Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsschrapen en hakken.... heerlijk!

schrapen en hakken.... heerlijk!

17 antwoorden
5 weergaven
18-5-2026
J
JewCookieLid
01-01-2024, 00:00
#1
nee, bommetje komt gelijdelijker op, dus slaat minder hard in, maar werkt langer

ik gooi der net zo veel in, vaak net iets meer.. maar ligt er maar net aan hoe groot je normaal je lijnen legt..
n
nutsssLid
01-01-2024, 00:00
#2
Ik vind het inmiddels bijna een feest om een klodder speed uit de vriezer te pakken en uit te smeren op mn spiegeltje met een oud bankpasje dat nog van mn ex is geweest (GNA GNA)...

paar minuutjes wachten en dan schraap ik het eraf met een los mesje van een soort flinke stanleymes. En dat is me een heerlijk gevoel... :P

En dan komt de kunst van het fijnhakken. Met verfijnde technieken weet ik uiteraard de zooi tot poedersuiker te hakken. Het is bijna een sport om het zo snel mogelijk en zo fijn mogelijk te hakken!

Iemand interesse om de 'Eerste Open Nederlandsche Speed Schraap en Hak Kampioenschappen' te organiseren?

Hoe hakken jullie? Ik hou het mesje aan één kant vast op de spiegel en hak dan met mn andere hand in een halve cirkel zo fijn mogelijk door de berg heen... En dan herhalen, herhalen, herhalen en voor de zekerheid nog een paar keer herhalen...
J
JewCookieLid
01-01-2024, 00:00
#3
hak vaak met me bankpas
n
nutsssLid
01-01-2024, 00:00
#4
JewCookie zei:
hak vaak met me bankpas
Klik om te vergroten...

ja dat doe ik ook wel eens om te beginnen maar daar krijg ik het niet zo fijn mee. Want het is toch zo dat hoe fijner het poeder, hoe meer contactoppervlak op je slijmvliezen en hoe minder je nodig hebt?

Ik heb het ook al gebrobeerd in een stenen vijzel te verpulveren maar dat wordt me een zooooootje.....
J
JewCookieLid
01-01-2024, 00:00
#5
nee, hoe fijner het is, hoe sneller en gemakkelijker het opgenomen word door je slijmvliezen.

aangezien je het overgrote deel van de speed die niet door je neus opgenomen word, doorslikt heb je niet minder nodig, maar duurt het alleen wat langer voordat alle speed werkt als je het minder fijn hakt
n
nutsssLid
01-01-2024, 00:00
#6
JewCookie zei:
nee, hoe fijner het is, hoe sneller en gemakkelijker het opgenomen word door je slijmvliezen.

aangezien je het overgrote deel van de speed die niet door je neus opgenomen word, doorslikt heb je niet minder nodig, maar duurt het alleen wat langer voordat alle speed werkt als je het minder fijn hakt
Klik om te vergroten...

das lekker... zit ik me in het zweet te hakken met 35 graden...
ach ik neem meestal een bommetje om te beginnen en snuif dan 'bij'
J
JewCookieLid
01-01-2024, 00:00
#7
wuhah hier is het ruim 40 graden.. :wave:

ben blij dat ik me niet in het zweet hak.. door speed zou ik het alleen maar warmer en warmer krijgen..:P
J
J0rritLid
01-01-2024, 00:00
#8
slaat een bommetje harder in? en zo ja, wat zou ik er dan in doen? de helft van normaal? 3/4?
n
nutsssLid
01-01-2024, 00:00
#9
DarkScope zei:
slaat een bommetje harder in? en zo ja, wat zou ik er dan in doen? de helft van normaal? 3/4?
Klik om te vergroten...

ja ik doe er ook meer in dan in een lijn. 1,5 x ongeveer. het komt heel geleidelijk en veel prettiger op en geeft inderdaad veel langer effect maar wel een iets subtieler effect. maar dat is vaak beter bij mij.

en het geeft minder bloedneuzen. hooguit een maag darm perforatie. nee dat valt mee. genoeg drinken is zeker aan te raden.
M
MetaalKonijnLid
01-01-2024, 00:00
#10
nutsss zei:
DarkScope zei:
slaat een bommetje harder in? en zo ja, wat zou ik er dan in doen? de helft van normaal? 3/4?
Klik om te vergroten...
dat valt mee. genoeg drinken is zeker aan te raden.
Klik om te vergroten...

Bier? :P

Overigens is speed snuiven in een elke dag van 0700 tot 1600 werkweek géén goed idee. En werken onder speed is ook niet zo leuk als 't eruit ziet, werd er alleen maar kutter van.

En over 't hak & zaagwerk, groots vermaak ja! :mrgreen:
A
AnonymousLid
01-01-2024, 00:00
#11
Ik pak een cd hoesje en strooi de gewenste hoeveelheid wit er op.
Dan pak ik een pasje, en leg het op de berg, die druk ik op het hoesje en beweeg het pasje van links naar rechts, vervolgens pak ik nog een pasje om het poeder van het eerste pasje af te scrapen. Daarna hak ik nog wat, en alles is gereed...
T
The SpinDoctorLid
01-01-2024, 00:00
#12
JewCookie zei:
nee, bommetje komt gelijdelijker op, dus slaat minder hard in, maar werkt langer

ik gooi der net zo veel in, vaak net iets meer.. maar ligt er maar net aan hoe groot je normaal je lijnen legt..
Klik om te vergroten...

Bullshit, bommetjes klappen er heftig in, harder als een lijntje.
Maarja ik gooi ook altijd een stuk meer in een bommetje als dat ik in een lijntje leg (moet er niet aan denken dat in 1 x door mijn neus te halen) :grin:
a
angel1Lid
01-01-2024, 00:00
#13
een deel op een spiegel, wat laten drogen, de grootste stukken met een pasje, de rest met zo n scheermesje. gaat goed
A
AnonymousLid
01-01-2024, 00:00
#14
Nee, hij verteld het alleen verkeerd. Een bommetje slaat als een bom in, maar werkt minder hard dan een lijn, een lijn werkt sneller en harder, maar komt geleidelijker op dan een bom.
J
JewCookieLid
01-01-2024, 00:00
#15
The SpinDoctor zei:
JewCookie zei:
nee, bommetje komt gelijdelijker op, dus slaat minder hard in, maar werkt langer

ik gooi der net zo veel in, vaak net iets meer.. maar ligt er maar net aan hoe groot je normaal je lijnen legt..
Klik om te vergroten...

Bullshit, bommetjes klappen er heftig in, harder als een lijntje.
Maarja ik gooi ook altijd een stuk meer in een bommetje als dat ik in een lijntje leg (moet er niet aan denken dat in 1 x door mijn neus te halen) :grin:
Klik om te vergroten...

wat jij wil..

als je 20 gram in je bommetje doet, klapt hij idd harder, omdat je hele maag vol met speed zit.

als je je bommetje net zo groot maakt als een lijn, dan klopt het wel wijsneus.
J
JewCookieLid
01-01-2024, 00:00
#16
BobG zei:
Nee, hij verteld het alleen verkeerd. Een bommetje slaat als een bom in, maar werkt minder hard dan een lijn, een lijn werkt sneller en harder, maar komt geleidelijker op dan een bom.
Klik om te vergroten...

nee, een lijn slaat ook in als een bom, maar dat merk je niet, omdat je WEET wanneer hij inslaat, en dat is het grote verschil met een bommetje
A
AnonymousLid
01-01-2024, 00:00
#17
Zozo wordt je politicus? Gaan we de feiten ontkennen...
M
MissDiorLid
01-01-2024, 00:00
#18
Geen ruziemaken tijdens het vechten he jongens :mrgreen:

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."