Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumstorenhoge tolerantie

torenhoge tolerantie

35 antwoorden
12 weergaven
18-5-2026
F
Florian01Lid
01-01-2024, 00:00
#1
Maar als je dan stopt voor een paar maandjes, verdwijnt die tolerantie dan neit? zoals bij X?
G
GabberFreak17Lid
01-01-2024, 00:00
#2
ja hopeloos jongens.. k kan zelf ook eerst een 0.5 gr weg snuive of meer om lichtelijk iets van verschil van stemming t kome :(

mjaa.. helaas tis nie anders
I
IcequeenLid
01-01-2024, 00:00
#3
volgens mij ligt dat er gewoon echt aan hoe, hoeveel, hoe vaak en hoe lang je gebruikt. ik ben wel eens zes week gestopt, toen ik weer begon had in dezelfde tolerantie. nu ik wat minder gebruik, voel ik wel dat het wat harder aankomt als ik een paar dagen niks heb gehad. maar zo goed als het in begin was, wordt het niet meer.
z
zommesLid
01-01-2024, 00:00
#4
Florian01 zei:
Maar als je dan stopt voor een paar maandjes, verdwijnt die tolerantie dan neit? zoals bij X?
Klik om te vergroten...

Ja die tolerantie verdwijnt dan.

Ik raad sowieso aan om af en toe een maand te stoppen, het liefst iets meer. Het wordt alleen maar een ergere hel om er uiteindelijk mee te gaan minderen. Geloof me. Want ik neem aan dat jullie niet van plan zijn om de rest van je leven full-time aan de pep te gaan zitten...?
f
flash kiekeLid
01-01-2024, 00:00
#5
Psychonaut1976 zei:
zommes zei:
^Nou je hebt van die lui die erop kicken om gruwelijk dikke lijnen speed neer te leggen en dan genieten van zo'n adrenaline rush... Dat bedoel ik daarmee.
Klik om te vergroten...

Ik snap die lui niet,je kan speed best bebruiken om ff door te gaan,maar om er nou hard op te gaan..bah nee....hartje klop klop...kutgevoel achteraf als je er genoeg van hebt...
Klik om te vergroten...


Ieder zijn ding e.
Ik leg in het begin ook altijd mega lijnen ,anders heb je der niets aan vindt ik.
Dan ga je je alleen maar wakker voelen en een beetje strak.
Maar als je van die mega lijnen legt krijg je er iets extra bij,maar na een maand gebruiken krijg je dat niet meer.

En ik vindt het achteraf echt geen kutgevoel,je bent dan relax, je wilt wandelen, je hebt humor van het laagste nivea, je begint droog te lachen, ...
h
hardcoreharmreducerLid
01-01-2024, 00:00
#6
Na jaren van dagelijks illegaal speedgebruik krijg ik sinds een dikke twee jaar m'n speed op voorschrift (dextro-amfetamine) van m'n huisdokter.

Het is moeilijker om illegaal speedgebruik te controlleren dan legale speed. M'n dagelijkse dosis is sinds is de laatste 2 jaar niet veranderd.

lk denk dat dit komt omdat je zeker bent van constant dezelfde kwaliteit. Dat brengt alvast rust in je gebruik.

grtz
Sx
s
spacekonijnLid
01-01-2024, 00:00
#7
zolang niemand eens een keer met een zinnig verhaal komt over 'inzichten' van speed blijf ik dit gewoon jezelf dingen wijsmaken vinden.
inzichten van speed :rolleyes:
f
flash kiekeLid
01-01-2024, 00:00
#8
Helemaal met eens.^^
z
zommesLid
01-01-2024, 00:00
#9
Blow je ook bij je speedgebruik?
h
hardcoreharmreducerLid
01-01-2024, 00:00
#10
zommes zei:
Blow je ook bij je speedgebruik?
Klik om te vergroten...

Ja

Sx
f
flash kiekeLid
01-01-2024, 00:00
#11
zommes zei:
Blow je ook bij je speedgebruik?
Klik om te vergroten...


Dat verpest alles vindt ik.
M
MetaalKonijnLid
01-01-2024, 00:00
#12
flash kieke zei:
zommes zei:
Blow je ook bij je speedgebruik?
Klik om te vergroten...


Dat verpest alles vindt ik.
Klik om te vergroten...

Inderdaad, dan raakt alles in de war.
J
JewCookieLid
01-01-2024, 00:00
#13
flash kieke zei:
zommes zei:
Blow je ook bij je speedgebruik?
Klik om te vergroten...


Dat verpest alles vindt ik.
Klik om te vergroten...

nee, alleen als ik wil slapen..

alleen heel af en toe, blowen + speed.. het is wel vele malen plezanter met speed dan zonder.. maar meestal vind ik speed alleen beter (en nee, ben geen junk, gebruik niet elke dag, en ook niet elke week)
J
JewCookieLid
01-01-2024, 00:00
#14
ik heb er normaal ook totaaal geen zin in, maar zo tegen het einde van de nacht, als ik wel moe ben, maar niet wil slapen, is het heerlijk :)

zo lang je nog niet para bent, van dan worden je halucinaties best eng.. :openmouth: :P
J
JewCookieLid
01-01-2024, 00:00
#15
btw, als je over dat inzichten gedoe wil reageren, doe dat in dit topic:

http://www.drugsforum.nl/viewtopic.php?t=3993

ik wil graag weten hoe anderen hierover denken, en of het duidelijk genoeg is, onlangs dat het zo'n lang verhaal is.
f
flash kiekeLid
01-01-2024, 00:00
#16
JewCookie zei:
flash kieke zei:
zommes zei:
Blow je ook bij je speedgebruik?
Klik om te vergroten...


Dat verpest alles vindt ik.
Klik om te vergroten...

nee, alleen als ik wil slapen..

alleen heel af en toe, blowen + speed.. het is wel vele malen plezanter met speed dan zonder.. maar meestal vind ik speed alleen beter (en nee, ben geen junk, gebruik niet elke dag, en ook niet elke week)
Klik om te vergroten...


Als ik wil slapen en zit onder de snelle, is smoren een goed middel ja.
Maar als je gewoon gebruikt en tijdens smoord,wordt ik helemaal gek en zo.

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
12
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."