#1
Qua gebruik...speed?
Hoe ga je ermee om, etc..??
Hoe ga je ermee om, etc..??


Voor alles is een eerste keer.Saivy zei:Nog eens?

Dat kan,heb ik zelf gelukkig nog niet gehad,en wil het ook niet meemaken,daarom heb ik alles terug geschroeft.ik heb al meer dan een week 3gram coke in huis maar blijf er toch vanaf.Ik zal nog wel pakken,maar 1maal per maand vindt ik nu meer dan voldoende.Pommetje H. zei:Slecht, je bent op den duur alleen maar met jezelf bezig, echt heel erg. Tenminste zo was het bij mij.
candy zei:Dat kan,heb ik zelf gelukkig nog niet gehad,en wil het ook niet meemaken,daarom heb ik alles terug geschroeft.ik heb al meer dan een week 3gram coke in huis maar blijf er toch vanaf.Ik zal nog wel pakken,maar 1maal per maand vindt ik nu meer dan voldoende.Pommetje H. zei:Slecht, je bent op den duur alleen maar met jezelf bezig, echt heel erg. Tenminste zo was het bij mij.
"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."