#1
Maar als je dan stopt voor een paar maandjes, verdwijnt die tolerantie dan neit? zoals bij X?
Florian01 zei:Maar als je dan stopt voor een paar maandjes, verdwijnt die tolerantie dan neit? zoals bij X?
Psychonaut1976 zei:zommes zei:^Nou je hebt van die lui die erop kicken om gruwelijk dikke lijnen speed neer te leggen en dan genieten van zo'n adrenaline rush... Dat bedoel ik daarmee.
Ik snap die lui niet,je kan speed best bebruiken om ff door te gaan,maar om er nou hard op te gaan..bah nee....hartje klop klop...kutgevoel achteraf als je er genoeg van hebt...

flash kieke zei:
flash kieke zei:
JewCookie zei:flash kieke zei:
nee, alleen als ik wil slapen..
alleen heel af en toe, blowen + speed.. het is wel vele malen plezanter met speed dan zonder.. maar meestal vind ik speed alleen beter (en nee, ben geen junk, gebruik niet elke dag, en ook niet elke week)
"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."