idd, heb men lesje wel geleerd, maarja, tis maar door te experimenteren dat je dingen bij leerd, al doende leert men
#4
meng je speed nooit met iets, echt, het verneukt het bijna helemaal tot 100%
ik heb 1/3 speed bij 2/3 creatine gedaan, en kvondt het niet lekker, gelukkig heb ik ni alles gedaan, ma tis een maar een tip aan alle anderen die wat willen experimenteren.
moet er wel bijzeggen dat het droge speed was, dus mss dat het anders is met natte speed zodat het mss beter vermengd is enzo. maar zeker niet mer droge speed doen
#5
Waarom creatine? Dat is inderdaad een domme oplossing.
Maar met:
heb je nergens last van.
#6
wat is dat ?
#7
zetmeel in je neuze
#8
bahahahaha, liever pure da rikt tenmisnt naar het leven
#9
Tsjah, waarom andere stoffen bijvoegen terwijl je al zo'n mooie samenstelling hebt..?
#10
Ja, ik zou ook niets toevoegen. Maar zetmeel is wel beter dan creatine.
#11
beste is lidocaïne, maar das al niet zo makkelijk om te verkrijgen en mss zelfs duurder dan speed.. ze smijten dat wel soms door coke
#12
Manitol?
#13
Die gozer heeft gewoon creatine zitten snuiven!
Zonde van je crea pik :P
Een reactie plaatsen
Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.