Dat je nu geen dipjes hebt, het feit alleen al dat je denkt dat alles aan pep lekker en heerlijk is..
#4
Was het maar waar. Heb het ook wel anders meegemaakt. Op dit moment voel ik het zo, maar ik weet dat het over een paar dagen ook heel anders kan zijn..
Ik laat mijn geluk niet van de drugs afhangen en ken de schaduwzijde.
#5
volgens mij is het neusje hier nooit leeg, voordat alles is opgelost en opgenomen komt er altijd al weer een nieuwe laag van het witte wonder poedertje naar binnen
#6
Het begint er inderdaad behoorlijk op te lijken
#7
Heerlijk af en toe de speed korsten uit je neus te snuiten doet klein beetje water in je neus, en je kan weer het nieuwe lijntje snuiven
#8
Ik heb op dit moment maar een neusgat tot mijn beschikking
#9
oooh minder, is altijd kut om dubbel zoveel in 1 neus gat te moeten nemen, heb dat soms sochtends bij het opstaan wel eens, zit me neus helemaal dicht, kan k soms echt amper snuiven echt irritant.
#10
schaf maar msn aan
#11
Om nog even terug te komen op de neuzenkwestie: ik heb een neusspray aangeschaft tegen mijn enorm verstopte neus. Maar ik vroeg mij af of je daarmee je neus niet nog meer beschadigd dan dat je al met de pep doet. Dat je een dubbel zo schadelijke werking hebt?
#12
Hoezo zou neusspray schadelijk voor je neus zijn?
#13
ligt eraan wat er in zit. meeste neus spray's zijn gewoon fysiologische zoutoplossingen, en doen weinig anders dan je neus bevochtigen, en eventueel vastzittend slijm oplossen. Dat kan opzich geen kwaad. Maar je moet hiervoor geen neusspray voor bijv. allergie gebruiken waar verschillende medicijnen in zitten. Weet niet of het allemaal schadelijk is maar t lijkt me nie verstandig. Dus gewoon de verkoudheids neusspray
Een reactie plaatsen
Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.