Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsvervuilde speed of teveel gesnoven??

vervuilde speed of teveel gesnoven??

31 antwoorden
16 weergaven
18-5-2026
T
The SpinDoctorLid
01-01-2024, 00:00
#1
BobG zei:
Maar ik had het ook tegen de persoon die zei dat wiet was ingedeelt bij de halucinogenen, terwijl het helemaal geen halucinerende werking heeft.
Klik om te vergroten...

Dat hoeft niet, maar kan wel.
Als je slecht in je vel zit, je zwak voelt, geen sterk karakter hebt etc etc
Zijn genoeg mensen die geen joint meer durven aan te raken omdat
ze bang zijn om te flippen. Wat dan ook zeker gaat gebeuren
als ze het wel doen. (het placebo effect)
A
AnonymousLid
01-01-2024, 00:00
#2
mathijs zei:
BobG zei:
Maar ik had het ook tegen de persoon die zei dat wiet was ingedeelt bij de halucinogenen, terwijl het helemaal geen halucinerende werking heeft.
Klik om te vergroten...
Daar ben ik het niet mee eens, maar daar hebben we het wel eens eerder over gehad geloof ik...
Maar leg me dan een uit waarom je het eerder een Psychedelic zou noemen dan een hallucinogeen.

(en ohja..ik heb wel eens gehallucineerd van wiet :wave: )
Klik om te vergroten...

Omdat als ik aan halucinogeen denk denk ik aan halucineren. Dus waarnemen van dingen die er niet zijn, of dingen anders waarnemen dan dat ze echt zijn.

En omdat wiet in mijn geval alleen maar gevoelens versterkt, in plaats van echt te halucineren(dus dingen zien, horen, proeven, voelen, ruiken).

En psychedelisch, ja zoek daar zelf maar eens de betekenis van op :)
m
matthijsLid
01-01-2024, 00:00
#3
Nou. Ik heb wel eens het hoofd van hans teeuwen zien vervormen in dat van jules deelder (over speed gesproken...) en ik was inderdaad fokking stoned.
f
fungusLid
01-01-2024, 00:00
#4
bedankt voor de antwoorden... ik ga straks nog een lijntje proberen van dezelfde speed. Het was dure, tien euro voor een gram dus kbegin ook te geloven dat de kwaliteit gewoon heel hoog ligt. Wat dus ongelooflijk stom was om zo overmoedig te zijn en die speed verleden week zwaar te overschatten. Nouja, straks eens proberen of ik beter kan studeren op speed, en ik hou het in iedere geval bij één lijntje.
A
AnonymousLid
01-01-2024, 00:00
#5
Waarom hou je het niet bij een puntje?
M
MetaalKonijnLid
01-01-2024, 00:00
#6
Omdat lijntjes stoerder zijn :beer:
A
AnonymousLid
01-01-2024, 00:00
#7
Komt uit de film God of War, dan is de broer van de hoofdrolspeler verslaafd aan coke, en als ie een keer bij zn broer thuiskomt ligt er een zieke dikke lijn in de vorm van Ukraine.
A
AnonymousLid
01-01-2024, 00:00
#8
Maak dan een lijn in de vorm van ukraine.
M
MetaalKonijnLid
01-01-2024, 00:00
#9
Waarom Ukraine ? :smoke:
M
MetaalKonijnLid
01-01-2024, 00:00
#10
Hehehe, wel creatief :mrgreen:
T
Trip UnitLid
01-01-2024, 00:00
#11
BobG zei:
Komt uit de film God of War, dan is de broer van de hoofdrolspeler verslaafd aan coke, en als ie een keer bij zn broer thuiskomt ligt er een zieke dikke lijn in de vorm van Ukraine.
Klik om te vergroten...
Lord of War met Nicolas Cage in de hoofdrol :wink:
f
flash kiekeLid
01-01-2024, 00:00
#12
fungus zei:
Mn vriendin en ik hebben zaterdagnacht iets meer dan een gram speed gedeeld, verspreid over zo'n 12 uur. Toen die begon uit te werken hebben we behoorlijk afgezien, heb dat nog nooit meegemaakt van speed.
Het was haar eerste keer, ik had de week ervoor nog een kleine gram gesnoven en geen last van gehad.
De hele zondag zijn we enorm duizelig geweest, als we rechtstonden werd het zwart voor onze ogen, en elke inspanning was teveel. We voelden ons écht dom, als ik een zin begon wist ik halverwege niet meer wat ik wou zeggen, konden ons totaal niet concentreren en we wilden echt slapen maar dat lukte niet. We zagen er geel uit, zelfs de dag erna had ons gezicht nog een gele schijn. Ook wat hallucinaties, ik dacht bijvoorbeeld even dat haar ogen helemaal zwart omrand waren, ik zag een kuiken op mijn muur, en zij zag mijn gezicht helemaal anders. We dachten dat een jointje ons makkelijker in slaap zou doen vallen, maar ook dat hielp niets. Ik heb ook een paniekaanval gehad. We zijn zo'n uur of 40 wakker geweest, heel frustrerend. Na een uurtje of 5 terug wakkergeworden en nog steeds wat duizelig en emotioneel heel labiel. Zitten huilen en niet weten waarom.
Sinds vandaag voel ik me gelukkig weer "normaal", mijn vriendin sinds gisterenavond.
Nu vroeg ik me af waaraan dit ligt, dit is toch geen normale reactie?? Ik dacht dat een goeie gram delen niet echt veel was. Kan ik dus besluiten dat dit spul versneden was ofzo? Heeft iemand daar een idee van met wat het zou kunnen versneden zijn?
we zijn behoorlijk geschrokken, het was het in ieder geval niet waard.
Klik om te vergroten...

Alles wat jij had ,had ik ook bijna elk weekend na een nachtje pep.
Behalve dat huilen dan.

Best kut ja,ik zag meestal geel tijdens de pep ervaring,maar nooit er na.
je had idd heel goede pep,de pep dat ik had was ook bangelijk,maar bij mijn slechte pep had ik het ook 1maal dus..

Gewoon stoppen met die troep,het zal je goed doen,neem dat van me aan :wink:

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
12
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."