabberFreak17 zei:ik denk dat jullie mischien teveel speed op hebben en het tamenlijk goeie was.. meestal na zo lang wakker word ik ook bang en zie ik van alles wat ik liever niet zou willen zien,,, gwn voortaan goed uitrusten nd proberen nie teveel t nemen t helpt echt.. en het duizenlig zijn komt onder anderen door de reserveopslag van je lichaam die heel schaars word door amfetamine gebruik,
Succes jongens![]()
![]()
"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."