Laden...
Geregistreerd lid
Nog geen onderwerpen gestart.
"Ik heb precies hetzelfde als jij Moon. Alsof er haren in mijn mond zitten. Maar de laatste tijd heb ik toch wel een soort pijn in mijn tanden en tandvlees als ik het gebruik (als ik er al aan kan komen....). Ik heb wel het idee dat dit een gedeelte ook psychisch is maar het freaks me out! Dan ga ik zitten denken: wat als ze bij mij wel er in 1 keer uitvallen? Dan maak je jezelf onnodig gek natuurlijk. Ik denk dus toch wel dat het een hoop geestelijk zit. Ik verzorg mijn tanden supergoed verder."
"Ja, ik weet ook dat het gedeeltelijk psychisch is, dat ik onder invloed er helemaal op gefocused ben en wat je zegt, je zenuwen zijn al overgevoelig dus ook dat soort zenuwen. Ik heb met andere mensen dezelde zooi op en zij hebben nergens last van. Maar het is toch altijd wel fijn om mensen te spreken die met hetzelfde zitten. :P Ik moet gelukkig wel zeggen dat ik niet met mijn tanden knars en ook nooit gedaan heb. Daar heb ik altijd erg op gelet. Ik kan me voorstellen dat dat helemaal slecht is voor je gebit!"
"furny zei: Tsja dat gevoel het ik ook. Zelfs hier in R'dam. Alles behalve speed lijkt het wel.... Klik om te vergroten... Daar ben ik het erg mee eens... Rotterdam, alle te krijgen behalve speed....."
"Benn zei: Hoe kan het dat iemand uit de buurt van Rotterdam het niet kan vinden ? en ik met mijn 16 jaar hier in het kleine dorpje al 3 mannetjes wist ? :P Zoiezo gewoon iemand zoeken die verkoopt, lekker thuis laten bezorgen, ff lekker hakken op het welbekende spiegeltje en klaaaaaar :P Klik om te vergroten... Ik kom zelf ook uit Rotterdam en geloof me, ik kan het ook nergens krijgen. Het is echt ongelofelijk. Als ik coke wil hebben kan ik het bij wijze van spreken op iedere straathoek krijgen, maar speed gewoon echt niet! Met veel pijn en moeite heb ik een tijdje terug iets kunnen regelen maar dat was zulk vaag spul. Ik was meer moe en duizelig dan speedy, kreeg hele vreemde tintelende, pijnlijke vingers en benen. Had gewoon volop honger, heel branderige ogen en zware druk op mijn ogen. Echt heel vaag...."
"Het heeft te maken met de populariteit, denk ik. In R'dam en A'dam is speed niet zo in trek, als mensen drugs gebruiken nemen ze een pilletje of coke. Het is niet 'hip'. Het is natuurlijk onzin want als je al af en toe drugs gebruikt, neem je toch waar je je het lekkerst bij voelt? Ik heb het nu over in het algemeen want onder de hardhouse liefhebbers is pep wel nog steeds populair."