Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsSpeed alleen voor de jeugd?

Speed alleen voor de jeugd?

28 antwoorden
9 weergaven
18-5-2026
c
candyLid
01-01-2024, 00:00
#1
neen mijn speed gebruik staat volledig los van mijn verhaal met mijn dochter!!!! ik heb toen jointjes coke xts en speed gebruik.ik wou voelen wat het was . mijn dochter had alleen het gevoel dat ik haar wou begrijpen. de hulpverlenners wouden haar alleen plaatsen. jeugdinstelling . ze is daar toen 14 dagen geweest en had toen bijna een over dossis genomen. ik heb haar toen ,met de nodige , problemen terug naar huis gehaald. en daarna heb ik drugs geprobeerd . in mijn geval heeft het heel goed geholpen. mijn dochter rook alleen nog jointjes . iets wat we nu nog regelmatig samen gaan doen in maas ,heaven,. maar zij is volledig tegen mijn speed gebruik. tussen de tijd dat ik toen drugs heb geprobeerd en speed ben gaan gebruiken ligt meer dan 2j . maar dat is iets anders.
A
Alfred HeinLid
01-01-2024, 00:00
#2
Ik heb het gevoel dat er iets anders achter zit dat Candy speed is gaan op laten we zeggen vaste basis is gaan gebruiken. Waar wij niks van weten. Maar tog denk ik ook dat als je het die eerste keer niet geprobeerd zou hebben, je er geen behoefte aan zou hebben de 2e keer.
Het is net als het eten van stroopwafels. Als je nooit van stroopwafels gehoort hebt heb je er geen behoefte aan. Maar als je het geprobeert hebt denk je wooow dit is lekker en ga je het meer gebruiken. En van stroopwafels kan je Kanker krijgen (moet je wel heeeel veeeeel eten, zoals bijna alles). Van veel speed ga je uiteindelijk ook hard achteruit met gevolgend die we ondertussen wel kennen van het forum. Alleen veel en veel sneller. En als je 1 stroopwafel hebt gegeten en je ziet stroopwafels op tafel staan denk je weer van dat was lekker zo werkt het ook bij speed.
Stroopwafels is trouwens niet een echt goed voorbeeld, bijv. Chocola is beter daar wordt je dik van en dat gaat vrij snel en het heeft geen positieve werking. Toch eet je vaak chocola. Als je nooit had geweten dat het bestond had je ook nooit behoefte gehad aan chocola en was je nu waarschijnlijk dunner of in iedere geval had je een lager cholesterol gehatle. Dit is relatief gezien met speed veeeel minder ernstig maar het is exact hetzelfde. En mensen die geen speed gebruiken vinden het raar dat je speed gebruikt en mensen die nooit chocola gegeten hebben vinden het niet raar dat je chocola eet.

Ik wordt er zelf ook een beetje vaag van.
Maar als iedereen speed geprobeert zou hebben zou het waarschijnlijk heel normaal zijn en in de supermarkt te koop zijn net als chocola.
Nah dat nou ook weer niet maar jullie snappen wat ik bedoel...
Iedereen zou het wel beter begrijpen en ik denk dat dat is wat Candy uit probeert te leggen. Alleen wat het gevolg is dat iedereen dan ook zou weten hoe lekker het is. En dus sneller geneigt zal zijn om nog een keer te gebruiken.

Ik voel me ondertussen net een fylosoof. :P
M
MetaalKonijnLid
01-01-2024, 00:00
#3
Filosoof :wink: :wink:

Overigens, ik stem in met Deranged.

VAAG.
M
MetaalKonijnLid
01-01-2024, 00:00
#4
Hahaha, WC is goed genoeg eh! :mrgreen:

Maar zeiken hoeft niet op de wc, kan ook in de tuin, onder het genot van een shagje, wat ik nu dus in praktijk ga brengen :smoke: :mrgreen: :wave:
A
Alfred HeinLid
01-01-2024, 00:00
#5
Filosoof Fylosoof wat verscheelt het, jah 1 letter.

Zeike doen we op de W.C. he????

Water Cloiset (of hoe je het ook schrijft)
s
spacekonijnLid
01-01-2024, 00:00
#6
kom op zeg ,dat kinderen de slechte gewoontes van hun ouders overnemen is tot daar aan toe.
maar ouders die van de kinderen
z
zommesLid
01-01-2024, 00:00
#7
Deranged zei:
Dus je wilde speed proberen om je dochter beter te begrijpen en bent toen zelf verslaafd geraakt?


VAGE SHIT
Klik om te vergroten...

Inderdaad, van die pure...
z
zommesLid
01-01-2024, 00:00
#8
Solidius zei:
Colaiuta zei:
meneer Deelder :sunglasses: 60 jaar
Klik om te vergroten...

Hier nog een leuke opname van Jules :smoke:
Klik om te vergroten...

Die kerel ook he.

Jules Rules.
c
candyLid
01-01-2024, 00:00
#9
Speed alleen voor de jeugd

even nog een kleine laatste reactie.1 jaar na dat dit is gebeurd met mijn dochter is mijn zoontje van bijna 2 jaar verongeluk. op dat moment pakte ik GEEN drugs.om mij er terug boven op te krijgen kreeg ik medicatie ,om te kalmeren ,om te slapen ,het is verbazend met welk gemak deze medicatie woord gegeven . gevolg ik 1m69 groot en woog nog ongeveer 45kg zelfmoord poging 3 dagen in coma besloten om te stoppen met pillen als ik wou leven !!! zeer zware afkick . nu pak ik speed ongeveer 5 gram om de 14 dagen . het gaat nu stukken beter maar ik weet dat ik ook hier beter mee stop . iets wat ik mij ook heb voor genomen . want eerlijk is eerlijk gezond is het niet !!!!!!!!!!!!!!! ik wens jullie nog allemaal veel schrijf en lees plezier . groetjes CANDY

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
12
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."