#1
idd als je nog ff door gaat blijft t zo beschadigd dat je bijna niks meer kan ruiken. en automatisch proef je minder. dus lijkt me zonde en het is het niet waard achteraf.
DjTrips zei:beste is doen zoals ik, afwisselen van gaatje, hou zo beetje de stand bij, volgende keer is nu met rechts, staat 2 snuifjes achter...
JewCookie zei:Weet iemand wat voor je neus het beste is...?
JewCookie zei:Weet iemand wat voor je neus het beste is...?
Solidius zei:JewCookie zei:Weet iemand wat voor je neus het beste is...?
Otrivin neusspray met hydraterende formule.
Te koop bij elke apotheek.

JewCookie zei:DjTrips zei:beste is doen zoals ik, afwisselen van gaatje, hou zo beetje de stand bij, volgende keer is nu met rechts, staat 2 snuifjes achter...
Hmm, weet niet of dat beter is. Op deze manier hoeven ze maar de helft te verwerken, maar krijgen ze ook geen periode rust. Ik doe een tijdje met links, dan weer met rechts een tijdje. Ik weet eigenlijk niet of het beter is, maar weet wel dat het ene gat behoorlijk gerepareerd is na zo'n periode. Toch weer een traantje wegpinken terwijl dat al een tijdje niet meer voorgekomen is..
Weet iemand wat voor je neus het beste is...?
DjTrips zei:JewCookie zei:DjTrips zei:beste is doen zoals ik, afwisselen van gaatje, hou zo beetje de stand bij, volgende keer is nu met rechts, staat 2 snuifjes achter...
Hmm, weet niet of dat beter is. Op deze manier hoeven ze maar de helft te verwerken, maar krijgen ze ook geen periode rust. Ik doe een tijdje met links, dan weer met rechts een tijdje. Ik weet eigenlijk niet of het beter is, maar weet wel dat het ene gat behoorlijk gerepareerd is na zo'n periode. Toch weer een traantje wegpinken terwijl dat al een tijdje niet meer voorgekomen is..
Weet iemand wat voor je neus het beste is...?
als je iets wil die voor jou neus het best is dan neem je het best via je mond, doe het in je water of fruitsap ofzo, kweet niet of het verstandig is om bv met alcohol of sterke alcohol toe te voegen. als je het niet in je mond wil via drank kan je het nog altijd in een sigarette blaadje draaien en dan zo innemen (wordt een bommetje genoemt) ik maak me zo geen zorgen om men neus, ik hou gwn de gelijke afwisseling zodat niet ene helft helemaal smeus is en de andere nog lekker mooi.

JewCookie zei:DjTrips zei:JewCookie zei:DjTrips zei:beste is doen zoals ik, afwisselen van gaatje, hou zo beetje de stand bij, volgende keer is nu met rechts, staat 2 snuifjes achter...
Hmm, weet niet of dat beter is. Op deze manier hoeven ze maar de helft te verwerken, maar krijgen ze ook geen periode rust. Ik doe een tijdje met links, dan weer met rechts een tijdje. Ik weet eigenlijk niet of het beter is, maar weet wel dat het ene gat behoorlijk gerepareerd is na zo'n periode. Toch weer een traantje wegpinken terwijl dat al een tijdje niet meer voorgekomen is..
Weet iemand wat voor je neus het beste is...?
als je iets wil die voor jou neus het best is dan neem je het best via je mond, doe het in je water of fruitsap ofzo, kweet niet of het verstandig is om bv met alcohol of sterke alcohol toe te voegen. als je het niet in je mond wil via drank kan je het nog altijd in een sigarette blaadje draaien en dan zo innemen (wordt een bommetje genoemt) ik maak me zo geen zorgen om men neus, ik hou gwn de gelijke afwisseling zodat niet ene helft helemaal smeus is en de andere nog lekker mooi.
ehrm, wat het doet met je, en overige manieren van inname die weet ik allemaal wel. Ik vroeg me alleen af of mijn manier van snuiven beter is voor je neus, aangezien ik hem een periode meer belast en daarna tijd geef te herstellen. Mik overgens ook behoorlijk wa bommetjes naar binnen hoor daar niet van, maar vroeg het me gewoon af.![]()
DjTrips zei:JewCookie zei:DjTrips zei:JewCookie zei:DjTrips zei:beste is doen zoals ik, afwisselen van gaatje, hou zo beetje de stand bij, volgende keer is nu met rechts, staat 2 snuifjes achter...
Hmm, weet niet of dat beter is. Op deze manier hoeven ze maar de helft te verwerken, maar krijgen ze ook geen periode rust. Ik doe een tijdje met links, dan weer met rechts een tijdje. Ik weet eigenlijk niet of het beter is, maar weet wel dat het ene gat behoorlijk gerepareerd is na zo'n periode. Toch weer een traantje wegpinken terwijl dat al een tijdje niet meer voorgekomen is..
Weet iemand wat voor je neus het beste is...?
als je iets wil die voor jou neus het best is dan neem je het best via je mond, doe het in je water of fruitsap ofzo, kweet niet of het verstandig is om bv met alcohol of sterke alcohol toe te voegen. als je het niet in je mond wil via drank kan je het nog altijd in een sigarette blaadje draaien en dan zo innemen (wordt een bommetje genoemt) ik maak me zo geen zorgen om men neus, ik hou gwn de gelijke afwisseling zodat niet ene helft helemaal smeus is en de andere nog lekker mooi.
ehrm, wat het doet met je, en overige manieren van inname die weet ik allemaal wel. Ik vroeg me alleen af of mijn manier van snuiven beter is voor je neus, aangezien ik hem een periode meer belast en daarna tijd geef te herstellen. Mik overgens ook behoorlijk wa bommetjes naar binnen hoor daar niet van, maar vroeg het me gewoon af.![]()
het best voor je neus is dan best om je neus te maken. of achteraf eenje vinger nat te maken en ff te peuteren, je zal verbaast zijn hoeveel stukjes er nog in je neus zitten. maar bv eerst snuiven en dan gwn wat water in je hand en dat ook naar binne snuiven zou al ietsje tot veel moeten beter zijn voor je neus dan gwn puur
DjTrips zei:ga naar een dokter ? je hoeft nergens schrik voor te hebben, ze hebben iets als beroepgeheimFFS
![]()
Saivy zei:De vraag is niet dom, hij snapt het gewoon niet denk ik.
Ik denk dat voor je lichaam zelf niet veel uitmaakt door welk neusgat je het snuift. Maar ik denk wel dat het logisch is dat als je de speed over de 2 verdeelt, dat ze dan minder moeten verwerken en dat het op korte termijn minder schade gaat aanbrengen aan je neus, zolang je maar dezelfde hoeveelheid gaat snuiven alsof je dat in 1 neusgat zou doen.
Maar ja.. dat is maar wat ik denk eh..

zommes zei:Whahahahaha, ik lach me kapot. Jodekoek stelt toch een vrij simpele vraag?
het best voor je neus is dan best om je neus te maken.
of achteraf eenje vinger nat te maken en ff te peuteren, je zal verbaast zijn hoeveel stukjes er nog in je neus zitten.
zou al ietsje tot veel moeten beter zijn voor je neus

zommes zei:Whahahahaha, ik lach me kapot. Jodekoek stelt toch een vrij simpele vraag?
Zelf denk ik dat afwisselen beter is zodat je slijmvliezen weer een beetje de tijd krijgen om te herstellen. Die spray van Solidius is ook erg goed.
Maar aan je zinsstructuren te zien ben je volgens mij van de kaart DjTrips:
het best voor je neus is dan best om je neus te maken.
of achteraf eenje vinger nat te maken en ff te peuteren, je zal verbaast zijn hoeveel stukjes er nog in je neus zitten.
zou al ietsje tot veel moeten beter zijn voor je neus
![]()
"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."