Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsvraagje over speed

vraagje over speed

24 antwoorden
6 weergaven
18-5-2026
*
*cocacola*Lid
01-01-2024, 00:00
#1
ik heb een vraag ik snuif nu ongeveer al een jaar lang met hetzelfde neusgat maar ik heb gister voor de grap een keer de andere kant gedaan en dat brande en ik kon die speed geur weer net zo goed ruiken als toen ik begon betekent dit dat die andere kant al naar de klote is ?? want als ik daar mee snuif prikt het niet en ruik ik het ook niet zo goed antwoord graag xxx
M
MetaalKonijnLid
01-01-2024, 00:00
#2
Is helemaal aan stront, ik ben bang dat 't nooit weer goed komt.
x
xtazLid
01-01-2024, 00:00
#3
Ik heb 3 weken elke dag in het zelfde neusgat gesnoven en jah, kan je verhaaltje wel bevestigen.
M
MissDiorLid
01-01-2024, 00:00
#4
Ik wissel altijd af, dus kan er niets over zeggen..
s
sick_pervertLid
01-01-2024, 00:00
#5
idd als je nog ff door gaat blijft t zo beschadigd dat je bijna niks meer kan ruiken. en automatisch proef je minder. dus lijkt me zonde en het is het niet waard achteraf.
*
*cocacola*Lid
01-01-2024, 00:00
#6
ik snuif nu nog maar een klein jaartje 1 of 2 gram per week dus dan gaat dat eigelijk wel heel snel
D
DjTripsLid
01-01-2024, 00:00
#7
beste is doen zoals ik, afwisselen van gaatje, hou zo beetje de stand bij, volgende keer is nu met rechts, staat 2 snuifjes achter...
J
JewCookieLid
01-01-2024, 00:00
#8
DjTrips zei:
beste is doen zoals ik, afwisselen van gaatje, hou zo beetje de stand bij, volgende keer is nu met rechts, staat 2 snuifjes achter...
Klik om te vergroten...

Hmm, weet niet of dat beter is. Op deze manier hoeven ze maar de helft te verwerken, maar krijgen ze ook geen periode rust. Ik doe een tijdje met links, dan weer met rechts een tijdje. Ik weet eigenlijk niet of het beter is, maar weet wel dat het ene gat behoorlijk gerepareerd is na zo'n periode. Toch weer een traantje wegpinken terwijl dat al een tijdje niet meer voorgekomen is..

Weet iemand wat voor je neus het beste is...?
I
ImkeLid
01-01-2024, 00:00
#9
JewCookie zei:
Weet iemand wat voor je neus het beste is...?
Klik om te vergroten...


Niet snuiven, maar ja..
Ik denk zelf dat het beter is om te verdelen, zo moet 1 kant wat minder verwerken zoals je zelf zei. En een periode rust gunnen, dat kan je doen om even te stoppen met snuiven. Niet iedereen doet het ook elke dag eh.
S
SolidiusLid
01-01-2024, 00:00
#10
JewCookie zei:
Weet iemand wat voor je neus het beste is...?
Klik om te vergroten...

Otrivin neusspray met hydraterende formule.

Te koop bij elke apotheek.
Q
QocaïneLid
01-01-2024, 00:00
#11
Wat een mannetje... echt ongelofelijk dom! Sorry dat ik het zeg :)

Welke grapjurk deze grap ook uithaald... sjonge sjonge!
J
JewCookieLid
01-01-2024, 00:00
#12
Solidius zei:
JewCookie zei:
Weet iemand wat voor je neus het beste is...?
Klik om te vergroten...

Otrivin neusspray met hydraterende formule.

Te koop bij elke apotheek.
Klik om te vergroten...

Zag de reclame ervan, klopt idd dat dit werkt aangezien dat een groot deel van het probleem is.. Zo'n skrale neus de hele dag zou je alleen al para van worden.. :wave:
D
DjTripsLid
01-01-2024, 00:00
#13
JewCookie zei:
DjTrips zei:
beste is doen zoals ik, afwisselen van gaatje, hou zo beetje de stand bij, volgende keer is nu met rechts, staat 2 snuifjes achter...
Klik om te vergroten...

Hmm, weet niet of dat beter is. Op deze manier hoeven ze maar de helft te verwerken, maar krijgen ze ook geen periode rust. Ik doe een tijdje met links, dan weer met rechts een tijdje. Ik weet eigenlijk niet of het beter is, maar weet wel dat het ene gat behoorlijk gerepareerd is na zo'n periode. Toch weer een traantje wegpinken terwijl dat al een tijdje niet meer voorgekomen is..

Weet iemand wat voor je neus het beste is...?
Klik om te vergroten...

als je iets wil die voor jou neus het best is dan neem je het best via je mond, doe het in je water of fruitsap ofzo, kweet niet of het verstandig is om bv met alcohol of sterke alcohol toe te voegen. als je het niet in je mond wil via drank kan je het nog altijd in een sigarette blaadje draaien en dan zo innemen (wordt een bommetje genoemt) ik maak me zo geen zorgen om men neus, ik hou gwn de gelijke afwisseling zodat niet ene helft helemaal smeus is en de andere nog lekker mooi.
J
JewCookieLid
01-01-2024, 00:00
#14
DjTrips zei:
JewCookie zei:
DjTrips zei:
beste is doen zoals ik, afwisselen van gaatje, hou zo beetje de stand bij, volgende keer is nu met rechts, staat 2 snuifjes achter...
Klik om te vergroten...

Hmm, weet niet of dat beter is. Op deze manier hoeven ze maar de helft te verwerken, maar krijgen ze ook geen periode rust. Ik doe een tijdje met links, dan weer met rechts een tijdje. Ik weet eigenlijk niet of het beter is, maar weet wel dat het ene gat behoorlijk gerepareerd is na zo'n periode. Toch weer een traantje wegpinken terwijl dat al een tijdje niet meer voorgekomen is..

Weet iemand wat voor je neus het beste is...?
Klik om te vergroten...

als je iets wil die voor jou neus het best is dan neem je het best via je mond, doe het in je water of fruitsap ofzo, kweet niet of het verstandig is om bv met alcohol of sterke alcohol toe te voegen. als je het niet in je mond wil via drank kan je het nog altijd in een sigarette blaadje draaien en dan zo innemen (wordt een bommetje genoemt) ik maak me zo geen zorgen om men neus, ik hou gwn de gelijke afwisseling zodat niet ene helft helemaal smeus is en de andere nog lekker mooi.
Klik om te vergroten...

ehrm, wat het doet met je, en overige manieren van inname die weet ik allemaal wel. Ik vroeg me alleen af of mijn manier van snuiven beter is voor je neus, aangezien ik hem een periode meer belast en daarna tijd geef te herstellen. Mik overgens ook behoorlijk wa bommetjes naar binnen hoor daar niet van, maar vroeg het me gewoon af. :wave:
D
DjTripsLid
01-01-2024, 00:00
#15
JewCookie zei:
DjTrips zei:
JewCookie zei:
DjTrips zei:
beste is doen zoals ik, afwisselen van gaatje, hou zo beetje de stand bij, volgende keer is nu met rechts, staat 2 snuifjes achter...
Klik om te vergroten...

Hmm, weet niet of dat beter is. Op deze manier hoeven ze maar de helft te verwerken, maar krijgen ze ook geen periode rust. Ik doe een tijdje met links, dan weer met rechts een tijdje. Ik weet eigenlijk niet of het beter is, maar weet wel dat het ene gat behoorlijk gerepareerd is na zo'n periode. Toch weer een traantje wegpinken terwijl dat al een tijdje niet meer voorgekomen is..

Weet iemand wat voor je neus het beste is...?
Klik om te vergroten...

als je iets wil die voor jou neus het best is dan neem je het best via je mond, doe het in je water of fruitsap ofzo, kweet niet of het verstandig is om bv met alcohol of sterke alcohol toe te voegen. als je het niet in je mond wil via drank kan je het nog altijd in een sigarette blaadje draaien en dan zo innemen (wordt een bommetje genoemt) ik maak me zo geen zorgen om men neus, ik hou gwn de gelijke afwisseling zodat niet ene helft helemaal smeus is en de andere nog lekker mooi.
Klik om te vergroten...

ehrm, wat het doet met je, en overige manieren van inname die weet ik allemaal wel. Ik vroeg me alleen af of mijn manier van snuiven beter is voor je neus, aangezien ik hem een periode meer belast en daarna tijd geef te herstellen. Mik overgens ook behoorlijk wa bommetjes naar binnen hoor daar niet van, maar vroeg het me gewoon af. :wave:
Klik om te vergroten...

het best voor je neus is dan best om je neus te maken. of achteraf eenje vinger nat te maken en ff te peuteren, je zal verbaast zijn hoeveel stukjes er nog in je neus zitten. maar bv eerst snuiven en dan gwn wat water in je hand en dat ook naar binne snuiven zou al ietsje tot veel moeten beter zijn voor je neus dan gwn puur
J
JewCookieLid
01-01-2024, 00:00
#16
DjTrips zei:
JewCookie zei:
DjTrips zei:
JewCookie zei:
DjTrips zei:
beste is doen zoals ik, afwisselen van gaatje, hou zo beetje de stand bij, volgende keer is nu met rechts, staat 2 snuifjes achter...
Klik om te vergroten...

Hmm, weet niet of dat beter is. Op deze manier hoeven ze maar de helft te verwerken, maar krijgen ze ook geen periode rust. Ik doe een tijdje met links, dan weer met rechts een tijdje. Ik weet eigenlijk niet of het beter is, maar weet wel dat het ene gat behoorlijk gerepareerd is na zo'n periode. Toch weer een traantje wegpinken terwijl dat al een tijdje niet meer voorgekomen is..

Weet iemand wat voor je neus het beste is...?
Klik om te vergroten...

als je iets wil die voor jou neus het best is dan neem je het best via je mond, doe het in je water of fruitsap ofzo, kweet niet of het verstandig is om bv met alcohol of sterke alcohol toe te voegen. als je het niet in je mond wil via drank kan je het nog altijd in een sigarette blaadje draaien en dan zo innemen (wordt een bommetje genoemt) ik maak me zo geen zorgen om men neus, ik hou gwn de gelijke afwisseling zodat niet ene helft helemaal smeus is en de andere nog lekker mooi.
Klik om te vergroten...

ehrm, wat het doet met je, en overige manieren van inname die weet ik allemaal wel. Ik vroeg me alleen af of mijn manier van snuiven beter is voor je neus, aangezien ik hem een periode meer belast en daarna tijd geef te herstellen. Mik overgens ook behoorlijk wa bommetjes naar binnen hoor daar niet van, maar vroeg het me gewoon af. :wave:
Klik om te vergroten...

het best voor je neus is dan best om je neus te maken. of achteraf eenje vinger nat te maken en ff te peuteren, je zal verbaast zijn hoeveel stukjes er nog in je neus zitten. maar bv eerst snuiven en dan gwn wat water in je hand en dat ook naar binne snuiven zou al ietsje tot veel moeten beter zijn voor je neus dan gwn puur
Klik om te vergroten...

Hmm, lees mijn vraag eens goed.. :P Ook dit soort dingen weet ik allemaal wel, maar dat gaat allemaal langs mijn vraag heen. Het is meer een biologische vraag, over de neus als orgaan. Niet alleen over speed of andere zooi in de neus maar hoe je lichaam hiermee om gaat, ongeacht de manier van inname en / of water snuiven erachteraan etc.

Voor alle duidelijkheid mijn vraag nog een keer precies.. :P

"Wat is beter voor je neus, elk lijntje in het andere neusgat dus links, rechts, links, rechts etc. (gevolg 2 gevoellige neuskanten, en 2 gaten verneukt) of eerst een periode in de rechter tot deze gevoelig word o.i.d. daarna een periode in de linker tot deze gevoellig word en hierna weer terug naar de rechter, welke in mijn geval opeens niet gevoellig meer is o.i.d..

Daarom vraag ik me af of een tussenperiode waarin je neus kan herstellen en daarbij een periode veel meer erin duwd dan het om en om snuiven...
D
DjTripsLid
01-01-2024, 00:00
#17
ga naar een dokter ? je hoeft nergens schrik voor te hebben, ze hebben iets als beroepgeheim :tongueout: FFS :tongueout:
J
JewCookieLid
01-01-2024, 00:00
#18
DjTrips zei:
ga naar een dokter ? je hoeft nergens schrik voor te hebben, ze hebben iets als beroepgeheim :tongueout: FFS :tongueout:
Klik om te vergroten...

Ehrm, waar zie je dat ik ergens bang voor ben, of schrik voor heb oid...? Als ik bang ben voor neusschade dan snuif ik niet, vloei is immers niet alleen gemaakt voor shag en capsules zijn der ook niet voor niets. Dit is alleen een vraag die spontaan in me op kwam, sorry als deze dom of ongeinformeerd overkwam.
I
ImkeLid
01-01-2024, 00:00
#19
De vraag is niet dom, hij snapt het gewoon niet denk ik.

Ik denk dat voor je lichaam zelf niet veel uitmaakt door welk neusgat je het snuift. Maar ik denk wel dat het logisch is dat als je de speed over de 2 verdeelt, dat ze dan minder moeten verwerken en dat het op korte termijn minder schade gaat aanbrengen aan je neus, zolang je maar dezelfde hoeveelheid gaat snuiven alsof je dat in 1 neusgat zou doen.
Maar ja.. dat is maar wat ik denk eh..
J
JewCookieLid
01-01-2024, 00:00
#20
Saivy zei:
De vraag is niet dom, hij snapt het gewoon niet denk ik.

Ik denk dat voor je lichaam zelf niet veel uitmaakt door welk neusgat je het snuift. Maar ik denk wel dat het logisch is dat als je de speed over de 2 verdeelt, dat ze dan minder moeten verwerken en dat het op korte termijn minder schade gaat aanbrengen aan je neus, zolang je maar dezelfde hoeveelheid gaat snuiven alsof je dat in 1 neusgat zou doen.
Maar ja.. dat is maar wat ik denk eh..
Klik om te vergroten...

ben ook bang dat hij mijn vraag verkeerd begrepen heeft. Tsjah, of ik moet de antwoorden verkeerd begrijpen, kan natuurlijk ook.. :P

Op termijn van het gebruik zelf zal het inderdaad zowizo minder schade doen, aangezien je het verdeeld. Alleen je neus krijgt dan nooit rustig de tijd om zichzelf te herstellen. Achjaah, om daar nou een afspraak voor te plannen met mijn huisarts.. :rolleyes:

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
12
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."