Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumshoge overdosering

hoge overdosering

17 antwoorden
4 weergaven
18-5-2026
M
MindtravelLid
01-01-2024, 00:00
#1
Ik heb gisterenavond in het cafe van iemand een zakje gekregen.. hij zei dat het coke was, dat geloofde ik ook omdat het naar echte coke rook en het precies hetzelfde uitzag alleen wat vochtiger, maar ik vertrouw hem omdat het een vriend is.

Ik had het gevoel dat ik de beste coke had waarvan ik maar kon dromen, omdat ik zwaar bezopen was, en niet merkte dat het eigenlijk pep was.. ik was helemaal van het padje af na het pakken van 7 lijnen, dit is een normale dosis voor mij als het om sos gaat, maar van goeie pep (die ik had) hebk een lijntje nodig voor heel de avond. Ik had voor dat ik aan de pep begon al gram coke op.

Ik was helemaal de weg kwijt, belandde op een gegeven moment in een nachtclub, lekker liggen neuken onder invloed van alcohol amfetamine en coke.. flink doorgezeopen, om 4 uur thuis vandaag tot 5 uur in bed gelegen.. nu nog steeds last van hallucinaties/verbeeldingen en vergeet soms te ademen, mijn hart klopt supersnel en heel hard en het is geen fijn gevoel, ook lijkt het niet af te willen nemen. ook moet ik liggen als ik loop ga ik van mn stokkie af, ben al 20x knock gegaan vandaag en vanmorgen zat mn bek onder de schuim. als het gewoon echt sos was geweest had k helemaal geen problemen vandaag..

dus mijn wijze raad aan jullie: weet wat je pakt
M
MetaalKonijnLid
01-01-2024, 00:00
#2
Mindtravel zei:
dus mijn wijze raad aan jullie: weet wat je pakt
Klik om te vergroten...

Minder zuipen dus :tearsofjoy:
y
yellowmoonLid
01-01-2024, 00:00
#3
na 7 lijnen pas achtergekomen dat het speed was, lijkt me niet zo slim niet veel zuipen dus :grin:
M
MindtravelLid
01-01-2024, 00:00
#4
nee tis echt pep die de boosdoener is geweest, 7 lijnen die ik ophad waren welgeteld 1,3 gram.. en daarvoor had ik al sos op.. maar sos kan ik veel van pakken maar voor amfetamine heb k lage tolerantie
M
MindtravelLid
01-01-2024, 00:00
#5
maar natuurlijk heeft alcohol wel een rolletje gespeeld
M
MetaalKonijnLid
01-01-2024, 00:00
#6
Lijkt me wel ja, je had ook niet bepaald door dat je een gram pep d'r doorheen aan 't jagen was, inplaatsvan je vertrouwde coke..
M
MindtravelLid
01-01-2024, 00:00
#7
daarom ook, en k heb me tevens niet kunnen voorbereiden op zo een zware avond..
G
GabberSnoePieLid
01-01-2024, 00:00
#8
voortaan jezelf wat verantwoordelijker opstellen... btw waarom zegd die
'vriend' dat het coke was... :confused:
c
caatjeLid
01-01-2024, 00:00
#9
Mindtravel zei:
Ik was helemaal de weg kwijt, belandde op een gegeven moment in een nachtclub, lekker liggen neuken onder invloed van alcohol amfetamine en coke..
Klik om te vergroten...

je had toch een toffe avond? kzie t probleem niet :wink:
J
JewCookieLid
01-01-2024, 00:00
#10
caatje zei:
Mindtravel zei:
Ik was helemaal de weg kwijt, belandde op een gegeven moment in een nachtclub, lekker liggen neuken onder invloed van alcohol amfetamine en coke..
Klik om te vergroten...

je had toch een toffe avond? kzie t probleem niet :wink:
Klik om te vergroten...

avond misschien wel.. maar de dag erna.. :openmouth:
M
MindtravelLid
01-01-2024, 00:00
#11
zonder meer een ultieme avond gehad, maar de dag erna, een van de ergste dagen van mijn leven, mijn hart is er nu nog steeds niet blij mee en vergeet wel eens een slagje of 2..

die maat van mij zei dat het sos was omdat hij het als sos had gekregen, en hij dacht waarschijnlijk hetzelfde als mij:,, hm, goeie sos.. ''... maar hij is er dus gisteren ook al achtergekomen dat het geen sos was..

het rare is dat ik het niet echt proefde.. ik proefde wel wat sos, maar geen pep..
J
JellerLid
01-01-2024, 00:00
#12
mja de voorgaande cocaïne en alcohol zal u bek wel wa verdoofd hebben he..

mss is dit ook wel een goed bewijs dat speed beter effect heeft dan coke
f
flash kiekeLid
01-01-2024, 00:00
#13
Je kan pep en coke zo hard van elkaar houden.
Als de ''coke'' wat jij nu denkt dat het pep was naar coke proeft,dan is het coke.
Pep kan nooit naar coke proeven.
En dan nog,je kan het van me kaar houden.
Vindt het maar raar dat je zit te twijfelen tussen coke en pep.
Coke is coke en pep is pep.
En pep gaat nooit naar coke smaken en anders om.
f
flash kiekeLid
01-01-2024, 00:00
#14
En van coke gaat je hart ook vollenbak,alles wat jij had was gewoon omdat je teveel gezopen had.
En dat je te lang wakker bent gebleven.
s
shihuandgiLid
01-01-2024, 00:00
#15
Mindtravel zei:
, lekker liggen neuken onder invloed van alcohol amfetamine en coke..
Klik om te vergroten...

neuken...you lucky guy!

:mrgreen:
z
zommesLid
01-01-2024, 00:00
#16
shihuandgi zei:
Mindtravel zei:
, lekker liggen neuken onder invloed van alcohol amfetamine en coke..
Klik om te vergroten...

neuken...you lucky guy!

:mrgreen:
Klik om te vergroten...

Naja, als hij nog weet wat hij heeft geneukt...
f
flash kiekeLid
01-01-2024, 00:00
#17
zommes zei:
shihuandgi zei:
Mindtravel zei:
, lekker liggen neuken onder invloed van alcohol amfetamine en coke..
Klik om te vergroten...

neuken...you lucky guy!

:mrgreen:
Klik om te vergroten...

Naja, als hij nog weet wat hij heeft geneukt...
Klik om te vergroten...


Nu zeg je wat. :grin:
J
Jelle SnelLid
01-01-2024, 00:00
#18
hmmm... :openmouth:

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."