#1
Nu ik door drukke werk en privé omstandigheden een tijdje dagelijks aan de speed ben merk ik dat mijn tolerantie omhoogschiet. Waar eerst een paar 'sleutelpuntjes' voldoende was, kan ik nu mn komplete sleutelbos zowat begraven in de berg die naar binnen gesnoven moet worden om enigszins in de buurt van het gewenste effect te komen...
Waar houdt dat op? En kun je maar bij blijven snuiven/slikken? Komt het effect zoals dat in het begin was vanzelf weer bij voldoende inname of is het net als met MDMA dat je een poos moet stoppen om weer dat speciale gevoel te krijgen?
Ik lees hier weleens berichten van mensen die maanden, jaaaaren dagelijks aan de speed zijn. Hoe zit dat met jullie?
PS inzichten heb ik fenomenaal erbij gekregen trouwens dankzij de speed. Mijn leven is nooit meer hetzelfde! Ik wijd er nog wel een keer een topic aan.
groeten.. -snuif-
Waar houdt dat op? En kun je maar bij blijven snuiven/slikken? Komt het effect zoals dat in het begin was vanzelf weer bij voldoende inname of is het net als met MDMA dat je een poos moet stoppen om weer dat speciale gevoel te krijgen?
Ik lees hier weleens berichten van mensen die maanden, jaaaaren dagelijks aan de speed zijn. Hoe zit dat met jullie?
PS inzichten heb ik fenomenaal erbij gekregen trouwens dankzij de speed. Mijn leven is nooit meer hetzelfde! Ik wijd er nog wel een keer een topic aan.
groeten.. -snuif-
