Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsBommetjes maken

Bommetjes maken

34 antwoorden
16 weergaven
18-5-2026
n
nutsssLid
01-01-2024, 00:00
#1
Ik slik liever een 'bommetje' dan al dat gesnuif. Het komt geleidelijk op en geeft bij mij een fijner gevoel. Maar hoe kan je dat nu het beste doen?

Ik neem nu een klein vloeitje, gooi een flinke hoeveelheid een beetje op een derde van de vloei, dan heeeeel voorzichtig oppakken en dan begint de ellende...

Ik probeer het in te sluiten, te draaien en het nog een keer te omwikkelen zodat het een soort bolletje wordt. De ene keer gaat het dan beter dan de andere keer.

Is er een betere methode? En weet iemand waar je lege capsules kan kopen om die te vullen?
S
SolidiusLid
01-01-2024, 00:00
#2
nutsss zei:
Is er een betere methode? En weet iemand waar je lege capsules kan kopen om die te vullen?
Klik om te vergroten...

Jazeker: http://www.azarius.nl/product1_10_1_cap ... empty.html
T
The SpinDoctorLid
01-01-2024, 00:00
#3
Daarom is het fijn als ie nog niet helemaal droog is, draai je gewoon een balletje die doorslikt. Die vloei ligt zo irri op de maag.
Anders gebruik ik een lang vloeitje, 1 kant schuin vouwen (45 graden), dichtplakken (je hebt nu dus een hoedje) en volgooien die handel.
Dichtdraaien en BOEMMM
T
Trip UnitLid
01-01-2024, 00:00
#4
Ik pleur gewoon wat in me drankie
smaakt was vies,maar dan neem je een gauw een anders slok drinken erachter aan.
Niets mis mee :mrgreen:
J
JewCookieLid
01-01-2024, 00:00
#5
Trip Unit zei:
Ik pleur gewoon wat in me drankie
smaakt was vies,maar dan neem je een gauw een anders slok drinken erachter aan.
Niets mis mee :mrgreen:
Klik om te vergroten...

als je dat vaak doet is dat zooo slecht voor je tanden... :)
R
RainLid
01-01-2024, 00:00
#6
Bommetjes liggen mij niet lekker op de maag.
J
JewCookieLid
01-01-2024, 00:00
#7
mij maakt het allemaal niks uit, maar toch blijf ik snuiven..
S
SolidiusLid
01-01-2024, 00:00
#8
Er gaat nix boven een lijn :smoke:
E
EllesdeeLid
01-01-2024, 00:00
#9
JewCookie zei:
Trip Unit zei:
Ik pleur gewoon wat in me drankie
smaakt was vies,maar dan neem je een gauw een anders slok drinken erachter aan.
Niets mis mee :mrgreen:
Klik om te vergroten...

als je dat vaak doet is dat zooo slecht voor je tanden... :)
Klik om te vergroten...

idd
s
scratchtraxxLid
01-01-2024, 00:00
#10
Solidius zei:
Er gaat nix boven een lijn :smoke:
Klik om te vergroten...
Het gevoel als ie door je neus gaat... :hearteyes: :mrgreen:
f
flash kiekeLid
01-01-2024, 00:00
#11
scratchtraxx zei:
Solidius zei:
Er gaat nix boven een lijn :smoke:
Klik om te vergroten...
Het gevoel als ie door je neus gaat... :hearteyes: :mrgreen:
Klik om te vergroten...




.....is niet tof.
b
buzzyLid
01-01-2024, 00:00
#12
Haal gewoon bij de smartshop van die lege capsules, klik je open je drukt ze vol en je klikt ze dicht, hap slik weg boem knetterwaus :P
T
Trip UnitLid
01-01-2024, 00:00
#13
JewCookie zei:
Trip Unit zei:
Ik pleur gewoon wat in me drankie
smaakt was vies,maar dan neem je een gauw een anders slok drinken erachter aan.
Niets mis mee :mrgreen:
Klik om te vergroten...

als je dat vaak doet is dat zooo slecht voor je tanden... :)
Klik om te vergroten...
Als je vaak door je neus doet is het ook niet veel beter :P
Nee speed doe ik heel weinig en bij het doorslikken gaat het rechtstreeks me keelgat in,dus niet ff gorgelen ofzo
J
JewCookieLid
01-01-2024, 00:00
#14
maak niks uit, het gaat er om of het contact is met je tanden, en aangezien je niet eens alles in 1x door kan slikken zonder dat er iets in je muil blijft plakken..

zowizo bij het naar binnen gieten, al doe je nog zo je best, tast het je tanden aan..

waarom nie gewoon bommetjes?
v
venomdrumsLid
01-01-2024, 00:00
#15
ik maak altijd bommentjes met rizla blauw(rijstenvloei) dit is lichter voor de maag..nadeel: als de pep nat is moet je 2 tot 3 vloei erom doen omdat het scheurt..

als ik de bom klaar heb pleur ik die achetr op me tong beetje drinken erbij en hoppa weg is ie..

ik doe bommetjes erg veel en dan gewoon ook nog een beetje bij snuiven
s
scratchtraxxLid
01-01-2024, 00:00
#16
flash kieke zei:
scratchtraxx zei:
Solidius zei:
Er gaat nix boven een lijn :smoke:
Klik om te vergroten...
Het gevoel als ie door je neus gaat... :hearteyes: :mrgreen:
Klik om te vergroten...




.....is niet tof.
Klik om te vergroten...

Ieder zijn mening ook :P
S
SpelieskenLid
01-01-2024, 00:00
#17
Ik heb veel betere methode :)

Je neemt je vloeitje, plooit het vloeitje om dat er onderaan op een punt komt, en dan lik het dicht, gooi je speed erin en draai het vanboven toe, bijt het staartje af en slikke:wink:
f
flash kiekeLid
01-01-2024, 00:00
#18
Speliesken zei:
Ik heb veel betere methode :)

Je neemt je vloeitje, plooit het vloeitje om dat er onderaan op een punt komt, en dan lik het dicht, gooi je speed erin en draai het vanboven toe, bijt het staartje af en slikke:wink:
Klik om te vergroten...

Wat is daar beter aan?
Het duurt alleen maar langer om in elkaar te steken.
Of je nu slordig een bommetje maakt of een mooi bommetje maakt,maakt echt niet uit.
z
zommesLid
01-01-2024, 00:00
#19
De handigste methode is al genoemd, het vloeitje omvouwen totdat je een soort hoedje hebt waar je de shit gewoon in kan gieten.

Ik vind het de laatste tijd ook veel beter dan snuiven, geen ranzige smaak in je mond, werkt langer en geen verotte neus.
n
nutsssLid
01-01-2024, 00:00
#20
aaaaaaaaaaaaaaaah bij de smartshop?!

komt voor mekaar, bedankt voor de tip. (ben alle drogisten langsgeweest)

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
12
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."