Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumstorenhoge tolerantie

torenhoge tolerantie

35 antwoorden
11 weergaven
18-5-2026
n
nutsssLid
01-01-2024, 00:00
#1
Nu ik door drukke werk en privé omstandigheden een tijdje dagelijks aan de speed ben merk ik dat mijn tolerantie omhoogschiet. Waar eerst een paar 'sleutelpuntjes' voldoende was, kan ik nu mn komplete sleutelbos zowat begraven in de berg die naar binnen gesnoven moet worden om enigszins in de buurt van het gewenste effect te komen...

Waar houdt dat op? En kun je maar bij blijven snuiven/slikken? Komt het effect zoals dat in het begin was vanzelf weer bij voldoende inname of is het net als met MDMA dat je een poos moet stoppen om weer dat speciale gevoel te krijgen?

Ik lees hier weleens berichten van mensen die maanden, jaaaaren dagelijks aan de speed zijn. Hoe zit dat met jullie?

PS inzichten heb ik fenomenaal erbij gekregen trouwens dankzij de speed. Mijn leven is nooit meer hetzelfde! Ik wijd er nog wel een keer een topic aan.

groeten.. -snuif-
I
ImkeLid
01-01-2024, 00:00
#2
Mja kzit er ook al jaren aan, ma vanaf da ik teveel nodig heb om een effect te bereiken, stop ik er ff mee.. en dan begin ik opnieuw :wink:
n
nutsssLid
01-01-2024, 00:00
#3
Saivy zei:
Mja kzit er ook al jaren aan, ma vanaf da ik teveel nodig heb om een effect te bereiken, stop ik er ff mee.. en dan begin ik opnieuw :wink:
Klik om te vergroten...

en dat 'ff'? is dat dagen, weken, maanden? en heb je dan niet een enorme dip na het stoppen?
S
SolidiusLid
01-01-2024, 00:00
#4
nutsss zei:
PS inzichten heb ik fenomenaal erbij gekregen trouwens dankzij de speed. Mijn leven is nooit meer hetzelfde! Ik wijd er nog wel een keer een topic aan.
Klik om te vergroten...

Nou ik ben benieuwd :P
J
JewCookieLid
01-01-2024, 00:00
#5
Solidius zei:
nutsss zei:
PS inzichten heb ik fenomenaal erbij gekregen trouwens dankzij de speed. Mijn leven is nooit meer hetzelfde! Ik wijd er nog wel een keer een topic aan.
Klik om te vergroten...

Nou ik ben benieuwd :P
Klik om te vergroten...

vertel dat ook een x tegen de mensen die er niet tegen kunnen dat sommige mensen dit hebben..

bijvoorbeeld space
T
The SpinDoctorLid
01-01-2024, 00:00
#6
En dat is dus het verradelijke....
Het gewenste geestelijke effect blijft uit op een gegeven moment,
maar je bloeddruk en hartslag blijven stijgen (houdt ook een x op natuurlijk), met alle gevolgen van dien.
I
IcequeenLid
01-01-2024, 00:00
#7
je kunt dan nog wel de beste speed hebben die er is, het went na een poosje toch. dat is gewoon een kenmerk van speed, je hebt steeds meer nodig om het desgewenste effect te krijgen. en dat is erg jammer!
:wave:
P
PharmaPhreeKLid
01-01-2024, 00:00
#8
Je begraaft je sleutelbos in het berg speed die je moet snuiven om je het gewenste effect te krijgen?

Je hebt gewoon kutspeed. Zoek betere.
J
J0rritLid
01-01-2024, 00:00
#9
gaat dat eeuwig zo door dan?
z
zommesLid
01-01-2024, 00:00
#10
PharmaPhreeK zei:
Je begraaft je sleutelbos in het berg speed die je moet snuiven om je het gewenste effect te krijgen?

Je hebt gewoon kutspeed. Zoek betere.
Klik om te vergroten...

Dit is onzin. Als je eenmaal tolerant bent voor speed heb je gewoon steeds meer nodig.

Alleen vergeet niet dat er een verschil is tussen "opgepept blijven" en keihard gaan tweaken op die shit. Bij dat laatste ga je sowieso steeds excesiever gebruiken..

En nee: ik geloof niet in inzichten van speed.
z
zommesLid
01-01-2024, 00:00
#11
^Nou je hebt van die lui die erop kicken om gruwelijk dikke lijnen speed neer te leggen en dan genieten van zo'n adrenaline rush... Dat bedoel ik daarmee.
P
Psychonaut1976Lid
01-01-2024, 00:00
#12
zommes zei:
^Nou je hebt van die lui die erop kicken om gruwelijk dikke lijnen speed neer te leggen en dan genieten van zo'n adrenaline rush... Dat bedoel ik daarmee.
Klik om te vergroten...

Ik snap die lui niet,je kan speed best bebruiken om ff door te gaan,maar om er nou hard op te gaan..bah nee....hartje klop klop...kutgevoel achteraf als je er genoeg van hebt...
z
zommesLid
01-01-2024, 00:00
#13
Psychonaut1976 zei:
Ik snap die lui niet,je kan speed best bebruiken om ff door te gaan,maar om er nou hard op te gaan..bah nee....hartje klop klop...kutgevoel achteraf als je er genoeg van hebt...
Klik om te vergroten...

Nee inderdaad... Van dat gebruik heb je ook wel even een aantal dagen last.
I
IcequeenLid
01-01-2024, 00:00
#14
DarkScope zei:
gaat dat eeuwig zo door dan?
Klik om te vergroten...

ik weet dat er mensen zijn die alleen nog maar speed gebruiken om normaal te functioneren, die voelen er helemaal niks meer van. herman brood schijnt toch ook helemaal depressief te zijn geworden, omdat ie de speed niet meer voelde?
ik weet ook niet precies tot wat voor enorme hoeveelheden per inname dat oploopt. ik heb wel gehoord van lui die 20x zoveel moeten gebruiken om hetzelfde effect te krijgen, maar goed, dat heb ik gelezen, dus zeker weet ik dat niet.
P
Psychonaut1976Lid
01-01-2024, 00:00
#15
Icequeen zei:
DarkScope zei:
gaat dat eeuwig zo door dan?
Klik om te vergroten...

ik weet dat er mensen zijn die alleen nog maar speed gebruiken om normaal te functioneren, die voelen er helemaal niks meer van. herman brood schijnt toch ook helemaal depressief te zijn geworden, omdat ie de speed niet meer voelde?
ik weet ook niet precies tot wat voor enorme hoeveelheden per inname dat oploopt. ik heb wel gehoord van lui die 20x zoveel moeten gebruiken om hetzelfde effect te krijgen, maar goed, dat heb ik gelezen, dus zeker weet ik dat niet.
Klik om te vergroten...

Het zal allemaal wel maar speed heeft een lage tolerantie hoor,dus als je het na 2 dagen weer doet lig je weer een nacht wakker,als je goeie hebt dan he.... :) laat ik het zo zeggen als je moe bent en neemt een lijn speed ga je echt niet slapen..
z
zommesLid
01-01-2024, 00:00
#16
Icequeen zei:
DarkScope zei:
gaat dat eeuwig zo door dan?
Klik om te vergroten...

ik weet dat er mensen zijn die alleen nog maar speed gebruiken om normaal te functioneren, die voelen er helemaal niks meer van. herman brood schijnt toch ook helemaal depressief te zijn geworden, omdat ie de speed niet meer voelde?
ik weet ook niet precies tot wat voor enorme hoeveelheden per inname dat oploopt. ik heb wel gehoord van lui die 20x zoveel moeten gebruiken om hetzelfde effect te krijgen, maar goed, dat heb ik gelezen, dus zeker weet ik dat niet.
Klik om te vergroten...

Dat is een feit.. Als je je amfetaminegebruik lang genoeg doorzet zal je op een gegeven moment moeten stoppen met snuiven en over moeten gaan op spuiten. Dan houdt je lichaam het het langste uit. Slikken kan ook, maar dat gaat je maag op een gegeven moment ook niet meer trekken.
F
Florian01Lid
01-01-2024, 00:00
#17
Maar als je dan stopt voor een paar maandjes, verdwijnt die tolerantie dan neit? zoals bij X?
G
GabberFreak17Lid
01-01-2024, 00:00
#18
ja hopeloos jongens.. k kan zelf ook eerst een 0.5 gr weg snuive of meer om lichtelijk iets van verschil van stemming t kome :(

mjaa.. helaas tis nie anders
I
IcequeenLid
01-01-2024, 00:00
#19
volgens mij ligt dat er gewoon echt aan hoe, hoeveel, hoe vaak en hoe lang je gebruikt. ik ben wel eens zes week gestopt, toen ik weer begon had in dezelfde tolerantie. nu ik wat minder gebruik, voel ik wel dat het wat harder aankomt als ik een paar dagen niks heb gehad. maar zo goed als het in begin was, wordt het niet meer.
J
J0rritLid
01-01-2024, 00:00
#20
haha, wat bedoel je met keihard gaan tweaken?

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
12
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."